YVON: JE BEGRIJPT ME GEWOON HELEMAAL..soms vraag ik me af hoe je hersenen zo met je kan spelen, net als of we totaal geen controle hebben... ik heb toch besloten om even niet meer aan te denken,, als de tijd rijp ik dan word ik wel zwanger. En wat een schattig konijntje ♡♡♡ Als ik binnenkort geen kind krijg neem.ik toch een hond.. dan ben toch een beetje mama (heb geen kinderen)
Altijd vervelend om een negatieve test in je handen te hebben, maar dat zegt nog niet alles. Wie weet na je Nod heb je een dikke positieve test in je handen.. ik zal in ieder geval voor je duimen.
@yvonne: ja klopt ik doe iui. Wij zijn beiden gezond dus onverklaarbaar verminderd vruchtbaar. Iui valt binnen de verzekering zolang je de medicatie die je krijg maar wel in het zkh haal waat je de iui doet. En ik denk dat je wel zelf het zkh mag kiezen maar normaal doen ze dat in het zkh waar de onderzoeken zijn. Ben je de vorige x dan na2 jaar alsnog spontaan zwanger geworden?
Al zou je mij weg willen hebben lukt dat niet Mooi konijntje laat je hem wel nog even groeien voor de kerst, anders is het ook zo hap slik weg.. Zou zonde zijn! Dames ik had net toch zoiets engs: even heel persoonlijk hoor maar ik was wel toe aan wat ontspanning en heb mijzelf even een orgasme cadeau gedaan En meteen na de euforie kreeg ik zo een pijn in mijn baarmoeder! Leken wel weeën (en dat terwijl ik niet eens weet hoe het moet voelen) en werd er gewoon duizelig van, lag in bad maar wist geen houding meer en ben met nat lijf op bed gaan liggen.. Daar gingen al mijn ledematen nog eens lekker tintelen! Pijn hield 5 min aan... Ik vond het heel eng mensen ik weet dat de baarmoeder samentrekt bij een orgasme maar voorlopig hoef ik ze niet meer! Misschien heeft BVS er ook ervaring mee omdat jij evenver bent in de zwangerschap?
Herkenbaar Floortje! Is niet voor niks dat het aan het einde vd zwangerschap wee opwekkend kan zijn. Ik zat met 34 weken zwangerschap in Spanje en had toen iets soortgelijks. Ik zei ook: dat doen we hier dus niet weer!! Was zo bang dat het zou beginnen in een vreemd land Ik kan me dat niet meer zo goed herinneren van in het begin eigenlijk....Zou je eens moeten googlen. Kan me niet voorstellen dat je kindje er hinder van zou hebben of dat er iets mis kan gaan maar snap wel dat de fijne ervaring, na de tijd een nare, beetje enge nasmaak had. Kan ook toeval zijn. Ik heb ook wel eens zoiets gehad terwijl ik niet zwanger was. Liep het zweet me ook over de rug ( niet van genot!!) En ik ben heeeeel blij dat we je niet weg gaan krijgen Montgommery ook weer terug! Jij ook weer op de wachtbank....SPANNEND!! Ik sta de laatste 10 dagen voor NOD ook de hele dag mijn borsten te betasten en te bekijken Erg hè! Hou ons op de hoogte! Sabo: alles staat nog open hoor! Zolang je niet ongesteld wordt, is alles nog mogelijk! En Vlinderen, je hoeft je dat niet af te vragen, want het IS inderdaad zo! Je geest neemt je zo in de maling! Ze laten je dingen voelen, zien, even later wordt alles weer terug genomen, dan weer een rare steek en denkt je geest weer: zou er wat aan het innestelen zijn? Nee...vast voorbode dat ik ongesteld ga worden. Oeh, puilt mijn borst nou uit mijn bh...Zou ik dan toch...? GÈK word je ervan!! En dit is nog maar je eerste maand. Bij mijn dochtertje heeft mijn lijf mij voordat het raak was, 2 jaar zo voor de gek gehouden, en nu alweer 8 maanden. Het is bijna onmenselijk! Maar het hoort er allemaal bij! En kijk hier, er zijn er meerdere die heeeel snel zwanger zijn, dus het kan!!! Hoop het echt voor je! Nog even geduld meis! Liefs, Yvonne ps: Ja Suus is zó tof! En nog ietsje te mager, dus zal volgend jaar kerst worden Floor
@Bibaboe veel sterkte meid @Floortje tintelen niet van hyperventilatie? Ook weleens gehad.. Nooit pijn gehad (maar ja ook nooit zwanger geweest). Weltrusten iedereen!
