Testdrrrrang!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ennovy, 10 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ennovy

Ennovy Bekend lid

7 jan 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Ahhhh toeeeee Floor.....Lieg even voor me!! Dan lieg ik ook even terug: Ik zie NIETS! ;)

Dus wel! Jemig de pemig wat ben jij een vroege positieve tester! Zelfs met Action! Stiekem jaloers maar gun hem jou ook ZO!

Zou maar goede hoop hebben!

Mijn hits op Google van het afgelopen uur:

Brandende ogen + zwanger
    Negatieve test rond NOD + zwangerschap
    Zwanger na miskraam
    Wanneer positief testen
    Waar kan ik me laten opnemen + testofiel

Zucht.....

Dank je Mama007! De spirit zit momenteel in mijn hakken, maar zal hem weer omhoog halen!

Liefs,
    Yvonne

2. babywonder

babywonder Actief lid

6 dec 2014
    418
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hahahaha ik mag jou wel yvonne :p
    Leuke humor!

3. Mama007

Mama007 Actief lid

22 okt 2014
    156
    0
    0
    Hey lieverd!

Niet zoo sip....
    Maar ik voel je zeker, pfff ik voel me ook zo emotioneel...
    Ik zit op de bank en zei net nog, ja als ik niet zw ben kap ik er gwn mee hoor. 2 kids zijn ook super leuk! Me man antw; liefje dat zeg je altijd...
    Ikke; ja weet ik. Ufffffff.

Mijn wens is dat we allemaal deze maand zwanger gaan worden...
    En allemaal volgend jaar lekker mogen bevallen...

ik ben ook verslaafd aan het worden om, om de 15 min op de topic te kijken. Lang leve mijn iphone!!!!!!

4. Ennovy

Ennovy Bekend lid

7 jan 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Jullie zijn LIEVERDS!! ( mag jou ook babywonder :D)
    Mijn kerel zit te gamen en zegt: weet je zeker dat je niet iets op tv wilt kijken?? Ik : Neuh! Ik verveel me niet met google en de meisjes van het forum...;) Mannen zullen dat never nooit begrijpen. Maar goed, ik begrijp ook niet waarom je 2 uren zombies en wilde honden gaat afschieten voor je lol...
    Gelukkig houden we wel veel van elkaar ;) ( en heb ik zijn zaad nodig gnagnagna)

( Je gelooft het niet! Hij kijkt nooit mee, komt ie net kijken! Dus nu moet ik als straf wat lekkers maken..)

Ik ga zo slapen lieve meiden! Morgen kerstboom scoren in het bos!

Slaap lekker iedereen! Fijn dromen over een toekomst met dikke buik, baby, peuter, kleuter....

Liefs,
    Yvonne

5. Floortje90

Floortje90 Actief lid

25 sep 2014
    312
    0
    0
    Ouderenzorg
    Uithoorn
    Je weet iedere keer weer een smile op mn gezicht te brengen!:D
    Blij dat je het mij toch ook gunt:) Ik gun het jouw net zo dus daarom lieg ik niet*kus*
    Waar kan ik me laten opnemen+testofiel hahahaha, kwam je er nog wijs uit met de resultaten daarvan?:p
    Iets lekkers maken...? Niet iets lekkers doen?;)
    Die van jou ook zo een actieve gamer... die van mij ook, ieder zijn hobby denk ik dan maar.

Mama007: ook erg herkenbaar dat verslaafde kijken hierzo... soms wel vermoeiend! Maar nog vermoeiender als je een dag niet gekeken hebt en 10 pagina's bij moet lezen:D
    Dank voor je positieve berichtje.
    Ik probeer er ook zeker van te genieten maar het is nog zo vroeg...
    Heb het vriendlief vanavond verteld en het wil nog niet echt doordringen bij hem geloof ik.
    Ik daarentegen moest meteen janken natuurlijk:)
    Als ik bij de CB 1-2 weken zwanger zie staan gaat het echt doordringen denk ik!

