Testdrrrrang!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ennovy, 10 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    @lies wow dat is snel, 22/12 al bij de ivf arts! Sowieso trouwens rap aangezien jullie 'pas' 6 maandjes gestopt zijn met de pil. Wij hebben een afspraak staan op 2/2/2015 in gent. Maar we proberen in de tussentijd gewoon nog zelf. Ik begrijp heel goed dat er veel emoties door je heen gaan vandaag. Knuffel!

@pmk. Fijn dat de echo staat gepland. Maar oei dat duurt nog lang zeg! En wij maar klagen over die 14 dagen wachtbank....

2. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Ow wat fijn lies.
    Een eitje kan soms max 24 uur leven dus als hij vanmorgen gesprongen is kan je het vanavond altijd nog een proberen ;) succes met wachten iedereen.

3. Mama007

Mama007 Actief lid

22 okt 2014
    156
    0
    0

Hi ladies,

Vandaag was er veel leeswerk voor mij, allemaal wel spannend.
    Gefeliciteerd dat je naar de IVF arts mag, het zal vast een hele geruststelling zijn; nu ga je worden opgevolgd en dergelijke.
    Nu moet het goed komen.

Wat betreft het eitje verhaal; ik had ook vernomen dat het max 12 uur kan leven.. hmm ik ga straks echt op google onderzoek uit. Floortje je hebt goed geklust hihihi moet toch wel goed komen.. even geduld nog he

Wendy wij gaan samen denk ik tegen de klusperiode aan..
    Yvonne veel succes...

Als ik iemand ben vergeten, mijn excuses...
    Er vroeg hier iemand waarom ik in de MM zit.
    Ik heb 2 kindjes, allemaal natuurlijk. Over het algemeen is zwanger raken nooit een probleem geweest. de Derde keer is het mis gegaan ik kreeg een miskraam met 10 weken, maar het kwam niet vanzelf. Dus ik heb een curretage gehad. Daarna nog nooit meer zwanger geworden.
    Diverse testen alles is goed, zelfs in de baarmoeder gekeken met een cameratje. Daarom heb ik ervoor gekozen om het op deze manier te proberen. Sommige vinden het raaar, ja hallo je hebt al twee kids waarom zoveel moeite voor een derde. Maar tis toch mijn eigen keus.

Ben benieuwd hoe jullie erover denken, morgen ochtend dus de iui.
    Ik hoop dat het lukt.
    Ik ben trouwens 30 jaar getrouwd en twee kids.
    van 7 en 4

Fijne avond

xxxxxxxxx

4. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    @ Mama007, Als dat jullie wens is gewoon ervoor gaan hoor :)

Mensen hebben altijd wel ergens wat op aan te merken :)

Hier trouwens ongesteld geworden :(

5. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    mama 007, je hebt groot gelijk. altijd je hart volgen.
    beautyevil, balen meid :((((((
    Lies spannend, de 22e is ook al gauw... op naar een baby!
    floortje, idd een eitje kan 24 uur leven, dus gisterenavond nog gelukt? anders dan zat je zowieso prima qua timing hoor.
    wendy ook druk aan de klus dus? het wordt druk op het wachtbankje.
    het zwangerenbankje is nog een beetje kaal...
    ennovy, ook nog even geduld dus...wel goed dat de testen alweer bijna in huis zijn ;) dan heb je ze maar vast!
    PMK, mag jij met 10 weken pas... dat duurt lang...hier volgende week een echo met 7+2! en dan rond de 11 weken nog een termijnecho...spannend!
    hier alles goed, wel steeds vlagen van misselijkheid. maar kan er redelijk tegenaan eten.
    mn dochtertje is vandaag 1 geworden! bizar zo snel dat de tijd gaat!

6. Wendy blesing

Wendy blesing Actief lid

8 nov 2014
    305
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met je dochtertje weegbree!

@ Beautiful: Balen, maar vol goede moed de volgende ronde weer in.

