lvh85 bleh weer Lies30: dat wordt een spannende tijd meis, maar wel fijn toch dat er iets gaat gebeuren? Althans ik ervaarde het als prettig ondanks alle behandelingen en alle bezoekjes zkh bracht het binnen onze relatie toch heel veel rust gek gezegd, we hoefde niet meer op uur en tijd te klussen maar alleen nog maar wanneer we willen. Spannend pkuiper Wekom mama 007
@lies30; spannend hoor, een heel gedoe lijkt me die mmm maar ook wel fijn dat alles even goed nagekeken wordt! @pkuiper; knap zeg dat je zo lang kunt wachten! Ik ben benieuwd. Hier nog steeds niet ongesteld, gisteren bruinverlies en vandaag test negatief dus in afwachting maar weer.
@ weegbree, Ik durf gewoon niet, ik ga gwn netjes wachten tot zaterdag. Ik moet dan echt ongesteld worden. Kan ik dan zaterdag alwel de test doen? Als ik 100% zeker weet dat mijn ei op 8 nov was.. Moet ik nu dan + kunnen testen of hoeft dat nog niet? Ufffff spannend!
Mijn ei was 's ochtends vroeg rond een uurtje of 6-7 op de 8e. Ik heb gister al positief getest, maar natuurlijk wel nog met een lichte streep (wel duidelijk). Morgen kijken of hij al iets oploopt. Het is dus wel al mogelijk Mama007
@pmk Ohhh echt gefeleciteeeeerd!!!! Super leuk nieuwss Mijn ei was zo tussen 11.30 en 14.30 toen voelde ik toch wel echt pijn zo bij mijn lies. Welke test doen jullie die 2v5 van kv? Ik haat die testen eerlijk waar! Ik ga nog afwachten, ik vind het echt te spannend.
Ik heb er verdorie uit ongeloof 3 testen tegen aan gegooid gister!! Kruidvat 2v5 was het meest duidelijk. Daarnaast ook een van de action gedaan en een van testjezelf.nu. Deze twee zag je ook duidelijk een streep op, maar minder duidelijk dan die van kruidvat
Had nog een foto in mijn telefoon staan! Die van de action kreeg ik normaal nooit een streep, maar nu toch duidelijk wel. Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina
Hier heeft het nog steeds niet doorgezet(gelukkig), maar dat klein beetje bloedverlies met afvegen kan toch niet van niks komen. Nog een klein beetje hoop maar denk dat we met onze gedachten langzaam naar de volgende maand moeten. Te mooi om waar te zijn dat het wederom weer de eerste ronde raak zou zijn(ook omdat manlief weg moest voor werk).
Volgens mij heb ook slecht nieuws, ik ging net de wc, ik ging even kijken of er al wat bloed was. Ik doe dat altijd meestal twee dagen van te voren heb ik een beetje roze kleur als je zo inwendig voelt. Echt dom i know... Je moet eigenlijk niet zo inwendig gaan voelen. Maarja toch gedaan, dat doe ik altijd eigenlijk, daar zat weer beetje roze bloed. Jammeeer pffff
Jammer mama007. Ik heb toch een foto nu dat de action testen ook te vertrouwen zijn. Deze zijn van vanmorgen. Lopen gelukkig op!
Loopt idd mooi op pmk gefeliciteerd ik heb me vanmorgen goed kunnen beheersen niet getest. Als ik nog niet ongesteld ben ga ik morgen testen.
Super mooi! Uhmm je kan wel stoppen met testen nu he... Je bent op en top zwanger!!!! Yeahhh! Proficiat, mooie zomer baby!!! Ben echt benieuwd zaterdag... Of ze er doorgaan komen.
pmk, mooie testen! ik heb al twee dagen niet getest * trots * Morgen nog een kv denk ik! Wiess je houdt het spannend. Mam007, ben ook benieuwd. Idd voelen is niet zo slim, maar snap het wel lvh, het blijft nog even spannend dus?
geen streep, indroog-streep of tuur-streep....... ik 'denk' dat ik een tuurstreep zie, maar niet binnen de 3 minuten... (indroog-streep?) In het echt is die iets duidelijker..... ik heb er een klein pijltje bij getekend ben wel even nieuwschierig wat jullie er van vinden.... waarschijnlijk zit ik mijzelf alweer helemaal gek te maken. (action test)
Dit zijn de testen onder elkaar. Twee dagen terug en nu... Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina Ik wil zaterdag (dan is mijn NOD) nog 1x testen en als die ook positief is, ga ik het dinsdag aan mijn ouders vertellen.. Spannend!! @Lopje: Ik zag je streepje eerder dan je pijltje hahaha... Mijn test begon ook zo... zie hier: Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina Helaas heb ik ook mee gemaakt (vorige maand) dat zo'n streepje helemaal niets betekend... Het kan dus alle kanten op ..!
Lopje, ik zie wel een streepje, zo begonnen ze bij mij ook... duimen...!!! heb je geen kv die je nog kunt doen? plasje bewaard?
pmk jij bent duidelijk zwanger hoor! leuk je ouders vertellen! wij vertellen t na een goede echo, nog even bedenken hoe!