Jammer dat de kwaliteit zo slecht wordt na uploaden... foto is eigenlijk haarscherp en dan zie je het beter!
Ahhh bibaboo wat vervelend zeg maar misschien denk je er morgen toch weer anders over?? De dag van je ongesteldheid is altijd zo n k*tdag. Sterkte meis.
Hee meiden! Ik lees al ffies mee en vind t erg spannend voor jullie allemaal! Zelf ben ik niet zo goed in schrijven en vertellen dus vandaar dat jullie me nog niet gehoord hebben Voor degene die zwanger zijn gefeliciteerd!! En voor de rest helaas weer vol goede moed naar de volgende ronde! Ik zelf zit nu in twijfel! Morgen zou ik op dag 28 van me cyclus zijn dus ongeveer ongesteld maar vorige maand was het 30 dagen dus als ik uit ga van ongeveer dinsdag tot donderdag zal ik ongeveer ongesteld kunnen worden... Nu vandaag gestest omdat ik ook last heb van testdrang hihi, en flinke twijfel zou zelf nu gedacht hebben zeker niet zwanger maar omdat ik hier veel lees over turen en het toch eens goed ging bekijken vraag ik jullie om hulp!? Zien jullie wat en is dit te vroeg ? Zal t niks zijn? Alvast bedankt ..
hoi dames!! bibaboe, wat hetig met je vader. toch goed dat jullie positief. en voor nu is stilstaan dus positief. jammer van je menstruatie. Hopelijk mag het jullie toch nog lukken de komende maanden! loezz super vervelend!!!!! je hebt idd maar liever of geen of een duidelijke streep! bsz mooie digitale test! veel plezier met vertellen. haha floortje, ja da's een bekende. niet zo leuk, maar wel echt een bevestiging van je zwangerschap. Wiess nog getest? jessica, ik zie wel wat! spannend! hier weinig nieuws. ouders waren verrast zaterdag! leuke reacties! misselijkheid lijkt iets beter. maakt je ook wel weer onzeker. die eerste weken zijn toch zo spannend. je weet niet wat er allemaal gebeurt in die buik...
Ja zeker spannend soms denk je dat je het jezelf maar wijsmaakt.. Lastig!! Weegbree, Leuk hoe hebben jullie het verteld? Bibaboe sterkte.. !
Ooh wat leuk!! Ik ben er ook nog steeds hoor, flink ziek geweest dus even niet zo actief met schrijven maar probeer alles wel te lezen! Bibaboe..sterkte! Jessica.. Ik zie ook vaag iets, spannend zeg!
Zeker een leuk idee!! orgineel hi lijkt me super leuk om te vertellen! jillster jaa zeker spannend wacht nu deze week maar gewoon geduldig af met in me achterhoofd dat ik gewoon ongesteld word?! Beterschap! Al wat opgeknapt?
Bibaboe: shit! Ik begrijp dat je nu in een rollercoaster van emoties zit, je lichaam laat weten dat een zwangerschap nu niet het juiste moment is (denk ik). Laat het even bezonken en praat er even over met ml. Misschien verander je nog van gedachte, voor nu zal je energie uitgaan naar je vader, sterkte meissie💋 BVS jippieeeeeee een duidelijke test, gefeliciteerd! Ik had voor ik zwanger was *schaam* al een cadeau in huis en die ga ik onder de boom leggen en gewoon afwachten tot die uitgekozen wordt het is een houten hangbord voor bijvoorbeeld aan de schutting met de tekst jullie worden oma en opa Kan niet wachten om hun gezichten te zien! Jessica1 op foto 1 zie ik wel wat blauws maar op foto 2 is het meer grijs, over 2 dagen nog eens dan zal ie duidelijker moeten zijn Jillster fijn dat het weer de betere kant op gaat en je ei bijna gevonden! Woehoe
Thank you! Ook al zo'n leuk idee, laat je ff weten hoe hun reactie was?? Lijkt me heerlijk dat eindelijk aan je ouders of schoonouders te kunnen vertellen
Floortje90. Ja idd over 2 dagen maar even testen als ik niet al ongesteld ben.. Haha ook een superleuk idee!! Wat zullen ze verrast zijn!
