hoi, Hier duidelijk me eisprong. Heb sinds gister echt afscheiding waar ik slierten van kan maken. Van de week dacht ik hem te hebben, maar dus niet. Nu is het veel rekbaarder dan van de week. Maar kan het nou ook zo zijn, dat je na je eisprong rekbaar afscheiding hebt?
Nou ik heb dus wel rekbaar slijm na mijn eisprong.. Snap er helemaal niks van, weet zeker dat ik mijn ei gehad heb door ovulatietesten. Dus ik maak mijzelf alweer helemaal gek met gedachtes of het wel goed is.. Nu op 3 dpo.. Die dagen lijken steeds langer te worden! Zo lastig om er niet aan te denken omdat mijn lichaam al verschillende klachten afgeeft: pijn in tepels, ongi-gevoel en drukkend gevoel rond eierstok/baarmoeder, spierpijn in rechterbil(zo raar! Heb ik nooit zomaar)... Wachten, wachten en nog eens wachten... Pffff
Heb ik ook hoor. Had op vrijdag een knal ovutest. Dan zal ie in principe zaterdag/zondag springen. Had dinsdag en woensdag pas echte rekbare afscheiding.
jeetje bibaboo let goed op jezelf hoor meid. probeer ook afentoe je rust te pakken. Haha nog ff geduld adriana Nee hoor vind het niet pijnlijk mama007, alleen die eendenbek is niet zo fijn maar ach alles voor het goede doel. Ik heb eerst 4 x clomid gebruikt (2 iui,s zijn toen niet doorgegaan) en ik gebruik u al 3 x hormoonspuiten en dat vind ik prettiger dan de tabletten. Na deze iui nog 1 en dan over op ivf. Heeft iedereen een leuke pakjesavond gehad? Ik ben aan het werk dus weinig pakjes, die heb ik vanmorgen al gehad( maar niet heus) kapotte ketel dus geen verwarming en kapotte mobiele telefoon.
Poeh wat weer een drukte hier Gezellig! Hier geen pakjesavond gehad. Vorig weekend al gedaan. Merel wordt namelijk maandag 3 en dat vieren we zondag. Nu is het een beetje verdeeld, want anders was het wel heel veel in 1 weekend voor zo'n klein wijfie.... Hoop dat iedereen echt een heerlijk avondje heeft gehad Weegbree, jij nog gefeliciteerd met jouw dochtertje! Jij hebt ze straks dicht op elkaar. Gezellig hoor! Mama007: Tuurlijk veroordeel ik jou niet om het feit dat je nog graag een derde wilt! Dat is jouw keuze. Al was het de 5de. Als je gezin nog niet compleet is, en je maakt de keuze om voor hulp te kiezen: waarom niet?? Hoop dat je grote wens snel uit komt! Het is nu dus weer afwachten... Hoe lang is die miskraam geleden? Wat heftig dat het daarna niet weer lukte... Lies: Heerlijk en fijn dat je zo snel al verder kan! Snel het wachtbankje op Hoop dat je daar een heel goed gevoel hebt, dat ze de tijd voor je nemen en ze je snel naar de volgende stap kunnen brengen! Ik duim voor je! Beautevil: shit....bloed....balen! Gauw de kop er voor en op naar de klusweek! YEAHHH Wies: Morgen iui! Spannend! Kan me niet voorstellen hoe dat is, maar lijkt me echt ongelooflijk spannend! Deilschace: Haha wat lief van je! Kan me niet voorstellen dat je al die lappen tekst hier hebt gelezen, want het is ondertussen bijna een boek! Erg leuk dat je even wat liet weten Bibaboe: Pffff heftig! jij wordt geleefd op het moment meid! Heb zelf jaar of 2 te kampen gehad met paniekaanvallen. Ben er bijna aan onderdoor gegaan. Was de zwartste periode uit mijn leven. Dat gun je echt niemand!! Pas goed op jezelf! Je lichaam en geest geven aan dat je moet proberen wat gas terug te nemen! Sterkte.... Hier gaat alles goed! Alleen......DIE DRRRRRANG!!!! Jemig, wat raar dat dat paar dagen naar de eisprong weer zo de hoek om komt. Ben morgen 7 dpo nog maar, maar help, wat wil ik al graag! Testen liggen te branden in de kast. Maar ik doe het niet! Heeft toch nog geen zin. Wel al 2 dagen een raar trekkerig gevoel in mijn baarmoeder en iets pijnlijkere borsten. Maar goed, heb ik al zo vaak gehad Lieve meiden, lekker slapen voor straks! Liefs, Yvonne
@wiesss veel succes vandaag!! @bibaboe rustig aan meid, hopelijk mag je vader snel elders herstellen. @yvonne tot hoeveel ga je wachten?!
