Dank jullie Yvonne en Wiessss hihi, Ja ben zelf nog zo zeker maar we gaan het zien deze week! Ben ook zo benieuwd!!
Haha wat grappig dat je dat zegt Jillster Vind het gewoon fijn om te schrijven! Fuck mijn vieze huis: knutselen met Merel! # huisvolglitters
Ga er maar van uit Floortje!! Ehhhh maakt ie nou van een raar woord automatisch "piep" ??? piep piep piep! Ja hahaha!! Hilarisch!! Net gebeld met die kliniek. Vergoed wordt het waarschijnlijk niet...Per behandeling rond de 800 euro, dus dan toch maar via zh denk ik.... liefs, Yvonne
Hi ladies, Oke, ik heb een action test gedaan... Resultaat- omo wit! 18 dec is mijn nod... ( kan het nog) graag eerlijk advies. Pffff dus vandaag 11 dpo he. Ik ben echt even down ervan... Pffffff....
Ja het kan nog Ik lees hier ook vaak dat vrouwen pas na 2 weken overtijd positief testen. Met die gedachte hou ik mezelf ook op de been
Zeker kan het nog!! Vriendin van mij ook pas 7 dagen na NOD positief getest! Maar ik snap je gevoel hoor pop...Zou ik ook hebben. Maar eerlijk advies is: even wachten! Het woord was f u c k
ik testte op dag 11 neg en dag 12 licht pos dus het kan nog. Meiden help, ik heb zo,n drang om te testen als ik thuis kom van mn werk zal rond 5 uur zijn terwijl ik weet dat het beter is van niet. Maar zit er heel de tijd aan te denken, ik hoop dat ik kan wachten tot morgen maar ik geef het weinig kans aaarrrgggggggg
GOOOO WIES, je kan het! Volhouden! Straks is hij negatief en dan denk je: ja zie je wel, komt door de concentratie. Dus gewoon tot morgenochtend wachten! @ yvonne: je zou toch denken dat zo'n woord wel goed past bij zo'n site als deze
Doe een test, dan ben je er vanaf hihii Ik ben nog positief... Ik blijf hopen. Heb net gelunched met mijne man, was gezellig. Straks kids ophalen van school. Ik ga soep maken met kip, allemaal groente. Wij doen altijd ook gekookte rijst in een soepkom en dan giet je de soep erop met groente. Hmm lekker gezond. Soms vraag ik me af, word ik ooit nog zwanger is het nog een keer gegunt..die gedachtes zweven vaak door me hoofd, Vooral de tijd van de nod... Xxxx
Nou dat dacht ik dus ook Sabo! We doen niet anders rond ons ei Jaaaa Wies! Wat Sabo zegt klopt zo! Als je nu negatief test, zijn er zoveel redenen waarom dat zo is: Veel te vroeg, niet op de ochtend....Nog paar dagen wachten, dan heb je zoveel meer zekerheid pop! Ik denk nu ook: wat een KOE was ik!! 6 testen onder gepiest, foto's van vrijdag in 10 verschillende bewerkingen bekeken, aderen over mijn borsten zien lopen, mijn baarmoeder voelen oprekken, s ochtends misselijk. Ja ja jaaaaaaa. Gekke malle lijf en vooral, hersens! Wachten Wies, wachten! Wees trots als je vandaag niet hebt getest. Geeft je vast een fijner gevoel dan loos testen. Makkelijk praten voor mij na NOD Liefs, Yvonne
Goed zo Sabo! Nog even volhouden, en Wies ook volhouden! Het lukt je. Ik ga als het deze maand niet gelukt is, pas testen op me nod. (dat zeg ik nu, maar ja. je weet t maar nooit) @Jessica: Ik zie ook wat. Ik duim voor je. @bibaboe: Snap dat je hoofd nu helemaal niet naar zwangerschap uitgaat. Zorg goed voor jezelf, en neem voldoende rust. En heel veel sterkte met je vader. @Yvonne: ben je nu 2 dagen overtijd? Of was je nou ongesteld al geworden? Weet t ff niet meer.
Wendy: ja je ziet idd wel iets maar hopelijk vd week een dikke vette streep... Blijft lastig hè dat testen uitstellen.. Ik zeg nu ook woensdag maar ag waarom ook niet gewoon morgen al haha! Vreselijk gelukkig is me vriend zo lekker nuchter en down to earth anders was ik al gek geweest! Jullie mannen ook zo nuchter en afwachtend? ( snap het wel straks zitten ze weer een hoopje ellende te troosten hihi ) en wij onzelf maar gek maken ti's zo moeilijk
Sowheee jullie gaan harrrdddd! Superleuk gezellig topic @wies. Was jij niet degene die mij gelijk gaf dat ik testte op 9dpo 's avonds omdat ik dan rust had? Ik zeg testen als je echt de drang niet meer houdt.wel eerst een paar uur niet drinken en plassen dan. Succes! @wendy. Om de gebruikersnaam te wijzigen moet je toestemming hebben van beheer. Moet je ff een pbtje sturen met je verhaal naar beheer, dan lukt het wel denk ik. @weebree. Leuke manier om te vertellen (sinterklaasgedicht) @floortje. Ohhh ja dat is zeker een leuke manier, zou ook echt iets voor mij zijn gewoon doen alsof er niets aan de hand is en dan opeens BAM daar is dan hét nieuws. Maar helaas ik mag (nog) niet. Oke ik ga boodschappen doen, lees/reageer vanavond weer bij!
Oke adriana, wist niet dat je dan helemaal naar het beheer een bericht moet sturen. Dan laat ik mijn gebruikersnaam maar zo. Is op zich niet zo erg. Bedankt voor de informatie.
*onrustig* *klamme handjes* *je hoofd op andere dingen proberen te zetten* *toch weer eraan denken* *elke dag dat ik t niet doe is een overwinning* Zou dit test drang zijn??? 😂😂
Hahaha mama van Hayden, je bent hier op de juiste plek ) WELKOM! Wendy, ik ook! ( maar dat zei ik vorige maand ook ) Ben niet overtijd, maar zaterdag ongesteld. Moet banner even aanpassen! liefs, Yvonne