Testdrrrrang!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ennovy, 10 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. waussie

waussie Actief lid

4 apr 2014
    212
    2
    18
    haha ja anders als ik bijvoorbeeld overmorgen doe testen ben ik bang dat hij toch negatief is haha ho langer ik wacht hoe meer kans haha

2. bibaboe

bibaboe Niet meer actief

Nou je hebt al gelijk gekregen hoor Ennovy ;) Moest toevallig nog bij Action zijn vanmiddag. Dus ja, als je er toch bent, dan neem je gelijk even een doosje testen mee. En ja, als ze er dan toch liggen, dan MOET je testen :p

Als ik heeeel erg mijn best doe, dan lijk ik een lichte verkleuring te zien, maar ja...

Verder voel ik me beroerd. Geen zin in eten. Vreselijk moe en irriteer me mateloos aan de kinderen. Heb vanmiddag al een tijdje lopen tiranniseren. "Ruim je rommel eens op", "moet je geen huiswerk maken", "Jas op de kapstok", etc. etc. En tot overmaat van ramp viel op mysterieuze wijze een vol bakje dubbelvla over de kop de koelkast in. Met gevolg dat ik dat hele ding weer kon uitsoppen... Heb echt even staan janken!

Maar nu liggen de kids op bed en ga ik lekker gestrekt op de bank. Manlief heeft vergadering, dus die is laat thuis. Fijne avond allemaal!

3. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Ahhh meid !!! Bibaboe... ik duim voor je :) mijn test was negatief. Ben er ff door van slag. Ik was zaterdag zo gelukkig met mn test. Nu naar ronde 6 :(

4. Ennovy

Ennovy Bekend lid

7 jan 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Jeetje heb ik even paar drukke uurtjes gehad, kom ik weer op mijn lievelingsforum...Moet ik mega bij lezen :) LEUK!!

En al die verslaafden...Heerlijk!

Bibaboe....heb krom gelegen om jouw post :) Prachtig en heel beeldend geschreven. Zag het echt voor me haha! ( ps: jij hebt donker haar en de vla was chocolade/gele vla)
    Maar je zag dus wel iets van verkleuring...?? Pfff spannend! Weet nou niet meer wie hoeveel dpo was...Waar zit jij?
    Ik nog steeds niet getest. Wel "toevallig" heel lang mijn plas opgehouden maar uiteindelijk toch gewoon geplast, zonder opstakel :) STERK! Ik kan het...ik kan het!!

Shit Bo....Gauw weer vooruit kijken meis!

Waussie en Wiessss ( mooi duo!) spannend....

5. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Hoi allemaal

Hier nog een testverslaafde :)
    Ik heb een ontelbaar aantal testen in huis. Koop ze meestal via marktplaats voor een prikkie (tip!)
    Ik ben nu 8dpo en morgenochtend ga ik testen met een extra gevoelig test. Zo spannend! Ik voel vanalles, een paar dagen was ik ervan overtuigd dat het raak was maar nu, die steekjes die ik voel, ik denk toch negatief....

Leuk topic, zo kunnen we elkaars testen beoordelen en de tijd een beetje doden.

@bo. Streep is streep, je zegt zelf dat je urine minder geconcentreerd was. Hopelijk morgen weer een mooie tweede streep!

@andere testers. Succes, ik blijf hier meelezen, vind ik wel gezellig :)

6. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Welke testen gebruiken jullie eigenlijk ver voor nod?
    Ik heb voor morgen een gevoelige test die je vanaf 8dpo zou kunnen gebruiken maar ik weet het merk niet. Verder heb ik de kv2v5, de Z&K gewone dipsticks en natuurlijk de cb digi's met indicator.

7. Ennovy

Ennovy Bekend lid

7 jan 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Ja erg leuk dit! had niet verwacht dat het zo'n gezellig succes zou worden toen ik dit onderwerp plaatste vanochtend :)

Ik test eigenlijk alleen maar met de kv2voor5. Heb nu ook Action in huis, maar die schijnen niet zo gevoelig te zijn dus zal die pas na NOD gebruiken. De extra gevoelige heb ik zelf nog nooit gebruikt...

