Mooie foto weegbree! En idd, yvonne zou er geld mee kunnen verdienen kun je wel weer testjes kopen haha Eigenlijk moet je je laten sponsoren door kruidvat
Wat fijn weegbree, die mooie echo met kloppend hartje(niet geheel onbelangrijk!) Yvonne is gewoon ons persoonlijke columniste Ik heb net getest maar uiteraard omwit! Had ook niet anders verwacht haha, was een actiontest en die zijn niet zo gevoelig. Morgen een kruidvatje proberen?
Veel geschreven zeg .. @Weegbree: Prachtige echo! Ik wil ook zo graag... nog even geduld @Yvonne: Hilarisch! Ik herken heel veel van mij in jou terug hahaha @Floortje: Jammer! Maar zoals al eerder gezegd is geen bloed is moed.
Mn sensitesten waren nog niet binnen toen ik net wegging en ik kom morgenmiddag pas weer thuis. Dus ik dat wordt zaterdag testen op zn vroegst
Gelukkig maar, hoe meer afleiding hoe beter! Tja pmk, ik vrees dat het voor mij nog niet opgaat aangezien in pas 8 dpo ben als ik op NOD nog geen bloed zie krijg ik wel moed! Voor nu... Geduld!!!!!! Grrrrrr....
Weegbree wat fantastisch! Nu lekker genieten en over 8 maanden een mooie baby Geen testers dus vandaag begrijp ik? Knap hoor! We blijven met zn allen duimen voor positieve testen!
Nee! Wordt weer gek van de nattigheid beneden, dus dacht zou ik even stout doen en een ovulatie test proberen? Heb ze toch in huis, en gebruik ze niet. Nu zie ik een licht streepje! Nu ben ik helemaal kriebelig. Maar tegelijkertijd bij afvegen wat bruin? ? Aah wordt gek! !
@mamasam: een ovulatietest moet net zo gekleurd zijn als de teststreep of donkerder als er een eisprong aan zit te komen. Dus deze is negatief.
Wil je niet al te veel hoop geven. Helaas is er een groot deel van de dames die altijd wel (al zij het heel licht) een streepje plassen op een ovulatietest. Als het bloeden niet doorzet, zou ik morgen een zwangerschapstest doen ipv een ovulatietest. Ik hoop voor je dat het raak is!
Ik was sowieso van plan morgen te testen maar thnx dat jullie even wouden kijken dames! (Maar was wel licht roze, niet grijs)
@Weegbree, wat super zo'n mooie echo! Die willen we allemaal graag! Hopelijk hebben we de komende kerstdagen allemaal een positieve test en kunnen we zo met z'n allen door naar de zwanger dames
Lief, hoop dat t topic gauw vol staat met streepjes en dan echo's Mama sam, bij mij gaf ovutesten wel n lichte streep... Spannend. Gauw goede testen kopen!
Ik was vanmiddag in de wibra en heb ze gevonden hoor! 3 zwangerschapstesten voor 1,99 is heel moeilijk om ze dan niet mee te nemen. Ik heb vier pakjes gekocht (van mijn verjaardagsgeld dus dan mag het) Nu hopen dat ik ze niet allemaal meer nodig heb
Volgens mij zijn het echt dezelfde als die van action, maar dan per 3 verpakt. Die van action zijn 2 voor 1,49. Meet ook hcg vanaf 25 IU/ml dus vanaf 10dpo. Hier net het eerste roze gespot
Pfff zondag voor het eerst testen..is het al zover??? Ben nu 10dpo..heb wel sensitest gevoelige testen liggen maar durf niet zo goed..die zou ik vanaf vandaag kunnen gebruiken..ben zo bang voor negatief haha
Hoi hoi, Ik ben hier nog heel nieuw maar jou titel trok gelijk mijn aandacht. Gezien ik zelf ook heel ongeduldig ben en heel graag een kindje wil wil ik ook niks liever dan testen. Alleen bij mij zal er denk ik nog eens geen sprake zijn van innestelen. Ik heb denk ik 8 of 9 december een eisprong gehad. Toevallig dat ik op 8 december ook.met de evulatietest begon en het was gelijk 2 donkere streepjes. Ik heb 8 en 9 december volop geklust onlangs mijn buikpijn. En vandaag stiekem een test gedaan wetend dat het nooit positief kan zijn. Ik heb alleen nog steeds een heel lichte zeurende pijn, heeft iemand hier ook ervaringen mee? Kan je voelen wanneer je eitje daadwerkelijk word bevrucht? En wanneer nesteld het??