Testdrrrrang!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ennovy, 10 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    Jammer Wiesss, op naar de volgende ronde vol goede moed :)

@Pkuiper: Ja, ik ga niet meer testen. Ik merk het wel bij de verloskundige over 1,5 week :)

2. Ennovy

Ennovy Bekend lid

7 jan 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Weinig positieve testen erbij helaas...Het begon allemaal veelbelovend! Maar goed, toch 3 duidelijk zwangeren! Gefeliciteerd lieve meiden!

KUT voor alle meiden die nu ook echt ongesteld zijn. Nog goede week en jullie kunnen weer klusserdeklusklusklusss! Voor mij schiet het ook alweer op!

Ik gebruik ook de ovulatietesten van de Action. Goedkoop en goed duidelijk!

Wie doen er mee in de kerst-wonder-ronde?? Ik zeker! Want weet ( op dit moment) zekerrrr dat ik niet weer zo idioot gaat testen. Hilarisch dat we dat nu allemaal roepen :) Zou fijn zijn als we elkaar de volgende ronde kunnen afremmen!

Liefs,
    Yvonne

3. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    Hahaha.. Volgens mij maakt iedereen dat zichzelf wijs elke ronde. Heel veel succes allemaal in de nieuwe ronde!

4. Mama007

Mama007 Actief lid

22 okt 2014
    156
    0
    0
    Hi Ladies,

Ik ben ook ongesteld geworden...
    Echt zo jammer,
    Pfffff op na de
    Volgende ronde...

Dames die zwanger zijn,
    Super gefeliciteerd!!!
    Geniet ervan!

Xxxxx

5. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Ik doe mee yvonne, maandag weer starten met de hormomen. Nog 2 iui, s te goed en dan gaan we voor ivf, maar hoop dat dat niet nodig is. Zwangere dames blijven jullie ons wel op de hoogte houden? ?

6. Lies30

Lies30 Fanatiek lid

1 nov 2014
    1.019
    28
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zuid-Holland
    Veel succes in de nieuwe ronde ladies!!

7. Lopje80

Lopje80 Lid

13 nov 2014
    92
    0
    0
    Groningen
    Ik doe ook mee voor ronde kerstwondertje;):D

En hoop dat de dames is deze 'kerstwondertje' ronde elkaar gaan helpen met de testdranggggg hahahah

8. Ennovy

Ennovy Bekend lid

7 jan 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Haha tof Wies en Lopje :)!!

Hoop ook dat we de zwangeren een beetje kunnen volgen...

Shit mama007....Vooral als je zelf stiekem overtuigd bent dat je zwanger bent. Dan denk ik altijd: Hoe kan dat nou?? Ik was in mijn hoofd al zoveel verder. Stomme gedachtes die met je op de loop gaan!!

Hebben we nog testers in de race?

liefs,
    Yvonne

9. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    Heel veel succes allemaal voor het 'kerstwondertje'! :p Ik ga het hier allemaal in de gaten houden.
    Zelf heb ik mij nu ingeschreven voor moeders voor moeders. Mijn intake bij de VK staat op 2 dec. Zo leuk allemaal! Alles is nieuw hé (eerste kindje) ;)

Morgen is 'de grote dag' dat ik het mijn ouders ga vertellen :cool:

10. Wendy blesing

Wendy blesing Actief lid

8 nov 2014
    305
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend PMK. En ik doe mee voor het kerstwondertje. Hoop echt dat het deze rond raak is. En we elkaar inderdaad kunnen helpen om niet zoveel te testen haha.

11. Soezetje

Soezetje Actief lid

27 okt 2014
    101
    0
    0
    Hallo allemaal, mijn man en ik zijn nu pas met de eerste ronde bezig, ik kan nu nog helemaal niet vruchtbaar zijn, zit pas in de tweede week na mijn ongi, maar toch, elke keer als we geklust hebben, denk ik toch, zou het misschien? Maar ja, dat kan natuurlijk nog helemaal niet. Ik heb ook maar expres geen ovulatietests of zwangerschapstests in huis gehaald, ik denk dat ik dan elke dag wel een test zou doen. Heel erg apart is dat.... Maar goed, ik ga pas een test kopen wanneer ik al een aantal dagen ongesteld had moeten zijn en het nog niet ben. Ik heb ook nog geen idee hoe mijn cyclus is. Ach ja, we proberen er maar zo relaxed mogelijk onder te zijn, en ons niet gek te laten maken.

