Testdrrrrang!!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Ennovy, Nov 10, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sateschnitzel

Jun 30, 2014
    79
    9
    8
    Female
    Werkvoorbereider
    Noord Holland
    Ik meld mij hier ook weer!
    Excuus, deze hele cyclus stil geweest, weinig tijd i.v.m. hectische periode op werk met reorganisatie ( dus dat was even spannend) heb jullie wel gevolgd.. en dat was soms een hele uitdaging zo snel als het ging.

Mijn excuses daarom ook dat ik niet op iedereen reageer.. Want dat is echt heul veul!

Yvonne: zie net jou bericht! Wat naar! Je leeft altijd zo met iedereen mee !Had het je zo gegund sterkte! *knuff*

Voor mij is het helaas ook einde verhaal.
    Na een hele bizarre maand, ei niet gevonden met ovulatietesten. Uiteindelijk wel gevonden door ff een dag na laatste inseminatie. Daarna door ff 6 dagen verplaatst dus toen was de hoop weer weg.
    Nou is mijn lichaam meester geworden in mij voor de gek houden en dus iedere maand weer nieuwe "symptomen" bedenken waardoor ik toch weer hoop houd ondanks een temperatuur curve waar geen touw aan vast te knopen is. Heel fijn..
    Nu dus nog geen echt bloed gespot maar ik ben vorige maand niet vergeten waarbij ik ook alleen roze slijm verloor en wat buikpijn had. Nu toch behoorlijke buikpijn en een veeg roze slijm gehad..zegt dus genoeg.

Nu op naar ronde 12.. Komende maand vallen mijn vruchtbare dagen weer precies rond de dag dat we vorig jaar gestart zijn.. Wie weet nu meer geluk.

2. Adriana85

Adriana85 VIP lid

Oct 20, 2010
    6,081
    25
    48
    Yvonne neeeeee! De rode heks.... Knuffel meis

@floortje. Uhm, hoe kan je nou de test fout doen? Maar weer een duidelijker streepje op de kv dus dat is mooi! Heb je een foto?

@lies. Whahaha wat een lolbroek die vent van jou.

@mama007.
    Ik ben 29 jaar en heb 1 geweldig zoontje van februari 2012.
    Sinds november 2013 zijn we bezig voor een tweede maar nog zonder succes helaas. Op 2/2/2015 hebben we een afspraak voor intake ivf/pgd. Dat betekent nog twee rondes voor die datum, hopelijk lukt het nog :)
    Mijn man is ook voetbal verslaafd, en hij voetbalt zelf ook nog (bij het laagste elftal waar alle ouwe dikzakken voetballen ;))
    Ikzelf ben verslaafd aan zp en natuurlijk testofiel:cool:

3. Floortje90

Floortje90 Actief lid

Sep 25, 2014
    312
    0
    0
    Ouderenzorg
    Uithoorn
    Ja hoe kun je de test fout doen.. Nou, ik had alleen maar 5 sec gelezen en geen 20 sec voor in een potje, die 5 sec was voor onder de urinestraal.. Dom!

Maar er is geen twijfel meer mogelijk:
    image.jpg

Ben even niet op deze wereld zo blij! Vriend geloofd t ook:)
    Toen ik de test ging halen besefte ik dat ik straks geen biefstukjes, filet, carpaccio kan eten en geloof me dat is een straf!
    Dus ik zit mijn laatste broodje filet te eten nu hahaha:D

4. BVS

BVS Bekend lid

Nov 28, 2014
    797
    0
    0
    V
    View attachment 433423

Mijn test van vanmorgen..ik kreeg hartkloppingen en trilde als een rietje!
    Ik ga maandag ook een clear blue doen..ik ben bang dat hij nu nog niet zwanger aan geeft omdat het misschien te pril is?

Gefeliciteerd floortje!!

Zal mij ook even voorstellen:

BVS ( Gina )
    Ben 25 jaar en ben nu zwanger van ons eerste kindje. Wij willen maar een kindje en die lekker verwennen..t is zo duur tegenwoordig.
    Werk trouwens in de thuiszorg als verzorgende.

5. Floortje90

Floortje90 Actief lid

Sep 25, 2014
    312
    0
    0
    Ouderenzorg
    Uithoorn
    Jaaaa bvs duidelijk hoor, jij bent 11 dpo toch? Dan kun je echt wel een cb doen hoor, kijk naar mij op 10 dpo:D
    Gefeliciteerd! En nu samen hopen op een plakkertje😊

6. BVS

BVS Bekend lid

Nov 28, 2014
    797
    0
    0
    V
    Moet je die met ochtend urine doen?
    Of kan dat met elk plasje?
    Ja 11 dpo vandaag..ben bang dat die dadelijk niet zwanger aan geeft..dan word ik echt gek

7. Mama007

Mama007 Actief lid

Oct 22, 2014
    156
    0
    0

Hahahahah, ouwe dikzakken voetbal hihihi
    Maar ze blijven toch denken dat ze prof zijn, ze mogen geen training missen en de zondag is heilig. Hahahahaha weet er alles van!

