Als je 8 of 9 dec een positieve test had, duurt het soms 1 a 2 dagen eer je eitje springt. Misschien is hij dus pas gisteren gesprongen en nu al testen is niet nodig. Je NOD is pas rond 20 december. Innestelen kun je soms voelen, maar niet iedereen merkt dit. Sommige voelen een felle steek, weer andere hebben innesteling bloed en andere merken helemaal niks.. Innesteling is meestal tussen de 6 en 10 dagen DPO
Wat lief dat je gelijk informatie geeft. Ik wil wel zeggen dat ik 8 december 2 donkere kleuren had en 9 december heb ik twee testen gedaan die heel licht waren van kleur en toen had ik ook zeurende menstruatie pijn.. dus kan het zijn dat me eisprong 9 december is geweest? En ben ik er een beetje te laat met klussen gezien ik alleen maar 8 en 9 december heb geklust en alleen 8 december had ik twee donkere streepjes?
Je ei spring meestal na een posi test binnen 24-48 uur. De LH-piek daalt snel in je urine. Ik heb al sinds 30-11 / 1-12 ( toen ik posi testen ) pijn in mn onderbuik..kunnen naweeën zijn, maar hoop stiekem op wat anders sperma overleefd soms wel 5 dagen in een vrouwen lichaam dus 8 en 9 december is goed..10 dec was misschien nog beter geweest als je ei later springt.
Ohh wat spannend voor je, wanneer ga je beginnen met testen? Gezien je nod in zicht is. Lijkt me egt super spannend ik hoop in ieder geval dat je zwanger bent... ja 10 december was ik te uitgeput om nog een rondje te doen. Ik hoop egt dat 2 dagen voldoende was. Goh ik vind het egt heel erg spannend..
Ik heb sensitive gevoelige testen hier liggen..ik zou vandaag kunnen testen maar ben bang dat het te vroeg is en ik teleurgesteld raak. Ik test zondag ochtend. Ik hoop natuurlijk op een positieve test.. Tip voor je: misschien volgende keer eerder beginnen met ovu testen en dan om de dag "klussen" is beter voor de zaadjes en minder vermoeiend hihi.. Is het ook jullie eerste kindje? Bij ons wel..heel erg spannend allemaal
oh dat je tot zondag kan wachten,mijn handen zouden letterlijk jeuken om te testen. achteraf gezien kon ik idd eerder beginnen met de testen, maar omdat ik elke maand eigenlijk mijn eisprong voel en een cyclus heb van 31 dagen had ik er geen aandacht aan besteed. Het was een laatste moment besluit. En ook wij hebben nog geen kinderen en we zijn ook egt de eerste keer actief bezig voor een kindje, dus ons eerste rondje, ik hoop egt dat het meteen raak is. Is dit ook jullie eerste rondje haha? Ik hoop egt dat je in ieder geval zwanger bent.. laat je zondag nog even weten of het positief is?
Ja voor ons ook de eerste ronde. Heb in mei mijn mirena laten verwijderen dus ik hoop dat we niet lang hoeven te wachten. Zal zondag even laten weten..ik hoop natuurlijk goed nieuws
hoi meiden, @ Vlinderen: mijn nod is volgens mij ook 20 december. Dus we gaan gelijk op. Spannend! Ik weet nog niet helemaal mijn cyclus. eerste x naar de pil was na 29 dagen, 2e keer na 34 dageb. Dus ik neem een gemiddelde. Spannend is het. Hier al 3 dagen in vlagen misselijk. niet overgeven. En heb geen trek meer in rijst of pasta. maar in gekookte aardappelen. terwijl ik daar nooit iets aan vond. En mijn man zei laatst dat hij voelde dat het raak is. en hij meende het. Hoop het wel. Maar ik hoop niet te veel, want anders is het een grotere teleurstelling. En zondagnacht had ik de hele nacht last van krampen/steken. Dus ben benieuwd. Dit is onze 3e ronde.
Wat super gaaf, ik hoop dat we beiden zwanger worden hihi.. wanneer had je al je eisprong gezien je al kwaaltjes hebt dat kan duiden op een zwangerschap? Hoe vaak heb je geklust als ik vragen mag. Want ik ben zo bang dat ik te laat of te vroeg heb geklust. (Maar ik weet bijna zeker dat ik 9 dec eisprong had en ik heb dus 8 en 9 dec geklust) Mijn man was net al tegen mijn buik aan het praten zoals: hey zaadjes wees lief voor mijn vrouwtje hahahs, heeft een geweldige humor. Houd me in ieder geval op de hoogte als je test, ben nu wel benieuwd naar jou resultaat (lijdt me een beetje af van mijn eigen situatie, word gek van de zenuwen)
Ik zal zeker voor je duimen, het zal egt geweldig zijn als het meteen de eerste keer lukt. Wacht op iets positief
@Sabo gezellig samen op t wachtbankje. Heb je klachten? ik hen sinds met ei zeurende pijntjes in mn onderbuik en moet echt vaak plassen. Ook al ruim een week rommelige darmen en met vlagen misselijk. Ook lijken me borsten wat anders te voelen. Kan het me verbeelden.weet dat je lichaam je goed voor de gek kan houdsn..
