Gefeliciteerd voor de meiden met een positieve test geweldig! Hier nu 3 dagen over tijd. Veel afscheiding wittig... Steekjes in mijn buik. op mijn NOD test grdaam was negatief. Nu wil ik nog even afwachten ookal vind ik dat super moeilijk. Ben bang voor de negatieve uitslag haha
Hallo dames.. ! Volg deze pagina al een aantal dagen en wil toch even mijn verhaal kwijt. Afgelopen woensdag na 7 maanden had ik eindelijk twee positieve testen in mijn handen. HELEMAAAAL blij natuurlijk.. dag later.. omowit. Ik begreep er niks van. Naar de huisarts gegaan, wederom negatief.. gisteren ineens ongesteld ookal was ik al 8 dagen over tijd. Helaas toch misgegaan..wat een tegenvaller zeg.. Zit er toch wel heel erg mee.. nu op naar de volgende ronde.. cyclus 38 dagen.. dus heb nog wel even.. Gelukkig (verkeerd woord ..maar jullie snappen vast wat ik bedoel) ben ik niet alleen op deze pagina.. allemaal bang dat er wat mis is met me ! Maar we zullen het zien.. Iedereen succes ! groetjes Mariska
Wauw echt heel erg leuk voor je Zusje84! Hoop dat het bij ons ook snel gebeurd, al is dit pas onze eerste ronde.