Weer een test gedaan. Nogsteeds licht maar wel sneller een streepje. Ga zo even een cb digital halen om morgen de onzekerheid weg te nemen. Maar ik ben voorzichtig blij . Bovenste van gister onderste van vandaag.
mn man me net overgehaald om toch een testje te doen want hij merkte aan mn gedrag dat t wel eens raak kon zijn.verwachte er niet veel van want zit 4 dagen voir nod.tot mn verbazing binnen 5 min positief!wat vinden jullie ervan?
Dankjewel 😄 had t ook totaal nog niet verwacht ..4 dagen voor nod dus vind um al best wel duidelijk hihi
Gefeliciteeeerddd meid! Word altijd blij van zulke berichten haha. Hoop ook zo op een wondertje! ♡
Gefeliciteerd loveisuss! Update van mezelf: kloppend hartje gezien en ongeveer 7 welen zwanger 😊
Gefeliciteerd super fijn!!! Lekker gaan genieten! Ik heb morgen nod. Heb me nog in kunnen gouden met testen. Ben bang voor een teleurstelling. Even afwachten denk ik als ik het volhoud 😂
Ja hoor, er is officieel. Ik ben zwanger van ons tweede kindje. Zo blij!!!!! Wie had dat gedacht, zonder hulp van het ziekenhuis in 1 keer. Dat had ik niet durven dromen.
gefeliciteerd!!!!! Hier toch ook maar een testje gedaan...kreeg ineens DE drang en 2e streepje volgde snel zit nu op mn NOD. en dan clear blue gaf 2-3 weken aan. ik ben zo blij! we hadden dit niet durven hopen!
Gefeliciteerd positieve testers! Wat heerlijk voor jullie. Hopelijk zijn het plakkertjes. Zelf ben ik momenteel zeg maar gerust volledig en totaal testgestoord! Zit 10 dpo en test al sinds een paar dagen 2x per dag, met verschillende merken. Maar nada noppes niks. Wel al sinds ongeveer 5 dpo veel afscheiding wat ik normaal niet heb. En donkerdere en grotere tepelhoven. En constant zeurende buik alsof ik ongesteld moet worden ook al dagen. Normaal hier alleen de dag voor mijn menstruatie last van.
Hallo dames! Ik wou hier ook even mee babbelen en gefeliciteerd voor de dames die zwanger zijn! Ik zit zelf ook met een testdrang! Mijn cyclus is normaal 28 tot 35 dagen en zit nu al op dag 47!! Alleen heb ik afgelopen donderdag een test gedaan en was nog negatief maar vrijdag heb ik afspraak bij de gynaecoloog om een behandeling te starten ( weet nog niet welke dat hoor ik vrijdag dus pas) maar ik heb nu vreselijke testdrang! Want wil eigenlijk morgen al testen maar durf niet voor de teleurstelling..
Meteen de eerste reactie, of eigenlijk vraag/topicstarter... Ik ben pas 23, veel van mijn vriendinnen studeren nog en begrijpen niet helemaal mijn gevoel. Natuurlijk leven ze wel mee en ze vragen vaak hoe we er in staan, maar ze begrijpen het niet helemaal. Snap je wat ik bedoel? Mijn vriend en ik wonen nu ruim 4 jaar samen, hebben een koophuis en allebei een baan, waarvan die van mijn vriend vast. Ook bereid ik veel voor: vitaminen slikken (foliumzuur, vit. D en omega 3+6) en ik slik geen pil. Mijn vriendinnnen studeren, wonen op kamers of nog thuis. Niet iedereen begrijpt daardoor 'echt' wat wij doormaken. Ik praat graag even mee!