Ik weet het allemaal niet meer hoor. Ik probeer het allemaal "los" te laten, maar ondertussen voel ik me hondsberoerd. Kotsmisselijk en moe. Duik zo m'n bedje maar in. Dank allemaal voor de lieve berichtjes betreffende mijn vader. We hebben vanmiddag gehoord dat hij 25 november geopereerd gaat worden. Zal spannend worden. Ik hoop zo dat ik zwanger ben! Nog meer dan de afgelopen 44 rondes! Ik zou het zo fijn vinden om hem nog voor de operatie te kunnen vertellen dat hij weer opa gaat worden. Denk dat hij dan nog meer kracht krijgt om er voor te vechten. Het doet zo'n verdriet om je vader zo angstig te zien. Hij zag vreselijk op tegen de uitslag van vandaag. Bang voor uitzaaiingen, maar nu is hij bang dat hij in de narcose blijft en niet meer wakker gaat worden... Allemaal angsten in zijn hoofd. Maar goed het is ook niet niks, de dood zo in de ogen kijken... Ik ga slapen dames! Niet te veel meer kletsen, heb weinig tijd morgenvroeg om bij te lezen Trusten!
Jja klopt jeszss we hebben al een redelijk lange weg afgelegd maar ook bij ons gaat het echt een keer goed komen daar heb ik vertrouwen in Nou bibaboo dar zou idd een heel mooi cadeautje zijn voor de operatie het is jullie gegund. Slaap lekker iedereen, morgen zijn we weer een dag dichter bij onze ontknoping
Wanneer ga jij testen pmk? Mijn NOD is ook 22 nov. Ik denk dat ik dinsdag een poging ga wagen.... Kan bijna niet meer wachten, moet nog een heel weekend overbruggen en dan nog is dinsdag volgens mij nog aardig vroeg Pffffff spannend
Vanochtend een momentje van lichte hysterie en daarna een "harde knal terug op aarde". Ik was zwak en heb een test gedaan (ja ja ik weet dat ik zou wachten tot morgen, maar ja...) . In eerste instantie leek ik niet echt wat te zien, dus ben gaan douchen. Na het douchen toch nog even weer gekeken. En wat zie ik???? Een licht roze lijntje!!!!!! Oké hij is ver in de verte, maar ook manlief zag hem! Dat was dus het hysterie-moment. En toen bracht manlief me doodleuk met een smak weer met beide benen op de grond... "ja, ik zie wel wat, maar laten we eerst maar eens afwachten...".... Snappen mannen nou echt niet hoe een vrouw in elkaar zit? Dat je na je ei gewoon twee weken in constante stress zit? Ieder symptoom iets kan betekenen? Je hele dagen hier op zp zit om jezelf er van te overtuigen dat het nu "echt wel" raak is. Conclusie: ik ben voorzichtig blij en manlief wacht nog rustig af. Dat een test op 12 dpo al licht positief is, is voor mij al bijzonder. Bij de vorige twee zwangerschappen pas 4/5 dagen na nod positief. Zondag nog maar weer testen en hopen dat hij dan duidelijker is. PS foto volgt nog.
@bibaboe; oehhh!! Wat spannend benieuwd naar je foto!!! @lopje; mijn nod is ook 22 november! Haha en ik ook al megafoon testdrang ik durf het haast niet te denken maar ik voel me zo zwanger... bang voor teleurstelling. Ik wacht ook tot na het weekend... (denk ik) Andere meiden nog getest??
Wat leuk!! Ik probeer te wachten tot dinsdag.......duurt nog zoooo lang.... Ik weet niet meer wat ik voel hahahah ga me van alles inbeelden hahaha Wel hele rommelige darmen wat mij erg opvalt en erg koud terwijl de kachel lekker aan staat...... Maar weet niet of dit nou echt zwangerschap symptomen zijn...... Hahahaha Ik word helemaal gek van dat wachten en dingen inbeelden
Hier waarschijnlijk einde verhaal Vanochtend sterke temperatuurdaling en nu waterig roze slijm en nog steeds die nare buikpijn steken rechts.. Ah, 't had zo leuk geweest. nu mezelf maar weer oprapen en verder gaan. Bibaboo: spannend! zou geweldig zijn Joppie1: ik zou als alles leuk verliep a.s. zondag testen (en anders morgen als ik het niet meer hield.. nu beetje zinloos helaas)
Ja rommelige darmen heb ik ook! Maar had ik vorige maand ook week voor nod ik vind het lastig want ik ben ook niet helemaal fit (verkouden en zere keel) dus voel me echt slecht maar dat heeft wss niets met eventuele zwangerschap te maken...wachten tot dinsdag is echt knap als je dat lukt! Wij morgenavond groot dancefeest en eigenlijk wou ik dan al testen maar ja 8 dpo dan dus zal wel niets te zien zijn. Maar morgen wordt het lastig. Misschien die ik er gewoon 1 en wacht ik dan weer braaf tot dinsdag
Bibaboe, wat fijn dat de uitslagen positief waren. Nu inderdaad nog de operatie goed doorstaan, maar positief blijven denken. Ooh ik lees net van je streepje!! Spannend meid! T moet zo zijn! Aaah Adriana  balen meid! Loezz houd je in!!! * kijkt er streng bij * Lies 30, balen van je ongi, maar wel handig ivm je gyn afspraak, hopelijk mag je dan gelijk door met wat voor methode dan ook. Lopje nog even geduld. Satesnitzel balen meid. Hopelijk volgende ronde meer geluk! rest sorry, *zwaait naar jullie*
@ loezzz hahaha dacht dat maandag op zijn vroegst zou zijn.....nu bedenk ik mij dat en zondag 9dpo kan zijn... Ik ga van 7 of 8 november eisprong uit.... Ik denk (weet heel stiekum wel zeker) dat ik zondag een gokje waag en dan inderdaad dinsdag weer..... Het is voor mij nog maar de 3de ronde dus ga er niet echt vanuit dat het meteen al raak is.... Maar zou wel enorm gaaf zijn!! Ben heel benieuwd naar je test! OW nee mag niet van weegbree gelijk heeft ze!! Hahaha pffffff testdrang!!!!:x
Ben aan het werk en kijk stiekem af en toe even hier of er al weer nieuws is. Reageer later uitgebreider. Heb er zo'n hekel aan op de telefoon. ... Bibaboe. ...WAAROM BLIJFT DIE FOTO? ?? Man wat spannend! Weegbree heeeel duidelijk zwanger! Super! Jennifer Hoe gaat het bij jou? Nog getest? Al weer terug op aarde 😊? Shit saté schnitzel. ....😢 Hier weer spierwitte test vanochtend. Hoop wordt steeds kleiner. Was wel een Action test. Kv worden vanavond weer aangeleverd door de buurvrouw ☺ Liefs Yvonne