Wies heftig, veel sterkte PKK ik zie je streepje, zo begon t bij mij ook. Jennifer, mooie testen! Spannend, dat is t zeker! Maar komt goed. Loez wat vreemd... Hoop dt je gauw duidelijkheid hebt. Ik houd nu op met testen, of ja, bijna dan. Heb nog een kV die wil ik t weekend doen en nog een digitale over twee weken... Wens jullie allemaal gauw een positieve test... Hier is t hectisch, m'n dochter is ziek en wil alleen maar hangen zo zielig
Dank je wel! Jij hebt ook hele mooie testen... Ik kan het nog steeds niet geloven en heb er al 7 testen doorheen gejaagd inclusief een digitale hihi.... Ik heb er nog een liggen die ga ik na het weekend doen en over 2 weken inderdaad nog een digitale test hihi... Wel jammer dat die digitale testen na 2 dagen uitvallen....
Hier is het ook nog een groot ongeloof, maar vanmiddag nog stiekem een action test gedaan met middag urine en die gaf toch ook duidelijk een streep! Ik ben om... Ik geloof het nu wel Nu hopen dat ze oplopen! Al denk ik wel Gister namelijk ook 1 test gedaan en daar had ik een mega tuur streepje op en vandaag waren ze toch echt duidelijk... Jennifer lopen goed op hoor! Nog eventjes geduld!!
Jeetje dames, ben ontzettend blij voor jullie!! dat er nog maar heel veel positieve testen bijkomen!!
Thanx meiden. We zijn net thuis en ik kon me niet beheersen dus toch ff test gedaan (ze waren eindelijk binnen) nog witter dan wit Ik weet het is nog vroeg maar toch.
Erg hè! En dan heb ik vriendinnen die ronde 1 al zwanger werden. Ik had niet verwacht er zo mee bezig te zijn! Na 60 dagen eerste menstruatie gehad... Nu ben ik heel benieuwd hoe lang het gaat duren. Hopelijk geen 60 dagen! (Liefst helemaal niet natuurlijk )
Wat leuk meiden voor degene die een test gedaan hebben wat positief is, wil ik alvast voorzichtig feliciteren. Wies, gecondoleerd en heel veel sterkte
Oh, hier ook de testerend volledig niet onder controle!!! Al twee testen gedaan en beide negatief... Maar heb nog even, er is nog niets aan de hand... Nog geen bloed... Eerste zwangerschap ook langer gewacht omdat m'n cyclus onregelmatig was... Met dat ik m'n ei gevonden had ook direct zwanger dus ik ga er zo van uit nu... Zere tepels en dorst, maar oh wat is t wachten demotiverend!! Nog een paar dagen...
pff balen wiesss; maar het kan nog!! super pmk!! op welke dag zit je nu? oplopende test is iig een heeeel goed teken weegbree en jennifer; ik snap het hoor hihi van al die testen! Hartstikke leuk om te zien toch lekker van genieten Ik verder geen bruinverlies meer gehad dus er is nog hoop.. Of ik moet morgenochtend direct ongesteld zijn.. Je kan toch maximaal 2 dagen na de positieve ovulatietest je eisprong verwachten? Misschien had ik mn eisprong dan wel pas op zaterdag ipv vrijdag (donderdag positief ovu) dan zit ik nu pas op 10dpo. wel echt heel vroeg voor bruinverlies dan. Ik hoop natuurlijk op een late innesteling hihi en dat dit een innestelingsbloeding was en ik alsnog zwanger blijk Maar probeer ook wel reëel te blijven en bruinverlies vlak voor nod is meestal geen goed teken.. morgenochtend maar weer een testje wagen als ik nog niet ongi ben..
Aaahhhh hier ook testdrang en niet zon beetje ook!! Bij vorige zwangerschap had ik dat helemaal niet, toen had ik een lange onregelmatige cyclus en die is nu regelmatiger en gemiddeld tussen 30 en 32 dagen... Manlief wil zaterdag pas testen, dan zijn we beide vrij. 8 nov knaller ovutest gehad en laatste 2 maanden bleek dat lf fase 11/12 dagen is... DUIMEN!!!
Hier ook negatieve testen...... Zelfs de zeer gevoelige test van 12 hcg is op 11 dpo negatief..... Ik wacht dit weekend af en anders ga ik maandag weer testen, ben bang dat het deze ronde niet gelukt is. In mijn hoofd zit ik al in de volgende ronde met hopelijk weinig tot geen testdrang
Loezz nog een test gedaan meid? Lopje, balen zeg (( lvh, welkom, ben benieuwd naar je test over een paar daagjes!
Test gedaan, weer negatief denk dat ik vandaag ongesteld ga worden helaas. Ook al met mn hoofd in de volgende ronde. Laat het dan nu ook maar doorkomen:x
Goedemorgen, Als mijn cyclus zich daadwerkelijk houdt aan hetgeen van vorig jaar door toen verplicht tijdelijk stoppen met de pil zou het vandaag de dag van de rode boze wolf zijn. Op dit moment nog niks, dus afwachten. Ik vind het moeilijker niet te testen maar probeer heten paar dagen te wachten als het weg blijft vandaag wat ik natuurlijk hoop. Jammer voor die mensen dat het niet gelukt is, op naar de volgende ronde klus ze
Hoi meiden, Ook voor mij niet raak deze 2e ronde. Vanmorgen ongesteld geworden. Na 34 dagen. Eerste ronde was ik na 29 dagen ongesteld. Is dit dan een onregelmatige cyclus? En als je je eisprong wil berekenen, dan moet je het gemiddelde nemen toch? dus 31 dagen? Ik blijf positief. En we gaan er de volgende rond weer tegenaan. Zou ook wel erg snel zijn na 2 rondes. Succes iedereen. Groetjes
Inderdaad balen ook voor jullie wiessss en loezzz Nieuwe ronde nieuwe kansen toch? Ik ga voor een kerst wondertje