12. Wendy blesing

Wendy blesing Actief lid

8 nov 2014
    305
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Soezetje,

Gezellig dat je mee kletst. Maar eigenlijk zou je nu wel al vruchtbaar kunnen zijn. Als je een vroeg ei hebt. En ongeveer 2 weken na je menstruatie is de eisprong. Dus zou heel goed kunnen dat je nu in je vruchtbare week zit. Maar dat is per persoon ook verschillend.

Ik zit nu in mijn 3e ronde. vorige week ongesteld geweest. Hoop op een kerstwondertje.

Succes!

13. Lies30

Lies30 Fanatiek lid

1 nov 2014
    1.019
    28
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zuid-Holland
    Leuk toch te kunnen melden dat het zo snel is gelukt :)!?
    Lijkt me allemaal erg spannend verder!

14. Yvet

Yvet Actief lid

10 sep 2014
    228
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben nog in de race ;)
    Vandaag dag 32 en nog steeds niet ongesteld. Ik heb weer nieuwe klachten erbij.. Hoofdpijn en obstipatie *zucht*, dat al naast m'n bestaande klachten als moe zijn, winderigheid en onwijs zere en gespannen borsten.
    Ik wil woensdag nog een poging wagen om te testen, gisteren negatief getest.

15. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

5 feb 2009
    2.226
    0
    0
    overijssel
    spannend yvet! Ik zal voor je duimen!

Welkom Soezetje:D

Echt veel toch ongesteld geworden deze ronde:(
    Met kerstwondertjes bedoelen jullie dat je kan testen rond de kerst? Want we krijgen toch augustusbaby's als we aankomende maand allemaal zwanger zijn hihi:)

Dit weekend druk gehad. Allebei mn kinderen waren jarig. 3 en 5 zijn ze geworden:) Zijn een dag na elkaar jarig (wat niet echt heel leuk is) dus als ik over 2 maand nog niet zwanger ben slaan we denk ik een maandje over haha! Anders weer een novemberkindje!

Meiden die alweer bijna mogen klussen... veel plezier!:D

16. Montgommery

19 okt 2014
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas is afgelopen zaterdag de 22e mijn menstruatie toch nog op gang gekomen. Ik heb toen gelijk een test gedaan en deze was negatief. Ben dus door mijn lichaam in de maling genomen. Misschien had ik nog last van de hormonen van mijn oude zwangerschap. Ik vond het ook al een beetje zorgwekkend dat mijn symptomen vanaf half november begonnen af te nemen, maar ik dacht geen bloed geeft moed! Aan de andere kant ben ik ook wel weer blij dat mijn lichaam zichzelf nu weer reset en we weer verder kunnen. Op naar de volgende ronde!

17. Lopje80

Lopje80 Lid

13 nov 2014
    92
    0
    0
    Groningen

Hahahah ja het zou wel erg snel gaan als het in december al geboren wordt hahahaha

@PMK veel plezier met het aan je ouders vertellen! Toekomstige opa en oma:D 2 december nog een dagje eerder! Het lijkt mij dat je de hele dag op een roze wolk zit zo met je eerste zwangerschap, bij elke zwangerschap waarschijnlijk:D

Meiden zet hem op met klussen;):p

Meiden die nog in de race zitten, heel nieuwschierig naar de testen:)

18. Yvet

Yvet Actief lid

10 sep 2014
    228
    0
    0
    NULL
    NULL
    @lopje80: vandaag m'n NOD, ik ga morgen testen. Ik laat het jullie weten ;)

19. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Spannend yvet.
    Jammer montgommery, maar nu weet je wel weer waar je zit met je cycles succes met de volgende ronde.
    Super leuk pmk, geniet van je zwangerschap.
    @snoezetje, als je in de tweede week na je ongi zit, kan je toch juist zwanger worden. Je eisprong is 14 dgn na eerste dag menstruatie, dus deze hele week om de dag klussen dan zijn je kansen maximaal benut (y)
    Nou over 24 dgn mag ik weer testen hoor hahahahaha, succes weer meiden.

20. Yvet

Yvet Actief lid

10 sep 2014
    228
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas negatieve test :(

Deel Deze Pagina