@ mama: Je moet doen waar jij je goed bij voelt toch. Ik vindt dat daar niemand over kan en mag beoordelen.

deze week in de klus week. We hebben op zich om de dag geklust. Alleen het probleem is dat ik niet precies weet wanneer me eisprong is. Had van de week wel een beetje rekbaar slijm. Maar niet heel erg. Wil ook nog geen ovulatietesten doen. Dan ben ik er teveel mee bezig. Maar mijn man werkt best veel, en ook in de avonden. En dan is het soms lastig met klussen, omdat ik de volgende dag weer vroeg op moet. Dus dan slaap ik vaak al, als hij thuiskomt. Zoals vandaag, gaat het waarschijnlijk niet lukken. Terwijl vandaag of morgen misschien wel me ei is. Maar ja, het is niet anders.

Veel succes iedereen!

7. Pkuiper

Pkuiper Actief lid

16 okt 2014
    201
    0
    0
    Gefeliciteerd met je dochter Weegbree, maak er een leuke en gezellige dag van

8. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    @weegbree. Gefeliciteerd met je dochtertje! Zo bijzonder die eerste verjaardag, geniet ervan :)

@beautevil. Ah nee balen zeg :x

@mama007. Ja ik snap het wel een beetje, je hebt een kinderwens of dat nou je eerste, derde of achtste kindje is de wens is er. Veel succes met je iui vandaag!

9. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.133
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    30 jaar getrouwd? Wow, das lang!

Breek even in in dit topic om alle dames succes te wensen!! vind het altijd spannend om mee te lezen :)

10. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Wat lief devilschase :)

11. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    @Weegbree: Gefeliciteerd met je dochtertje! Ja.. ik krijg meteen een termijnecho met 10 weken. Afgelopen dinsdag toch stiekem al een beetje een echo gehad waarop hij wel al iets zag via een uitwendige echo met 5+3. Toch knap al, omdat je dan meestal niets ziet! :D Gewoon even geduld hebben nu tot 5 Januari :)

@Beautevil: Balen ! :(

@Mama007: Als jij die wens hebt moet je daar gewoon voor gaan! Iedereen heeft altijd wel hun mening klaar staan en daar moet je je helemaal niets van aan trekken. Ze weten het ook allemaal beter.

12. Floortje90

Floortje90 Actief lid

25 sep 2014
    312
    0
    0
    Ouderenzorg
    Uithoorn
    Weegbree: gefeliciteerd😊

Beautevil: hopelijk wordt volgende ronde een succes!

Mama007: het is jouw leven, dus jouw keus!

Ik heb het gisteravond niet meer gezellig gemaakt, moet wel leuk blijven en niet tegen m'n zin...
    Ik ga ervan uit dat het goed is, en zo niet dan wordt ik ongesteld;) Moet zeggen dat ik sinds m'n eisprong nergens anders meer aan kan denken!
    Probeer afleiding te zoeken maar het gaat mij moeilijk af... Niet gedacht dat het zo veel impact zou hebben 😱

Hoe gaan jullie daar mee om?

13. Lies30

Lies30 Fanatiek lid

1 nov 2014
    1.019
    28
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zuid-Holland
    @Beautevil getver de rode heks :(

@Weegbree gefeliciteerd met je dochter!

Thnx ladies voor jullie reacties! 22ste is inderdaad snel :) gelukkig maar. Ons (soort van) voordeel is de verminderde vruchtbaarhrid van mijn vriend. We zijn de huisarts ontzettend dankbaar voor het snel doorsturen, anders waren we er misschien pas een jaar later achtergekomen.

14. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Bah beautevil balen weer meid :(
    Weegbree gefeliciteerd met je dochter.
    mamma007 jij moet doem waar jij je goed bij voelt het is jou leven en mensen hebben altijd wat te zeiken, als het jullie gegund is waarom niet?!
    Ik ben net weer in het zkh geweest en zaterdag hebben we iui nmr 5 :). Dus meidem ik kan 20 dec testen hihi

15. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    @wiesss. Jaa zaterdag iui, alvast heel veel succes meid!

@floortje. Tja hoe gaan we hiermee om... Het wordt vanzelf je nod. En in de wachtweken kletsen we hier gewoon gezellig over vanalles en nog wat. Met name natuurlijk over zwanger zijn maar dat is ook leuk om te zwijmelen toch?

