Testdrrrrang!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ennovy, 10 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sateschnitzel

30 jun 2014
    79
    9
    8
    Vrouw
    Werkvoorbereider
    Noord Holland
    Ennovy: Tuurlijk mag je Laura zeggen.. typt weer wat makkelijker.

Hier snap ik er geen hout van. Ik heb de hele dag nog geen rode druppel bloed verloren. loop af en toe krom van de pijnlijke steken rechts onder in mijn buik.. de zelfde plek als de afgelopen 4 dagen maar dan gemener.
    en verlies alleen maar rozige slijm/ afscheiding en ook alleen bij het afvegen..
    daarna wat bruinverlies en nu weer alleen bij het afvegen wat rozige urine lijkt het eigenlijk meer..
    borsten zijn nog steeds gevoelig en zie nog duidelijk blauwe aders lopen. ( normaal doen mijn borsten niet meer zeer als ik ongesteld wordt/ ben)
    Dus erg fijn allemaal houdt het zo lekker helder... maakt het allemaal nog onzekerder zo. Ga je toch weer hopen. het enige wat me met beide benen op aarde houdt zijn die vervelende buikpijnen en steken..
    Het is altijd zo fijn dat mijn lichaam me eerst nog een aantal dagen voor de gek houdt....en daarna neh neh ne ne neeeh lekker toch niet.

Hoe gaat het nu met jou? stop nou even met TESTEN!

Bibaboo: oh ik zou ook meteen weer willen testen dan wanneer ga je nu weer testen, morgen??

Weegbree: dat ziet er top uit. nogmaals gefeliciteerd :D

2. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Jeeeetje wat spannend bibaboe. Misschien manlief ff een boodschap laten doen ? ;) hihi morgen weer testen ??

Ennovy, balen he.. omo wit :(

Ff de naam kwijt maar nog n witte test gezien... 4 dgn voor nod kan alles nog meid !!

3. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    trutje, kan nog zat!

4. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

5 feb 2009
    2.226
    0
    0
    overijssel
    Oehhh! Net bij het niezen een steek Door mn lies:$ klinkt gek maar dit had ik bij al mijn zwangerschappen! Hele zwangerschap pijn bij niezen. Oei oei wat hoop ik er op! Ik denk niet dat ik me morgenochtend kan bedwingen. Ik ga morgen testen. Punt. Zo. 8dpo op hoop van zegen.

5. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    loezzz je zou pas testen als ik ongesteld ben geworden!
    En dat ben ik geworden dus je mag haha :
    Wel met ochtendurine he, welke test ga je gebruiken? Succes meid

@trutje. Jammer he die omowitte testen... Zo zonde van je geld en je wordt er absoluut niet vrolijk van. Maar het kan nog!

Ik ga verder, op naar een volgende ronde, de laatste dit jaar.......

6. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    Spannend loezzz!

7. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

5 feb 2009
    2.226
    0
    0
    overijssel
    Heb kruidvat 2 voor 5... Spannend! !!

Balen adriana:( niet leuk

8. Lopje80

Lopje80 Lid

13 nov 2014
    92
    0
    0
    Groningen
    Loezzz wat spannend!! Hahaha ben erg benieuwd naar je uitslag!

Bibaboe; hoop dat het streepje de komende dagen Donkerder wordt. Ik had de eerste keer ook zo'n streepje die later pas een beetje zichtbaar werd.... Werd dag erna helaas ongesteld :(

9. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    balen weer voor de meiden die ongi zijn of een witte test hadden :( . Jullie hebben mij hier op ideeen gebracht door julli super goedkope testen op marktplaats. Dus heb net een mailtje gestuurd vor 10 testen voor 3 euro hahaha.

10. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Goed bezig :D

11. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    Pfff... ik heb nog steeds last van lichte menstruatie achtige krampen die komen en gaan. Ook last bij niezen van pijnsteken. Kan van alles zijn natuurlijk, maar ik begin wel te hopen :) Nog een paar dagen geduld... :(

12. Ennovy

Ennovy Bekend lid

7 jan 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Oehhh wat hou ik hiervan!! Eten op, troep in de vaatwasser gekwakt en gelijk hier online :)
    SPANNING EN SENSATIE!!!!:$

Ennuhhh noem mij alstjeblieft gewoon Yvonne :) Die kon toen niet meer, vandaar mosredna ;)
    Ben blij dat ik Laura mag zeggen! Zie eerder een Laura met dikke buik als een saté schnitzel :)

Leuk ook die tips hier en de meiden die dealtjes sluiten over wanneer testen. Het is hier: De ene zijn bloed, de ander zijn test!
    Wel shit dat je ongesteld bent Andriana....

