adriana gefeliciteerd met je verjaardag. Van je test durf ik niet veel te zeggen sorry. Wow goed van je yvonne dat je het vol hou, voel je je zwanger? Soof gefeliciteerd, duidelijker kan niet.
Volgens mij had ik hier toch ook geschreven over dat twee kruidvat testen totaal verschillende uitslagen gaven? Even in het kort.. toen ik pril zwanger was wou ik kijken of mijn testen mooi opliepen. Test gedaan en die was net zo donker als twee dagen geleden.. schrok ik van! Omdat de andere testen heel snel opliepen. Tweede test van KV erbij gepakt, zelfde verpakking zelfde urine en dat was ineens een knal test. Kruidvat een mail gestuurd en gevraagd hoe dit mogelijk is, omdat veel vrouwen hierdoor ontzettend onzeker kunnen worden. Dit zijn de betreffende testen: Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina Kruidvat hun reactie is als volgt; "Dank u wel voor uw reactie. U schrijft ons dat de testen met dezelfde urine zijn gedaan en dat de testen uit dezelfde verpakking komen. Graag geef ik u een reactie. In principe is het zo dat er een positief testresultaat is als er een teststreepje zichtbaar is, ongeacht de intensiteit van het streepje. Helaas kunnen wij de test niet meer onderzoeken omdat u deze niet meer in uw bezit heeft." Met andere woorden... met de kruidvat testen kan je dus niet blijven testen om te zien of ze mooi oplopen. Hierdoor is het dus mogelijk dat je test lijkt af te lopen, terwijl dit helemaal niet het geval is. En nee, ik heb de testen niet meer liggen (weg gegooid). Mede omdat de eerste reactie van kruidvat heel lang op zich liet wachten. Dacht er eigenlijk niets meer over te horen.
Oh dank je pmk! Hier hebben we allemaal wat aan! Ja goed hè Wies Mijn borsten zijn wat gespannen en zijn al dagen gevoelig. Koffie smaakt me niet zo. En heb hoofdpijn ( wat ik de vorige keer, voor de miskraam ook erg had) Verder kan ik er weinig over zeggen. Het kan weer alle kanten op ( hopelijk dit keer de goede!!) Liefs, Yvonne
Pff meiden, jullie gaan veel te snel! Gefeliciteerd soof met je zwangerschap en Adriana nog met je verjaardag, helaas kan ik niks ontdekken op de test Yvonne, spannend! Duim voor je, moet wel lachen als ik dan lees dat je jezelf straft omdat je te vroeg getest hebt en nu dus niet mag testen van jezelf haha, geweldig Ik zal vast van alles vergeten zijn maar ik ben niet de enige gelukkig haha, je was mij nog vergeten als "normale" naam Yvonne! Hier op 6 dpo, probeer zondag pas op z'n vroegst te testen dan is het 11 dpo... Aaaahhhhh ik wil zo graag!!!
