@Lopje: Ik wil pas een afspraak maken na dinsdag. Ik loop namelijk bij een reumatoloog en wil graag zijn mening weten waar hij mij liever ziet lopen (VK of Gyn). Daar moet ik dinsdag langs. Dus dinsdag of uiterlijk woensdag weet ik meer!
WHAAAAA spanning en sensatie!!! Lopje ik zie hem duidelijk! Inderdaad moest ik veel meer turen voor het pijltje haha! Ik heb hier een heeeel goed gevoel over Hoe lang waren jullie nou bezig? ( sorry kan zo moeilijk alles onthouden...) PMK, kan het nog duidelijker? Wauw wat een droomtesten <3! Shit voor degene waar er bloed is, succes voor de nog-in-de-race-voor-de-test-ers! Zoo knap van je Wiess!! Hou ons op de hoogte! En alle andere meiden natuurlijk! Hele dag druk gehad met fotoshoots dus niet hier geweest en nu te moe om overal op te reageren....Sorry! Denk wel veel aan iedereen hier! Je gunt iedereen die 2 streepjes, omdat je weet hoe graag je het zelf ook wilt Liefs, Yvonne
Hier vanmorgen een heel heel heeeel licht streepje op de 2v5 test maar action was gister duidelijker..... @pmk ben benieuwd wannee je je eerste echo krijgt!! Spannend zeg!!! @ennovy dit is de 3de ronde 1ste kindje.... Hoop dat het doorzet maar heb mijn twijfels... Maak mezelf helemaal gek met die testen Hoor veel mensen die al een duidelijk streep hebben op 13DPO....
@Lopje: We lopen exact gelijk dan... Ik zit vandaag ook 13dpo. Maak je niet al te druk, de een is de ander niet. Jezelf nooit vergelijken met anderen. Misschien maak je wel traag HCG aan? Gewoon over een paar dagen weer testen als je nog niet ongesteld bent geworden Denk zelf dat ik bij een gynaecoloog terecht kom. Dit i.v.m. mijn ziektebeeld en omdat ik chronisch B12 tekort heb (deze wordt op pijl gehouden door middel van injecties). @Wiesss& Yvet: Balen! @Bjanc: Nog een test gewaagd?
Stoute schoenen aan getrokken en VK gebeld en mijn situatie uitgelegd. Ik kon maandag al terecht, maar we wachten even mijn afspraak bij de reumatoloog af. Nu heb ik hem staan op dinsdag 2 december. Hier bespreken we dan hoe ik het beste begeleid kan worden. VK, Gyn of combi van beide.
@pmk super!! Dus nog iets langer dan een weekje!! Spannend!!! Hier vanmorgen met uiterst gevoelige zwanger&kids getest.... Deze negatief vanmorgen temperatuur daling van 1 graad, Tampontest gedaan en een klein beetje licht bruin afscheiding dus mijn cyclus zou wel weer netjes gaan starten vandaag of morgen..... Iemand ook ervaring met de Ovu testen van de action? Wil deze misschien in de nieuwe ronde wel gaan gebruiken...
Ah lopje rot meid (( Ik heb ervaring mee, fijne testen, geven duidelijk piek aan. komen er nog testers verder?
we gaan gewoon gezellig veder klussen tot het wel een keer lukt! op naar ronde 4 kerstwondertje! en hopelijk gaan we met de meiden die ook een ronde veder moeten, onze testdrang onder controle houden.... Blij dat mijn cyclus regelmatig is, wordt berekenen van ovu iets gemakkelijker door, ovu testen en temperaturen dan hoop ik dat ik voor de zomer ooit een positieve test krijg Ben wel nieuwschierig naar Bjanc, ga jij nog testen vandaag? of heb je gisteren nog getest?
He shit lopje dat is jammer! Hier ongesteld precies op nod. Blij dat mn cyclus niet in de warrie is en wat stom hè van al die testen:x ik ga dat dus ook anders doen aankomende maand!
Hoi meiden, Zo te zien, gaan er al veel mensen door naar de volgende ronde. Bij mij zit de menstruatie er bijna op. En inderdaad hopen op een kerstwondertje. Succes iedereen.
Jammer dat er zo weinig zwangeren waren deze ronde En grappig dat iedereen steevast zegt dat ze de volgende ronde niet meer zo vroeg gaan testen, hihihi. Hier begint zo zachtjes aan de klusweek alweer, gaat lekker snel
BAH BAH BAH!! Wat een rot ochtend heel even.. http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/548079-kruidvat-testen-verschillend.html Zie ook mijn topic. Dit kan toch niet?
@ Lopje80 , Loezz en Wendy Blesing Hopen dat de volgende ronde positief zal zijn. Veel klusplezier. @ PMK idd wat testen al niet met je kan doen, maar je hebt geullik een aantal testen die duidelijk positief zijn, en zou daar dan vanuit gaan. Hier nog steeds niets, en kon het vanmorgen niet laten geen test te doen. Nu vanmorgen was de teststreep donkerder als van de week. En dat ik nog steeds met heel veel vlagen misselijk ben, en nu echt gevoelige tepels heb met aanraken.