Testdrrrrang!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ennovy, 10 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxJenniferxx

25 aug 2014
    87
    2
    8
    Hoi meiden

Ook hier enorme testdrangg...
    Ik zit pas op 10 dpo en heb 31 oktober pregnyl gespoten...
    Voel me wel anders dan vorige cyclussen... Daar ik vorige cyclus nergens last van had heb ik nu al 1.5 week pijnlijke borsten, extreem vermoeid, rommelende darmen en zo nu en dan het gevoel dat mijn menstruatie eraan komt door de steekjes en kraampjes onderin mijn buik...
    Toch durf ik niet te hopen op een zwangerschap of nu al te testen uit angst voor een negatieve test....

Voor mezelf heb ik voorgenomen om niet voor a.s. donderdag te testen.... Hopelijk dan een leuk verjaardagscadeau :)

2. smarlicia

smarlicia Niet meer actief

Hallo Meiden.
    Ik zag dit topic.
    en ik heb ook testdrang!
    Ik moest vrijdag ongesteld worden maar in plaats van echt ongesteld had ik alleen maar een beetje bruinverlies.
    Aangezien ik vaker veel langer over tijd ben durf ik niet te testen ik ben zo bang voor een teleurstelling.
    Ik heb wel rare kwaaltjes.
    Maar ook dat heb ik veel vaker.
    Wij moeten binnenkort naar de gynaecoloog.

Wat zou jullie advies zijn?

3. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Dat doe ik ook

4. xxJenniferxx

25 aug 2014
    87
    2
    8
    @t Smarlica Ik zou er een testje tegenaan gooien dan ben je in ieder geval zeker van het feit of je wel of niet zwanger bent.

5. Sterre01

Sterre01 Fanatiek lid

29 mei 2013
    1.563
    46
    48
    Grappig we lopen precies gelijk qua cyclus, ik zit vandaag ook op cyclusdag 24. Wanneer ga jij testen?
    Ik loop al dagen met een opgezette buik & gevoelige borsten.
    Ik ga t weekend pas testen denk ik.
    Pfff.. Super spannend. We hadden eigenlijk een pauze maand, maar nu met al die kwalen begin ik toch te twijfelen

6. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Ik ben bo en ik ben test verslaafd ;)

Hihi gekkigheid. Maar het is zo herkenbaar !! Maar vorige maand en deze maand hard teleurgesteld door het vroege testen. 9 dpi mega tuur 10 dpo vrij duidelijk, (zie foto). Ik heb die dag 3 testen gedaan en alle 3 duidelijk. 11 dpo weer mega tuur.. loopt dus weer af. Vandaag niet getest. Ik ben bang... ik waande mezelf echt al zwanger namelijk. :( vorige maand ging dit precies zo... ik heb een hele rij goede voornemens voor komende maand. Ik moet het vooral loslaten. Misschien even minder forum, test pas op 12 dpo. Maar of t me lukt ? Ik ben er zowat obsessief mee bezig. Woensdag NOD.....

Succes met testdrang ladies !!

Hoe was de test friemel (nogwat)... naam vergeten sorry hihi

7. smarlicia

smarlicia Niet meer actief

@ xxjenniferxx zou ik dat vanavond nog kunnen doen of is het beter om tot morgenvroeg te wachten?

8. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Vergat de foto haha sorry. Bovenste 10dpo onderste 11 dpo. :(

9. xxJenniferxx

25 aug 2014
    87
    2
    8
    Volgens mij kun je met de meeste testen de hele dag door testen als je maar 2 uur van tevoren niks drinkt....
    Er zijn ook testen die het beste op ochtendurine werkt maar dat staat dan in de gebruiksaanwijzing :)
    Good Luck

10. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Owja hij lijkt af te lopen maar misschien wat meer gedronken enzo als de dag ervoor?? Of een ander tijstip als de dag ervoor?? Ik hoop toch dat hij weer op gaat lopen.
    @smarlicia ik zou ook testen, dat zou vanavond kunnen als je even stopt met drinken en zo, n 3 uur niet plast. Succes met wachten of met testen ;)

ik zit de dagen al af te tellen voor ik kan testen en zit pas op 3 of 4 dpo haha

11. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Het was beide met ochtend urine helaas. 10dpo was de urine wel veel geconcentreerder dan 11 dpo (veel lichtere urine qua kleur). Ik durf niet meer .... morgen 13 dpo.

12. waussie

waussie Actief lid

4 apr 2014
    212
    2
    18
    hoi bo
    ik heb hetzelfde als jou! Ik had zaterdagochtend een test gedaan en daar zag je heel licht een streepje bijna niet en vanochtend bij huisarts en thuis nog 2 testen en die waren hartstikke negatief! En ik heb ook 2v5 van kv gebruikt. Heb jij een idee wat het kan zijn? Ik voel me gewoon de moed in me schoenen zakken zo

13. waussie

waussie Actief lid

4 apr 2014
    212
    2
    18
    ik ben trouwens ook al 2 weken over tijd

14. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Herken het heel erg. Gelukkig ben ik altijd op tijd ongi. 40dgn stipt. Doe je ovu testen ?? Misschien laat ei ? En een indroger op de kv ? Na hoe lang stond de streep er ?

15. waussie

waussie Actief lid

4 apr 2014
    212
    2
    18
    ik doe geen ov testen want wil het gewoon zijn loopje laten gaan maar zal er even een foto bij doen maar ik heb gewoon na 5 minuten gekeken

16. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Het lijkt wel of ik iets zie misschien een indroger?

17. waussie

waussie Actief lid

4 apr 2014
    212
    2
    18
    ja je ziet een heel licht streepje maar heb gehoord dat kv testen vaker positief testen als het niet zo is maar omdat ik al zo ver over tijd ben heb ik toch twijfels

18. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Ja dat snap ik maar als je 2 wkn overtijd ben zou je natuurlijk een knaller verwachten. Maar toch heb ik al vaker gehoord van vrouwen die neg blijven testen en toch zwanger zijn. Misschien even een bloedtest laten doen?

19. waussie

waussie Actief lid

4 apr 2014
    212
    2
    18
    ja daar heb je gelijk in. Ik ga volgende week naar de huisarts om daar afspraak voor te maken maar einde van de week ga ik weer zelf thuis testen voor de laatste keer.

20. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Zo jeetje, respect voor je geduld haha. Ik zou zolang niet kunnen wachten. Succes.

Deel Deze Pagina