Spannend yvonne! Hier toch ook weer we wat positieve spanning. Zal ik morgen testen of overmogen? Ik heb echt ontzettend zware borsten. Gister ging ik douchen en het deed gewoon zeer. Houd ik dat nog vol tot vrijdag? En ik ben misselijk maar da was ik vorige maand ook. Wat ik eerlijk gezegd niet snap is waarom jullie de kv aanraden? Ik lees steeds vaker dat ze vals positief zijn en dat ze errug langzaam opdrogen. En dan bovenstaand verhaal van pmk. Ik heb op dit moment nog 2 van die 'merkloze' vroege testen, 2 vroege testen van 'cassanovum' en 15 zwanger & kids gewonedipsticks waar ik overigens ook al indrogers op heb gehad. En 2 cb digi's maar die gebrik ik uiteraard pas bij een duidelijk positif resultaat @pmk. De ultra gevoelig van zw&kids zijn idd met blauwe dop. Dat is trouwens weer een politiek correct antwoord van kruidvat. Kun je niks mee
@Yvonne: lastig hoor... Ik had eigenlijk ook de maand dat ik ongesteld werd wel last van mijn borsten Zei bij mij dus uiteindelijk helemaal niets. Als jij dit normaal niet hebt, is het wel heel spannend Ga je morgen testen Yvonne? @Adriana: Ze zijn naar mijn idee net zo gevoelig als de testen van Action. Toen ik eenmaal een streep op de KV had, had ik ook een streep op die van de Action. Dus ja, eerlijk is eerlijk, ze geven wel al vroeg aan dus wanneer je zwanger bent. Mocht deze zwangerschap fout gaan, of dat wij tegen die tijd voor een tweede gaan, dan ga ik in het vervolg voor die van de Action Politiek correct ja... maar goed krijg uiteindelijk de testen 'vergoed' door middel van een waardebon die ik bij de kruidvat kan besteden Niet om gevraagd, maar ach.. ik ga geen nee zeggen
Das netjes pmk, nooit weg toch Ik denk dat ik er morgenochtend een z&k-tje tegenaan gooi (Wetende dat die indrogers geven) Ik zit echt de hele tijd naar die stomme test te staren, alsof ik er een streepje op kan turen haha
Gefeliciteerd Adriana. En ik zie ook niks eerlijk gezegd. Maar het kan natuurlijk wel zijn dat je zwanger bent. @Yvonne. Knap dat je zo lang kan wachten met testen. Hier met vlagen licht misselijk gevoel. En me man legde gister zijn handen op me buik. Zei hij: Ik voel dat je zwanger bent. en hij meende het serieus. Dus hoop het haha.
@Adriana spannendddd! Lastig te zien, hopelijk morgen duidelijker @soof gefeliciteerd! @Yvonne geduld is een zeer schone zaak netjes hoor! Jammer overigens dat die digitale testen zo duur zijn.. Zou een boel onzekerheid schelen bij ons dames! Digitale zijn sowieso minder gevoelig toch?
Hè shit Floor, was ik jou vergeten! Sorry Ja hoe idioot...jezelf straffen, KOEKOEK!! Maar heb al zoveel vol gepiest de afgelopen maanden dat ik bijna naar de voedselbank moet Heb er nu nog 3 liggen. Die wil ik bewaren voor de serieuzere dagen. Vandaag zonder veel moeite door gekomen! Morgen drukke dag, dus ga ik tot eind vd middag ook wel redden. Daarna geef ik nog geen garanties..... Jij sterkte met het wachten meid! Het schiet alweer op naar de veilige test tijd! Wendy....WAUW!!! Wat bijzonder! En zal ik eens vertellen dat mijn man 2 maanden geleden ook overtuigd was dat ik zwanger was. Terwijl ik zeker wist van niet. En hij had gelijk!!! Ik hoop zoooo dat jouw kerel het ook echt aan voelt! Wanneer mocht jij ook alweer testen?? Adriana, jij hebt nog zooooveel liggen, jij moet gewoon morgen weer hoor Spannend man! Ja weet niet waarom kv, vind ze gewoon ook gemakkelijk om te doen met dat pipetje. En die van Merel is bijna 4 jaar oud en nog steeds perfect. Maar als het nu weer niet raak is, ga ik misschien volgende maand ook wel aan de Action. Nog voordeliger en hoor bijna nooit iets negatiefs ( laatst op het test stuk dat er een ovulatie test in een zwangerschaps doosje zat!! Dus die dacht dat ze tuurstreep had....) Zere borsten heb ik kort voor NOD altijd inderdaad, maar nu al sinds 7 dpo dus dat was erg vroeg. Bedankt voor het duimen lieverds! Ik duim net zo hard voor jullie! Was je avondje uit leuk Bibaboe?? Liefs, Yvonne
