Testdrrrrang!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ennovy, 10 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

23 okt 2011
    942
    24
    18
    Bloggen op weerzownmamablogger.wordpress.com
    Drenthe
    Woehoe vandaag 10 dpo en heb vanmorgen NIET getest! :D:D
    Zo trots op mezelf! Maar voel me steeds zieker/zwanger..
    Zit echt van is dit nu de zwangerschap of buikgriep?

2. Jillster

Jillster Bekend lid

30 nov 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Jillster houdt het niet meeeer biijjjj.. :p Thanks voor de samenvatting Yvonne;)

Ik moet nog tot eind (ja EIND) deze maand wachten tot NOD, eerst maar eens een eisprong..

Zal vanmiddag proberen beetje bij te lezen hihi.Fijne dag!

3. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

5 feb 2009
    2.226
    0
    0
    overijssel
    Goedemorgen! Nog dames getest? Ik wil testjes zien! :D

4. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    ja ik wil ook testjes zien :) ik wil wel testen dan heb ik sowieso een positieve test door de pregnyl ;) dus dat gaan we maar niet doen.
    Goed bezig mammasam nu volhouden he(y)
    Ik ken het floortje, ik zit ook altijd van alles op te zoeken als ik een rustige nachtdienst heb, jezelf helemaal gek maken dus .
    Gelijk heb je hoor adriana, als jij wil testen gewoon doen. Ik doe tegenwoordig gewoon toegeven aan het gevoel hoor, als ik echt de drang heb te testen doe ik het gewoon, heb ik teminste rust ondanks dat ik dan weet dat je toch nog niks kan zien.

5. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    #825 Adriana85, 10 dec 2014
    Laatst bewerkt: 10 dec 2014
    Ik heb getest maar omowit :( geen foto waard
    Boehoeee :(:(:(

Ik heb wel enorm het gevoel dat ik ongesteld ga worden (had ik al voordat ik ging testen). Pijn in mn borsten is al voor een groot deel weg, ben wat zweterig/klam.

Yvonne jij getest??? Ik duim voor je

6. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    waar blijven de testjes???

7. Wendy blesing

Wendy blesing Actief lid

8 nov 2014
    305
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Wat wordt er in inderdaad veel geschreven haha.

@Yvonne: Bedankt voor de samenvatting. En ik hoop inderdaad dat mijn man gelijk heeft. Ik voel nog niet zoveel, alleen in vlagen beetje misselijk gevoel. maar weet niet of het van zwanger is of ziek.

@ Mama: Spannend! ik weet hoe je, je voelt.

@ Soof: Hoe is het met je? Nog last van kwaaltjes.

@ Floortje: Ongesteldheidskrampen kunnen van alles betekenen. Van ongesteldheid tot groeien van de baarmoeder.

@ Adriana: Wat jammer van die witte test. Je had toch eerder een tuurstreepje? Afwachten dan maar.

@ Loez: Spannen, bruinverlies. Kan natuurlijk zeker een innesteling betekenen.

Ik weet niet precies op hoeveel dpo ik zit. Omdat ik niet precies weet wanneer me eisprong was. Denk donderdag of vrijdag.

8. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    bah adriana, dat is een tegenvaller zeg :((((

hier misselijk en ook best gespannen, morgen om 9.10 de echo. hoop zo dat het hartje klopt!

9. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Ohhh spannend weegbree! Gelukkig mag je al vroeg. Kom je morgen ff een fotootje showen? :D

10. Wendy blesing

Wendy blesing Actief lid

8 nov 2014
    305
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inderdaad spannend weegbree. zal vast wel goed zijn. Lekker genieten van de zwangerschap!

11. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    He bah adriana :( sterkte meis.
    Wow wat spannend weegbree. Ben benieuwd.

12. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    @MamaSamm: Netjes hoor, dat je nog niet getest hebt terwijl je wel twijfelt of je wel of niet zwanger bent. Ik had dat niet vol kunnen houden. Petje af! :D

@Jillster: Pff vervelend, nog zo lang wachten :(

@Adriana: Balen van je omo witte test :( Ik had zulke goede hoop voor je!

@Weegbree: Spannend! Mijn eerste echo is tevens mijn termijn echo :( Nog lang wachten dus... Nog 26 dagen! Ik tel nu al af :p

13. bibaboe

bibaboe Niet meer actief

@Adriana, jammer dat je test nog steeds wit is... Wie weet komt het nog goed en test je gewoon wat later positief.

