Testdrrrrang!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ennovy, 10 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. soof85

soof85 Lid

8 dec 2014
    70
    0
    0
    [url=http://www.zwangerschapspagina.nl][img]http:/
    NULL
    Euhhh sorry andersom bedoelde ik.... Pfff lekkere start maak ik hier hahaha....
    (Heb het inmiddels aangepast... Weet niet hoe ik dit bericht moest verwijderen...)

2. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    ja dat weet is soof, maar hoef echt geen moeite te doen om het te zien.

3. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    @soof. Die is hartstikke positief hoor. Nog wel wat licht dus ik denk dat je rond de. 11/12 dpo zit, maar zeker geen tuurstreep hoor, hartstikke goed!

@wiesss. Lief dat je benieuwd bent naar mijn test :) ik ga morgenochtend zeker weten testen. Dat vind ik al leuk op zich. Nu maar hopen dat hij niet omowit is! Spannennnnndddddddd
    Poeh een kapotte ketel moet er niet aan denken met deze kou! Wanneer komen ze hem maken?

@bibaboe. Dankjewel, ik zit vandaag op 8dpo. Sterkte met je vader, dat moet vreselijk zijn die spanning!

@jeszs. Woensdag is nog twee nachtjes dus dat moet lukken ;) succes!

4. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Ja spannend adriana ik wacht het af morgen :)
    Nou als het goed is is de ketel inmiddels gemaakt ik ben nu aan het werk dus ik hoor het straks wel van ml.

5. soof85

soof85 Lid

8 dec 2014
    70
    0
    0
    [url=http://www.zwangerschapspagina.nl][img]http:/
    NULL
    Dit is best gezellig hier! Ben ook benieuwd naar jullie testen die jullie een dezer dagen gaan doen hoor!

6. Wendy blesing

Wendy blesing Actief lid

8 nov 2014
    305
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Wies: hopelijk doet de ketel het weer.

Ik kan echt niet wachten tot ik kan testen. Ben zo benieuwd. Is de 3e ronde nu. Hoop het zo! en anders weer vol goede moed de volgende ronde in.

7. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    Ik ga hem in de gaten houden morgen Adriana! :D Succes!

8. babywonder

babywonder Actief lid

6 dec 2014
    418
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mijn NOD is volgende maandag, ik weet echt niet of ik tot die dag kan wachten....
    zal ik zaterdag al testen? Of beter even wachten tot zondag? Ik zit vandaag op 7 dpo...dus zaterdag zou ik op 12 dpo zitten. Is dat genoeg denken jullie om een testje te wagen?
    Ben gewoon zo bang voor een teleurstelling :(

9. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Ik testte op dag 12 licht pos @ babywonder. Dus zou best kunnen. Succes nog met wachten.
    Wat denken jullie kan je na 3 dgn al een innestelingsbloeding hebbrn? Dat is normaal gesproken wel erg vroeg he?!

10. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Ik kon me niet meer inhouden en heb getest maar met een ovulatietest
    Er staat een tuurstreepje op :(
    Als ik morgenochtend ook zo'n tuurstreepje heb spring ik een gat in de lucht haha, maar nu verwacht ik het al niet meer.......
    Ik heb meteen de chocola maar uit de kast gehaald

11. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Heb me misselijk gegeten bleghhh

En ik heb al helemaal geen zin meer om morgen te testen :(
    Ben toch niet zwanger

12. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Waarom denk je dat adriana?????

13. Floortje90

Floortje90 Actief lid

25 sep 2014
    312
    0
    0
    Ouderenzorg
    Uithoorn
    Niet zo onzeker Adriana!
    Je zegt zelf een ovulatietest te hebben gebruikt, dat is niet betrouwbaar als zwangerschapstest.
    Houd moed! Knuffel:)

14. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Thanks meiden
    Maar het is echt een tuurdetuur
    Er zou toch minstens een duidelijke streep moeten staan?

15. bibaboe

bibaboe Niet meer actief

Even een kleine update. Het gesprek met de arts van mijn vader was positief. De tumor is helemaal verwijderd. De snijvlakken waren schoon! Woensdag mag hij naar huis en begint het herstellen.

