zie hem ook! Heb net een test gedaan. Stom van me. Want zit volgens mij nog niet eens 4 dagen voor nod. Wit natuurlijk. Maar stel ik ben zwanger. Ben nu al 4dagen in vlagen misselijk. Dan zou het hcg toch hoger moeten zijn al? Of hoeft dat niet?
@floortje jaaaaaaaa!!!! Ik zou een cb digi doen, echt waar! Voorzichtig gefeliciteerd meis @loezzz. In eerste instantie zie ik niks maar ik wacht op je foto na een paar minuten....... Spannend @bibaboe. Respect! Nog steeds niet getest! Spannend hoor @mama aapje. Haha zo herkenbaar. Maakt echt niet uit hoor de eerste of de tweede. De wens is even groot en dus ook de testdrang! Bij mij zelfs meer dan bij de eerste succes Ik ben ook wel in voor een besloten clubje want als er nog meer bijkomen is het echt niet meer bij te houden! Trouwens vannacht is hier de hel losgebroken :x Toch nog op nod dus mag niet mopperen. Heb dus al drie maanden een lf van 11.
Zo... had ik even 8 pagina's die ik terug moest lezen Wat een geklets! Even in het kort reageren dan @Floortje: Ik zie toch ook echt een tweede streep! Bij mij begonnen mijn testen ook op 9dpo met exact dezelfde lichte streepjes... Ik ga je toch alvast heel voorzichtig feliciteren! De testen bij de wibra hier liggen tussen de baby spulletjes... Denk dat het dus verschilt per winkel.. of bedoelde je de action? Bij de action liggen ze inderdaad bij de shampoo's enz.. Alle nieuwelingen, welkom! Weet al niet meer wie of wat want het waren er zoveel @Yvonne: Besloten is leuk, maar hoe wil je dat aan gaan pakken? Het leuke van openbaar is dat iedereen mee kan praten. Het is alleen wel een feit dat de meeste zich echt niet ingelezen hebben @Bibaboe: Die vreetbuien herken ik hahaahah zo erg! Geniet er nog maar even van nu het nog kan @Loezzz: Bij jou zie ik toch ook een streep.. zeker na 1 minuut is dat wel een mooie streep Is ie nog donkerder geworden? Lees nu dat je 7dpo was, is wel erg vroeg! Hopen dat ie mooi op gaat lopen dan Denk dat ik het globaal wel nu allemaal heb gehad haha Hier: Wat een weer!!! Ik voel me hier thuis net alsof ik in The Shining zit! Regen, wind.. het oehoeee hier door mijn huis heen! Zit echt vlak aan de kust, dus dat wil wel... Moet ik verdorie straks nog naar de supermarkt ook.... Brrr! Hopelijk komt er nog een droog stukje tussendoor. Nu eerst even eten en hopen dat de misselijkheid niet meer zo toe slaat vandaag.
Floortje oh wat spannend, ik zal egt verder gaan testen voor meer duidelijkheid. Ik hoop dat je zwanger bent...
Adriana: balen! Op naar de volgende ronde dan maar... Pmk: jij had dat ook? En wanneer deed jij de digitale? Vind het zo spannend! Manlief had voor ik de nacht in ging nog zo gezegd niet testen! Dus ga hem dit nog maar niet vertellen.. Hopelijk is ie zondag opgelopen en kunnen we samen blij zijn!