Hoop zo voor jullie dat er meer positieve testers komen!
    (voel me bijna schuldig dat ik in mijn eerste officiele ronde positief test na laat ingehaakt te hebben hier..)

6. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Floortje, je moet gewoon nu een cb digi doen, wedden dat hij zegt zwanger 1-2?! Je hebt al twee licht positieve testen hier laten zien.

7. Floortje90

Floortje90 Actief lid

25 sep 2014
    312
    0
    0
    Ouderenzorg
    Uithoorn
    Jij bent ook nog laat wakker!
    Zal ik dan toch maar morgen al testen? Adriana, je bent slecht voor me, ik probeer het nog zo uit te stellen tot zondag haha.
    Hmmm nee ik doe het lekker niet! Ik hou echt even vol tot zondag dus zal jullie tot die tijd niet meer lastig vallen met testjes;)

8. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Haha, ja ik ben nog wakker maar niet lang meer ;)

Ik hoop morgenochtend van jou een digitale test te zien die zegt 'ZWANGER'!!!

9. Sabo

Sabo Bekend lid

30 nov 2014
    572
    1
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    Hahaha yvonne, ik doe even een ouderwetse roflol
    Ik zal maar niet vertellen dat ik gek ben op call of duty 😇
    Ben oveigens een heel lief meisje hoor haha
    Ik ga aftellen tot de test morgenochtend

10. Ennovy

Ennovy Bekend lid

7 jan 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Game...overrr.......

11. vlinderen

vlinderen Lid

11 dec 2014
    75
    0
    0
    NULL
    NULL
    Floortje: wauw er is duidelijk twee streepjes te zien, ik wil je hierbij toch wel feliciteren en een fijne zwangerschap wensen. <3

Yvon: ik lach me egt in een deuk met jou... geweldig hoe je sommige gebeurtennisen beschrijft. Ik vind je egt een sterke vrouw.

Hierbij heb ik nog steeds vernauwde buikpijnn, op zich niet egt pijn maar meer een trek en duw gevoel in me buik.... hope so dat het raak is...

12. Wendy blesing

Wendy blesing Actief lid

8 nov 2014
    305
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames.

zooo wat schrijven jullie veel haha! Heb gisteravond een supergezellige sinterklaasavond gehad met me man en vrienden. Superveel gelachen. En ik hoefde nu eens niet aan zwangerschap te denken. Was echt een goeie afleiding.

@Yvonne: Je hebt echt leuke humor haha, en veel plezier met de kerstboom.

@ Floor: Volgens mij dringt het inderdaad nog neit tot je door haha. Maar je bent gwn zwanger! Gefeliciteerd! dat zou een leuk kerstcadeau zijn voor je familie. Of wil je daar nog mee wachten?

@ vlinderen: Hoop ook dat het raak is voor jou. Die buikpijn kan van alles zijn. Ik ga denk ik morgen of maandag testen met een early test, die wat gevoeliger is. alsnog kan die natuurlijk negatief zijn, omdat ik misschien alsnog te vroeg ben. Maar ja.

13. Wendy blesing

Wendy blesing Actief lid

8 nov 2014
    305
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Mama: Ik begrijp je verslaving van dit forum! heb zelf ook die verslaving. dus nu hebben we al 2 verslavingen. testen en het forum haha

14. Lies30

Lies30 Fanatiek lid

1 nov 2014
    1.019
    28
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zuid-Holland
    @Yvonne zo gaan we van ups naar downs in korte tijd :(. Rot voor je meid! Je leeft altijd zo mee met anderen, nu krijg je een knuffel van mij #huggggg#

Vond overigens je stukje over het zaad van je partner hilarisch, nieuwe ronde nieuwe kansen maar! Nu ff balen eerst..
    Mijn vriend moest gisteren even zelf 'lossen' ivm opzwemtest maandag (en ik had laat + ongi, 29 29 29 dgn :)!!). Stuurt hij een foto met lekkere klodder douchegel op zn hand, met daarbij: "zo is gelukt hoor schat". Dan pies je toch bijna in je broek!