Ahh zo lief zoontje van 2012, is een leuke leeftijd als je nu ook zwanger
    word. Ik zit ook nu in MM. Maybe weetje het niet maar ben ooit voor de derde keer zwanger geweest en mk en curretage en daarna nooit meer.. Dus vanaar. Heb mijn tweede iui gehad met hormonen.

@ floor
    @bvs..... Dames super leuk! Ben echt blij voor jullie.
    Bvs niet bang zijn je bent super zwanger!!!!

Verder ben ik nergens verslaafd oohja wellll
    Oke ik ben niet psygisch hoor, maar oorstaafjes omggg ik maak me oren er altijd mee schoon en vind dat zo lekker!
    Hahahahaha omg!
    Wat een raar wijf ben ik he als ik het zo terug lees ...

8. Wendy blesing

Wendy blesing Actief lid

Nov 8, 2014
    305
    0
    0
    NULL
    NULL
    @BVS: Gefeliciteerd! Wauw wat veel zwangeren deze maand.

Ik werk trouwens in de kinderopvang.

9. pmk

pmk Fanatiek lid

Oct 17, 2014
    1,024
    0
    36
    @BVS: Die is duidelijk hoor, gefeliciteerd!!!

10. Lies30

Lies30 Fanatiek lid

Nov 1, 2014
    1,019
    28
    48
    Female
    Verpleegkundige
    Zuid-Holland
    Heerlijk die positieve testen! Duim voor plakkers meiden ;)

Ik ben 30
    Samenwonend
    Nog geen kinderen (telt een eigenwijs konijn mee?!)
    Verpleegkundige

11. Mama007

Mama007 Actief lid

Oct 22, 2014
    156
    0
    0

Hahahaha eigenwijs konijn, oh mijn kids willen zo
    Graag een konijntje. Ik antw ja we hebben toch al een konijn..
    Kids uh? Nee hoor ....jawel jullie vader.
    Hihihihi ja mama je bent echt niet grappig hoor..

Ik ben niet zo gek van dieren eigenlijk, ben zo bang voor vogels en kippen enzo....

12. Ennovy

Ennovy Bekend lid

Jan 7, 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Hé poppies!!
    Wauw wat een opgewekte, heerlijke berichten hier! I like!
    En testen waar je niet meer omheen kan, dus dan nu echt een dikke vette : GEFELICITEERD!!

Hier een beetje gek....Had gisteravond bruinverlies ( het goorste woord EVER!) en was al helemaal sip. Vanochtend weer. Dus ging ervan uit dat het over en uit was. Maar nu niks meer....Ook geen buikpijn. Borsten doen nog wel steeds flink zeer. Misschien zet het later dit weekend door, maar dit ken ik niet van mezelf: Het breekt altijd gelijk door. Nou ja, we wachten af!
    Bedankt voor de lieve berichtjes en knuffels <3

Leuk dat je er weer bent Satéschnitzel! Miste je echt en had eigenlijk niet verwacht je weer te treffen hier. Jammer dat er geen positief nieuws is...Wel positief dat je weer in ons groepje terug bent!

Haha geweldig Lies! Ik hou daarvan! Zo hou je samen met je man de boel luchtig! Want het is al stress genoeg!

Mark zei al: wedden dat er veel meer mannen zijn die ook gek zijn op gamen?! Ik heb er echt niks mee maar zie dat het voor hem echt ontspannen is. We hebben ook de Wii U en ik hou inderdaad ook wel van die vrolijke Mario spelletjes! Ook leuk voor merel als ze wat ouder is. Mark heeft nu de Xbox sinds kort. Daar zit echt niks voor mij bij :)
    Voetbal doet die van mij ook!

LEUK dat persoonlijke! Ik hou daarvan! Heb ook geen geheimen :)

Ik ben dus Yvonne, ben (al!) 36 jaar maar heb een toyboy van net 30, dus die houdt mij jong :D
    Wij hebben op 08-12-11 een dochter gekregen, Merel. Ze is nu net 3 dus.
    Mark werkt in de bouw, ik bij de thuiszorg, beetje horeca en mijn grote passie fotografie.
    We zijn 2 jaar bezig geweest voordat ik eindelijk zwanger raakte. Net in een zh beland. alles gecontroleerd, niks mis. Na een HSG, 1e ronde zwanger! Ben toen echt zo in de war geweest. Had de hoop al opgegeven.
    Nu sinds 8 maanden bezig voor een broertje of zusje.
    Woon samen met Mark in het Noorden van het land.
    We hebben een enorme rode kater ( Kees) en sinds Merels verjaardag het gaafste konijn ter wereld ( Suus)

Liefs,
    Yvonne

13. Ennovy

Ennovy Bekend lid

Jan 7, 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Merel met de buit! Was weer ZO leuk!

