Wat leuk lies! En knap dat je kan wachten met testen healthymama. Hier ook nog niet getest. (ben wel beetje trots op mezelf) Maar ik kan me morgen denk ik niet meer inhouden. Want was gisteravond weer ineens best misselijk. vorige week ook, toen een paar dagen niet. Wel vreemd. Dat lijkt me geen buikgriepje meer. T is ff afwachten. zit nu op dag 30.
Goedemorgen lieve meiden. Vanmorgen weer een testje gedaan vandaag 12 dpo. Ik heb ze alle 3 bij elkaar gelegd onderste isvan vandaag.
Gefeliciteerd Wies. Dat ziet er goed uit! Hier is de situatie met mijn vader nog steeds slecht. Hij verbeterd heeeeel langzaam, maar blijft kwetsbaar. Gisteravond een goed gesprek gehad met mijn man en we hebben besloten om niet meer voor een derde te gaan. Mijn man wordt volgende maand 43, ik in april 39. Onze oudste heeft sociaal emotionele problemen (ODD en Borderline) en vooral in situaties zoals nu als er veel spanning is, loopt ze vast met alle problemen van dien. Zelfmoord willen plegen, weg willen lopen etc. Jongste heeft best te lijden onder haar gedrag. Moeten we dat een derde ook nog aandoen? En wat hebben de kinderen aan elkaar als het leeftijdsverschil zo groot is... Over 10 jaar kunnen we weer met z'n tweeën op vakantie, ze zijn nu al zo zelfstandig. Samen zijn ze nu dagelijks 2 uur alleen thuis omdat ik in het ziekenhuis ben. Met een baby was dit allemaal anders geweest. Verder ben ik nu wat lichamelijke klachten aan het ontwikkelen die (deels) met de stress te maken hebben. Hoge bloeddruk, hoge cholesterol, beginnende diabetes... Ik wil m'n leven niet op het spel zetten met nog een zwangerschap. Natuurlijk blijf ik smelten bij iedere baby of buik, maar soms moet je hoofd en hart even uit elkaar halen en kijken naar wat verstandig is. Ik zal hier dus niet meer zo vaak meeschrijven, maar mee lezen doe ik zeker! Toi toi toi dames!
Heh bah balen weer loezzz. Even flink verdrietig zijn dat heb je ff nodig. Jeetje bibaboo wat een heftig verhaal van jullie zeg ppfff.. Jullie zitten momenteel ff in een emotionele rollercoaster. Ik weet ook gewoon even niet wat ik moet zeggen. Ik wil je alleen maar even een hele dikke knuffel geven. Heel veel sterkte.
Loezzz: geen bloed geeft moed, ik duim voor je! Wendy: spannend! *geeft schouderklopje voor niet testen* Wiessss: die lopen heel mooi op hoor! Ik ga 1 deze dagen ook nog eens met kruidvat testen, heb nog geen knaller gehad en die zou ik toch wel graag zien Bibaboe: even geen woorden voor je kunnen vinden, ik vind het een hele moedige beslissing, ontzettend veel sterkte gewenst 🌹
bibaboe, moedige beslissing.. Leuk dat je nog mee blijft lezen, ik wens je veel sterkte en geluk. En ik hoop dat je vader goed opknapt
Jeeej ze lopen mooi op, gefeliciteerd meid! @bibaboe. Ik hoop dat jullie rust hebben bij deze beslissing. Geniet van je twee kids en hopelijk nog lang van je vader en andere familie.
@Wiesss wauw die gaan mooi! Zo blij voor jullie @Loezzz knuffel van mij.. Niet opgeven meid! Toi toi toi voor volgende ronde @Bibaboe moedig besluit, erg mooi verwoord verder. Veel sterkte met de situatie rond je vader en geniet van de zegeningen die je hebt @Hier Rustig dagje, vanavond de nachtdienst in. Straks nog wat kerstcadeautjes inslaan en inpakken (love it!). Verder nog 4 nachtjes tot ivf-arts
Leuk Lies! Peet tante! Wiesss: Lopen mooi op hoor Loezzz: Balen Hopelijk komt het er gewoon niet aan! Bibaboe: Dat moet vast een moeilijke maar toch moedige beslissing zijn geweest. Toch vind ik het knap dat jullie er zo voor kunnen kiezen. Geniet lekker van de twee kinderen die je hebt. Heel veel sterkte toegewenst. Hier al een uur bezig met mijn eerste broodje. Laat wakker geworden vandaag (had het blijkbaar nodig). Gelukkig trekt het nare gevoel nu wel een beetje weg, dus het tweede broodje zal waarschijnlijk makkelijker naar binnen gaan
Volgens mijn wil het lot gewoon niet dat ik test Nadat ik van de week 2 roze wolkjes had, heb ik nu een test die echt helemaal wilt blijft, dus ook geen controle streep Gaat lekker dus....
