B1986. Je kan van ovutesten niet aflezen of je zwanger bent. Daarnaast zijn je ovu's niet positief. Er zit niks anders op dan een zwangerschapstest te doen, liefst met ochtendurine. Succes! Dilemy. Heb je getemperatuurd en/of ovutesten gedaan en zo je ei gevonden? Zo ja dan zou ik maandag even langs de ha gaan voor een bloedtest. Zo niet dan zul je nog een beetje geduld moeten hebben. Je eisprong kan later zijn (geweest) dan je verwacht.
Wauw! Die is echt heeeeel erg positief! Dikke proficiat, en vergeet mijn vorige berichtje maar Ik denk wel dat je verder bent dan 9dpo, eerder 11/12dpo.
@adriana85 ik heb een ovu test gebruikt om te bepalen of ik een eisprong had en toen op dat moment natuurlijk geklust. Ik wacht denk het weekend even af. Ik hoop alleen niet dat ik in het ritme ben geschoten van toen ik 17 was; ik was zo onregelmatig dat ik een half jaar geen periode meer kreeg en dan een maand lang om de twee weken. Alleen al om deze reden stress ik hem wel een beetje nu....
Was je ovutest duidelijk positief? Dus het teststreepje minstens even donker als het controlestreepje. Of bij een digitale test een smiley. Als je 18 dagen later nog geen ongi óf positieve zwangerschapstest hebt zou ik eens bloed laten prikken.
Was de eerste keer dat ik zo'n test gebruikte, ik had eerst een zwak streep, dag twee wel wat donkerder en dag drie nam het weer af. Is alleen niet zo donker als het controle streepje geweest.
Wat denken wij?!?! Die is hartstikke duidelijk!! 😄😄 Gefeliciteerd!nditnis toch een zw-test en geen ovu-test dit keer?
Helaas kun je dan niet met zekerheid zeggen wanneer je eisprong (geweest) is. Wat is meestal de lengte van je cyclus? Op welke dag zit je nu? Hoelang ben je al gestopt met anticonceptie? Ik zou over twee dagen nog eens testen. Lastig hè
@B1986 echt super gefeliciteerd met je zwangerschap. @Ariadne85, ik ben meestal tussen de 30 dagen en 32 dagen voordat mijn ongi weer begint; soms een dag eerder of wat later. Vandaar dat ik dus ook afgelopen woensdag aanhoud en niet zondag. En ja het is zeker lastig. Ik ben afgelopen zomer gestopt met de pil en al die tijd zeer regelmatig geweest laatste maanden wat onregelmatiger. Waar ik overigens zelf zeer verbaasd over was ben namelijk eerder een keer gestopt (niet om zwanger toe worden overigens; was single toentertijd ) en toen was ik zeker een half jaar niet ongi en toen ook weer om de maand. En wie weet zit ik mezelf gewoon gek te maken om niks, maar goed het is die onzekerheid pffff....
B1986....Hartelijk Gefeliciteerd meis, dit is toch echt wel positief.... Helaas bloed ik nog steeds en wordt steeds meer, ookal heb ik geen krampen nog...Hoop zo dat ik alsnog zwanger ben...Test pas volgende week weer en zo nodig langs de huisarts...
Dank je b1986, hier idd even een spannende fase. Ik had vanmorgen een klein streepje bij het afvegen en een uur later een drupje wel menstruatieachtig gevoel. Dus echt onzeker dat het misschien weer eerder komt de cylcus hoop het niet, en weet ook niet wat ik van innestelingsbloeding kan verwachten als dat zo zou zijn
Nou dames...Hier vanochtend toch nog test gedaan....Maar omowit helaas.......Op naar de volgende ronde......Gefeliciteerd alle zwangere dames..