Attached Files:

14. Jillster

Jillster Bekend lid

Nov 30, 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Zo, weer even lezen.. Zal proberen elke dag even te lezen anders is er geen beginnen aan haha. Van mij nog niet zoveel berichtjes omdat ik nog steeds zoekende ben naar mijn ei.. Hoop eind van de maand ook met testfoto's te kunnen komen.

Dames gefeliciteerd!!:) heerlijk nieuws!

Oooh wat een lief dochtertje heb je Yvonne! Lijkt me ook een hele omschakeling, na twee jaar opeens wel zwanger! Dit weekend nog even afwachten dus... Oh en die namen, Kees en Suus, awesome!

Ik ben 27, woon samen met vriendje (ook zon gamer..) en twee obese kattten ook in het Noorden. Ben docent op een middelbare school en geniet dagelijks van die pubers! Verder hou ik van lezen en ben ik verslaafd aan series kijken!

15. wiessss

wiessss Fanatiek lid

May 1, 2014
    1,588
    123
    63
    Jeetje daar word hier ineens zoveel geschreven dat ik het niet bij kan houden. Voor de dames die ongesteld zijn geworden balen meiden :(
    Paar mooie testen gezien onwijs gefeliciteerd, beetje jaloers wel dat jullie zo snel zwanger raken maar het is jullie gegund.Fijn weekend.

16. BVS

BVS Bekend lid

Nov 28, 2014
    797
    0
    0
    V
    @Evonny wat een mooi popje heb jij:D

@wiessss nou ik had echt niet verwacht zo snel..mijn mirena is er in mei uitgegaan en had echt verwacht dat het nog een paar maanden zou duren. We zijn deze maand pas voor het "echie" gegaan en het is meteen raak. Ik heb trouwens tarwekiemolie gebruikt. Misschien puur toeval..maar vriendin van me werd ook niet zwanger..ze gebruikt 1 maand na dr ei die tarwekiemolie en is nu ook zwanger.

Ik hoop dat jullie binnekort ook allemaal positief testen

17. Sabo

Sabo Bekend lid

Nov 30, 2014
    572
    1
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    Bvs: gefeliciteeeerd!
    Mama007: die rondvliegende bloedspetters vind ik ook ontspannend werken *bloos* ik hou zowieso van gamen. En ik werkte in de pathologie, dus kom maar op met bloed. Maar alleen de slechte mensjes neerknallen in een game he.

Ik ben dus thuis van de schietgames, mn vriend is meer van fifa dinges.

Info :)
    Ben 29, kom uit 1985
    Woon in de buurt van rdam (ik voor ajax en vriend voor feyenoord) :p
    Werkte als analist pathologie in de cytologie, voor mensen die denken ????. Ik beoordeelde oa baarmoederhalsuitrijkjes. Weet alles van gezonde cellen en kankercellen :D hele interessante baan.
    Maaaaar door de geweldige bezuinigingen kwam ik thuis te zitten.
    Nu ben ik bezig met het opstarten van mn eigen bedrijfje in de voedingsmiddelen en suplementen. Helemaal leuk!
    Daarnaast ben ik een creatieve friemel, ben gek op knutselen.
    En wij zijn nu bezig voor ons eerste kindje :D

18. Pkuiper

Pkuiper Actief lid

Oct 16, 2014
    201
    0
    0
    Hallo hier ook weer even een berichtje van mij,

Wat heb ik weer een hoop moeten lezen zeg, ik hou het niet meer bij :)
    Voor degene die positief getest hebben gefeliciteerd.
    En Yvonne wat heb jij een prachtige dochter.
    Voor degene die nieuw zijn welkom allemaal

Ik ben 31 getrouwd in april en 2 poezen rondlopen en wij zijn bezig voor onze eerste kleine

19. vlinderen

vlinderen Lid

Dec 11, 2014
    75
    0
    0
    NULL
    NULL
    Floor en Wendy blessing: ik hoop ook dat het raak is, en de pijn kan natuurlijk overal aan liggen, maar je bent eenmaal geneigd om aan een eventueel zwangerschap te koppelen. Maarja geduld is een schone zaak..

en floor ik denk egt dat het raak is bij jou... ben egt blij voor je..

En ja ook mijn man is een voetbal fanaat.. game vind ie helemaal geweldig. Vooral als hij samen is met zijn vrienden.

20. vlinderen

vlinderen Lid

Dec 11, 2014
    75
    0
    0
    NULL
    NULL

Wauw zo duidelijk, ben super blij voor je... gefeliciteerd en geniet ervan..

Share This Page