Owja en over het besloten groepje: helemaal goed alleen als iedereen zich meld die nu ook al in de groep zit dan is het nog steeds een hoop en blijft het hetzelfde haha, dus hoe zag je dat voor je? Of wil je dan iedereen die nu in de groep zit toelaten(wat klinkt dat onaardig trouwens) en dan geen nieuwelingen meer? Zit hier weer mijn saaie en vermoeiende nachtdienst uit te zitten...
Oef lady's, nog zo tegen mezelf gezegd niet te testen vandaag maar had kruidvat gister in huis gehaald en die reageren wat gevoeliger dan action... Waarom haal ik die testen nou? De test is nu bijna 10 minuten geleden en in de verte lijk ik iets te zien maar het is echt te licht om op de foto te krijgen... Ik maak mezelf hier alleen maar gek mee maar echt omowit lijkt het dus niet te zijn... Ben ook weer bang dat het een indroger is... Whaaaa terwijl ik dit type wordt het streepje donkerder!! Ga even een foto maken!
Holy shit.. Kan amper typen, zit te shaken hier! Hier de foto: Wat denken jullie? Zou eigenlijk moeten slapen na mijn nachtdienst maar dat lukt nu echt even niet!!
Jaaaa ik zie m ook floortje!! Ik kan je voorzichtig gaan feliciteren! Op hoeveel dpo zit je nu? Meiden, ik wil even wat van me hart luchten.... Ik zit nu op 11 of 10 dpo, en afgelopen week had ik allerlei steekjes en zeurende pijntjes in mijn baarmoeder. Ik was zo blij en dacht dat hrt wellicht gelukt zou zijn. Gister ben ik ergens tegenaangebotst en kreeg een klap bij mn baarmoeder. Het deed toen even best veel pijn en ik kreeg last van rommelende darmen, en daarna voelde ik niets meer en nu nog steeds niet. De zeurende pijn die ik daarvoor voelde voel ik ook niet meer Zou het dan toch kunnen zijn dat er misschien iets was ingenesteld en nu niet meer? Ben even zo verdrietig....
Zit pas op 9 dpo.. Dus moet niet teveel gaan hopen! Vervelend van die klap, ik kan er niet veel zinnigs over zeggen
Mij maakt het echt niet uit of het een besloten groep wordt. Kijk maar wat de meeste willen. Daar sluit ik me bij aan. Heb gister testen gehaald. Wil zondag gaan testen. Hoop dat ik het volhoudt. @Floortje: Ik zie wel wat! Voorzichtig gefeliciteerd!
wow floortje, ik zie hem! mooi streepje voor 9dpo! babywonder, vervelend meid!! maar, denk niet dat een klap invloed heeft op de innesteling. je moet het je voorstellen als een boterham met pindakaas waar een hagelslagje tegen aan is geplakt. die valt er echt niet zomaar af... ik zou morgenvroeg een testje wagen. wendy spannend. zondag is al gauw! ik hoop het voor je meid. besloten clubje kan, maar weet niet hoe actief ik ga zijn. heb al twee zp clubjes en mn vriend wordt er al gek van... vind het wel gezellig hier . @ eten tijdens zwangerschap. ik eet ook wel gewoon wat leverworst want dat is het enige waar ik soms zin in heb. en beter dat dan niks. filet mis ik ook erg ik heb vooral veel zin in ragout en noodlesoepjes.
Helaas mag je geen soft ijs tijdens de zwangerschap ivm grote aantal bacterien die er in kunnen zitten.
Goedemorgen op deze winderige dag! Jemig de pemig zeg, de sokken waaien je bijna uit! Vanochtend eerst de kinderen maar even met de auto naar school gebracht (uitzondering, want eigenlijk vind ik het onzin..) en toen door naar het ziekenhuis voor het lab. Een overijverige praktijkondersteuner bij de huisarts wil mij ieder jaar testen op diabetes omdat mijn opa en moeder dat ook hebben. Nu heb ik wel een iets verstoorde glucosetollerantie maar dus geen diabetes. Hoef ook geen medicijnen. Maar goed om haar blij te maken, toch maar even drie buisjes bloed en een potje pies heen gebracht. Nog steeds niet getest vandaag. Hoe stoer is dat?!?! Ik moet straks even naar de action en neem dan even een doosje mee voor dit weekend. Nou, ik ga aan het werk. Fijne dag allemaal en ik lees vanavond wel even weer bij! Ik hoop dan nog een paar mooie testen te zien
Jeetje wat is er een hoop geschreven van gisteravond tot nu ben het overzicht even kwijt. Welkom voor de nieuwelingen. Ik vind het een goed idee yvonne. Wow floortje ik zie hem spannend.
hallo dametjes!! Alles weer bijgelezen... Floortje ik zie een streep!!! Zo grappig, want mijn dochtertje heet ook floortje, is zo gek om tegen iemand anders te zeggen Mag je nou geen softijs als je zwanger bent! Besloten groep, is mij goed. Ik pas me aan, geen idee hoe dat werkt eigenlijk hihi Wat knap van alle meiden die al 11dpo zijn en nog niet hebben getest zeg! Ik voel me ongeveer een freak, met 6dpo 7dpo en vandaag 8dpo weer getest Lijk wel weer iets te zien, maar heb op 1 op andere manier altijd een streepje ofzo, want elke maand heb ik van die vage streepjes. Snap er niks van, misschien probeer ik die actiontesten wel een keer. Test altijd met kruidvat, maar na al die vage lijntjes ben ik daar eigenlijk wel een beetje klaar mee. Zal mn testje van vandaag nog even uploaden. Foto is al na 1 minuut gemaakt dus nog niet helemaal goed doorgelopen, maar dan weet ik zeker dat het geen indroogstreep is
Loezz, spannend, kan het slecht zien. miss iets meer licht op de foto erbij? bibaboe, jij bent knap! ik was ook al vanaf 8dpo aan het testen...
Loezz ik zie het niet heel scherp maar het lijkt alsof er idd een streepje wil doorbreken.. ik hoop positief
Och wachten is toch zo moeilijk. Vandaag al 12 december, moet zolang wachten tot mijn nod (22/23 dec) Ik word er haast gek van. Ik heb nog steeds een beetje last van me buik, net alsof ik geen controle heb over mijn buik (kan het niet anders verwoorden). Het is niet egt pijn meer maar eerder een lichte druk gevoel.
Ja eerste echte ronde, dus ben ook nog lekker aan ontpillen Dus probeer niet teveel op lichaamelijke kwaaltjes te letten Ja 4 december rond en 5 december ook nog wel duidelijk daarna zakte hij echt af, 1 december en 6 december geklust verder ivm gezondheid minder rond eisprong, dus ja kans is klein maar owwww zo spannend. Maar kleine kans deze ronde. Maar wil t zoooooooo graag weten Waar twijfel je zo aan dan? Liefs,
Dank je wel! Wat doen we jullie allemaal aan he hihi alles moeten bijhouden Hier 1e ronde dus lekker aan ontpillen Alleen bij mijn dochter ook zooo vreselijk testdrang en dacht t nu echt beter te kunnen Maaar helaas hahahaha Maar tot nu toe nog braaf geweest hahah Liefs,