Testdrrrrang!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ennovy, 10 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Spannend beautevil , zolang het nog geen helder rood bloed is is het goed.
    Bibaboo wat ontzettend fijn dat het beter gaat met je vader super.
    Ja dit is echt een leik topic , gewoon elke dag in spanning voor de meiden hoor haha dit toppic sleept je echt door de wachtweken heen hihi.
    En dat kaarsje kan alleen maar goed doen, super.
    Succes iedereen, ik moet morgen naar het zkh dan geef ik erna weer even een update ;)

2. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Beautevil wat spannend! Hopelijk is het het eerste :)
    FSL. Nog even volhouden meid, ik hoop ook voor jou zwanger

@bibaboe. Fijn om van je te horen! En gelukkig gaat het goed met je vader, dat is toch weer een zorg minder. We lopen bijna gelijk op, leuk!

Hier: net even heerlijk de wc geknuffeld :) heb nu ook echt geen trek maar ja zoonlief moet toch eten....

3. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    LIJSTJE

Adriana: 2e kindje, 13e ronde (4e en 7e mk) NOD 12-12
    Yvonne: 2e kindje, 8e ronde ( 6e ronde mk) NOD 13-12

4. FSL

FSL Lid

1 dec 2014
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oud bloed maakt niet uit.. ;) ik heb al heel vaak gelezen dat vrouwen 2/3dgn wat oud bloed verloren maar uiteindelijk zwanger bleken te zijn. Als het maar niet heel veel is en helder bloed... Ik hoop het voor je!!!!!

5. FSL

FSL Lid

1 dec 2014
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Adriana ben jij ook al misselijk? Dat hebben jullie normaal bij een ongesteldheid toch niet?? Of heerst het in ons kikkerlandje??

6. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Het begint weer terug te komen bleghh
    Ik zit pas 2dpo dus kan niet van een zwangerschap komen, denk dus toch en virusje ofzo

7. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Spannend Adriana!

Ik en mn wc pot zijn ook vriendjes. Of het heerst of we zijn zwanger ;)

@wiessss succes!

@FSL ik wacht af tot zaterdag met testen mits ik geen bloed zie natuurlijk.

Die digitale van clearblue gaf niet zwanger aan. Toen ik de teststrip eruit klikte zagen zowel mijn man en ik wel den vage lijn die even dik is als de controlestreep.

Heb wel gelezen dat die testen van clearblue wel vaker vals positief geven. Gelukkig zo werken tot 23:00 hoef ik er niet aan te denken haha

8. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Beautevil je mag bij de digi testen echt niet naar de streepjes kijken!

9. Hypequeen

Hypequeen Lid

15 apr 2014
    55
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    LIJSTJE:

Hypequeen: 1ste kindje, 7e ronde (nu weer eerst aan provera)
    Adriana: 2e kindje, 13e ronde (4e en 7e mk) NOD 12-12
    Yvonne: 2e kindje, 8e ronde ( 6e ronde mk) NOD 13-12

Net bij het ziekenhuis geweest en ik ben doorverwezen naar een kliniek. Eisprong lijkt toch weer niet te zijn gelukt ondanks de positieve echo's ervoor en de positieve ovulatietest. Nu weer provera slikken dus om een menstruatie op te wekken en dan hopelijk bij de kliniek beginnen met spuiten. Clomid slaat bij mij dus niet aan.

Iemand ervaring met spuiten? in vergelijking met clomid? Clomid viel me best zwaar wat betreft bijwerkingen veel last van opvliegers, migraine, darmen, misselijk. Hoop dat spuiten beter gaat en wel een eisprong geeft!

Kom maar door met dat mooie kerstnieuws van jullie...dan kom ik er gewoon in januari ergens achteraan. Positiviteit geeft hoop!

liefs

HQ

10. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Hypequeen, wees er blij mee! Clomid is echt rotzooi! Met spuiten injecteer je direct wat je nodig bent en kun je tussentijds ophogen. Ook strengere controle (en dus ook meer zekerheid voor jezelf over groei en sprong etc)
    T prikken is niet leuk, maar dun naadje en valt erg mee!
    Ik heb zelf puregon en menopur gebruikt en clomid, maar bij t spuiten geen bijwerkingen behalve gaatjes in m'n buik ;)

Met pregnyl ook de zekerheid dat je ei springt, en overstap naar kliniek, ook positief toch?

Be, hopelijk blijft t bij oud bloed....

Adriana beterschap

11. Hypequeen

Hypequeen Lid

15 apr 2014
    55
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    @weegbree aaaaah zo fijn jouw bericht! dankjewel :) ik was alweer in tranen omdat ik a-typisch ben voor pcos en die schijnen nog moeilijker te stimuleren zijn dus toen clmoid niet werkt en ik hoorde dat er voor mij geen dosering meer was kreeg ik een beetje paniek.

Op naar 19 december dus! Het moet gewoon gaan lukken.

12. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Nee joh dat is echt complete onzin. Heel veel mensen reageren niet goed op clomid. Clomid is een anti hormoon, daarmee denken je hersens hè ik moet een hormoon (follikel stimulerend hormoon) gaan aanmaken. Met spuiten spuit je rechtstreeks fsh in, veel duurder en daarom kiest de gz altijd eerst voor clomid. Hormoonspuiten werken bijna 100% zeker bij iedereen, dosis is eerst even zoeken. Komt echt goed hoor meid!
    Maar ik snap je wel. Wist dit eerst ook allemaal niet.
    Heb zelf behalve de kralenkrans ook geen pco verschijnselen dus ben ook a typisch, reageerde niet op clomid, maar spuiten werkte perfect.

13. Hypequeen

Hypequeen Lid

15 apr 2014
    55
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    @weegbree - you made my day! Voel me echt meteen al een stuk beter. Moet eerlijk bekennen dat ik ook vorige week tegen mijn partner zei dat als ik nog langer met clomid door moest ik even een pauze wilde hebben. Ben helemaal klaar...alles doet zeer wat een rot spul.

Ik ben ook al blij dat ik naar die kliniek ga in plaats van het ziekenhuis. Merk dat ik met 6 verschillende artsen niet aan mijn informatie kwam en heel vaak binnen no time weer buiten stond en dan pas allerlei vragen kreeg die vervolgens dus niet meer beantwoord werden.

Ik houd jullie op de hoogte en duim nog steeds heel hard mee voor de rest!

14. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Nou gelukkig maar, je komt er wel. Wanneer kun je bij de kliniek terecht?
    Ik bak de hele dag al niks...voel me lamlendig en moe. Voel me ook schuldig want vriend maar hard werken en ik doe thuis maar niks. M'n moppie ligt net even in bed dus maar even flink aanpakken nu en dan weer lekker zitten...

15. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    @Weegbree: Fijn om dit te lezen! Ik ken namelijk een vriendin die ook PCOS heeft en nu met clomid is begonnen. Vorige week zagen ze nog geen verandering en nu morgen weer kijken of het wat gedaan heeft... Erg leuk dus om te weten dat spuiten altijd helpt! :D

Hier net terug van de echoscopist, ik heb galstenen! :( Tijdens zwangerschap wordt er niets aan gedaan waarschijnlijk, maar na de zwangerschap kan ik een operatie verwachten waarbij ze de galblaas verwijderen. Fijn dus zo'n vooruitzicht na de bevalling, not. Ach ja, morgen even de HA bellen om te vragen hoe of wat nu :) Stiekem ging de echoscopist ook in mijn baarmoeder kijken. Hij zei als ik toch al bezig ben ;) Gaf meteen al aan dat het nog veel te vroeg is voor een uitwendige echo (5+3), wat hij met mij eens was. Wel meende hij al te zien wat het vruchtje moest zijn, dus dat was wel fijn om te horen!

16. Hypequeen

Hypequeen Lid

15 apr 2014
    55
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    @weegbree- zou me niet schuldig voelen...het is toch verschrikkelijk weer ;)
    Ik kan 19 december terecht in de kliniek. Die afspraak had ik anderhalve maand geleden al gemaakt in een ontevreden bui over het ziekenhuis.

@PMK - mijn galblaas is er vorig jaar uitgehaald. Operatie viel me alles mee. De eerste dagen wel last van je buikspieren en pijn in schouders vanwege het gas wat ze erin spuiten tijdens de operatie. Maar na een week kon ik alles weer en na 10 dagen zat ik in het vliegtuig naar florida en heb ik niet veel last gehad.

17. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    Gelukkig valt het dan mee :) het zal hier namelijk gebeuren pas na de bevalling. Ach ja.. gewoon de aankomende maanden even letten op mijn voeding :) Geen overbodig veel vet of chocola eten had de echoscopist gezegd :)

18. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    hypequeen: ik heb clomid gebruikt en had alle bijwerkingen en voelde me echt niet lekker bij dat spul. Ik gebruik nu voor de derde keer menopur spuiten en behalve soms wat blauwe plekjes op mijn buik GEEN bijwerkingen. En het spuiten is ook geen enkel probleem, dus wat weegbree al zei wees blij dat je van die zooi af bent. Maar wel fijn dat je al zo snel bij een andere kliniek terecht kan, ik ging ook voor second opinion naar ander zkh was er dus even minder mee bezig en zwanger na iui nmr 3 en de eerste keer spuiten en utro bolletjes. Succes meid.
    He pmk wat balen zeg dat is idd een vervelend vooruitzicht.
    Nou weegbree ik vind ook niet dat je je schuldig mag voelen, jij moet al het werk doen hoor die 9 maanden ;) ik hoop dat je je snel beter gaat voelen.

19. Lies30

Lies30 Fanatiek lid

1 nov 2014
    1.019
    28
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zuid-Holland
    Natuurlijk laat ik het morgen weten Yvonne!
    Hopelijk kan ik snel met jullie gaan mee wachten/testen :)

Vervelend trouwens dat er meerdere zijn met (buik)klachten, merk in mn omgeving ook echt dat het seizoen is omgeslagen. De lente mag wel weer komen!! Springbaby klinkt goed ;)

20. Floortje90

Floortje90 Actief lid

25 sep 2014
    312
    0
    0
    Ouderenzorg
    Uithoorn
    Kun je ook verslaafd zijn aan ovulatietesten?;)
    Ik had om 1 uur vanmiddag een positieve test maar ben bang om ei te missen dus om 5 uur en net om 10 uur weer getest... Nog steeds knalstrepen dus ga er van uit dat ei nog niet is geweest.
    Gister geklust en wilde eigenlijk vandaag weer maar vanwege de nog positieve test lijkt het mij beter om morgen te klussen, wat denken jullie?

Pmk: doet dat niet heel erg zeer, galstenen?
    Lijkt mij niet prettig om daar nog 8 maanden mee door te lopen..

Deel Deze Pagina