Hopelijk brengt dat ook hier in het gezin wat meer rust. Niet meer alle dagen op en neer naar het ziekenhuis.

Zondag mijn nod. Ben benieuwd!

@Adriana, ik hoop voor je dat je morgen een mooi lijntje op je test hebt staan.

16. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Je mag natuurlijk helemaal geen conlusie trekken uit een ovulatietest. Daarbij maakt niet elke vrouw even snel hcg aan dus misschien is je hcg gewoon nog niet heel hoog. Zet alles klaar voor morgenochtend en geef voor die tijd de moed niet op meis alles is nog mogelijk.

17. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Bibaboe wat fijn! Wat een opluchting voor jullie.

Wiesss. Dat zou ik zelf ook tegen een ander zeggen maar nu ik die test hier heb liggen ben ik zo onzeker geworden. Of ja, niet onzeker maar gewoon overtuigd dat ik niet zwanger ben. Ik voel me zo'n domme mutssss
    Ik heb in elk geval mijn test en mn glas klaar staan voor morgenochtend :)

18. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    @Adriana: Heb je normaal rond deze periode streepjes op je ovulatie testen? Ik heb namelijk de gehele cyclus door streepjes staan, zelfs tijdens menstruatie :p
    Zie hier :)

Op de 30e was ik nog ongesteld, maar wegens vroeg ei wou ik op tijd beginnen met testen. Wil je niet ontmoedigen ofzo... maar een ovulatie test zou bij mij dus totaal geen zekerheid geven :( Als jij hetzelfde hebt als ik, geen ovulatie testen meer gebruiken als zwangerschapstest :p :)

19. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Ja ik weet het dom dom dom :)
    Weet ook niet wat me bezielde

Morgen een gevoelige zwangerschapstest, kijken wat die doet.

Ik ben echt moe en misselijk, blegh!

20. Ennovy

Ennovy Bekend lid

7 jan 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Hé gezellige klets meiden! Ongelooflijk hoe ver ik iedere keer dat ik hier kom, terug moet om bij te lezen :) Heerlijk!

Gekke Adriana....Ik had eergisteren behoorlijk positieve ovulatietest en vandaag toch spierwitte zwangerschapstest....dusssss ZEGT GEEN BAL! En jij bent nog mega vroeg ( net als ik ahum) Hoop dat je wel genoten hebt van de chocola en dat je morgenvroeg nog een reep kan opeten om het te vieren :) Ben ZOOOO benieuwd!!

Soof, GEFELICITEERD!!! Juist een mega binnenkomer hier! Wauw! Hoeveel dpo was jij nou? En het is hier inderdaad MEGA gezellig! Net of ik de meeste meiden echt ken :) Al zijn de namen wel wat vaag van mijn "nieuwe vriendinnen" Weegbree, Bibaboe, Satéschnitzel, pmk, mama007 ( vet stoer!).. :) Gelukkig hebben we ook nog wat normale namen als Wies, Loes en lies ( wat ook weer verwarrend is) Adriana, Wendy...en wie ik nog vergeten ben. Het is een wirwar van namen maar langzaamaan weet ik wie wie is, wie zwanger is, wie iui krijgt, wie bijna mag testen. Maar eerlijk is eerlijk, ik heb er bijna een dagtaak aan :)

Jillster: ik ga woensdag ook weer testen! Gezellig :)

Babywonder: dat kan zeker!! Spannend meid!

Bibaboe: WAUW!! Goed nieuws van je vader! Wat een opluchting, vooral omdat je met naar voorgevoel heen ging. Wat zal dit een stuk rust geven voor iedereen!

Hier dus ook nog steeds onzeker...BAH! Kut test van gisteren! Was hele middag zo blij. Voel me wel net als 2 maanden geleden toen ik zwanger was. Hoofdpijn, zere borsten, koffie smaakt niet meer, veel plassen en MOE. We zullen zien, we zullen zien!

liefs,
    Yvonne

Deel Deze Pagina