15. Wendy blesing

Wendy blesing Actief lid

8 nov 2014
    305
    0
    0
    NULL
    NULL
    @lies: hahaha hilarisch!

16. Floortje90

Floortje90 Actief lid

25 sep 2014
    312
    0
    0
    Ouderenzorg
    Uithoorn
    Ah Yvonne, dat wilde ik niet lezen:( en dat is niet gelogen...
    Weer een nieuwe ronde in.. Niet je humor verliezen hoor!

Lies30 haha ja dat soort humor kan ik wel begrijpen:D

Wendy ik had al het cadeau in huis voor ik zwanger raakte haha maar ik kwam dat toen tegen en kon er niet om heen.
    Die gaat dus onder de kerstboom voor opa en oma.

Vlinderen ik hoop dat het raak is!

Ik heb net weer getest met kruidvat en streepje is ietsje donkerder.. Dus cb er achter aan(bedankt Adriana voor je stimulans:)) maar door het ongeduld heb ik de test verkeerd gedaan, weg 13€!
    Hmm straks maar een nieuwe halen.. Keep you posted!

17. Mama007

Mama007 Actief lid

22 okt 2014
    156
    0
    0
    Hmmm zo te horen, zijn er wel meer gamers. Mijn man namlijk ook.
    Dit werkt even ontspannen en dan is hij relax?!
    Uhmm mensen neerknallen en dan zie je die bloedspetters op je tv.
    Ik heb het 1x geprobeerd maar ik kan die gun gwn niet richten.
    Mijn man is ook voetbal verslaafd, omgggg. Maarjaaa beter zulke verslavingen dan ergere dingen he.

Trouwens, wat me leuk lijkt.
    Ik heb echt geen idee hoe oud iedereen is en hoeveel kids of geen kids jullie hebben? Als dit te persoonlijk word let me know.

Ikke mama007
    30 jaar ben van 1984
    2 kids: jongetje 7 jaar en meisje deze maand 4.

Xxxxx

18. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    Nou ik heb alles gelezen, maar het is echt teveel om persoonlijk te reageren dus mijn excuses!

Floortje: Gefeliciteerd meid! :) Je bent echt wel zwanger. Mijn action testen begonnen ook zo, dus ik ben er heilig van overtuigd dat het goed zit :D

@Yvonne: Balen meid :( Ik hoop echt voor je dat 2015 het jaar gaat worden en het liefst in januari al!!

@Lies: Geweldig! Een klodder gel :D

Hier ook wel een gamer, maar nu een beetje op een laag pitje. Ik heb jaren World of Warcraft gespeeld, ook best wel die-hard... Daarvoor altijd shooters en oorlog spellen gespeeld. Mijn hart blijft alleen toch echt bij Mario spellen :) Heb daarom een mooie Wii U staan en zelfs nog een Super Nintendo :D

@Mama007: Lijkt me leuk om elkaar een beetje te leren kennen naast de test drang :D

PMK (Mary)
    27 jaar, geboren in 1987
    Naast het kindje in mijn buik geen andere kinderen.
    Wel willen we nog ooit voor een tweede gaan :)

19. Wendy blesing

Wendy blesing Actief lid

8 nov 2014
    305
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mama: Ik houd ook wel van gamen zo op zijn tijd. vooral mario vind ik leuk en mario kart. Verder niet veel eigenlijk.

Wendy
    27 jaar
    we gaan voor ons 1e kindje. 3e ronde.

20. Wendy blesing

Wendy blesing Actief lid

8 nov 2014
    305
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Yvonne: Echt balen! je mag best een baaldag hebben hoor, en erna weer positief er tegen aan.

Deel Deze Pagina