@Loezzz, bloedverlies klinkt goed. Ik had vorige maand op 7 dpo wat bloedverlies en bleek zwanger te zijn. Helaas met 4,5 weken een mk. Maar nog nooit eerder heb ik een innestelingsbloeding gehad. Succes.

@Ennovy, wat handig zo'n overzichtje. Scheelt een hoop teruglezen.

@hier gaat het goed. Mijn vader komt vandaag weer thuis! Joepie, eindelijk sinds weken was mijn bloeddruk weer acceptabel vanochtend. Wat spanning al niet met je doen kan. Ons avondje uit was leuk. Heerlijk gegeten en daarna een voorstelling van Bert Visscher. Hilarisch!

Qua symptomen voel ik niets bijzonders, behalve wat gevoelige borsten. Anders dan vorige maand toen ik toch echt wel wat voelde gebeuren van binnen. Zondag mijn nod, maar ik test niet eerder dan dit weekend. Kan het goed volhouden (best trots op mezelf) maar dat komt ook omdat ik er niet op reken. Te weinig gezellig gehad om tot iets te kunnen komen denk ik...

Ik ga weer aan de slag. Moet vanmiddag nog werken. Kinderfeestje met 8 kids, dus gezellig drukke boel!

14. Floortje90

Floortje90 Actief lid

25 sep 2014
    312
    0
    0
    Ouderenzorg
    Uithoorn
    Mamasamm: go girl:D wanneer was je van plen wel te testen?

Adriana: balen maar nog zeker nier verloren! Het kan nog:)

Weebree: lijkt mij zo mooi, een echo, succes en wel even een fotootje van het vruchtje he!

Bibaboe: wat een fijn vooruitzicht, je paps weer thuis, zal hij zelf ook meer van gaan opknappen!
    Leuk dat je een gezellige avond hebt gehad, kan een mens van opknappen! En vaak geeft het weer zo een boost aan je relatie om samen wat gedaan te hebben:)
    Sterkte met je kinderfeest, 8 kids... Pfff dat wordt zwaar haha!
    Enne niet opgeven voor deze ronde hoor, 1 keer seks rond je eisprong kan al genoeg zijn;)

15. Ennovy

Ennovy Bekend lid

7 jan 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Even kort, want had al in de auto moeten zitten...Newbornshoot maken van een klein meisje.Precies 8 weken geleden heb ik daar ook buikfoto's gemaakt. Toen had ik net voordat ik weg ging positief getest dus werd zoooo blij van die dikke buik toen!
    Nu hoopte ik stiekem weer op zo'n soort geheimpje tijdens het foto's maken. Dusssss tòch vandaag getest : wit witter wits....
    Vertrouwen is nu wel wat weg want als het raak was, had er voor mijn gevoel op 10/11 dpo wel al een ietsje pietsje te zien zijn geweest...

Tot laterrrrr!

Liefs,
    Yvonne

16. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    ahhh jammer!!
    We zitten in hetzelfde schuitje :(
    Wel leuk zo'n fotoshoot, veel plezier!

17. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

23 okt 2011
    942
    24
    18
    Bloggen op weerzownmamablogger.wordpress.com
    Drenthe
    Thnx allemaal! En ook knap van de andere wachtende zoals bibaboe! Ik wil denk ik vrijdag testen op manlief zijn verjaardag!

18. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Bibaboe, fijn om zoveel leuke dingen van jou te lezen. Nu nog op naar een mooie roze test aankomend weekend!!

19. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

5 feb 2009
    2.226
    0
    0
    overijssel
    Oké, ik schaam me diep want vandaag al een test gedaan:)
    Grrr ben nog maar 6dpo! Wil het zoooo graag weten, maar ik zie toch wel iets op de test... kan dat überhaupt al zo vroeg.. wss niet:(
    Hierbij de test, jullie wouden toch zo graag testjes zien haha:D

Bijgevoegde bestanden:

20. xxJenniferxx

25 aug 2014
    87
    2
    8
    Hoiii meiden

Ik heb al een poosje niet geschreven maar alleen meegelezen...

Degene met een positieve test : gefeliciteerd en geniet ervan...
    En de vervelende witte testen ik hoop dat die voor jullie ook snel positief mag zijn :)

Ik heb gisteren met 7w + 2 de eerste echo gehad.... En een mooi kloppend hartje gezien.... Nu al helemaal verliefd ♡ maar wel erg onzeker nog steeds..... Over 3 weken krijg ik nog een echo gezien het vruchtje dan groter is hebben we een mooier beeld:)!

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina