Testdrrrrang!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ennovy, 10 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nainen

Nainen Actief lid

5 dec 2014
    324
    47
    28
    Parttime werk (3 dagen)
    Midden Nederland
    Duidelijk! Hij wordt idd donkerder. Nogmaals gefeliciteerd 😄

2. Ennovy

Ennovy Bekend lid

7 jan 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    LOEZZZZZZ je bent ZWANGER!!!!! Wat ontzettend gaaf voor je!!!
    We misten je al....Hebben je ook toegevoegd in de club, want jij was ook vaste kern hier. Zijn nu ook erg druk op fb. Tijdrovend maar heul gezellig :D Halen nog wel eens wat namen door elkaar, maar wordt steeds beter.

Voor de andere zwangere meiden ook, heel heel erg gefeliciteerd!! Wat een heerlijk begin van dit jaar! Een jaar vol met mooie, spannende gebeurtenissen. Geniet ervan!!

Wij gaan vrijdag naar het ziekenhuis. Erg benieuwd wat ze daar zeggen....Spannend, maar kijk er ook naar uit. Eindelijk iets van actie, want meer actie tussen Mark en mij is niet mogelijk :D

Liefs,
    Yvonne

3. stefanie912

stefanie912 Bekend lid

10 feb 2012
    707
    2
    16
    mag enorm graag knutselen, 3d en taarten maken met
    Friesland
    Dankke wel nainen en enovy... super blij maar ook nog wat onzeker.... spannend enovy hoop voor jullie ook snel een prachtig resultaat.... ik zal morgen nogmaals testen.... voor nu eerst op bed. ben kapot...... fijne avond nog en slaap lekker alvast.

4. zusje84

zusje84 Bekend lid

6 dec 2014
    984
    90
    28
    (Inval)leerkracht basisonderwijs
    In de buurt van Rott
    Van harte stefanie912!

5. stefanie912

stefanie912 Bekend lid

10 feb 2012
    707
    2
    16
    Friesland
    Dankjewel zusje84......hoop het zo....

6. zusje84

zusje84 Bekend lid

6 dec 2014
    984
    90
    28
    (Inval)leerkracht basisonderwijs
    In de buurt van Rott
    Nou bij mij lijkt de rode vlag vandaag te zijn gehesen :(

7. stefanie912

stefanie912 Bekend lid

10 feb 2012
    707
    2
    16
    Friesland
    Oh nee zusje84...... had zoveel hoop voor je....

hier moesten vandaag de rode duivels weer komen......maar heb ze niet gezien vandaag... hopelijk blijft dat nu de eerste tijd ook zo.... wel kleine steekjes onder in mijn buik, maar geen kramp en voel me kip lekker.... ik ga niet eerder weer testen dan zondag als ik mijn duiveltjes nog niet heb en hopelijk dan een knaller...... ik ga zo mijn bed opzoeken....

8. stefanie912

stefanie912 Bekend lid

10 feb 2012
    707
    2
    16
    Friesland
    Nou dames ook hier rode duivel gespot...was zo hoopvol....nu maar weer afwachten pffff....

9. Nainen

Nainen Actief lid

5 dec 2014
    324
    47
    28
    Parttime werk (3 dagen)
    Midden Nederland
    Ohnee.... :( Is het veel?

Ik heb rond mijn nod 6 dagen gebloed. In totaal zou ik zeggen dat het een zesde van een normale menstruatie was (wel helderrood bloed), maar ik ben nog steeds zwanger. Inmiddels 6 weken. De 26e krijg ik een vervroegde echo, heel spannend. Maar wat ik wil zeggen is dat bloed niet altijd het einde van de zwangerschap hoeft te betekenen. Wel heel erg vervelend natuurlijk... Sterkte!

10. stefanie912

stefanie912 Bekend lid

10 feb 2012
    707
    2
    16
    Friesland
    Nou vanochtend wat donker rood verlies. nog niet heel veel maar ook helemaal geen kramp.... hoop dat het niet veel erger wordt.

11. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Onee! We gaan duimen dat het wat innestelingsbloed is.

12. stefanie912

stefanie912 Bekend lid

10 feb 2012
    707
    2
    16
    Friesland
    Ik hoop het ook.... het is wel echt rood maar aardig waterig (sorry voor de details).... ook nog geen krampje te bekennen...

13. B1986

B1986 Actief lid

4 sep 2012
    170
    0
    0
    Dag dames,

Zou hier graag ook even mee willen kletsen....
    Ondanks dat ik me er niet mee bezig zou houden, heb ik toch heeel erg testdrang....
    Ik weet dat het niet de bedoeling is, maar om mezelf een beetje in te kunnen houden voor een zw test, heb ik ovu testen gedaan....
    Maar hier krijg ik steeds een duidelijke streep te zien, hij is zeker niet zo duidelijk als de teststreep, maar hij is er wel....
    En ook al na 3 minuten, zoals het voorgeschreven staat....
    De bovenste is van woensdag overdag, de middelste donderdag vooravond en de onderste van deze ochtend....

Zit nu ongeveer op 9 dpo....
    Wat denken jullie?

Bijgevoegde bestanden:

• test.jpg
      test.jpg
      Bestandsgrootte:
      11 KB
      Weergaven:
      3
  14. stefanie912

stefanie912 Bekend lid

10 feb 2012
    707
    2
    16
    Friesland
    B1986 ik denk dat ik je toch och feliciteren ik zie ze namelijk wel oplopen...

15. B1986

B1986 Actief lid

4 sep 2012
    170
    0
    0
    Denk je?? Het zijn ovu testen, geen zw testen....
    Pff, mijn vorige zwangerschap was zo ongeveer hetzelfde.... Toen ook duidelijke strepen op ovu testen en ik bleek zwanger...

Durf geen zw test te doen, ben bang dat het toch negatief zal zijn....

16. xxJenniferxx

25 aug 2014
    87
    2
    8

Ik zou gewoon testen om zeker te zijn van een zwangerschap. .. Alle je ovu testen bij de vorige zwangerschap opliepen dan zou dat nu ook het geval kunnen zijn :)...

17. stefanie912

stefanie912 Bekend lid

10 feb 2012
    707
    2
    16
    Friesland
    Ik zou toch een testje wagen meid want deze ovu testen zijn toch wel positief en als je nu al 9dpo bent, heb je toch je eisprong al gehad... als ik jou was deed ik toch een test.

18. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    Ik zou niet van ovu testen uit gaan. Ik heb ook mijn hele cyclus door duidelijke strepen op ovu testen. Gewoon zw testje er tegen aan gooien en je weet het zeker. Succes!

19. Dilemmy

Dilemmy Lid

16 jan 2015
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind het ook heel moeilijk om de tests te laten staan. Ik ben vandaag of 2 dagen overtijd of 5 dagen. Echter testte ik vanmorgen dus negatief, maar de ongi blijft uit.

Wanneer zou ik het beste opnieuw kunnen testen, ik kan namelijk heel slecht tegen deze onzekerheid. Wij zijn namelijk nu net 7 mnd bezig voor onze eerste en ik hoop er zo op dat ik toch zwanger mag zijn.

Groetjes

20. stefanie912

stefanie912 Bekend lid

10 feb 2012
    707
    2
    16
    Friesland
    Ik zou over 2 dagen toch weer eens testen Dilemy.... hoop voor je dat hij snel positief wordt of dat je toch je periode krijgt zodat je toch weet waar je aan toe bent.

Deel Deze Pagina