Hey ladies, Even een update, heb even niks laten horen na mijn ongi dag. Ik was gewoon moe en geirriteerd. Die hormonen maken me soms gwn zo moe en prikkelbaar. Op mijn 3e cyclus dag clomid gestart. Ik heb 5 dgn clomid geslikt, vandaag fm meeting. Eigenlijk gisteren maar door de kids lukte het niet in de ochtend. Vandaag wel, 22.00 vanavond pregnyl gespoten... Donderdag in de ochtend iui. Dit is mijn 2e iui. Ik hoop dat het dit keer lukt... Ik hoop dat deze maand ons allemaal geluk gaat brengen lieve dames... Xxxxxxx
Wow als je paar uur niet kijkt, weer zoveel nieuwe berichten en zelfs nieuwe meiden. LEUK!!! HQ en WB, zooo fijn dat je elkaar hier een hart onder de riem kan steken en ervaringen kan uitwisselen. Heb genoten van jullie berichten over en weer. Heel bijzonder <3 Gelukkig heb ik ( nog) geen ervaring op dat gebied, maar hoe Weegbree het uitlegt, klinkt het heel goed HQ!! Dat geeft weer mega hoop en een nieuwe stap naar het ultieme geluk. Ik ga je volgen! Floortje: Jep dat kan....Hier ook zo iemand. en dat terwijl ik bijna op de minuut af een cyclus van 4 weken heb, met precies op de helft mijn eisprong Het is gewoon tòch fijn om het bevestigd te zien in zo'n dubbele streep Ik had vrijdag knaltest en zaterdagochtend net na de gulle gift van mijn man, voelde ik een poefje in mijn eierstok. 95% zeker mijn eisprong. Moment kon niet mooier dus Nu nog goede zwemmers met tomtom en een meewerkende eicel, goede trilhaartjes in de eileider, goed baarmoederslijmvlies...Zucht, het is ook niet zomaar wat!! Auw pmk, galstenen....en shit....weinig chocolade....Geen leuk vooruitzicht, maar bevalling doet vast meer pijn. en dat kan je ook aan, dus dit doe je er zo even achteraan Maar snap wel dat het vooruitzicht niet leuk is. Je weet nou 8 maanden dat je dat nog moet. Mama007, het is voor mij geen duidelijke taal, maar wens je alle alle geluk bij deze 2e iui!! Lijkt me zo heftig met die extra hormonen....Waarom zit jij ook alweer in de MMM? Er heerst buikgriep! Mijn dochter afgelopen nacht ook vreselijk overgegeven. Hoor veel mensen die er last van hebben. Maar kan ( en hoop) ook iets mooiers zijn natuurlijk! Hier sinds vanavond zulke steken linksonder in mijn buik. Echt vervelende, diepe steken. Hopelijk iets positiefs maar misschien wel knabbelend virus haha. Al voelt dit echt in mijn baarmoeder. Onderin, aan de zijkant. Zet hem op morgen Lies!!!! Ik duim mega voor je!! Nou lieve meiden, slaap lekker allemaal en tot morgen Succes morgen Lies!! liefs, Yvonne
Goedemorgen! Wat is er veel gekletst zeg! @yvonne. Klinkt goed, en inderdaad nu maar hooen dat het raak is. @mama007. Succes donderdag met de iui @floortje. Hihi verslaafd aan ovutesten (herkenbaar!). Ik zou bij een positieve test wel elke dag klussen want de zaadjes doen er ook weer zoveel uur over om de eicel te bereiken. Maar als je het steeds om de dag doet heb je in principe voldoende zwemmers klaarliggen dus je zit sowieso goed nu het lange wachten......... @pmk. Balen zeg galstenen wel leuk dat je al even naar de beeb mocht spieken Hier: we hebben ook perfect geklust qua timing en qua randjesfietsen maar gister toch een dagje geveld door de griep dus ik reken er nu al niet meer op dat het raak is... Nog een weekje afwachten (lees: stressen)
Hoi dames, Hier zit ik in mijn eisprong week. weet niet precies wanneer die is. Dus we proberen om de dag te klussen. Heftig hoor, al die behandelingen. Maar het is voor een goed doel. Jullie kunnen het! @ adriana: Een dagje overslaan hoeft niet meteen te betekenen dat het niet gelukt is. Sperma blijft per persoon verschillend aantal dagen in de baarmoeder. Dus wie weet.
Hey meiden! Niet alles gelezen nog, maar i 'm back.. ben er altijd even helemaal klaar mee in mijn ongiweek! Maar vandaag positieve ovulatietest dus ik ga weer vol goede moed verder
hahaha herkenbaar! ik plas soms wel 5 x per dag op zo'n test om zeker te weten dat ik nog een smiley heb. Hopelijk is het raak voor jou deze ronde!
