Testdrrrrang!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ennovy, 10 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ennovy

Ennovy Bekend lid

7 jan 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Zie daarom hekel aan telefoon. ..Waarom moet natuurlijk waar zijn. ...

2. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    balen ennovy :(
    hoop dat de kv wel een streepje geeft!!!

3. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    wow wat spannend bibaboo, ik hoop het zo voor jullie zeker nu in de rotperiode met je vader. Maar SCHIET OP met die foto hahahahhahahaha, wij kunnen enkel teren op jullie foto,s aangezien wij nog zo lang moeten wahcten ;)
    Dat gaat goed weegbree (y)
    Ik voel niks, maar bij mijn positieve test in sept voelde ik me vanaf de zondag ervoor (had toen ook op vrijdag de iui) me ineens zwanger, misselijk, hoofdpijn dus ik wacht het gewoon (on)rustig af

4. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    hoop het voor je Wiess!!!!!

5. bibaboe

bibaboe Niet meer actief

Oké dames dit is dus mijn foto van vanochtend. Zoals gezegd, niet direct binnen een paar minuten, maar na een minuut of 10.

Zou een indrooglijntje kunnen zijn, maar de test van eergisteren had na een hele dag nog geen indrooglijntje...

Oordelen jullie zelf maar. Ik heb net weer een nieuw doosje 2v5 gehaald bij Kruidvat. Zondag maar weer testen, mocht ik morgen niet ongesteld worden.

Bijgevoegde bestanden:

6. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    ik zie m hoor! zo begon het bij mij ook!!

7. bibaboe

bibaboe Niet meer actief

Stond jouw streepje er wel direct of ook pas na een paar minuten?
    Daar maak ik me dus wel een beetje zorgen over en durf nog niet blij te zijn. Het duurde de ruim 10 minuten voordat hij goed duidelijk was...

8. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    duurde bij mij ook echt langer hoor! pas na 10 min een duidelijk streepje.

9. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

5 feb 2009
    2.226
    0
    0
    overijssel
    jaaaaa!!! Ik zie um ook!!!:D

10. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Ik had dat ook de ene dag zag ik echt iets waarvan ik nou niet kon plaatsen of er nou wel of niet iets stond en de volgende dag was daar eindelijk het lang verwachtte streepje, dus ik ben benieuwd naar je test van zondag maar iets zegt mij dat je er morgen ook 1 gaat doen ;) je heb tenslotte 2 testen gekocht haha

11. bibaboe

bibaboe Niet meer actief

Hahaha, als het aan mij lag, dan had ik er nu al weer 2 gedaan. Maar helaas loopt hier een echtgenoot rond die, zoals hij zelf zegt, het eerst allemaal nog maar moet zien... Hij is gewoon bang om al tè blij te worden en dan toch niet zo blijkt te zijn. Toch wel jammer dat hij vandaag thuis werkt ;)

Dus hij houdt me met beide benen op de grond.:D

Ondertussen rare ongi-achtige krampjes en wat trekkerig gevoel. Misselijk, hoofdpijn en moe.

Fingers crossed voor zondag!

12. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    Bah, ik moet nog geduld hebben. Zit nu op 6dpo. Wel vage lichte menstruatie krampen gehad gister, maar die lijken nu weer verdwenen. Zoals hier ook een topic zo heet: "Haat aan het wachtbankje" ;)

13. Ennovy

Ennovy Bekend lid

7 jan 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Bibaboe: IK ZIE HEM! IK ZIE HEM! IK ZIE HEM!!!
    Wauwiedepauwie zou mijn dochtertje zeggen. Ik hoefde niet eens te turen. Vorige maand was het streepje er ook ver buiten de tijd maar was wel zwanger. Dagen er op steeds duidelijker.
    Ohhhh meis ik hoop het zooooooo!!!
    Word helemaal hyper van al deze ( pril) positieve berichten!!

Sateschnitzel ( of mag ik aub Laura zeggen :)) hoe gaat het nu?? Het klonk nog niet of je al vreselijk ongesteld was. Hoop dat het niet door zet....

Ben erg benieuwd hoe lang Loezz, Wiesss en Lopje het gaan rekken :)
    Niet stiekem doen hè! Wel melden aan de medeverslaafden hier!

Hier echt de balen van 1-strepige testen...Kan die tweede er met mijn laseroog haast wel in branden. Verder weinig symptomen. Alleen zere tepels en erg moe. Morgen maar weer in een bakje plassen. Zondag (of maandag) NOD dus er is nog ( een beetje) hoop!

Moet ook erg lachen om iedereen steeds :) Om het meeleven, om het ongeduld ( arme -7 dpo-ers) en de gezellige verhalen.
    Echt niet gedacht dat het zo leuk zou zijn toen ik dit topic aanmaakte :)
    Bedankt lieve meiden!!!

Liefs,
    Yvonne

14. Ennovy

Ennovy Bekend lid

7 jan 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Oeh PMK, jij bent ook zo'n arme -7DPOer....

15. Joppie1

Joppie1 Niet meer actief

Gefeliciteerd Bibaboe! En gefeliciteerd Weegbree!

Hee, wat balen sateschnitzel! Hopelijk de volgende ronde dan!

Hier een paar druppels bloedverlies....o nee, o nee, o nee,....:$

16. Ennovy

Ennovy Bekend lid

7 jan 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Oh Joppie, daar ben je weer!
    Toch niet zwanger dus waarschijnlijk...?! En nu toch stiekem wel een beetje teleurgesteld? Kan ik me best voorstellen!

17. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    ohnee joppie :((
    bibaboe, denk dat je wel zwanger bent, klinkt positief, maar goed dat je man je met beide benen op de grond houdt.
    ennovy (wat een lastige naam heb je ook)...ik hoop dat het toch goedkomt. ik heb dat ook vaak gehad, dan kun je het streepje er wel in branden. en maar kijken en maar kijken en turen en kijken en nog eens kijken.
    en nog eens kijken en nog eens...

18. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    hahaha.. een arme -7 dpo-er GEWELDIG :D
    Ik blijf mee lezen.. Spannend allemaal... Test drang is er nog steeds, maar moet nog even geduld hebben ;)

19. Joppie1

Joppie1 Niet meer actief

Nou nee, dit had ik bij mn zoontje ook. Een paar druppels. Daarna op mijn nod 1 dag gevloeid, volgende dag positieve test. Ik wil echt dolgraag een tweede, maar echt liever nu nog niet.
    Hihi, heb ook wel lol om het hele gebeuren dat de gyn zegt dat het kan en wij blindelings vertrouwen en nu zit ik me toch in spanning! :$:)

20. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.166
    3
    38
    ik heb ook getest 4 dagen voor nod met middagurine !!
    Omo wit :(

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      8,3 KB
      Weergaven:
      8

Deel Deze Pagina