Jeetje Yvonne, wat denk je wel niet van mij? Dat ik vandaag weer zou testen???? . . . . . . (oke je hebt me door) Het is dat ik vanochtend al om half 9 een afspraak ergens had met het hele gezin, ik me verslapen had en dus als een idioot iedereen gewassen en gestreken de deur uit moest krijgen. Anders..... had ik wel getest Maar goed, het voordeel nu is dat ik morgen de hele ochtend voor me zelf heb en dus in alle rust een test kan gaan doen (die tegen beter weten in gewoon wit zal zijn omdat het pas 10 dpo is dan) Qua symptomen is er niet veel veranderd. Ik ben moe, kort lontje, en sinds vannacht een trekkerig gevoel in m'n baarmoeder. O ja, en vreselijke trek. In snaaivoer. Dus niks geen gezonde appeltjes en komkommer. Nee, vette hap, worst, stukje kaas, restje chips... Mocht ik wel zwanger zijn, dan is het een meisje. Tijdens de zwangerschap van onze dochter liep ik (nou ja mijn man in opdracht van mij) de MCDonalds plat. 'S avonds om 12 uur hem nog heen sturen voor een big tasty en een mc flurry hahaha. Toen ik zwanger was van onze zoon at ik heel gezond. Karnemelk, broodjes kaas, komkommertjes, appels. Vanavond lekker stamppot boerenkool met worst eten! Fijne avond allemaal.
Weegbree wauw mooi kleurtje dat roze hihi. Adriana, ik heb n digi gedaan. Niet zwanger. Morgen mn ongi waars. Ben al 4 mnd in een cyclus van 30 dgn. Morgen dus nod. Balen dat test wit was, hoeveel dpo zit je ? Annejo, balen meid... hoeveel dpo?
Haha die Bibaboe! Ik vind je leuk !! Maar je had gisteren toch iets van verkleuring in je test...? Hou ons morgen op de hoogte! Hier nog steeds weinig verschijnselen. Alleen sterke reuk ( had ik bij mijn dochtertje ook en vorige maand ook) Zat gisteravond met een vriendin in de kamer en kon door 2 deuren heen ruiken dat de aardappelen aangebrand waren Zaten nog maar net aan de pan. Was wel wonderlijk haha! Succes in de volgende ronde Bo! Zal er waarschijnlijk ook wel weer bij zitten dan hoor.... Ik ga morgen niet testen! donderdag pas weer! Liefs, Yvonne
Vanmorgen even de huisartsassistente gebeld. Ze raadt ook aan om te wachten met testen vanwege mijn miskraam. Ik heb nu met mijn vriend afgesproken om op maandag de 24e te testen. Ik ben een beetje (erg) bijgelovig ingesteld en heb het gevoel dat mijn wachten beloond word en dat het ongeluk brengt als ik mijn belofte niet na kom. Dus ik ga de testdrang beheersen voor een keer! Gek mens Ik zal jullie op de hoogte houden.
Ahh balen meis :x Ik zit vandaag op 9dpo. Ik ga donderdag weer testen maar verwacht er eigenlijk niks meer van. Vorige maand had ik een tuurstreep met 9dpo (10dpo wit, 12dpo ongi) Heb ook meteen geen kwaaltjes meer Nou dames, kom op met die testen! @montgommery, als je een positieve ovulatietest hebt gehad op 19(?) oktober kun je nu echt wel al testen, miskraam gehad of niet! Dat staat daar los van hoor. Je lichaam kan zich soms al heel snel herstellen. Maar je moet natuurlijk doen waar je je zelf goed bij voelt.
He bah, vanochtend test gedaan.. Spierwit.. Met de beste wil van de wereld geen tweede streepje te herkennen. Gisteravond ook heel lang zeurende buikpijn en vanaf de test ook.. Ben bang dat het game over is.. Weegbree en Smarcila: gefeliciteerd!! Bo: balen! De rest: succes! Ennovy en bibaboo: ik ga iedere keer stuk om jullie. Jullie schrijven geweldig.. Ik ga komende ronde overslaan en wij beginnen december weer.. Precies een jaar dan sinds we gestart zijn..
Ken je dat gevoel? "The day after" spijt hebben dat je al getest hebt, omdat je dan vanochtend geen test meer hebt liggen om te gebruiken???? (oké ik ga wel eerst en steek m'n vinger op!) Gisteravond dus in een vlaag van verstandsverbijstering mijn laatste Actiontest gebruikt, want hè als een ander een streepje kan krijgen op 9 dpo, dan moet mij dat ook lukken. Niet dus..... omowit. En dan zit je vanochtend op het toilet jezelf voor je kop te slaan dat je gisteravond zo dom geweest bent. Mopper wat in mezelf over "had je toch kunnen weten", "sufferd", "dacht dat je slimmer zou zijn" etc. etc. Dus vanochtend niet getest. Maar ben niet voor één gat te vangen! Piesje in een potje in de koelkast en straks in één streep naar de Kruidvat Ik houd jullie op de hoogte! Fijne dag allemaal.
Haha slim bibaboe ! Is testen aanstekelijk ofzo?? Na gisteren er iets teveel over te hebben gelezen toch maar gedaan vanmorgen.. Omo natuurlijk! Zou ook wel heel apart zijn als wij toch spontaan zwanger werden, maar ja zeg nooit nooit! Dag 46 is weer ingeluid, volgende wk dus gewoon naar de gyn ..
Ahum.. 15min later eerste verschijnselen van ongi.. Voel me btje dom (en lichtelijk blij gezien ik wel weer een ei heb gehad)
nou mijn test was vanmorgen nog steeds vaag, miss zelfs lichter. even aanzien maar.... lies30, balen. zonde van de test, hopelijk kan de gyn je helpen! bibaboe, ben benieuwd naar je test!
Haha Ennovy, nee ik heb nog niet getest.. Ik zal vertellen hoe het ging; ik werd vanmorgen wakker en het eerste wat ik dan met mijn brakke hoofd denk is; zal ik testen? Nee nee gaan we niet doen! Ik spurt naar de wc, vlieg bij de wasmand op, maar dat geeft niks want ik moet snel plassen en doorspoelen! Zogezegd zo gedaan! Om vervolgens naar beneden te slenteren en dan te denken, sjeetje mens waarom heb je nu niet getest?
Vanochtend in de sprint naar de Kruidvat voor een 2v5 test. En het resultaat?????...... omowit! Ben bang dat het hem weer niet gaat worden deze maand. Ik weet het is nog vroeg met 10 dpo. Ik beloof hierbij dan ook plechtig dat ik mijn laatste kvtest gebruik voor zaterdagochtend (als het dan nog nodig is). Zijn er verder nog testresultaten bekend hier?
best een duidelijke streep, kan m lastig op de foto krijgen. 9dpo vandaag...zou t dan toch? wat jammer bibaboe, maar het kan nog!!