Testdrrrrang!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ennovy, 10 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sabo

Sabo Bekend lid

30 nov 2014
    572
    1
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    #1081 Sabo, 13 dec 2014
    Laatst bewerkt: 13 dec 2014
    Mn kaken plakken aan elkaar van een echte engelse toffee 😁
    Maar gelukkig kan ik nog typen.. Stel je voor..
    Ik ben onafhankelijk distributeur, voedingsmiddelen en suplementen en coach mensen bij het gezonder/fitter worden.
    Superleuke baan!

2. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Inderdaad een prachtige dochter yvonne. Je heb gelijk na de ervaring van vorige x zou de dokter toch beter moeten weten.

3. Ennovy

Ennovy Bekend lid

7 jan 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Hahaha Wies, zó moeilijk is het toch niet om die drang te onderdrukken????

You go girl!! Je gaat de goede kant weer op! De langste en spannendste week van de cyclus!

liefs
    Yvonne

4. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Haha is HELEMAAL niet moeilijk (mn neus begint te groeien) maar de vorige x testte ik pas dag 12 licht pos dusja eigenlijk heeft het helemaalgeen zin om eerder te testen maar ja de verslaving wint het van mnn verstand haha

5. Sabo

Sabo Bekend lid

30 nov 2014
    572
    1
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    Ik begin het testen al zat te worden 😂

6. Floortje90

Floortje90 Actief lid

25 sep 2014
    312
    0
    0
    Ouderenzorg
    Uithoorn
    Ik snap je wel hoor Yvonne, die 3 maanden kunnen je dan echt even gestolen worden!
    Het is niet eerlijk dat god (ben niet gelovig btw maar moet het toch een naam geven;))de symptomen niet wat beter gescheiden heeft kunnen houden!
    Ik hoop dat als je de stap hebt gemaakt het balletje snel gaat rollen lieverd!

En ja mijn banner... Onwerkelijk he? Ik durf nog steeds niet heel blij te zijn.. Net in mijn topic bij zwangerschapstesten iemand die zei 60% van de zwangerschappen gaat mis..
    Dat vind ik toch wel erg veel, meer dan de helft!😱
    Even mijn NOD afwachten en hopelijk geen bloeding...

7. babywonder

babywonder Actief lid

6 dec 2014
    418
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wie is er van plan morgen te testen? :)
    wilde eerst vandaag een poging wagen, maar ga het toch niet doen :p

(Ik hou mezelf in)

8. Wendy blesing

Wendy blesing Actief lid

8 nov 2014
    305
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat van die konijnen, kwam niet van mij. ben juist dol op konijnen, maar helaas allergisch.

Hoop dat het voor jullie snel raak is

9. Wendy blesing

Wendy blesing Actief lid

8 nov 2014
    305
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik beken! Vanmorgen getest met ochtendurine van kruidvat early. Negatieg. Maar ben waarschijnlijk pas 7 of 10 dpo. Dus kan nog alle kanten op. Ben wel vanaf dinsdag in vlagen misselijk,

10. babywonder

babywonder Actief lid

6 dec 2014
    418
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mijn nod is morgen, dus ik denk dat ik het gewoon afwacht tot dan....hoop zo dat mn menstruatie uitblijft!!
    Maar heb al menstruatiekrampen en vrijdag een negatieve test gehad, dus ik wil er niet meer helemaal vanuit gaan....:(

11. Wendy blesing

Wendy blesing Actief lid

8 nov 2014
    305
    0
    0
    NULL
    NULL

Maar het kan nog wel. Geen bloed geeft moed. En anders ff balen en door naar de volgende ronde.

12. Sateschnitzel

30 jun 2014
    79
    9
    8
    Vrouw
    Werkvoorbereider
    Noord Holland
    Haha nee, mijn vrouw heet ook Wendy, en die wil er niet aan 😉

Wat leuk Yvonne! En bijzonder. Mooi
    Zo'n fotoshoot lijkt me inderdaad een hele bijzondere mooie ervaring. Leuk dat je dat kan/ mag doen zeg!

Weet je toevallig ook in welke kliniek ze zijn behandeld? Na komende maand gaan wij weer terug naar de gyneacoloog voor verdere onderzoeken maar voor de daadwerkelijke behandelingen zullen we denk ik of naar een kliniek moeten of naar bijvoorbeeld het AMC. In 1x zwanger klinkt goed!
    Hopelijk allemaal uiteraard niet nodig.

Zal het haar nogmaals zeggen, over het konijn maar ben bang dat het niet veel zin heeft. En mocht ze wel instemmen heb ik nog twee katten rondlopen die lijken te denken dat het huis van hun is en niks moeten hebben van enig ander wezen op vier poten ( of twee, vogels zijn ook uit de gratie)
    Ach ze zijn wel lief..

Zo, zal even verder met mijn boterkoek. Straks naar mijn ouders en broertje en zusje. Gezellig!
    En dan is het weekend weer voorbij.. Nog een weekje bikkelen en dan twee weekjes vrij. Heerlijk!! Ik hou van deze tijd van 't jaar!