Ik weet niet precies wanneer me eisprong was. Gebruik geen ovulatietesten. (wil ik wel volgende ronde gaan gerbuiken als dat nog nodig is haha) Want dan is de druk er een beetje af van het klussen vind ik. Wij hebben vorige week om de dag geklust en de week ervoor. nu al aantal dagen niet. Omdat ik misselijk was. Maar inprincipe kun je het best om de dag of om de 2 dagen klussen. Zaadcellen kunnen tot soms wel 5 dagen in je lichaam blijven. Dit is je eerste ronde zie ik. Zou wel snel zijn, maar alles is mogelijk. Misschien zijn we deze maand wel allebei zwanger! Ben je net gestopt met de pil? Anders moet je misschien ook nog ontpillen. Daar had ik de eerste maand heel veel last van. leek op een zwangerschap, maar was dus ontpillen. Haha die humor van je man. Geweldig. Succes!
Had elke keer buikpijn, nu is dat met vlagen. Nog wel gezwollen buik en rommelige darmen. En misselijk! En zere hete tepels. Maar ik vind het eng haha, ik probeer het los te laten maar het lukt niet
@Sabo ja mijn buik is ook hard en opgezet..er borrelt vanalles daar binnen.. @vlindertje dat zegt die van mij ook..en erachter aan dat hij graag een zoon wilt hahaha
Het testen inderdaad fijn ivm het druk dat je voelt om maar steeds te klussen. Ik heb twee dagen met een fijn gevoel geklust onlangs de pijn, de test heeft daar zeker bijdragen geleverd. Eerste ronden moet ik idd niet veel verwachten, maar toch ben ik heledag met het idee bezig, en de tijd tikt maar niet door haha. Ik gebruik zelf al langer dan een half jaar geen pil meer, dus ben volledig ontpilt. Ik hoop dat we in ieder geval elkaar over paar dagen het goede nieuws kunnen delen. heel veel succes
Hi dames! Lees al tijdje mee, maar nu toch ook maar gezellie meekletsen Hier ook Nod 18 december ( volgens cyclus) of 20 december aan hand van ovu testen. ( posi test op 4 december) Spannend zeg en ik wil ook zooooooo graag al testen En inderdaad wat duurt dat wachten lang..... Pfffff Liefs,
OH....MY....GOD !!! Nog weer meer nieuwe meiden?! Wat doen jullie ons aan? Het is nu al bijna een dagtaak hier om alles en iedereen te volgen en in de gaten te houden. Had ook niet gedacht dat er nog nieuwelingen bij zouden komen. Als ik door de onderwerpen scroll en ik zie ergens: 890 reacties dan denk ik: Heuj....Daar ga ik me niet meer inlezen Dus respect Vlinderen Sabo en BVS. Ga er alleen niet teveel vanuit Vlinderen en BVS dat het in de eerste ronde raak zal zijn. Dat dacht ik stiekem ook bij mijn dochtertje en kan je vertellen dat 2 jaar dan oneindig lang zijn...Tuurlijk is het in theorie allemaal mogelijk maar in de praktijk is het allemaal vaak net even wat minder te regelen en te plannen. Hoop voor jullie dat jullie bij dat groepje horen die de eerste ronde zwanger zijn! WHAHA gekke meiden! Bellen jullie de Ouders van Nu? Ik sta voor ze klaar Adriana dat heb ik eerder gehoord! De Wibra testen. Helaas geen Wibra in de dichte buurt en ook geen buurvrouw die daar werkt...Dat is toch echt geen geld?! Goede investering voor je verjaardagsgeld! Mag hopen dat je niet alles daar hebt uitgegeven? Denk dat ik, als het weer niet raak is deze maand, ook overstap op de Action tests. Daarmee kom je ook niet in de verleiding om zo vroeg te testen omdat ze wat minder gevoelig zijn. Zit ook wel in het test gedeelte en lees zoveel negatiefs over valse streepjes op de kv. Wat doe ik dan fout, dat ik zelfs DIE nooit krijg?! Hoe gaat het nu Adriana? Denk je dat je ongesteld gaat worden? Pfff hoop het niet! zou wel te vroeg zijn toch? Zou het nog innesteling kunnen zijn? Je ging immers gisteren nog speculeren dat je ei ook wel eens wat later kon zijn geweest ( oh zo herkenbaar....) Hadden we nou nog testers vandaag? O ja een ovulatie test van MamaSamm! Maar vond hem niet echt erg indrukwekkend...Morgen maar voor het echie met een zwangerschapstest want dit is dom over sticks piesen ( Doe iedere maand zeker ook 2 ovulatietesten in week voor NOD, gewoon voor de leuk....Dus ik deel dat domme-stickie-piesen....) Ben je geslaagd voor de kerst spullen Weegbree? Wij hebben samen alles zo gezellig gemaakt! Op de achtergrond skyradio met de kerst songs. Genieten!! Bibaboe, hoe gaat het met jou? Ben zo benieuwd hoe het bij jou gaat aflopen! Liefs, Yvonne