16. bibaboe

bibaboe Niet meer actief

Jeetje meiden, wat een ontwikkelingen hier zeg! Het is bijna niet meer bij te houden wie, wat ,wanneer.

Hier op het wachtbankje, maar niet veel tijd om daar over na te denken. Alle dagen op en neer naar het ziekenhuis met mijn moeder, op bezoek bij mijn vader. Dat vreet energie. Al met al toch iedere dag 3 a 4 uur van huis. Tussendoor nog erg druk met mijn werk en natuurlijk het huishouden dat ook blijft liggen.

Eergisteren een paniekaanval gehad in de parkeergarage van het ziekenhuis. Nog nooit eerder gehad, maar jemig ik dacht dat ik dood ging! M'n bloeddruk was altijd al kantjeboord, maar is nu toch regelmatig te hoog... Vanochtend zo ontzettend duizelig bij het opstaan, dat ik steil achterover viel. Gelukkig op het bed...

Denk dat de stress en het hoog houden van alle ballen nu z'n tol begint te eisen...

Morgenvroeg werken en boodschappen doen, morgenmiddag weer naar het ziekenhuis en dan 's avonds de familie op bezoek voor pakjesavond... Word al moe als ik er aan denk ;)

Fijne sinterklaas allemaal!

17. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Succes morgen bibaboe, hopelijk knapt je vader snel op en kan hij naar huis :)

Pas goed op jezelf meid!
    En een fijne sinterklaasavond met de familie :)

Ik wacht weer op het wachtbankje, ik ga me eens verdiepen in de wondere wereld van de ovulatietesten ;)

18. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    Kom even snel langs om iedereen die Sinterklaas gaat vieren vanavond een fijne avond toe te wensen! Wij vieren het zelf dit jaar niet, maar als mijn beeb er is volgend jaar, groot kans dat de oma's het dan wel willen vieren ;)

@Bibaboe: let goed op jezelf, zoals beautevil al zei.

19. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Bibaboe wat heftig allemaal zeg! Lijkt me dat je dan als moeder zijnde helemaal jezelf vergeet (en dat blijkt dus ook wel!). Als er een momentje is neem dat dan ook he. Veel plezier vanavond, en sterkte nog!

Hier vanavond ook pakjesavond. Ik ga stiekem nep-wijn drinken, het voelt gewoon niet goed als ik drink.
    Heb net de kleine op bed gelegd maar hij is niet meer gewend van 's middags te slapen dus hij ligt nu liedjes te zingen, hihihi. Hopelijk houdt hij het lang vol vanavond.

Oha, enne... KAN IK AL TESTEN?????
    Ik zit pas 5dpo maar ik wil zo graaaagggggg

20. Mama007

Mama007 Actief lid

22 okt 2014
    156
    0
    0

hihhih, hoe jij dat zegt mensen hebben altijd wel wat te zeiken. Dat is ook zo hoor. Altijd maar commentaar geven. Weegbree gefeliciteerd met je dochtertje, kei leuk 1 jaartje. Tijd gaat inderdaad super snel.
    Wiesss, ik hoop dat je snel een positieve test in handen gaat hebben. IUI nr 5 spannend. Vind je iui pijnlijk? slik je ook nog hormonen erbij?
    Ik heb donderdag mijn 2e iui gehad, ging wel goed, zaad was goed zei de gyno.

@Beautevil, jammer de volgende keer meer succes. Over een paar dgn dan heb je alweer je klus momenten, geniet ervan.... dan komt het allemaal wel goed.

@Adriana85, het is wel een beetje te vroeg hoor... nog even geduld.

@bibaboe, wat erg voor je meid, Pasgoed opjezelf.. he. als je vaker zulke paniek aanvallen krijgt zorg dat je in de buurt van mensen blijft.

@pmk, jij ook fijne sinterklaasavond, lief van je.

Oke dames, ik ga weer verder.
    ik kan donderdag 18 testen, maar ik hou het normaal altijd vol.
    een paar dan van te voren dan check ik altijd of ik al iets van licht roze bloed heb haha echt dom he maar ik ben er verslaafd aan geworden. Als ik het zie dan weet ik einde verhaal.

fijne avond lieve damessssssss

Deel Deze Pagina