Herkenbaar Trutje....Die van mij zijn ook witter dan wit.

Gaat verder goed Laura, alleen ongeduldig en toch iedere keer beetje depri van witte test. Ook nog niet het idee dat ik ongesteld ga worden. Nou ja, morgen ( of vanavond...) nog maar een keer met de kv test....

Liefs,
    Yvonne

13. soraya24

soraya24 Actief lid

22 jan 2014
    136
    0
    0
    NULL
    NULL
    He danes , k zit morgen drie dagen voor me nod
    Deze maand geen behandeling gedaan dus kans is klein denk ik
    Heb nog twee behandelingen te gaan ( iui) en daarna weer gevolg gesprek ..
    Ik wik niet testen ma toch kriebelt het ma ga het vol houden niet te teste. ! Hou jullie op te hogen :) xx

14. soraya24

soraya24 Actief lid

22 jan 2014
    136
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ennovy heb he ook iui behandeling we lopen gelijk 4 dagen voor nod spannend zet hem op

15. Lies30

Lies30 Fanatiek lid

1 nov 2014
    1.019
    28
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zuid-Holland
    @weegbree we proberen het maar positief te zien, paar daagjes wachten nog! Wanneer heb jij nou laatste keer getest? Spannend!!

@ sateschnitzel das idd lastige! Vervelend dat het onduidelijk blijft :(

@bibaboe voorzichtig gefeliciteerd! Wel te zien hoor!

Meiden die deze ronde niet meer meedoen, erg jammer maar jullie zijn niet alleen! Hopelijk volgende keer mega-bingo :)!
    Rest van de meiden die nog op testen/nod wachten, spannend!

16. bibaboe

bibaboe Niet meer actief

Oh, dames ik begin hem echt te knijpen!

Manlief is net even de deur uit om dochter van een feestje te halen, dus snel een test gedaan. Helaas omowit!

Zou die test van vanmorgen dan vals positief geweest zijn, of heb ik 's avonds gewoon nog niet genoeg hcg in mn urine???

Ik ga proberen om morgen niet te testen maar zondag. Dan zou een eventueel streepje toch al duidelijker moeten zijn. Morgen mijn nod.

Klachten blijven of worden zelfs heviger. Ben ontzettend humeurig (man duikt al om de hoek als ik uit mn slof schiet). Hoofdpijn, weeïg gevoel in de maag, trekkend gevoel in onderbuik. Vanmiddag in slaap gevallen op de bank:)

Nou, ik ga even gezellig koffie drinken met manlief! Fijne avond allemaal!

17. maximell

maximell Actief lid

15 okt 2014
    117
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend bibaboe, het zou inderdaad goed kunnen dat er gewoon nog niet genoeg hcg in je avondurine zit.. zondag moet absoluut uitsluitsel geven! Ik ben ontzettend benieuwd, hou ons op de hoogte hoor! ik ga zondag ook testen, joost mag weten hoe ik het heb volgehouden om nog niet te testen maar ik heb het gedaan! hoop op goed nieuws ^^

18. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    Succes met de testen zondag dames!!

19. Ennovy

Ennovy Bekend lid

7 jan 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Jasses Bibaboe....Nou had je liever niet getest...Maar zegt inderdaad nog niks!

Hier de testen van kv al in huis maar doosje nog dicht. Morgenvroeg maar weer even een poging wagen ( als het deze maand weer niet raak is, doe ik het volgende week ECHT anders!!!!!!!)

Laura: Geen bloed....hou moed!!! Dit klinkt nog niet als echte menstruatie. Hopelijk valt t mee!

RESPECT Maximell!! Jij bent sterker dan de meesten van ons...;)

20. Lies30

Lies30 Fanatiek lid

1 nov 2014
    1.019
    28
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zuid-Holland
    @yvonne respect aan iedereen die de doosjes dicht laat haha!
    Hopelijk heb je morgen meer duidelijkheid meid.

Deel Deze Pagina