Wow wat heftig bibaboo, ik weet hoe een onzekere tijd dit is niet omdat ik het meegemaakt heb maar omdat het mijn werk was. Ik wil jou en je familie heel veel sterkte wensen ik duim voor een goede afloop.
Meiden ik moet iets vertellen. Heb helaas toegegeven aan mn verslaving dat omdat ik me preciws zo voel als toen ik zwanger was. Het is natuurlijk nog VEELSTE VROEG stom stom. Maar nu denk ik ieta te zien maar volgens mij verbeeld ik het me. Maar goed joh ik zit nog een week voor me nod hahaha
Ja klopt het is nu 10 dgn erna maar had gisteren al een test gedaan om te zien of het uit mn systeem was (schaam, schaam) ow my god ik ben echt heel erg verslaafd
Biboe: heel veel sterkte meid Wow wat gaat het hier snel zeg, moest paar blz bijlezen. Bij mjj is inmiddels de buikpijn wat weggetrokken, heel soms duikt het weer op. Ik hrb inmiddels 2 pakken wibratesters gekocht (wat een koopje zeg, 6 testers voor 4 euro) Stiekem al 1 gebruikt, wat natuurlijk negatief aangeeft gezien ik nog 7/8 dagen moet wachten tot mijn nod. Pff vind het zo spannend, maar iets in me zegt dat het niet raak is. Hebben jullie dat ook wel eens? Misschien doe ik zo om mezelf te besparen voor evantuelle teleurstelling.
@ bibaboe... Wat slecht nieuws zeg, vind het echt heel erg voor je/jullie! Echt veel sterkte. Je kan je hartje altijd luchten hier.... Dikke kussssss... Wies ben jij niet heel erg vroeg? Wanneer was je iui ook alweer? Ik zit morgen op 11 dpo... Ik voel helemaaaal niks denk gwn dat ik ongi ga worden.... Pregnyl gaat naar 10dgn uit je lichaam He. Laat je foto eens even zien hihihihi... Spannend!!!!
Ja ik ben VEELSTEEEEE vroeg. Maar ik heb al heel de dag hoofdpijn en met vlagen misselijk. Ik heb nooit hoofdpijn, daar herkende ik het de vorige keer ook aan. Plus een vriendinvan mij heeft een hele grote hond die ik eng vind en die komt nooit in mn buurt alleen de vorige x toen ik zwanger was bleef tie heel de tijd naast me zitten vanmiddag deed hijdat weer. Kan toeval zijn natuurlijk. Ik heb de test weggegooid. De volgende die ik doe zet ik op de foto.
Bibaboe, wat een naar bericht heel veel sterkte voor jou en je familie gewenst! Vanuit hier stuur ik kracht naar je toe🌹
Goedenavond lieve schatten. Ontzettend bedankt voor alle lieve woorden en medeleven. Met mijn vader gaat het nog steeds hetzelfde. Gelukkig niet verder achteruit gegaan, dus dat is positief. (je gaat het in de kleinste dingen zoeken...) Vanaf nu dus weer iedere dag op en neer naar het ziekenhuis. Anderhalf uur heen en anderhalf weer terug. Ik doe het met liefde hoor, maar als ik er over nadenk dat hij daar wel drie a vier maanden kan liggen... Ik vond de afgelopen twee weken al zwaar. Maar goed, alles voor een goed herstel natuurlijk. Al is dat nu nog niet zeker, we blijven hopen op een positief traject. Hier nog steeds geen tekenen van menstruatie. Vandaag mijn nod. Morgen maar eens zien of we gaan testen. Veel verwacht ik er niet van, maar we zullen zien. Fijne avond allemaal. XXX
vandaag niet getest... TROTS op mezelf Morgenochtend waag ik er weer 1! Spannend meiden, succes allemaal!
Dat is belangrijk bibaboo dat je toch lichtpuntjes kan blijven zien. Ik blijf duimen voor je vader. Maar toch hoop ik ook dat je morgen positief test jullie kunnen wel iets positiefs gebruiken. Let op jezelf meid.
Allemachtig meiden, ben ik zelf uit de test stress weg, is het hier nog zo spannend dat ik gewoon zenuwachtig ben als ik inlog. Man, ben zo allejezus benieuwd wie er nog meer zwanger zijn! Hoop wel dat we de zwangere meiden niet kwijt raken straks.... Wat vreselijk Bibaboe....Geen fijn vooruitzicht, maar kan me nu voorstellen dat je eerste gedachte vandaag is geweest: ik hoop dat we de kans krijgen weken achtereen naar hem toe te reizen, want dan is hij er dan tenminste nog...Gelukkig is het niet achteruit gegaan. Zou toch wel heel bijzonder zijn als je zwanger zou zijn. Mooi lichtpuntje in deze heftige tijd! Voor iedereen. Ben benieuwd hoe het afloopt..... Wies en Mama007, hebben jullie nu ook iui? En is dat het eerst volgende wat ze gaan doen? Wij hebben 4 jaar terug alle onderzoeken gehad en daar is niets uitgekomen. Neem aan dat we niet weer alles hoeven te doorlopen....En ben je standaard verzekerd voor iui? En mag je zelf zeggen waar je dat wilt laten doen? En hoe werkt het? Sterkte met wachten op het echte testen lieve Loez, Wies en Mama 007!! Het komt steeds dichterbij! En Vlinderen, dat komt me heel bekend voor. Je wordt heen en weer geschud van: weet zeker dat ik zwanger ben, naar: nee....het is niet zo! Je weet het pas als je getest hebt en wel/niet ongesteld zal worden. Verder heeft voorgevoel en rare kleine symptomen er weinig mee te maken. Het blijft een hel van wachten en wachten..... Liefs, Yvonne
Dag allemaal, Het is alweer even geleden dat ik wat heb geschreven maar ik heb tussendoor wel meegelezen. Wat spannend allemaal en wat leuk om te lezen dat er meiden zijn die een positieve test hebben. Dat gun ik iedereen zo! Ik twijfel een beetje wanneer ik ga testen. Ik doe (nog) niet aan ovulatie testen en mijn menstruatie is niet helemaal regelmatig. Ook omdat ik pas sinds juni van de pil af ben en al een miskraam achter de rug heb waardoor mijn cyclus natuurlijk ook weer van slag was. Maar ik gok op een nod op 20 december met max een uitloop naar 27 december. Deze week heb ik alleen veel 'last' van pijnlijke borsten en vanmorgen stond ik in mijn bh voor de spiegel en ik dacht wat puilen mijn borsten uit. Dus stiekem heb ik natuurlijk alweer een beetje hoop!
Ik heb overigens vanmorgen getest, was negatief Dus ik ga wachten tot ik ongesteld ga worden.. Of niet.. Das ook nog een optie natuurlijk