Testdrrrrang!!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Ennovy, Nov 10, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lies30

Lies30 Fanatiek lid

Nov 1, 2014
    1,019
    28
    48
    Female
    Verpleegkundige
    Zuid-Holland
    Bedankt meiden voor jullie reacties :)!
    We zijn idd erg blij dat alles snel en goed wordt uitgezocht. Vanmorgen zelf bloed gaan prikken voor oa hormonen, schildklierfunctie en infectiewaarden. 3-12 weten we meer!
    Zou me overigens deels wel verbazen als ik pcos heb, heb nl niet de standaard klachten. Maar we kunnen het maar beter weten mocht het zo zijn!

@wiesss niet te 'moeten' klussen heeft wel voordelen ja ;).

@wendy ben niet zo'n fan van naalden (zegt de verpleegkundige haha), maar wie weet!

@weegbree ah dus er zijn ook voordelen:) mooi te horen!

@mama007 welkom!

2. pmk

pmk Fanatiek lid

Oct 17, 2014
    1,024
    0
    36
    @Lies: Succes met de testen... hopelijk gewoon een goede uitslag :)

@Weegbree: Ik kan echt niet zo lang wachten... ben dol gelukkig :) Daarnaast wil ik ook snel het nieuws aan mijn opa vertellen. Hij heeft namelijk op het moment een gevecht tegen kanker (waarbij overigens de chemo aanslaat!), dus een oppeppertje zal hem goed doen!

3. Lopje80

Lopje80 Lid

Nov 13, 2014
    92
    0
    0
    Groningen
    echt waar?????? maar bij jullie wel binnen de aangegeven tijd weegbree en pmk?? OMG ik vind dit zo spannend!!!

ben bang dat ik mijzelf gek maak met die testen, ik maak mijzelf helemaal gek met die testen :):):)

4. pmk

pmk Fanatiek lid

Oct 17, 2014
    1,024
    0
    36
    #464 pmk, Nov 20, 2014
    Last edited: Nov 20, 2014
    Ja, bij mij kwam hij binnen de opgegeven tijd, maar na de opgegeven tijd werd hij wel pas 'duidelijker'. Op de foto (mijn test dus) moet je echt ontzettend goed turen, maar hij zit er toch echt :p

5. Lopje80

Lopje80 Lid

Nov 13, 2014
    92
    0
    0
    Groningen

ik dacht gisteren op de 11 dpo test naar een lange tijd ook iets heel lichts te zien maar die kreeg ik echt niet op de foto, van vandaag kan ik hem wel op de foto zien maar inderdaad nog heeeeeel erg licht en niet binnen de tijd...... dus kan een indroog streep zijn......

vond vanmorgen de koffie niet te zuipen vandaar dat ik nog een test had gedaan hahahaha

ik verheug me nog nergens op, maar ik vind het wel erg spannend:)

6. pmk

pmk Fanatiek lid

Oct 17, 2014
    1,024
    0
    36
    Ik ga voor je duimen! :D Hoop geduim deze week hahaha

7. Pkuiper

Pkuiper Actief lid

Oct 16, 2014
    201
    0
    0
    Goedemoeprgen allemaal,

Ik heb de test gedaan, zoals ik als het zou moeten zijn zou gister mijn menstruatiedag aan moeten breken, tot op heden geen last van menstruatiepijn of het gevoel dat het moet beginnen. Toch maar een test gedaan vanmorgen. Helaas is er naar mijn idee niets op te zien.

8. pmk

pmk Fanatiek lid

Oct 17, 2014
    1,024
    0
    36
    Ik zit enorm te turen, maar zie helaas niets... Maar geef de moed nog niet op. Geen bloed = moed zoals al eerder gezegd is. Maximell had ook negatieve testen, maar door middel van een bloedtest bij de dokter is ze toch zwanger verklaard ;)

9. wiessss

wiessss Fanatiek lid

May 1, 2014
    1,588
    123
    63
    Ik zie helaas niks pkuiper. Maat bij jou wel lopje hoef er geeneens moeite voor te doen.

10. pmk

pmk Fanatiek lid

Oct 17, 2014
    1,024
    0
    36
    Inderdaad.. bij Lopje hoefde ik ook geen moeite te doen. Wat ik al zei, zag de streep eerder dan dat ik het pijltje zag :p

11. Wendy blesing

Wendy blesing Actief lid

Nov 8, 2014
    305
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ lopje: misschien ben je wel te vroeg met testen? Geen bloed is moed inderdaad.

