Druk op het wachtbankje Hier niet echt lekker vandaag, ziek zwak en misselijk, maar hopen dat het geen ongesteldheid wordt. Zou jammer zijn.... Nu een drukke dag door zien te komen zonder mensen om het mee te delen, dus lang leve het forum!!!!
Same here, ook nog ff in het wachtbankje maar wat vage klachten en idd hopen dat ik niet ongesteld word... duimen duimen duimen
Wraaah. Ik ga niet meer testen! Gister een vage streep te zien op de clearblue. Deze gaf digitaal niet zwanger aan. Maar toen ik de strip uit de houder haalde zag ik degelijk een lichtblauwe streep! Net kruidvat test gedaan en niks te zien tot nu toe! Zaterdag maar weer testen!
Oehhhh wat spannend beautevil!! Het klinkt erg positief! Blijf je volgen! Mijn NOD is ( pas..) 13 december. Kan nu alweer niet wachten haha! Heeeel misschien ga ik 8 december stiekem testen omdat mijn dochtertje dan 3 wordt ( gewoon dom excuus haha) Maar het liefst niet voor de 11de! Wanneer is jouw NOD Tacita? Dank je pmk en weegbree! Erg leuk dat jullie nog zo met ons bezig zijn terwijl jullie beiden zwanger zijn. Lief! Liefs, Yvonne
@Yvonne: Het is toch ook gewoon fijn als je andere ook blij ziet worden door een zwangerschap! Ben vandaag wel een beetje misselijk voor het eerst, een weeïg gevoel zeg maar.... Dus ga mijn drukke planning voor vandaag lekker verspreiden over de dag
Hi ladies, Ik zat in een ander topic maar die is inmiddels gesloten. Gezien de titel van deze dacht ik....wellicht kan ik hier even terecht om het verhaal kwijt te zijn en jullie ervaringen te "horen" Ik heb PCOS zonder ander symptomen en ben nu ruim een jaar bezig om zwanger te worden. Mijn god wat heb ik vaak gedacht....hoezo heb ik jaren de pil/nuvaring gebruikt...totaal overbodig! Ik krijg geen menstruatie van mezelf dus heb de afgelopen maanden afwisseld provera met clomid geslikt. Inmiddels zit ik op 150mg en heb ik alleen een keer bij 100mg een eisprong gehad. Mijn vraag is: zijn er vrouwen met ervaring van heel laat pas positief testen? Ik had deze rond op dag 14 alleen in de ochtend een positieve ovulatietest. Ik dacht ook echt te voelen dat ik ovuleerde. De avond er voor en die avond hebben we geklust. Een week later moest ik bloed laten prikken en bleek mijn progesteron toch weer te laag.... Morgen ben ik een week overtijd. Ik heb op mijn NOD negatief getest en 3 dagen later weer negatief. Durf nu dus eigenlijk niet meer te testen.... ik heb echt extyreem veel afscheiding helder/wit (niet vies ruikend) Mijn borsten zijn al een week wat voller en sinds gister doen ook mijn tepels zeer en zijn mijn schaamlippen opgezwollen. Herkennen jullie dit? Groetjes, Hypequeen
Als het goed is donderdag... Ik ga ff uit van 14 dagen omdat dit de eerste cyclus is. Zit nu dus op 11dpo, vanmorgen ondanks voornemen toch getest omdat ik misselijk was en last van borsten. Was negatief. Maar getest met 3e of 4e urine dus kan me ook voorstellen dat dit niet werkt...
Wannabmom, spannend je zou natuurlijk al een testje kunnen wagen morgenvroeg, het heet niet voor niets het testdrang forum! Tacita, zelfde voor jou, nog even geduld dus? Beauty evil, de cb geeft altijd een blauwe streep, ook bij niet zwanger, dus daar kun je niet vanuit gaan. Hopelijk zaterdag wel een streep! Ennovy, duurt lang he  Hypequeen, vervelend pcos, en die onzekerheid wel ei geen ei. Wat was je progesteron waarde? Met een postieve ovu lijkt het er toch op dat je een eisprong hebt gehad. ik zou een testje wagen, doet niet zeer hoor 
Ja Weegbree zolang ik nog niet ongesteld word (en deze klachten blijf houden) probeer ik toch donderdag aan te houden en dan wel meteen als eerste smorgens
haha nee heb je ook gelijk in maar de teleurstelling is altijd toch wel groot. Soms denk ik dat het gaat wennen maar dan toch weer niet. Rot idee dat je lijf je zo voor de gek kan houden. Mijn progesteron van 0.8 maar de arts zei zelf aan de telefoon dat ze het apart vond omdat ze het ei op de echo echt goed had zien groeien dus ze vroeg zich af of er misschien op een verkeerd moment geprikt was...lastig. Misschien toch nog maar een testje doen dan.... Thanks!
