Testdrrrrang!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ennovy, 10 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BVS

BVS Bekend lid

28 nov 2014
    797
    0
    0
    V
    Nee van meteen de eerste keer zwanger raken denk ik ook niet..de tijd zal t leren..pfffff is t al zondag?? Haha

2. vlinderen

vlinderen Lid

11 dec 2014
    75
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo gezellig knus hierzo haha.
    Is het je eerste ronde?? En ja wachten is eenmaal niet mij sterkste kant pff verschrikkelijk.

Had je op 4 december een positieve test? Hoelang heb je daarna nog geklust? Want ik twijfel zo erg bij me zelf.

3. vlinderen

vlinderen Lid

11 dec 2014
    75
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jah de onderwerp trok me heel erg aan, het past geweldig bij me... ben de ongedulde zelf pff.
    Ik weet inderdaad dat ik niet veel.mag verwachten, maar het is zo moeilijk om er niet aan te denken. Alles wat maar anders voelt geeft me hoop, hoewel je nooit 2 of 3 dagen later iets kan voelen. Het is eenmaal erg spannend.

ik hoop dat je in ieder geval positieftest krijgt

veel succes (vergeet niet te delen eh)

4. vlinderen

vlinderen Lid

11 dec 2014
    75
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zal zeggen doe iets geks en ga plassen haha,, nee nee grapje doe wat je een fijn gevoel geeft. Ik wens je in ieder geval bordevol geduld en geluk

5. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    @ennovy. Bij de action hier liggen ze niet meer in de schappen. Ik heb echt heeeeeeeeel goed gekeken. Dus vandaar dat ik gezocht heb bij wibra. Mijn zoontje was met een rol wattenschijfjes aan de loop gegaan en toen ik ze teruglegde zag ik opeens de zw.testen daar staan :D. Anders had ik me kapot gezocht waarschijnlijk hihihi. Ze staan dus naast de wattenschijfjes en potjes crème.
    Ik had vanmiddag een veeg roze, daarna bruinverlies, weer wat later alleen nog wat roze bij afvegen. Nu in afwachting van de echte ongi, ik hoop morgen pas!
    Jij morgen testen?

Ben nu een jankfilm aant kijken, lekker toepasselijk!

6. BVS

BVS Bekend lid

28 nov 2014
    797
    0
    0
    V
    @Adriana zeker ook ps i love you..ik heb ook traantjes in me ogen wahaha

7. Ennovy

Ennovy Bekend lid

7 jan 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Nou als ik bij Wibra kom, ga ik ze halen! Bedankt voor de tip!
    En nee, ik ga morgen niet testen....Wacht tot zaterdag ( mocht ik dan nog niet ongesteld zijn) Morgen hele dag weg, dus dat ga ik redden.
    Heb die film ooit al eens gezien en het boek gelezen. Heftig maar mooi!

Liefs,
    Yvonne

8. Sabo

Sabo Bekend lid

30 nov 2014
    572
    1
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    Dat is een mooie film inderdaad!
    Ik heb net labor pains gekeken.. Stomme zwangerschapsfilms
    En deze was nog heel slecht ook haha

9. Ennovy

Ennovy Bekend lid

7 jan 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Even een vraag: zijn er ook meiden die het overzicht kwijt raken en een privé groep zouden willen hebben? Heb eerder eens in een groepje gezeten maar helaas bloedde dat dood....Maar heb het gevoel dat dat met de vaste kliek hier niet gaat gebeuren :) Is wel heel handig, met een besloten groepje! Heel veel overzicht en niet iedereen kan mee kijken :)

Ik hoor wel wie hier oren naar hebben. Dan kan ik dat wel even aanmaken!

Liefs,
    Yvonne

10. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Ik kijk eigenlijk conviction, ook met hillary swank. Ps i love you lijkt me ook mooi. Iets voor volgende maand misschien? ;)

11. Sabo

Sabo Bekend lid

30 nov 2014
    572
    1
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    Ik ben gek op praatgroepjes!

12. Floortje90

Floortje90 Actief lid

25 sep 2014
    312
    0
    0
    Ouderenzorg
    Uithoorn
    Welkom nieuwelingen! Nu wordt het echt braintrainen on alles te onthouden zeg!
    Herkenbaar van die mannenhumor.. Die van mij zegt ook: kan me niet schelen als je chagrijnig bent of ziek of iets wat mij tegen zou moeten houden maar als jij zwanger bent ga ik niet slapen voor ik ook je buik een kusje heb gegeven.. Zo lief:p

13. bibaboe

bibaboe Niet meer actief

Hoi Yvonne, ik kom me melden hoor! Altijd fijn als je gemist wordt ;)

Jemig wat een boel nieuwe hier! Ik kan het niet allemaal meer volgen. Dus wat dat betreft zou een besloten groepje fijn zijn.

Zeg Yvonne, denk je nu werkelijk dat ik ga geloven dat jij morgen niet gaat testen? Ik denk het niet hoor (alla Dikkie Dik :p ). Ik zie jou wel een half uurtje eerder opstaan, een test stiekem mee smokkelen in je handtas of 's avonds laat nog een avondtestje te doen. Correct me if I'm wrong!