Hou je ons op de hoogte morgen Andriana??

Liefs,
    Yvonne

8. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Heb je geen foto bibaboo? Kunnen wij even meekijken aangezien verl van ons nog niet kunnen testen kunnen we even op jou test teren hahaha.

9. Montgommery

19 okt 2014
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,
    Over testdrang gesproken! Ik heb het er in een andere topic al even over gehad maar nu ik dit vlees toch nog maar een keer. Op 6 oktober heb ik een miskraam gehad en precies twee weken later een eisprong. En zeven dagen later als het goed is een innestelingbloeding van 1,5 dag. Ben nu 7 dagen over tijd maar mijn vriend wil nog niet testen. Ook mijn moeder, die zelf ervaring heeft met miskramen, adviseerd nog even te wachten met testen. Ik heb echt het gevoel zwanger te zijn en zit er aan te denken stiekem te testen. Wat denken jullie?

10. Ennovy

Ennovy Bekend lid

7 jan 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Pffff spannend!!! Het enige wat ik denk is: Waarom NIET testen?? Je hebt nu het idee dat je zwanger bent, dus mocht je straks toch nog ongesteld worden, is de teleurstelling net zo groot als dat je nu een witte test hebt. En je bent al ver voorbij NOD. Ik wist het wel.....En dan kon mijn moeder of vriend hoog springen of laag springen....Ik ging testen!!! Weg onzekerheid!

Succes met je beslissing!

11. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Testen, testen, testen montgommery ;)

12. xxJenniferxx

25 aug 2014
    87
    2
    8
    Ik kon het niet laten en heb vanavond getest. Helaas was de test negatief :(...

Zit nu op 10 dpo en heb getest met een ''gevoelige'' test waarmee je 4 dagen voor nod positief zou kunnen testen.
    Ben ik misschien dan toch nog te vroeg geweest met testen?

Heb allerlei kwaaltjes die met zowel een zwangerschap als aankomende menstruatie te maken kunnen hebben....

13. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Spannend allemaal meiden, hopelijk snel allemaal mooie testen hier.

Die zogenaamde gevoelige testen vond ik zelf veel minder gevoelig dan de gewone kv2v5 testen. Had ik bij de kv test een mooie streep dan bij die "gevoelige" testen een hele lichte streep.

Overigens bij dochter pas op 13 dpo een licht positieve test en dit keer op 10 dpo een positieve action test en een digitale clearblue (zonder indicator). Kan zo verschillend zijn per zwangerschap.

*blaast nog even wat hcg in het rond*
    Op naar de positieve testen!!

14. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Ik heb me in kunnen houden vanochtend. Maar denk dat ik morgen wel een testje ga doen. Zit dan op 30 dagen na menstruatie.

15. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Ik ben benieuwd nd testen deze ochtend ladies !!

Adriana, zie je mn 2e streep ? Gister weer een mega tuur.. niet eeens op foto te zien. Ik denk dat hij inmiddels wel donkerder moest zijn geworden. :( bang dat het miss is misgegaan ..

16. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    10dpo is ook wel heel vroeg hoor! Bij mijn vorige zwangerschap teste ik pas een paar dagen na NOD positief, dus kan nog alle kanten op.

17. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Heb je een foto van je test?

18. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Heb ze van ellende weggegooid. Dit waren testen van zaterdag. Clearblue zei niet zwanger net... :( 13 dpo. Bovenste zaterdag (had er nog zo 1 op vrijdag). Onderste zondag. Heb ook mega lage rugpijn gehad. Misschiem toch weer vroeg misgegaan. Vorige mnd precies zo.

19. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Dat ziet er inderdaad niet goed uit, had je beide met ochtendurine gedaan? En ik kan op de foto niet goed zien, maar is de streep op de bovenste wel echt roze?

20. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    @ jennifer, ik testte op dag 11 negatief en dag 12 licht positief, dus kan nog alle kanten op.
    @ bo87: wat balen meid, het ziet er idd niet zo goed uit.Sterkte

Deel Deze Pagina