13. Ennovy

Ennovy Bekend lid

7 jan 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    In Wolvega Laura....Zit er nog niet zo heel lang. Het heet : Het Nij Barrahûs ( Is Fries) Schijnt heel hoog slagingspercentage te hebben. Ik weet niet hoe dat werkt, maar ik zou daar ook wel heen willen voor iui. Of moet zoiets in het ziekenhuis? Zo ( nog) niet thuis in dat wereldje....
    Weet ook niet hoe iui precies in werking gaat maar denk dat er wel ervaringsdeskundigen hier zijn die mij dat kunnen uitleggen :)

Kees en Suus liggen soms zelfs op 1 kussentje samen! Maar Kees is nog wel een beetje bang voor dat kleine konijntje ( held..)

Ja mooie tijd hè! Ik kijk er ook altijd enorm naar uit. Gezelligheid, familie, vrije tijd. knus....Heerlijk! Succes met je boterkoek en fijne middag!

Wendy en babywonder: alles kan nog!! Niet iedereen test zo vroeg al positief! Hoe ons op de hoogte!

Floor, wat lief van je! Ja die 3 maanden lijken oneindig! En hoe lang dan nog voordat je stap verder bent? Ze kan makkelijk praten...
    Ben misschien ook wel stiekem erg teleurgesteld in mijn lichaam omdat ik ergens misschien verwachtte: Het lukte bij Merel, dus waarom zou het nu weer zo lang duurde?! Dom!
    Ennuh nog even dit: Je moet je niet "schuldig" voelen dat het bij jou zo snel gelukt is!! Gekke lieverd toch! Het is juist allemachtig mooi! En dat gelul dat het nog mis kan gaan....Niet te veel mee zitten. Tuurlijk kan dat! In mijn omgeving 2 kindjes bij 9 maanden in de buik nog overleden, kindje die maar 6 maanden oud werd, vrienden van mijn ouders verloren hun zoon van 8 aan een verkeersongeluk...Tja het leven kan altijd ophouden! Gewoon genieten pop! Niet teveel doemdenken. Zwanger zijn is PRACHTIG!!

Wies wat spannend hè.....Man wat hoop ik het voor je!

Zal me even aankleden. Straks weer een fotoshoot.

Liefs,
    Yvonne

14. bibaboe

bibaboe Niet meer actief

Goedemorgen dames. Even een snel berichtje van mij.

Allereerst alle zwangeren gefeliciteerd.

Hier nog steeds niet getest en ook nog niet ongesteld.
    Reden dat ik nog niet getest heb, is omdat mijn vader met spoed weer opgenomen is vrijdagavond en we sindsdien in spanning zitten of hij het gaat redden.

Een lekkage in de slokdarm heeft alle etensresten in z'n borstholte laten lopen. Die zit nu zo vol etensresten, pus en ellende dat hij niet kan ademhalen en hij een bloedvergiftiging heeft opgelopen. Gisteren is hij met spoed vervoerd naar het UMCG naar de IC.

Volgens de artsen hangt z'n leven aan een zijden draadje en zijn de vooruitzichten erg slecht...

Het hele zwanger worden kan me nu gestolen worden. Ik zou met liefde nooit meer zwanger willen worden als ik daarmee mijn vaders leven zou kunnen redden. Kan me geen leven zonder hem voorstellen...

Sorry voor het sombere bericht dames... Fijne zondag allemaal.

15. Ennovy

Ennovy Bekend lid

7 jan 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    JEZUS Bibaboe.....Heb er tranen van in mijn ogen....

Heel heel heeeeeel veel sterkte in deze ontiegelijk heftige tijd! Wat vreselijk! Van blij dat hij thuis was, naar deze vreselijke onzekerheid...

Denk aan je pop!

Liefs,
    Yvonne

16. Sabo

Sabo Bekend lid

30 nov 2014
    572
    1
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    Heel veel sterkte biba, vreselijk dit! Denk aan je

17. Wendy blesing

Wendy blesing Actief lid

8 nov 2014
    305
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Bibaboe. heel veel sterkte. Wat vreselijk.

18. Wendy blesing

Wendy blesing Actief lid

8 nov 2014
    305
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Yvonne: Ja het kan nog alle kanten op. Het is inderdaad heel vroeg nog om te testen, maar alsnog wordt ik toch onzeker van die witte testen. Dan denk ik van: Als ik zwanger ben, dan moet er toch minimaal wel een heeel licht streepje te zien zijn? Maar ja, heb nog hoop voor deze ronde.

19. Pkuiper

Pkuiper Actief lid

16 okt 2014
    201
    0
    0
    @ bibaboe,

Gatsiedarrie wat en naar bericht zeg.
    Heel veel sterkte in deze moeilijke en onzekerheid

Een digitale knuffel

20. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    @Bibaboe: Heel veel sterkte in deze zeer nare periode. Hopelijk red je vader het! Wij gaan met zijn allen hier duimen voor je.

Deel Deze Pagina