Hier gaat alles z'n gangetje. De testdranggg begint langzaam aan te komen. Maar ik heb geen testen in huis en ga ze ook niet eerder kopen dan zaterdag. Morgenvroeg een afspraak, morgenmiddag weer een kinderfeestje tot half 6, dus geen tijd voor de kv of action.

Ik heb toch een vreetbuien vandaag! Echt ongelooflijk. Stukje kaas, klein zakje chips, plakje worst, crackertje met filet americain. Ohhh, dames dat zal ik toch zo missen als ik zwanger ben. FILET AMERICAIN! Ik geef toe, ik ben verslaafd! Woensdag nog een grote rol bij de Sligro gehaald. Heerlijk. Toen ik zwanger was van de eerste mocht ik dat dus ook niet. Ik heb een uur na de bevalling mijn moeder gebeld of ze alsjeblieft een broodje filet wilde brengen. Dus mijn moeder langs Bakker Bart voor een pistolet filet americain MET UI:$. Komt ze vol trots de zaal op lopen. Een walm van uien achter haar aan. Ik heb me even geschaamd, maar toen toch heerlijk het broodje opgegeten hahaha. Ik gaf geen borstvoeding, dus dat kon geen kwaad gelukkig.

Maar zolang er nog geen duidelijke signalen zijn, maak ik die rol nog lekker soldaat deze week!

Wat vinden jullie lekker, dat je niet meer mag eten tijdens de zwangerschap?

14. Sabo

Sabo Bekend lid

30 nov 2014
    572
    1
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    Filet americain, smeerworst, brie, mcflurry, zalm(!) sushi
    Oh hemel verzin het..
    Smeerworst mag je dan 1 keer per dag, maar ik kan er het beste uit de buurt blijven

15. vlinderen

vlinderen Lid

11 dec 2014
    75
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh dat lijkt me een leuk idee. Ik zal het zeker willen. Ik weet niet wat de rest wilt?

16. vlinderen

vlinderen Lid

11 dec 2014
    75
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel voor je warme welkom.

Oh wat onwijs romantisch is je man, egt heel mooi om zo iets te horen. Ben je nog bezig of ben je al zwanger?

17. bibaboe

bibaboe Niet meer actief

Tijdens mijn tweede zwangerschap lustte ik alleen nog maar smeerworst. En heb ik dus de hele zwangerschap 3 boterhammen per dag met smeerworst gegeten. In overleg met de verloskundige en die vond het prima. De brie van de Aldi mag je de hele zwangerschap eten omdat het niet van rauwe melk gemaakt is.

18. Sabo

Sabo Bekend lid

30 nov 2014
    572
    1
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    Kijk! Dat zijn goeie berichten
    Ga zo door :D

19. Floortje90

Floortje90 Actief lid

25 sep 2014
    312
    0
    0
    Ouderenzorg
    Uithoorn
    [/QUOTE]Ik heb toch een vreetbuien vandaag! Echt ongelooflijk. Stukje kaas,klein zakje chips, plakje worst, crackertje met filet americain. Ohhh, dames dat zal ik toch zo missen als ik zwanger ben. FILET AMERICAIN! Ik geef toe, ik ben verslaafd! Woensdag nog een grote rol bij de Sligro gehaald. Heerlijk. Toen ik zwanger was van de eerste mocht ik dat dus ook niet. Ik heb een uur na de bevalling mijn moeder gebeld of ze alsjeblieft een broodje filet wilde brengen. Dus mijn moeder langs Bakker Bart voor een pistolet filet americain MET UI:$. Komt ze vol trots de zaal op lopen. Een walm van uien achter haar aan. Ik heb me even geschaamd, maar toen toch heerlijk het broodje opgegeten hahaha. Ik gaf geen borstvoeding, dus dat kon geen kwaad gelukkig.

Maar zolang er nog geen duidelijke signalen zijn, maak ik die rol nog lekker soldaat deze week!

Wat vinden jullie lekker, dat je niet meer mag eten tijdens de zwangerschap?[/QUOTE]

Haha gelijk heb je hoor! zolang het nog kan...
    Ik zal het ook vreselijk moeilijk gaan krijgen als ik zwanger ben!
    Ik ben gek op eten en dan vooral de dingen die je juist niet mag tijdens zwangerschap: Rosbief, carpaccio, biefstuk, filet american...*zucht*:)

Ook wel veilig trouwens dat je geen testen in huis hebt!
    Ik kon het niet laten toen ik vandaag langs kruidvat reed, weer 2 nieuwe testen in huis (boven op de voorraad die ik al had, oeps..)
    Was gelukkig de laatste verpakking dus kwam ook niet in de verleiding om meer mee te nemen, al bleef ik wel lang staren naar de kruidvat early...;)
    Vriendlief heeft inmiddels ook door dat de testdrang groter wordt en zegt iedere keer: denk er om he! Niet testen!

20. Floortje90

Floortje90 Actief lid

25 sep 2014
    312
    0
    0
    Ouderenzorg
    Uithoorn
    Ja vond het ook erg schattig.
    Zie handtekening voor mijn verloop;) Ik mag woensdag testen!

Deel Deze Pagina