@Floortje: Daar kan je ook zeker verslaafd aan zijn hoor! hahaha... Ik zie het wel vaker voorbij komen @Mama007: Heel veel succes deze week! Hopelijk gaat het helemaal goed komen deze ronde. @Yvonne: Net de huisarts gebeld en gevraagd aan de assistente of de HA mij even terug kan bellen voor een plan van aanpak. Natuurlijk probeer ik het zoveel mogelijk uit te stellen nu, maar als het echt niet gaat trek ik aan de bel. Dat is echt in het uiterste geval. Voor nu denk ik voornamelijk voeding aanpassen/goed op letten. @Adriana: Wij hadden vrijdag avond geklust en zaterdag had ik pas mijn ei. Zie mijn banner @Loezzz: Veel plezier Ik zit hier nu ineens heel geirriteerd te wachten op mijn vriend. Normaal ben ik er niet zo snel geirriteerd over, maar denk dat de hormonen mee spelen nu Ik wil namelijk de eerste echo afspraak maken, maar ik moet van hem weten wanneer het beter uit komt 's ochtends of 's middags. Dit heb ik zondag al gevraagd aan hem en hij zou het navragen op zijn werk. Oet vergeet het elke keer dus ik weet nu nog niet. Pffff.... Anders plan ik hem gewoon in en heeft ie pech Ik wil een datum!!!
@pmk Knap dat je zolang kunt wachten! Ik zou wsl allang een afspraak hebben staan hihihi. Ik kom ook in aanmerking voor een vroege echo (+/- 7 weken) ivm meerdere miskramen. Ik bedoelde dat ik geen goede hoop heb ivm dat ik gister zo grieperig was (kotsmisselijk, overgeven, heeel erg moe en spierpijn). We hebben qua klussen enorm ons best gedaan
Zo te lezen zijn er veel NOD in de 3e week van december! Ben heel benieuwd! Mijn ei is vannacht gesprongen, nooit eerder gevoeld omdat ik nooit een eisprong heb gehad/ervaren. Maar ik werd wakker van erg pijnlijke steken en vanmorgen weer getest(met ochtendurine nota bene, mag niet.. Ik weet t) maar de test was duidelijk weer minder gekleurd dus heb vriendlief wakker geklust hahaha. Maandag en vanochtend dus geklust.. Hoop dat het voldoende was! Nu het hatelijke wachtbankje op! Succes iedereen!
floortje, ik zou vanavond of evt. morgenvroeg ook nog even gezellig doen... dan zit je zws goed!! maar maandag en vanmorgen al mooie timing!
Maar weegbree, een eitje leeft toch max 12 uur? Dan heeft het toch geen zin om het vanavond of morgen nog te doen? Dan zou het voor de gezelligheid zijn, kans op zwangerschap is er dan al niet meer...
volgens mij kan een eitje tot max 24 uur leven. Hoop voor je dat t raak is floortje. Hier zit ik in de week van me ei. Dus bijna weer op het wachtbankje
Weegbree is alweer zooooo lang zwanger, die is vergeten hoe het werkt ) Grapje hoor Weegbree! Ik denk dat ze dacht dat je ovulatie test positief was. Dan zou hij nog moeten gaan springen. Maar als jij zo zeker gevoeld hebt dat hij gesprongen is, zou het nu inderdaad volgens mij te laat zijn.... Ik heb hem deze maand voor het eerst sinds lange tijd ook weer eens gevoeld! Wel fijn idee! Nu nog steeds rare, diepe steekjes onder in mijn buik, voornamelijk link. Zucht....mag ik al testen Mijn buurvrouw neemt er morgen weer 4 mee uit de kruidvat Maar ga me ècht bedwingen! Niet eerder dan over een week!! Gaan we elkaar helpen het te onderdrukken?? Schrijven de wachtbank-meiden zich ook op de lijst van NOD?? Ben de draad steeds kwijt.... Liefs, Yvonne
@Floortje hopelijk is het raak deze ronde @Wendy veel plezier deze wk @Yvonne you can do it!! Hier: gyn geweest, heb dus wel pcos (gingen we al vanuit). Is nog extra bloed geprikt wat vorige keer fout was gegaan in de aanvraag, vrijdag bellen voor de uitslag. Mn vriend moet 15-12 dan nog voor een opzwemtest (semen) en we mogen 22-12 al naar de ivf arts. Was toch wel even een emotionele dag vandaag, we mogen door!
@Lies30: Fijn dat jullie door mogen! Hier eindelijk een afspraak voor de termijnecho met 10+2 weken. Op 5 Januari om 12:00 Zo spannend! Kan nu al niet wachten... Dit is nog erger dan de testdrang die ik had hahaha
@ennovy: ja dat denk ik ook Wanneer is jouw NOD? Bij mij 17 december(als ik een luteale fase van 14 dagen heb) Ik probeer te wachten tot deze datum maar vrees dat ik de 15e al een testje waag.. Is immers ronde 1 voor mij dus extra spannend! Ik heb ook nog steeds wat vage lichte steekjes rechts.. Waar moet ik mij inschrijven dan? @lies30: fijn dat je dan al zo snel door mag! @pmk: volgens mij duurt wachten dan nog véél langer voor zover het langer kan duren haha, maar wil best ruilen hoor @wendy: veel klusplezier!
@pmk: spannend, termijnecho! een leuk vooruitzicht. @lies: inderdaad fijn dat jullie nu door mogen @ floortje: Nog even geduld dus. Spannend!