AAAH: Net test gedaan. Eerst niks. Na een uur meen ik een heeeeel licht grijs streepje te zien. Maar misschien wil ik het te graag zien. Het licht er ook aan hoe ik hem in het licht houdt. Kan helaas geen foto plaatsten, want heb niet echt een goeie telefoon ervoor. En moet zo werken. @pmk: Succes met naar de supermarkt gaan. is echt rotweer.
ik hoop dat het meteen lukt bij de eerste ronde, ik zal voor je duimen Ik twijfel of ik wel voldoende heb geklust. Want 8 dec was mijn evutest heel donker, ik heb toen meteen geklust. 9 dec heb ik weer getest en was het heel licht van kleur (super licht), ik had wel heel veel buikpijn die dag, onlangs de pijn heb ik toch geklust. 10 en 11 dec heb ik helemaal niet geklust. Dus mijn zorgen is of ik voldoende heb geklust. Dus of ik te vroeg of te laat heb geklust (ik denk dus dat ik 9 dec eisprong heb gehad)
Niet druk over maken, genoeg geklust! Een zaadcel kan tot 5 dagen overleven en 10 en 11 dec was toch te laat geweest want een eicel leeft maximaal 24 uur.. Op naar het wachtbankje!
wauw super gaaf, probeer morgen weer een test.. het zal elkedag beter zichtbaar zijn. Ik hoop dat ik je al kan feliciteren.
Word helemaal blij van jou berichtje (egt alles wat positief klinkt maakt me zo blij, ben ik de enige die zo is?) Heb je verder nog getest? Ben benieuwd of het donkerder word? De wachtbankje is zo moeilijk pfff. Wanneer raad je aan om te testen (wel rekening houden dat ik wachten verschrikkelijk moeilijk vind hahah)
Ik hoop het ook! Alleen ben ik bang dat ik misschien het streepje gewoon wil zien. Is echt heel vaag. zondag weer testen. hcg zou om de dag verdubbelen
@Floortje: Met de digitale heb ik uiteindelijk nog 8 dagen gewacht, omdat ik die mee wou nemen om hem onder mijn moeder haar neus te douwen. Dus de digitale heb ik uiteindelijk zo ongeveer 3 dagen na NOD gedaan. Daar kwam toen ook heel mooi 2-3 uit Het is een hele spannende periode, want heel veel gaan nog fout voor NOD. Daarom haatte ik mezelf ook ergens dat ik al zo vroeg getest had! Er ging vanaf toen natuurlijk elke dag wel een test tegen aan hahaha @Wendy: Bah.. jammer dat je hem pas na een uur zag... Dat is dus een ontzettende onzekerheid. Gewoon over twee dagen weer proberen (of natuurlijk morgen al, zoals wij testdrang figuren dat doen ) Dat succces heb ik echt nodig... Hoop dat ik niet omver geblazen wordt hahaha Zal waarschijnlijk wel zeiknat terug komen en met deze wind is een paraplu ook echt geen optie Dat zal dus vroeg onder de douche kruipen worden voor mij! @Vlinderen: Naar mijn idee heb je genoeg geklust hoor. Toen ik een positieve test had op vrijdag middag hebben wij vrijdag avond geklust. Zaterdag rond een uurtje of 6 's ochtends heb ik mijn ei gevoelt. Het heeft toen weer een paar dagen geduurd voor we weer geklust hadden en toch was het raak. Wat er al eerder gezegd is, een zaadcel kan tot 5 dagen overleven en je ei tsja.. de een zegt 12 uur de ander 24. Ik nam zelf dan altijd 12 uur aan, zodat ik zeker weet dat ik goed zat @Adriana: Oops ik had over je berichtjes heen gelezen... ontzettend balen dat de hel los is gebroken Vol goede moed weer naar de volgende ronde (zucht). Het is heel vervelend, want je blijft toch elke keer hoop hebben.
Wendy: ikk hoop dat je zondag egt positief resultaat krijgt. Probeer rustig te blijven, en jezelf niet gek maken. Succes meid
@Sabo: haha, dat is de mentaliteit hier in dit forum! Succes @Vlinderen: 2e ronde... Eerste ronde had ik wel lichte streepjes, maar toch ongesteld geworden Mijn ei was toen ook heel vroeg, dus denk dat die gewoon niet goed was Voel me ook heel lullig om te schrijven hier dat het zo snel raak was... omdat sommige echt lang bezig zijn