Jessica, leuk dat je na al het lezen ook een berichtje plaatst! En wàt voor berichtje! Ik zeg: zwanger! Heel voorzichtig gefeliciteerd meid! Leuk leuk Floortje! Daar kan je al zoveel voorpret van hebben! Bij Merel had ik voor de opa s en oma's en mijn beste vriendinnen, een mooie kaart met baby voetjes en daar bij in piep kleine sokjes. Er stond in: Dag lieve opa en oma/ tante Jo/ enz. Ze hebben het allemaal nog staan, met de sokjes erbij BVS ( Gina toch?) wauw hoe duidelijk kan je het krijgen! super gefeliciteerd meid!! Geniet, geniet GENIET!!!! Wat rot Loez want ik zie inderdaad wat. Lastig dat je nou niet weet of het echt iets is of dat het weer een loze streep is.... Bibaboe, 1 woord: KUT!!!!! Wies dat is bij ons dus ook het geval! Ben vorige keer na 2 jaar naar het zh doorverwezen ( Heerenveen, dichtstbij) Daar gespreken gehad en onderzoeken. Alles was goed. Alleen vermoedde mijn gynaecoloog dat mijn eileiders misschien minder toegankelijk waren, doordat ik op mijn 16de een geperforeerde blindedarm heb gehad met buikvliesontsteking. Daar schrok ik erg van want had mijn huisarts over het hoofd gezien. Eileiders zitten natuurlijk ook in dat gebied! Toen voor HSG. Links was erg pijnlijk en had moeite met doorlopen. Maand erop spontaan zwanger! Dacht nu dus stiekem dat dat de vorige keer het euvel was geweest en dat het nu sneller zou lukken. Blijkbaar niet.... Kan iui in ieder ziekenhuis? Heerenveen is niet een groot ziekenhuis... Zit in ons dorp een speciale kleine kliniek ( waar ik Laura over vertelde) Zou zoiets dan niet kunnen? Is zoiets alleen maar voor betaalde hulp? Ja mama007 ik wist dat je voor de derde iui had omdat het na de mk niet meer lukte. Heeft je huisarts je dan doorverwezen en na hoe lange tijd was dat..En wat voor medicijnen moet je dan gebruiken en hoe gaat dat met sperma. Is het een heftig traject. Ik dacht dat het alleen maar het hoog inbrengen van sperma was. Wist niet van medicijnen enzo. En slik je die of moet je spuiten. Heb geen vraagtekens gebruikt want al mijn tekens zitten ineens door elkaar en weet niet waar het vraagteken zit En inderdaad...het is zo raar verdeeld! Vriendin van mij al 12 jaar bezig. Zoveel verdriet dat het nooit gelukt is. Hebben nu een pleegkindje in huis. Vanaf dat ze een 3 maanden is. Ze is er nu een half jaar en moet binnenkort terug naar de moeder. Zwaar! En een andere vriendin, drugs verleden, 3 x ongewenst zwanger...Merk wel dat wij Merel meer als een geschenk zien dan zij haar kinderen ziet. Dus denk dat als je ziet dat het niet zomaar iets is wat je in je schoot geworpen krijgt, je nog meer het wonder in ziet dat je gegeven is... Nou ik zal even poetsen in huis. Leuk die zon op de ramen, maar wat lijkt mijn huis dan vies!! Dikke kus, Yvonne
Serieus yvonne, je moet je eigen blog beginnen.. Wat kan jij grappig en interessant schrijven zeg!! Wat heftig voor je vriendin zeg pfff.. Het is soms zo oneerlijk! Ik heb een kennis die er lang over heeft gedaan om zwanger te worden en die vorige week net haar zoontje is verloren, 1,5 jaar oud.. Vreselijk!! En dan heb ik weer andere kennis die pil is vergeten en zwanger is en dan zegt: ja we moeten het er maar mee doen... ZUCHT! Fijne dag allemaal!
Yvonne, je moet even op shift+ctrl drukken, dan zijn je tekens weer normaal haha. En wat betreft die snelle ongewenst zwangere vrouwen, ongeloveloos..
Welkom jessica , toch zie ik wel wat hoor ben benieuwd naar je volgende test. Ja yvonne ik denk dat iui in elk zkh kan en kliniek maar daar durf ik geen antwoord op te geven. Maar echt vreemd joh dat het nu weer zo lang duurd. Ik hoop dat het snel raak is.