Hi dames, @ennovy dit na het spoelen met water? Gefeliciteerd met je dochtertje oh die kleine konijntjes kei lief. @wendy ik denk niet dat de misselijkheid door de innesteling komt maar eerder door het weer enzo. Er zijn echt veel mensen die zich niet zo lekker voelen. Ik hoop natuurlijk dat het raak is! @pk fijn dat het goed gaat met je zwangerschap... @ wiess ja ik vind de iui ook niet pijnlijk,ik vind die eendenbek ook niet fijn.. ze moeten dan echt tot de baarmoeder mond omg.. ik kan echt niet relax zijn. hmm maar ik had mijn eigen gyno, ze is zo aardig en ze deed het ook echt voorzichtig. Mijn eerste iui was echt zo,n ouwe proffessor die deed het echt in ik denk 3 min. ik had echt iets jeetje zo snel. Terwijl mijn eigen gyno het heel rustig aandeed. Ik bedoel dan het inspuiten he. Ik heb nog wel romantisch gedaan die avond hihihi... Ik slik vanaf 3e cyclus dag clomid en dan met de FM zeggen ze wanneer ik de pregnyl kan spuiten; ik doe dit zelf. Ik heb geen last van clomid maar wel van pregnyl word er kei moe van en zo opvliegerig. echt zielig voor mijn man en kindjes hihihi ja maar ik kan er niks aandoen. na 10dg is het bij mij uitgewerkt en ben ik weer normaal. ik heb de vorige maand geen test gedaan, ik hoop dat ik deze maand wel mag gaan testen.. @bibaboe hoe is ht nu met je vader enzo? @ adriana het is bijna dinsdag... testen maar nou ik voel me iets beter, maar vinden jullie het ook zo koud? pffff me oren me keel omg! fijne avond ik bedoel eigenlijk slaaplekker
Misschien ga ik dan toch maar morgen testen... Er zijn zoveel meiden met streepjes op 8 dpo of zelfs eerder! Dan moet ik toch gewoon kunnen testen?!
Wel gedroomd dat ik getest had, en hij was positief! Maar ik had wel wat helderrood bloedverlies. Gekke droom. Jij yvonne?
Spannend! Hier vannacht niet goed kunnen slapen, vanwege steken/krampen rechter zij. Eisprong? of innesteling? Had namelijk zondag weer rekbaar slijm. Vandaag niet meer. We kijken het aan.
Nou die rare test van gisteren was denk ik een vals kreng... Vanochtend hartstikke WIT! Dat spoelen met water is volgens mij om te zien of ie wel echt positief is. Als dat zo is, verdwijnt het streepje niet. Bij mij dus wel. Wat knap Adriana!! Respect! Ik heb nu ook al spijt dat ik gisteren getest heb...STOM!! Liefs, Yvonne
Hi dames, Ik doe vanaf nu met jullie mee, wat een fantastisch topic voel ik me meteen een iets minder gestoord wijf na al mijn omo witte testjes.. Ah wat jammer Yvonne!! Stomme testen.. Ik ga even wat paginas terug lezen!
Ja Wendy het kan nog Maar voel me nu gewoon weer stom dat ik het gisteren niet kon laten. En oh oh ohhhhh wat was ik overtuigd dat het deze maand een makkie ging worden! Slechte zelfkennis Maar goed, nu 9dpo dus er is nog niks verloren! Wat gezellig Jillster!! En sterkte en succes met terug lezen haha!! Dit topic is een "beetje" uit de kluiten gewassen Liefs, Yvonne
Beste allemaal. Ik ben nieuw hier en weet dus nog niet zo goed hoe alles werkt en of mijn bericht hier gepast is... Ff kort: Ik ben de trotse mama van een mooie dochter van 3 jaar en mijn man en ik proberen sinds een paar maanden drrrruk voor nummer 2 (wat niet zo gemakkelijk gaat als bij nummer 1 helaas....) Nu heb ik vanochtend een early test van de kruidvat gedaan (verwachte menstruatie is ergens deze week maar mijn cyclus is errrrg onregelmatig...) Ik hoop dat jullie mij kunnen vertellen wat jullie hierop zien (of jullie uberhaupt iets zien of dat ik mijzelf voor de gek hou...) En wat jullie ervaring met deze testen is... Foto is binnen de 5 min gemaakt... Lieve groet...
Ik meld me hier toch ook maar weer even. In het begin al eens meegekletst, maar tijdje niet geweest. Mijn testdrang begint ook weer te groeien, zaterdag NOD en nog netjes van de testen afgebleven. Wil minimaal tot woensdag wachten met testen, gaat me vast lukken
@Soof, volgens mij is hij positief hoor! Morgen nog maar eens testen? @Ennovy, ik wist het wel Yvonne! Jij kunt ook deze maand het vroegtijdig testen niet laten . Geduld en dan komt het allemaal goed! @Adriana, spannend hoor. Nog 3 dagen tot NOD? Ik hoop zo voor je dat het raak is! @hier geen bijzonders behalve pijnlijke en zware borsten. Ik reken er eigenlijk niet op, want we hebben te weinig kunnen klussen. Met mijn vader gaat het op en af. Het ene moment kan hij veel en de volgende dag kom je op bezoek en is het een hoopje ellende dat de moed lijkt op te geven. Vanmiddag moet we op gesprek komen voor de uitslag van de snijvlakken van de tumor. Om te zien of ze wel alles weg hebben kunnen halen. Nu krijg ik al de kriebels. Waarom moeten mijn moeder en ik ook komen? Als het goed was , dan had hij dat vanochtend aan het bed wel kunnen vertellen toch? Ben bang dat het niet goed is. Die stress is echt killing! Ik heb een drukke week voor de boeg, dus genoeg ruimte voor afleiding gelukkig. Ik ga niet eerder testen dan zaterdag. Zondag is mijn NOD. Fijne dag allemaal.
@Bibaboe: Sterkte met je vader. Klinkt niet fijn allemaal Hier staat de kerstboom!! Blij dat ie staan, zo gezellig... Ook blij dat het achter de rug is haahah... takke werk altijd om hem op en af te tuigen Gister schoon ouders verteld, die waren ook heel blij voor ons Sorry kort berichtje... moet nog even snel naar de winkel
Jeetje bibaboo echt heftig allemaal. Ik hoop zo dat jullie positief nieuws krijgen, ik snap wel dat je nu ook even niet bezig bent met wel of niet testen sterkte meis. Ownee yvonne nu is het extra zuur dat je getest heb maar het kan nog alle kanten op. Goed gedaan adriana maar ik ben stiekem ook erg benieuwd naar jou test . @ soof ik zie wel duidelijk een streepje maar lees hier steeds slechte verhalen over die test. Misschien morgen andere test proberen? Ik moet nog 11 dgn wachten voor ik kan testen hihi. Altijd gezellig he pmk als de boom weer staat maar wat een rotwerk idd. Wij zitten al vanaf woensdag met een kapotte ketel dus geen verwarming hebben het hele weekend bij mn ouders geslapen.
Even voor de duidelijkheid. In het eerste vakje (links) moet een plusteken staan... Die horizontale streep zie ik ook duidelijk maar het draait om de verticale hihi....