Testdrrrrang!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ennovy, 10 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL

Owwww meerdere mensen die met het idee van kerst spelen haha :D Dat schoot ook al door mijn hoofd, inclu oud&nieuw omdat we 1 januari precies 5 jaar samen zijn. It would be a big present ;)

2. FSL

FSL Lid

1 dec 2014
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    :d:d:d

3. Hypequeen

Hypequeen Lid

15 apr 2014
    55
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Nee zeker na de eisprong want het was een week na mijn positieve ovulatietest.

Ga nu morgen naar het ziekenhuis. Zou misschien inderdaad een cyste kunnen zijn en vanwege mijn symptomen is het dan wel handig om weer even te laten kijken voordat ik weer met provera begin.

Stap overigens over een maand over naar een kliniek...zulke slechte ervaringen met het ziekenhuis. Afspraken nooit op tijd en nu met pijn en moeite er morgen tussendoor geschoven anders kon ik volgende week pas terecht. Hebben jullie dat ook gehad in het ziekenhuis?

4. Marianne87

20 feb 2013
    58
    0
    0
    Lekker voor mijn schatje zorgen
    Beuningen
    Net als jullie kan ik het niet laten om te testen hahaha ben blij te lezen dat ik toch niet de eenige ben!
    Nu heb ik getest en volgens mij is hij negatief maar door het staren naar de test lijkt het of ik nog een heeeeel ligt streepje zie maar volgens mij verbeeld ik het me maar..
    Ik weet niet hoe ik hier een foto moet plaatsen dus ik zet hem op me profiel

5. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Het lijkt er nu op dat wij op 5 dec onze iui krijgen. Zouden we dan een sinterklaas cadeautje krijgen wat we met de kerst uit kunnen pakken in de vorm van een positieve test? Ik hoop het zo. Iedereen succes met niet testen ;)

6. FSL

FSL Lid

1 dec 2014
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes!!!!

7. Ennovy

Ennovy Bekend lid

7 jan 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Wauw Wiesss daar ben je weer! Met mooie berichten! Dat zou prachtig zijn zeg...Ik duim keihard voor je!!! Hou ons op de hoogte van alles hè!

Ja hier ook ( nu al) het idee om het met kerst te vertellen. Dan kan je echt al weg zwijmelen bij het idee. Dom eigenlijk, want dat doe ik nou al maaaanden en dan is iedere keer de teleurstelling zo groot. In je koppie ben je al 4 stappen verder. Maar blijft heerlijk om voor NOD over te dromen :)

Weegbree, daar kan zo'n verschil in zitten! Mijn moeder was met mijn zusje en mij echt 9 maanden kotsmisselijk! Die moest tot op het kraambed overgeven. Bij mijn broertjes totaal niet! Dus wie weet jij nu ook ander geslacht ;) ?! Wat heb je al voor moois? Jongen of meisje? Ik heb bij mijn dochter een geweldige zwangerschap gehad, zonder echte kwaaltjes. Dus doe maar dan maar weer een meisje haha!

Zal zo je foto bekijken Marianne! Eerst even snel douchen met mijn wijfie.

Pffff heftig Hypequeen....Dan geeft een ziekenhuis je geen goed gevoel! Goed dat jullie overstappen! Hopelijk weet jij snel meer!

Liefs,
    Yvonne

8. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    @weegbree.. de controlestreep van clearblue stond er dik op!

De tweede streep die aangeeft dat je zwanger bent komt al vaag in beeld. Ik wacht nog een paar dagen. Misschien dat t HCG nog op moet bouwen :)

9. Lies30

Lies30 Fanatiek lid

1 nov 2014
    1.019
    28
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zuid-Holland
    Leuk weer wat nieuwe dames hier :)
    Ik lees nog gewoon mee hoor. Heb alleen zelf nog even niets nieuws te melden, hopelijk woensdag wel!

10. Ennovy

Ennovy Bekend lid

7 jan 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Hé Lies! Jij gelukkig ook nog hier! Hou je ons wel op de hoogte? zou ik erg fijn vinden!

Heeeel veel succes woensdag!

Liefs,
    Yvonne

11. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Kaarsje gebrand voor ons allemaal :)

Ik vindt het zo spannend. Vandaag zat ik te kleuren met mijn zoontje, ik voelde dat ik moest overgeven en ik wou naar de plee. Ik was te laat, hups tekening eronder, zoonlief verdrietig want mama was ziek :(

Hopelijk is het snel zaterdag!

12. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Onee das niet leuk! Hopelijk komt het door stijgend hcg :D ik duim voor je

Lief dat je een kaarsje brandt!

13. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Ik hoop het ook! :D

Tuurlijk brand ik een kaarsje, ik gun het anderen net zo goed als mezelf. Ik hoop dat er een hoop kerstwondertjes bijkomen :)

14. bibaboe

bibaboe Niet meer actief

Goedemorgen dames. De rust is hier wat weder gekeerd dus ik meld me weer even!

Mijn vader is succesvol geopereerd en hersteld boven verwachting goed. Misschien met sinterklaas al naar huis, en anders begin volgende week. Zou fijn zijn, want alle dagen anderhalf uur heen en anderhalf uur terug naar het ziekenhuis breekt je ook langzaam op.

Hier het afgelopen weekend maar twee keer gezellig kunnen maken, nu maar hopen dat het genoeg is geweest...

Dus we gaan weer op het wachtbankje en hopen op een mooi kerstcadeautje om het jaar goed mee af te sluiten!

15. Hypequeen

Hypequeen Lid

15 apr 2014
    55
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Leuke sfeer in dit topic! Dank voor de reacties en lieve woorden. Bizar hoeveel steun je kan krijgen van een forum met lotgenootjes, succes verhalen en ervaringen.

Ook ik duim voor allemaal! En laat vanmiddag even weten hoe het ziekenhuis is gegaan.

liefs HQ

16. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    BE, wat akelig dat je zo misselijk bent, maar hopelk voor n goed doel!
    Bibaboe fijn dat de operatie goed idee gegaan, dat ie maar gauw mag opknappen en jij hem gauw mooi nieuws mag vertellen. Nu op de wachtbank dus, spannend! Isl het misschien niet idee om een lijstje te maken?

17. Ennovy

Ennovy Bekend lid

7 jan 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Ja man, wat is het hier toch gezellig!! Nooooooit gedacht dat dit topic zo lang zou leven toen ik hem begon :)
    En dat iedereen zo lief is voor elkaar en het iedereen zo gunt : GRANDIOOS!
    Zou ook niet weten tegen wie ik zo kan uitspreken hoe groot de drang is, hoe veel je er mee bezig kan zijn, hoe enorm de teleurstelling iedere maand weer is....Niemand in mijn omgeving heeft dit op deze manier zo mee gemaakt ( of wel, maar is daar heel nuchter onder) JULLIE SNAPPEN MIJ :) I like!

Het mooie vind ik ook dat de zwangere meiden ook nog zo met ons meeleven! Goed idee Weegbree! Ik zal starten met de lijst. Hopelijk volgen er meer zodat we wat overzicht krijgen.

Bibaboe, daar ben je!!! Moest steeds aan je denken maar was bang je hier niet meer te zien. Fijn om van je te horen. Vooral omdat het goed nieuws is over je vader! En jij dus ook weer op de bank. Gezellig!

Wow Beautevil! Er staat dat je overtijd bent, maar je had niet een zeer regelmatige cyclus toch? Pffff het klinkt best goed....Hou ons op de hoogte!!

HQ: Bedankt voor de kaarsjes <3 Erg mooi! Ben heel benieuwd wat ze zeggen!

liefs,
    Yvonne

18. Ennovy

Ennovy Bekend lid

7 jan 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Yvonne: 2e kindje, 8e ronde ( 6e ronde mk) NOD 13-12

19. FSL

FSL Lid

1 dec 2014
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve meisjes,

hier ben ik ook weer even (stiekem tussen werk door hihi)..
    @Bibaboe gelukkig dat het goed met je vader gaat!! Dat is altijd zo verdrietig als die oudjes iets hebben... Mijn hondje was laatst heel erg ziek en daar was ik al helemaal door van de kaart!! Heb haar de hele dag geknuffeld.

@ Beautevil Oh Oh zou het dan echt zo zijn???? :) Voel je je voor de rest wel goed of heb je nog meer "klachten"?

@ Yvonne dit is een heel goed idee van jou geweest :)

Ik voel vandaag opeens helemaal NIKS meer, hoe kannnn dat nou weer! Eerst de hele dag last van mijn buik en nu weg. Behalve dat ik vanmorgen even moest schelden (en dat is GEEN goed teken want dat heb ik altijd 3dgn voordat ik ONG wordt :( )

Succes weer vandaag dames...

Groetjes

20. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    @Bibaboe, fijn dat het met je vader beter gaat!

@ Ennovy: Ik heb een gemiddelde cyclus van 27 dagen. En dat is ook echt gemiddeld. In april heb ik een uitschieter gehad van 35 dagen :)

@ FSL: Intens moe, misselijk/weeig. Maar vanmorgen bij het afvegen zag ik wat oud bloed. Ik ga nu echt van een menstruatie uit. Ik had gelezen dat die digitale testen van CB wel vaker vals positief geven :(

Of ik heb geluk en ben zwanger of mn menstruatie komt door. Spannend dit!

Deel Deze Pagina