Bibaboe, wat een moeilijke beslissing hebben jullie moeten nemen dat is nooit leuk! Heel veel geluk en liefde wens ik jullie voor de komende jaren! Xx
Hiii girls!!! @ wiess, top he dikke proficiat!!!! Ben echt blij voor jullie! @ Loeszz, join the club. Vandaag is het game over! Ik heb echt zo last ervan pff echt buikpijn! Maarja... Niks aan te doen! @bibaboe, meiddddd.. Wat een verhaal! Heel mooi geschreven, ik begrijp je helemaal. Ik hoop dat jullie als gezin rust gaan vinden. Ik wens je het alle beste... Lieve Bibaboe. Oke, met de rest die ik maybe ben vergeten, hoop dat alles oke is. Lekker genieten van de mooi dagen die eraan gaan komen. Ik ben een beetje over mijn verdriet heen. Ik heb gisteren de gyno gebeld.. Om opnieuw op te starten, mijn man en ik willen er toch nog die 6 iui afwachten. Ik heb er nu twee achter de rug. Dus nog 4 te gaan. Het ziekenhuis is heel dec ook met verlof dus ik ga dat niet redden. In januari als mijn ongi op bezoek is dan gaan we weer beginnen. Ik ga ook proberen om even wat rust te nemen met dat zwanger worden. Dus ik neem ook afscheid. Ik wens jullie echt hele mooi dagen toe met jullie dierbaren. Alvast eeeen hele spectaculaire jaarwisseling! Tot ergens in Januari!!!! Ik zal aan jullie denken, succes met de echo's dames!!!! Heel veel liefs en kusjes mama007!!!! Tot snellll xxxxxxxxxxxxxxxx
@Pmk lang leve de zwangerschapsklachten hopelijk valt het een beetje mee! Het einddoel zal het wellicht wat dragelijker maken Thnx trouwens, werd gisteren wel even emotioneel toen ze het vroeg (en we zaten in de V&D.. Hihi). @Mamavanhayden welke testen gebruik je? Je hebt niet echt geluk ermee! Misschien te weinig urine gebruikt? @Mama007 vervelend dat het zh hele maand niet open is, das overmacht. Ik wens jullie gezellige feestdagen toe en veel energie en gezondheid voor het nieuwe jaar!
Ik wens jou en je man ook fijne feestdagen en ik hoop dat ook jullie in 2015 een positieve test in handen hebben!
Het is weer eventjes geleden dat ik hier kwam kletsen. En wauw zoveel leden zwanger. Ik gun het jullie zo erg veel. Ik wens jullie allemaal allemaal een gezonde gelukkige zwangerschap. <3 <3 De dames die voor de tweede ronde gaan, GA ERVOOR EN PROBEER TOCH TE GENIETEN VAN DE GEZELLIGE FEESTDAGEN. Ik heb nog 5 dagen te gaan voor me nod. Ik zag net toevallig een evaluatietest. Hoewel ik weet dat ik die niet moest gebruiken (want het is toch geen zwangerschaptest) maar de test keek me zo doordringend aan dat ik stiekem toch ging testen..... en raad eens? Ik ben nu helemaal in de war, want hij geeft twee streepjes aan. Ik weet nu niet wat ik er van moet denken. Hebben mensen hier ervaringen mee? Ik weet dat ik geen hoop moet koesteren maar vind het stiekem toch een beetje spannend..
Bibaboe heel veel sterkte met jullie verstandelijke beslissing ook gevoelsmatig een plekje te geven. Een moeilijk maar moedig besluit. Veel sterkte.