Hihihu floortje toch... Maar als je zwanger bent moet je niet te heet douchen of bad of kruik nemen. Als ik in bad ga he, ik word daar totaal niet goed van he. Het lijkt net of ik ga flauwvallen... Ik ben ook gezond verklaard, mijne partner ook. Ik doe iui ivm geen derde zwangerschap door een mk die niet vanzelf kwam. Dus curretage. Ja vind het soms wel zwaar, je moet op de 3de cyclus dag terug beginnen met hormonen en dan weer een follikelmeting 2x soms 1x en het is vaak rond half 8 en altijd bloedprikken. Maarja ik wil later geen spijt. Ik ben echt een gelukkig mens, ik vind het zo oneerlijk verdeeld met zwanger worden. Sommige worden op hun 14de al prongelijk zwanger terwijl een 23 jarige er zolang overdoet. Of die junk moeders etc... Ik zie vaak in het zk en spreek ze ook jaren lang bezig soms wel echt hoor 10 jaar een vrouw. Ik kan daar heel verdrietig om worden. Pfff vreselijk, hoe moet die vrouw zich voelen. Oke ik draaf door... Iui is niet pijnlijk tis eigenlijk man brengt zaad, zwaad woed bewerkt. Jij komt op je eisprong dAg binnen, beentjes open en met een soort kan rietje word het in je baarmoeder gespoten. Klaar is kees... @yvonne, beetje duidelijk mijn iui verhaal? Ben beetje moe let niet op me foutjes Wij doen het daarna gwn voor de fun. Ik vind sex nooit echt onplezierig vind het gezellig... Hahahah 18 dec komt al aardig in de buurt. Ohja wij gaan verhuize... In de kerstvakantie Slaaplekkerrrr en tot morgen! Dikke kus van mama007
Hey meiden wat een geklets hier! @bibaboe. Jezus wat heftig zeg wat jullie allemaal moeten meemaken met je vader! was je net blij dat hij weer thuis was en nu dit weer! Kan heel goed begrijpen dat een zwangerschap nu even niet zo belangrijk is. Ik moest nog aan je denken vandaag, ik dacht zou het raak zijn bij haar? Ik hoop het nog steeds maar allereerst heel veel sterkte voor jou en je familie. @floortje whahaha ik moet lachen om je konijn-verhaaltje En dat andere... geen ervaring mee... Misschien toch maar even niet meer doen dan @negatieve testers. Balennnnnnnn
@t Bibaboe: superveel sterkte meid! Hier vanochtend helaas weer negatief getest . Het is vandaag mijn NOD, dus ik ga er niet meer vanuit.... nu maar wachten op t rood....
@floortje hahaha ikmoest echt ff lachen. Maar nee nog niet gehad nee! Goed dat je het zegt weet ik wat ik kan verwachten. Ik maak me meer zorgen over de steken die ik zo nu en dan in mn buik krijg..Vriendin van me zei dat het normaal was en dat dat de baarmoeder en de banden zijn die uit aan het rekken zijn. Vind het wel een beetje eng Bekijk bijlage 433705 Nu geloof ik het pas ECHT!! We gaan het deze week al aan mijn ouders vertellen ( voor de rest weer alleen mn beste vriendin het want die is 1 week en paar dagen verder )..want als met kerst dingen op tafel zijn die ik lekker vind en niet eet gaat er ook een belletje rinkelen en dat wil ik voor zijn! Wanneer ga jij het vertellen floor?
@Babywonder: Alles kan nog. Geen bloed geeft moed. @mama: Ik ging van de week in bad, en toen werd ik ook ineens duizelig en heel erg misselijk erna. Duizelig heb ik soms wel als ik net uit bad kom. Maar misselijk nooit. En succes met de verhuizing! @Alle negatieve testers: Het kan nog. Wel balen van die witte testen. Wordt er zelf altijd een beetje down van. Heel even maar, en daarna weer vrolijk verder. Ik ben benieuwd wanneer mijn nod is. tussen de 29 en 34 dagen cyclus. Hou het langste maar aan.
Hoi meiden, Weten jullie misschien hoe ik mijn gebruikersnaam kan veranderen? Kan het echt nergens vinden. En ik had me achternaam erbij gezet, omdat ik dacht dat niemand dat zou zien. Maar dat zie je dus toch. Vandaar dat ik het wil veranderen.
Klik op je naam, rechtsboven. Dan ben je op je persoonlijke pagina dan in de balk boven je gebruikersinstelling, daar kan je alles op vinden en je kan ook bepaalde prive gegevens verbergen. Moet je aanvinken. Even goed lezen en dan lukt het vast wel! Succes
Goedemorgen meiden. Floortje en BVS van harte gefeliciteerd. Geniet van jullie zwangerschap. Hier is net het eerste rood gespot. Dus game over! Heel eerlijk weet ik niet of ik nog een ronde 47 aankan. Vanavond maar even een gesprek met ml hebben. Misschien is het wel goed zo. Ik heb twee gezonde kinderen, ben al 38, hoever moet je het lot tarten??? Heb nu eerst andere dingen aan m'n hoofd. Sorry voor m'n depri berichtje. Ben een beetje van slag nu.
Bibaboe; dat is niet leuk maar 38 is nog jong genoeg hoor! Zijn zoveel vrouwen die pas later in de 30 met kinderen starten. Maar ik snap je wel, ik heb ook al 2 gezonde kinderen en het lijkt voor de derde maar niet te lukken.. Je was vorige maand zwanger dus je lichaam kan het nog! Floortje; haha ik moest er ook even heeel hard om lachen maar... wees gerust! Het krampen van de baarmoeder bij een orgasme heb ik ook altijd als ik zwanger ben, zelfs al voor mn nod!! 4 zwanger geweest, 4 x had ik dat dus bij is dat gewoon een symptoom van zwanger zijn! Het kan geen kwaad Ik zag nog een mooie digitale test! Gefeliciteerd, duidelijker kan niet Ik vanochtend weer getest en ik word er gewoon niet goed van ik heb gewoon altijd een streepje op de kruidvat testen! Heb er denk ik al wel weer 5 gedaan deze maand en telkens een vaag streepje. Heb nu de zwangerenkids casettes besteld, hopelijk daar gewoon wit of een duidelijke streep graag!
Hierbij de test van vanochtend 10 dpo. Zien jullie het vage lijntje? Zo zien mijn testen er dus elke x uit al vanaf 6dpo:x Of ik heb altijd hcg in mn urine ofzo want ze staan er echt ook binnen de tijd! Ik beschouw hem als negatief hoor, want geloof het pas als er een knaller staat!