Testdrrrrang!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ennovy, 10 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimmie1987

kimmie1987 Actief lid

21 jan 2015
    426
    0
    0
    Mag ik met jullie mee kletsen?

Ik zal me even voorstellen.
    Wij hebben al een dochtertje van bijna 2jaar.
    We zijn deze maand begonnen met "klussen" voor een broertje of zusje.
    Onwijs spannend, zeker omdat ik bij onze eerste dochter clomid heb moeten gebruiken om zwanger te kunnen raken.
    Aangezien ik sinds de bevalling een zeer regelmatige cyclus heb en positieve ovulatie testen, hopen we zonder clomid zwanger te kunnen raken.....

Nu zou ik maandag/dinsdag ongesteld moeten worden. Maar pff testdrang haha. Ongelofelijk ik al 2 testen verspilt heb, alsof ik zover van tevoren al positief kan testen haha belachelijk. Heb het maar niet tegen mijn vriend verteld hahaha. Nu wacht ik echt tot het Dinsdag is met testen. Maar dat worden lange dagen hahaha.....
    Heb de afgelopen dagen wat gevoelige eierstokken gehad en een aantal dagen geleden wat menstruatie achtige krampen, en rommelige darmen. Op dit moment voel ik eigenlijk niks bijzonders, dat geeft weer hoop want bij mijn eerste zwangerschap voelde ik eigenlijk ook niks (dat kwam pas na een paar weken, toen tot 20weken niet warm gegeten) Spannend!!

2. Jade86

Jade86 Bekend lid

Dit is het resultaat na mijn testdrang.....

Hij is nog heeeel licht.
    Mag ik blij zijn?

Bijgevoegde bestanden:

3. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Jade ik zie het streepje en hoef niét te turen! Gefeliciteerd!
    Hoeveel dagen voor nod zit je?

4. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Spannend Kimmie. Maar in ieder geval wel fijn dat je cyclussen nu regelmatig zijn!

5. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Ja dat blijkt, vanmorgen weer getest op 7 dpo. :D

6. Jade86

Jade86 Bekend lid

Ik zit 3 dagen voor nod

7. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Dat is een mooi streepje voor 3 dagen voor nod. Hoop dat hij over een paar dagwn flink knalt. Zie nu al uit naar de foto!

8. kimmie1987

kimmie1987 Actief lid

21 jan 2015
    426
    0
    0
    Nou ik zie een streep hoor. En een streep is een streep toch. Over wen paar dagen nog een keer testen. Ben benieuwd! Ik zit nu ook 3 dagen voor nod maar heb me in kunnen houden haha.

9. Hanna83

Hanna83 Actief lid

1 dec 2014
    314
    96
    28
    Ha meiden! Ik kom me ook even melden!

Zit nu 4 dagen voor nod, en net mijn testdrang niet kunnen bedwingen. Met helaas een omowit resultaat. :(

Ik herken wat jullie zeggen: mijn obsessie en testdrang is vertienvoudigd sinds mijn buitenbaarmoederlijke zwangerschap in december. Zo moeilijk om het een beetje los te laten!

@Jade: mooie test! Ik zou voorzichtig heel blij zijn!

Ps ik zit in ronde 10 voor eerste kindje

10. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Precies zo'n zelfde test had ik gisteren ook! Na 20 minuten was hij bij mij nog duidelijker.. Maar of je dat mee mag rekenen.
    Ik heb morgen mijn nod!
    Maar ze zeggen inderdaad een streep is een streep,
    Dus alvast voorzichtig gefeliciteerd!

11. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Spannend! Knap dat je jezelf kunt beheersen :D
    Normaal stel ik het ook uit, bang voor een negatieve test
    Wanneer ga je testen?

12. kimmie1987

kimmie1987 Actief lid

21 jan 2015
    426
    0
    0
    Naja ik hebde afgelopen dagen al 2 teten gedaan haha. Maar me vandaag kunnen inhouden, en wacht nu echt tot maandag of dinsdag. Als ik dan nog geen bloed heb gezien ga ik natuurlijk gelijk testen. Gel genoe positief gevoel over.

13. kimmie1987

kimmie1987 Actief lid

21 jan 2015
    426
    0
    0
    Kan ik voorzichtig blij zijn of beeld ik me alles in??

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      15,3 KB
      Weergaven:
      19
  14. Ennovy

Ennovy Bekend lid

7 jan 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Ik zeg: VOORZICHTIG BLIJ :D:D:D

Nu hopen dat hij oploopt!!

Gefeliciteerd meis!!!

Liefs,
    Yvonne

15. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Ik zie een licht streepje maar kan niet zeggen of hij grijs (indroger) of roze (zwanger) is. Na hoeveel tijd heb je de foto gemaakt?

16. kimmie1987

kimmie1987 Actief lid

21 jan 2015
    426
    0
    0
    20 min ongeveer. Morgen of dinsdag nog maar een keer testen. Pfff spannend weet nu niet zo goed wat ik moet voelen hihi

17. j87

j87 Actief lid

14 jan 2010
    483
    0
    0
    NULL
    omgeving utrecht
    gister middag getest, maar heel licht een streepje ( je moest de test iets kantelen ) dus denk een indroger. Nu me proberen te beheersen tot dinsdag, met de nadruk op PROBEREN;)

18. Nainen

Nainen Actief lid

5 dec 2014
    324
    47
    28
    Parttime werk (3 dagen)
    Midden Nederland
    😂 herkenbaar! Gelukkig heeft Action nu ook testen! 2 voor € 1,50 geen geld. Het is wel zo dat hoe meer testen je hebt, hoe meer je test. Ik deed er op een gegeven moment twee tegelijk, gewoon omdat het kon 😉 Ook trok ik me niks aan van ochtendurine, ik testte de hele dag haha.

Inmiddels ben ik 7 weken zwanger. Aangezien ik 6 dagen heb gebloed rond nod heb ik morgen een vroege echo. Spannend...

19. j87

j87 Actief lid

14 jan 2010
    483
    0
    0
    NULL
    omgeving utrecht
    Ja het scheelt dat er nu goedkopere zijn indd. Haha.

Wat vervelend je bloeding. Ik hoop dat alles goed zit. Oud bloed oid? Misschien gerust stelling. Bij mijn dochtertje ook 4 dagen bloed verloren en met 7 weken nog eens een avond. Maar was allemaal goed. Kwam van een cyste.

20. Nainen

Nainen Actief lid

5 dec 2014
    324
    47
    28
    Parttime werk (3 dagen)
    Midden Nederland
    J87 Het was vers bloed. Het begon op nod en hield 6 dagen aan. Het was veel minder dan bij een menstruatie en de testen liepen duidelijk op. Ook geruime tijd nadat het bloeden was gestopt was de test nog knal. Volgens de vk ben ik nog gewoon zwanger, maar morgen weet ik het zeker.

Deel Deze Pagina