Das een goeie Lies....Dinsdag! dan ben ik 10/11 dpo. Op hoeveel DPO testen onze zwangere meiden hier positief? Liefs, Yvonne
Ik testte op 9dpo licht positief welke op 10dpo al een stuk duidelijker was Vanaf 11dpo was het pas echt een duidelijke streep. 9dpo (tuur tuur tuur): Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina 10dpo: Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina
Ik ga ook dinsdag testen, ben dan 9 dpo. Jij? @pmk. Wat is dat voor test, die met groene dop? Ik heb die ook maar dan met roze dop en die gaf twee rondes terug een streep terwijl ik niet zwanger was.
haha.. ik had ook een ontzettende drang Dat blijkt wel weer!! Ergens wist ik dat het raak was en zat toen aan de Diclofenac. Omdat het continu door mijn hoofd bleef malen, dacht ik op 9dpo ik doe een test om mij gerust te stellen. Pffff.. mooi niet dus Wel had ik enorm veel geluk hoor dat ik zo vroeg al positief testte. VK vond het ook erg vroeg al voor een positieve test Daarnaast maakte ik ook snel HCG aan, waarbij je echt heel duidelijk mijn strepen PER DAG op zag lopen. Ik weet dat heel veel vrouwen dit geluk niet hebben, dus ik zou inderdaad ook nog even wat langer wachten
Die groene dop was een zogenaamde "early" test van testpoint. Die kan je bij de etos kopen. Eerst dacht ik ook dat dat een false positive was, omdat ik die maand ervoor ook zo'n streepje had (alleen dan met een test van zwanger & kids). Dus dag erop meteen met KV getest. Wel vond ik action uiteindelijk fijner. Action gaf ook meteen een streep, alleen heb ik daar geen foto van, van die dag.
Ja dat is echt vroeg! Maar door het vele hsg heb je niet erg veel klachten toch? Niet mega misselijk of zo? Wel heerlijk dat je ze zo snel en duidelijk ziet oplopen! Geeft een goed gevoel. Ik ben dan 10 of 11 dpo (had ei zeeeer waarschijnlijk zaterdagochtend 29/11 vroeg) Leuk dat we tegelijk gaan testen! Dat geeft mij de kracht op zeker tot dinsdag te wachten!!! Heb jij a iets van vage klachten? Bij mij nog steeds dat trekkerige gevoel in mijn baarmoeder, borsten die gevoelig zijn ( normaal begint dat korter voor NOD) en gisteren en vandaag s ochtends beetje honger misselijkheid. Dat ik echt iets moest eten. Dat had ik bij Merel ook. Maar ach....Wie weet neemt mijn lijf weer een loopje met me! liefs, Yvonne
Gek genoeg heb ik weinig last van klachten. Ik ben van maandag t/m donderdag wel uitgeteld geweest wegens misselijkheid. Gelukkig niet overgeven, maar ohh wat voelde ik mij rot! Gister en vandaag weer normaal wakker geworden zonder echte rot klachten. Krampen die ik had waren vorig weekend weg getrokken (4 weken dus last van gehad), en gister avond voelde ik ze weer heel even heel licht, maar ik denk dat dat meer door de obstipatie komt Leuk hoor, zwanger zijn! Het enige waar ik wel dagelijks 'last' van heb zijn mijn borsten. Oh wat zijn die gevoelig en wat voelen die zwaar aan. Ook pijnlijk zodra ik mijn BH uit doe en ze dus vrolijk los hangen. Als ik mijn BH aan doe voel ik ze ook even, maar overdag met ondersteuning voel ik ze dus niet . Als mijn zwangerschap zich op deze manier voort zet, dan zing ik het wel heel makkelijk uit voor een eerste zwangerschap. Het enige waar ik voor uit moet kijken nu is maagzuur en zwangerschap suiker. Daar ga ik ook op getest worden met 24 weken zwanger. Mijn moeder maar ook mijn oma (moeder - moeder) hadden daar heel erg last van. VK vond het dus een heel belangrijk puntje om mij daar goed op te controleren. Oh ja.. de enige klachten die ik had VOOR NOD waren krampen vanaf 6dpo al en mijn borsten werden gevoelig maar niet pijnlijk nog of overdreven gevoelig
Dit heb ik dus alweer een paar dagen, ong vanaf 4dpo. Maar dat heb ik elke maand dus zegt niks (maar is wel vervelend) Verder heb ik opeens veel afscheiding terwijl ik al de hele maand droog ben, zelfs rond eisprong nauwelijks iets gezien. Ik durf ook geen wijn meer te drinken terwijl ik daar anders nooit echt voorzichtig mee ben. Heb gisteravond de hele avond stiekem druivensap gedronken hihi. We gaan gewoon wachten tot dinsdag! We kunnen het!!! @pmk. Fijn dat je zo weinig klachten hebt. Maar je moet nog 34 weken he
@Adriana: Ik had ook last ineens van een hevigere witte vloed dan normaal, alleen schommelt dat bij mij ook altijd, dus gaf ik er ook eigenlijk weinig om. Ook ik had altijd last van mijn borsten voor menstruatie, dus als ik niet getest had had ik het ook daar op gegooid. Heel fijn zo weinig klachten, maar idd.. ik moet nog even Ik denk ook niet dat ik er zo makkelijk vanaf kom hoor hahaha... mij kennende...
Haha erg hè, het wordt haast met het uur erger Heb echt ook steeds meer last van mijn borsten. Erg gevoelig, zelfs als ik er met mijn arm tegen aan kom. En nou pieste ik net stòm toevallig over een ovulatietest die ik in de wc had liggen. Is geen knaltest, maar tweede streep is stuk duidelijker dan wanneer ik te vroeg test. Arghhh waarom doen we onszelf dit aan lieve meiden?? Dit begrijpt ook verder NIEMAND Komende dagen gelukkig afleiding met de verjaardag van Merel. Straks gaan we een prachtig konijntje voor haar halen. Wat zal ze BLIJ zijn morgenvroeg. Kan haast niet wachten!! Is ie niet om op te vreten?? ( niet met kerst hoor ) Liefs, Yvonne