Testdrrrrang!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ennovy, 10 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lies30

Lies30 Fanatiek lid

1 nov 2014
    1.019
    28
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zuid-Holland
    @loezzz jammer meid :(

2. Lopje80

Lopje80 Lid

13 nov 2014
    92
    0
    0
    Groningen
    Jammer meiden van de negatieve testen....

Hier wordt het steeds spannender..... Begin te twijfelen of ik morgen wel zou gaan testen.... Hoe dichter ik bij mijn nod kom hoe meer ik begin te twijfelen.....

3. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

5 feb 2009
    2.226
    0
    0
    overijssel
    Zo lang mogelijk uitstellen lopje;)

4. bibaboe

bibaboe Niet meer actief

Balen van de witte testen meiden!

Hier vanochtend al om 7 uur getest met kv. En helaas omowit...

M'n bed maar weer ingedoken en kreeg rond 8 uur menstruatie-achtige krampen. Toen ik om 10 uur naar het toilet ging, had ik een ieniemini beetje roze op het papier...

Nu helemaal niet meer.
    Snap er gewoon helemaal niets meer van.

5. bibaboe

bibaboe Niet meer actief

Kreeg trouwens vanochtend een appje van iemand die ik onlangs heb leren kennen.

Ze is (zoals ze zelf zegt) een medium. We hebben een keer koffie gedronken en gekletst over spirituele dingen enz. Nu had ik haar al een week of 2 niet gezien of gesproken.

Kreeg ik dus een appje met de vraag of ik ziek was? Dus ik reageerde van nee. Zegt ze "ik kreeg een gevoel bij jou dat je erg verdrietig was om een zwangerschap die niet goed gegaan is...".

Zo bizar. Volgens haar ben ik dus wel even heel kort zwanger geweest. Dat zou dus het streepje van vrijdag kunnen verklaren....

Nou ja, je kunt er me doen wat je wilt natuurlijk, maar ik vond het wel erg bijzonder.

6. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Nou dat is idd we l bijzonder bibaboo. Ik ben niet echt van dat soort dingen naarchet is natuurlijk wel bijzonder dat ze dan precies op het juiste moment jou een appje stuurd met die informatie. Sterkte meis knuffel voor jou.

7. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    Het is wel 'vreemd' dat ze precies op het juiste moment jou een berichtje stuurt. Of ik er in geloof of niet, daar ben ik nog niet helemaal over uit. Alleen is dit toch wel overduidelijk perfecte timing terwijl ze jou al een tijd niet gesproken heeft.

8. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

5 feb 2009
    2.226
    0
    0
    overijssel
    Hmmm bibaboe dat is wel apart... rotn van je witte test:x

Bij mijn ochtendtest is uiteindelijk toch een lijntje ontstaan, buiten de afleest maar best duidelijk vind ik... whaaaaa vind het zo spannend:)

Bijgevoegde bestanden:

9. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    ik zie wel wat loezzz, maar is natuurlijk niet erg betrouwbaaer buiten de afleestijd. Wanneer is je nod?

10. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

5 feb 2009
    2.226
    0
    0
    overijssel
    Nod 21 november pas...

11. bibaboe

bibaboe Niet meer actief

Vanochtend direct maar maandverband voor gedaan, maar tot nu toe nog niets op het verband. Alleen wat bruinig verlies op het wcpapier...

Maar goed de test was wit, dus hoop heb ik echt niet meer dat het nog goed gaat komen. Zou vandaag 1 dag na nod zijn en alhoewel ik normaal pas 5 dagen na nod positief zou testen, zie ik dat nu niet gebeuren. Ook omdat ik vrijdag wel een vaag streepje had.

Het zal vandaag of morgen wel los barsten. Even uithuilen en dan weer opstaan en vol goede moed ronde 46 beginnen...

Fijne avond allemaal.

12. Pkuiper

Pkuiper Actief lid

16 okt 2014
    201
    0
    0
    Klopt ben inderdaad nog niet zo lang gestopt met de pil, maar had wel vage klachten idd, zoals heel erg misselijk, duizelig, rare buikpijn met af en toe steekjes links of rechts, en nog een paar dingen, maar het kan ook ontpillen zijn waar ik heel erg rekening mee hou. Maar mijn NOD dag is als ik het volgens de cyclus ben 19 november. Dus ik ben benieuwd, maar kon echt even niet wachten. Tuurlijk hopen we dat het in 1x raak is maar ik weet zelf ook dat het heel uniek is als dat zo is.

Jammer voor degene die ook negatief getest hebben, hopelijk zijn jullie ook snel zwanger.

13. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    goed van je bibaboo, even huilen en dan weer vol goede moed verder we kunnen helaas niet anders.
    Owwwwwww loezzz kan nog alle kanten opgaan dan.

14. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

5 feb 2009
    2.226
    0
    0
    overijssel
    Jeetje bibaboe:( ronde 46... wat zwaar moet dat zijn je elke maand te herpakken. Bij onze eerste heeft het ook 2 jaar geduurd voor ik zwanger was en bij mijn tweede in de eerste ronde raak. Maar weet hoe moeilijk het is... Hopelijk ben je snel zwanger meid xxx

15. Ennovy

Ennovy Bekend lid

7 jan 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Daar was ik weerrrrr!! Heerlijke dag gehad op de enorme rommelmarkt in de IJ hallen. Ontiegelijk geslaagd :)
    Straks even bijgelezen want wil zo de laatste aflevering van "Nieuwe buren" zien.

Hier vanochtend buikpijn dus voordat we naar Amsterdam gingen tampon in. En maar goed ook....ONGESTELD! Einde oefening voor deze ronde. Al die testen voelen nu zo stom!

Voor degene die niet zwanger zijn, zou ik het heel leuk vinden om elkaar weer te volgen in de volgende ronde. Kunnen we elkaar ook steunen in het minder testen. Soort wedstrijdje wie het het langste volhoudt :) Ben het namelijk echt van plan om niet weer zo onnozel en lukraak over die strips te piesen!!!!

Tot straks lieve meiden!

Yvonne

16. Lies30

Lies30 Fanatiek lid

1 nov 2014
    1.019
    28
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zuid-Holland
    Pittig hoor voor degenen die al jaren bezig zijn :(. Of je nou wil of niet, het gaat toch je leven beheersen. Ook heel goed te begrijpen dat elke mislukte ronde moeilijk is, of je nou 3 jaar bezig bent of 3 maanden.

Daarom goed idee Yvonne om elkaar te steunen wat er ook gebeurd! Iedereen zit in een andere situatie, maar onze wens is hetzelfde: een kindje..
    Alhoewel ik op het forum ook weleens stukjes lees die niet leuk zijn om te weten, ik merk wel dat er een soort sisterhood ontstaat. Het mooiste van alles.. Ik merk dat iedereen elkaar een positieve test gunt, echt mooi is dat :).

Voor nu verder weltrusten en morgen weer een nieuwe dag!
    Xlies

17. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    Ik vind het heel knap dat je na zoveel rondes nog positief bent en de draad weer oppakt! Ik steek mijn duim omhoog! Wel een geweldige instelling en hoop dat ik zelf deze instelling ook heb als wij er ook zo lang over zouden gaan doen.

Jammer van de ongesteldheid Yvonne... Op naar de volgende ronde dan maar :(

18. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    he balen weer yvonne :( .
    Ja mooi is dat he, dat iedereen elkaar hier die positieve test gund.

19. bibaboe

bibaboe Niet meer actief

Jammer Yvonne dat je toch ongesteld geworden bent! Hopelijk krijgen we allemaal een mooi kerstcadeautje ;)

Inderdaad fijn om te lezen dat iedereen elkaar steunt en een zwangerschap gunt.

Natuurlijk is het zwaar om iedere maand weer niet zwanger te zijn, maar het verschil in onze situatie is dat we al twee mooie kinderen hebben. Een derde kindje zou echt een cadeautje zijn!

Hier nog steeds geen echte menstruatie te zien. Vanochtend en vanmiddag wat bruin verlies met afvegen, maar zonet even weer een tampon ingedaan en die kwam er bijna wit weer uit. Snap er niks meer van...

Morgen zal het wel doorzetten denk ik, hoewel ik absoluut geen krampen oid heb.

Voor nu slaap lekker allemaal en tot morgen!

20. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

5 feb 2009
    2.226
    0
    0
    overijssel
    He jammer Yvonne :( hopelijk de volgende ronde raak!

Wij zijn zelf na de geboorte van mijn dochter (3jaar geleden) helemaal niet meer begonnen met de pil. We wilden de natuur zijn gang laten gaan en de derde zou bij ons ook inderdaad echt een kadootje zijn. De eerste 2 jaar niet echt met zwanger worden bezig geweest hoor, maar het laatste jaar ging het steeds meer kriebelen dus iets meer opgelet op vruchtbare dagen etc. Maar sinds vorige maand is bij mij echt de knop om en wil ik het gewoon.. nu.. direct!

wiessss; jij zit ook al in een heel traject zeg.. en... zouden wij niet samen testen morgen??? Of ga je nog langer wachten (wat echt heel knap zou zijn;))

Deel Deze Pagina