@ pkuiper: Ik zie niks helaas.

@ Lies: Succes! Komt vast allemaal goed.

Ik zit nu me menstruatie uit. Ben het wel heel heftig. Dit is de 2e menstruatie nadat ik gestopt ben met de pil. De 1e was echt heeel weinig. En nu heel veel. Hoop dat het snel over is, en we met de volgende ronde kunnen beginnen! En ik ga zondag naar de sauna, dus hoop echt dat het dan over is. Maar me cyclus is volgens mij wel hersteld. Ben het redelijk regelmatig. 1e na 29 dagen. 2e na 34 dagen.

Succes iedereen die naar de volgende ronde gaat. En ook succes voor iedereen die nog aan het wachten is.

12. Pkuiper

Pkuiper Actief lid

Oct 16, 2014
    201
    0
    0
    Goedemorgen,

Ja helaas zagen wij ook niets.
    Heb ook nog geen klachten wat duid op een aankomende menstruatie, wacht wel af. Ik zei ook tegen mijn man als ik t t weekend nog niet ben waag ik er denk ik nog wel een test aan.

Maar moet het met ochtendurine?

Als ik de griep heb is bij mij de temperatuur S avonds hoger en smorgens vrij normaal. Ik weet niet of dat ook met zwangerschapstesten zo kan zijn.

Wat dat aan gaat ben ik daar nog een leek mee.

Sorry voor die vraag nog even.

13. Wendy blesing

Wendy blesing Actief lid

Nov 8, 2014
    305
    0
    0
    NULL
    NULL

Het beste is met ochtendurine inderdaad. Als je bijv. nog weinig hcg hebt. Dan zou je dat in een ochtendtest wel kunnen zien en later misschien niet. En dan de temperaturen weet ik ook eigenlijk niet.

14. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

Jun 18, 2012
    2,560
    0
    36
    Noord-Holland
    Lies, ook hier slank en geen typische pco klachten behalve veel eitjes op mn echo.
    Lopke, spannend. bij mij zag ik m pas ook later hoor.
    pkuiper zie ook niks, hopelijk wordt ie alsnog positief.
    wendy, succes met je menstruatie.

15. Wendy blesing

Wendy blesing Actief lid

Nov 8, 2014
    305
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ weegbree. Spannend eerste echo! Succes.

16. Lopje80

Lopje80 Lid

Nov 13, 2014
    92
    0
    0
    Groningen
    pkuiper; ik heb de actiontest ook met ochtend urine gedaan vandaag, daar een heel licht streepje... 3 uur later een testjezelf test gedaan daar denk ik iets te kunnen zien maar op de foto zie je niks...

morgenvroeg ga ik nog een testjezelf test doen, denk dat die overeen komt met de kv test.....

(links action, rechts testjezelf)

Attached Files:

17. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

Feb 5, 2009
    2,226
    0
    0
    overijssel
    Spannend lopje!!! Ik zie op allebei een vaag lijntje:$

Ik ga naar de volgende ronde helaas. Vandaag weer bruinverlies en negatieve test:( denk dat het morgen (wel precies mn nod) doorbreekt.

18. Lies30

Lies30 Fanatiek lid

Nov 1, 2014
    1,019
    28
    48
    Female
    Verpleegkundige
    Zuid-Holland
    @wendy alle sluizen open zeker :(? Balen!!

@lopje spannend nog! Geduld is een schone zaak.. Grr

@weegbree we houden ook rekening met een positieve test, dan kan het alleen maar meevallen.
    Hoe voel jij je verder? Veel klachten?

@loezzz getsie volgende ronde in :(

19. pmk

pmk Fanatiek lid

Oct 17, 2014
    1,024
    0
    36
    @Lopje: De testjezelf testen waren bij mij ook zo goed als niet zichtbaar terwijl de action en kruidvat toch al aardig goed zichtbaar waren :) Ik zou er dus gewoon vanuit gaan dat je het over twee dagen weer moet proberen :D

20. Lopje80

Lopje80 Lid

Nov 13, 2014
    92
    0
    0
    Groningen
    morgen ook maar even de 2v5 van kv halen dan en proberen te wachten tot zaterdag......:p;)

@wiesss jij gaat morgen weer testen? ben zo benieuwd!! *fingerscrossed*

@Pmk wanneer heb jij je eerste echo pmk?

@Weegbree duurt zeker lang 6 december...... lijkt me zo spannend de eerste echo!:D

@loezzz balen zeg!!

Share This Page