Wat fijn om te lezen dat er meer zo gek zijn als ik hihih... Ik koop altijd minimaal twee testjes voor het geval dat ik me niet kan inhouden en te vroeg test (dan heb ik er nog altijd eentje over voor "het goede moment"). Het liefst ook nog van twee merken want tja.. misschien test het ene merk gewoon niet goed (pfff.....). Ik zou komende woendag ong moeten worden (of eigenlijk NIET moeten worden). Hier al een jaar bezig.. en eigenlijk haaaaat ik die testjes!!! Steeds die witte schermpjes (BAH:x). Ik heb met mezelf afgesproken dat ik zondag test (want op die app van "womenlogg" staat dat woensdag de nod dag is maar afentoe ben ik gewoon twee/drie dagen later--> eigenlijk is dat vreemd want hij pakt mijn gemiddelde van afgelopen jaar en toch geeft hij 28dgn aan terwijl ik meestal 30/31dgn ben. Ik hou dus rekening met zaterdag). Als er zondag nog niks is gebeurd dan hebben we misschien * geluk * Ik heb deze maand wel echt klachten en normaal heb ik nooit echt iets gevoeld, ja wel eens hier en daar een steekje maar niks opvallends. Op dit moment: 1. 75% gevoelige onderbuik (volgens mij baarmoeder); 2. Krampjes in onderbuik (komen en gaan en als ze weggaan denk ik OH OH); 3. Moe (maar dat kan ook van het werken zijn); 4. Emotioneler (ik moest gewoon huilen van een liedje dat ik 100x gehoord had maar kan ik zijn dat ik het nu ondertussen zooooo graag wil dat ik afentoe mezelf lastig ben); 5. 's nachts zin in friet mmmm en 'smorgen in tonijn; 6. Ik ben gaan hardlopen en kwam langs de frituur en kreeg misselijk gevoel (ik zei toch dat ik mezelf lastig ben, ik weet niet eens meer waar ik zin in heb. Maar dit kan ook komen doordat ik een uur van te voren nog tonijn had gegeten). pff.... volgens mij ben ik gek aant worden hihih... Nu maar weer net zoals jullie wachten&wachten&wachten (zou dat ooit wennen). Ik ben heel benieuwd hoe het deze maand met jullie gaat!!!!!!! Groetjes
PS: Het belangrijkste opvallende element is trouwens (vergat ik er even bij te vermelden) normaal voordat ik ONG moet worden doen mn borsten een week van te voren al pijn en zijn ze wel een cup groter (vreemd maar waar..) nu zijn ze een beetje gevoelig maar niet pijnlijk
FSL, herkenbaar, weet het nog zo van mijn eerste zwangerschap. Doodstil achter je bureau zitten...oooh yes, ik voel krampjes, ik voel iets bij mijn lies. en even later, oh het is weer weg, dus het zal wel niks zijn... spannend! ik duim...! hq, 0.8 is idd niet echt veel, weet je zeker dat het na je eisprong was en er niet voor? als het na je eisprong was dan kan het wel zijn dat je ei niet gesprongen is, en het bijv. een cyste is. heb ik ook een x gehad. mag je niet terug naar het zh voor een echo? hier had ik vanmorgen een 3+ op mijn digi, dus dat klopt wel met mn termijn. toch wel onzeker, met mijn dochter stik en stik misselijk al vanaf 5 weken en nu nog totaal geen last ervan. nog 1,5 week tot de echo.
@ FSL. Spannend! hoop voor je dat het raak is. Ja het lichaam kan in echt voor de gek houden als je iets graag wilt. Ik had vorige maand ook beetje last van weeeig gevoel in me maag. (normaal nooit) maar was niet zwanger. Maar hoop dat ik met kerst zwanger ben. Zou een mooi kerstcadeau zijn. En voor de anderen ook.
Dat kan heel verschillend zijn.. vriendin van me heeft net haar derde (ik lig ECHT achter hihi) bij eerste was ze de hele dag door misselijk en bij de andere twee niks.. @ Wendy blesing: dat zou een wonder zijn... een mooie kerstgedachte!! Dan kun je mooi cadeautjes inpakken voor je (schoon)ouders en ze dit tegelijk laten uitpakken en dan komen er sokjes uit mijn I love opa&oma (of zoiets) moooiiii
Yes! Kan ook te maken hebben dat je de vorige zwangerschap bepaalde stoffen meer (hogere hoeveelheid) aanmaakte dan nu.. Ik geloof niet dat je je hier zorgen om hoeft te maken! Maar het begin blijft spannend.. Ik zou me ook de hele tijd afvragen of "alles wel goed gaat"