Jeetje meiden, wat kletsen jullie veel!! Zoveel pagina's teruggelezen dat ik nu alles alweer ben vergeten haha! Zag een twijfeltestje van adriana geloof ik... spannend! Zag een duidelijke clearblue! gefeliciteerd! gefeliciteerd met wie jarig was en iemand ging een avondje uit... ook veel plezier Jullie lopen allemaal een beetje voor op mij... zit pas 4 of 5 dpo maar de testdrang begint alweer hoor hihi. Ik MOET van mezelf wachten tot zondag en dan is nog maar 10 dpo Wel spannend, want ik heb gisteren bruinverlies gehad!!! Hoop zooo op een innestellingsbloeding natuurlijk! Het was maar 1 keer bij afvegen en daarna niet weer gehad en ook nog nooit eerder gehad (ook niet bij eerder zwangerschap) dus ben benieuwd! groetjezzz
Weltrusten meisjes. Ik wacht jullie testjes morgen weer vol spanning af. Ik mag officieel over 11 dgn weer haha
Hahaha Loezzzz zo gelachen om jouw stukje! Zo zit ik vaak ook. Tijdens het tikken ga ik dan weer terug door de teksten om te zien wie nou wat had geschreven. Maar je hebt het aardig goed onthouden hoor! Hier een korte samenvatting: Bibaboe's vader staat er goed voor en mag binnenkort naar huis. Zij is vanavond een avondje uit met haar man. Ze zit ook op de wachtbank maar verwacht er niet teveel van. Adriana was jarig en had een mega mega tuur tuur testje. Soof is nieuw en hartstikke zwanger! Floortje is er ook nog maar moet nog even geduld hebben, net als jij Mama 007 en Wiess hebben een iui gehad en moeten ook weer wachten tot ze mogen testen. Wendy zit ook op de wachtbank... Lies mag 22 december naar de ivf arts. Dan hebben we nog Babywonder en Jillster die ook deze week mogen testen. Maar die zijn niet zo ( idioot!!) fanatiek aan het tikken als sommigen hier...Waaronder ik! Ik zelf zit ook te wachten en te wachten en te wachten....Zondag op 7/8 dpo heeeel misselijk dus (stom!) getest. Duidelijke streep maar bleek vals....Nu mag ik van mezelf niet eerder testen dan donderdag! Op zere borsten en hoofdpijn na weinig symptomen. We gaan het weer zien! Dat beetje bloed, klinkt goed meid!! Leuk dat je er weer bent! Liefs, Yvonne
Hey thanks ennovy voor de handige samenvatting Ik moet iets opbiechten Ik heb vanmiddag rond 17.00 weer een test gedaan de zw&kids Witter dan wit natuurlijk maar ik dacht, het is mijn verjaardag, waarom zou ik me inhouden. Morgenochtend sowieso weer een testje Loezzz wat spannend dat bruinverlies! Helaas hoeft het niet altijd iets te betekenen maar ik dim ook voor innestelingsbloed! @ennovy. Ik heb dat topic ook gelezen maar ik denk dat de persoon in kwestie gewoon zelf mis is geweest. Kan het me niet voorstellen dat de verkeerde testen in de verpakking zaten. Wel lullig als het je overkomt.
Zeer handig dat overzichtje Yvonne! Moet je vaker doen, scheelt een hoop terugleeswerk hihi Loezzzz, dat klinkt goed zeg, ik ben heel benieuwd! Zit mij hier nu te vervelen in de nachtdienst, ik kan je zeggen: Het is niet handig als je tijd over hebt, dat surfen op internet werkt averechts! Al die klachten wordt je ook niet goed van pff, vrouwen moeten al zoveel doorstaan, waarom konden ze dit niet iets makkelijker maken en de symptomen gescheiden houden? Is het al zondag
Tralalala... Veel te rustig hier hoor! Straks lig ik op 1 oor en heb ik weer 3 pagina's bij te lezen Al heel de nacht ongesteldheidskrampengevoel (leuk woord voor galgje), zou het iets betekenen, lees er veel goede ervaringen over.. Ik haat internet! Ik haat het wachtbankje! Joehoeeee wakker worden iedereen