Testdrrrrang!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ennovy, 10 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Ik neem aan dat je ovulatietest bedoelt? En helaas kunnen die de hele cyclus door een tweede streepje geven. Alleen een echte zwangerschapstest geeft uitsluitsel.

2. BVS

BVS Bekend lid

28 nov 2014
    797
    0
    0
    V
    @Vlinderen ik heb als eerste ook een ovulatietest gebruikt van de action. Die testen waren bijna wit bij mij en dacht doe eens gek en ineens een duidelijke streep. Erna een zwangerschapstest gedaan en toen was het raak.
    Het kan natuurlijk, maar wil je het zeker weten moet je toch echt een test doen.
    Kruidvat 2 voor 5 euro zijn erg fijn en best gevoelig. Ik teste er 4 dagen voor NOD positief mee

3. vlinderen

vlinderen Lid

11 dec 2014
    75
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hilly: je hebt daar wel gelijk alleen toen ik gig teste na me eisprong werd hij super licht.. nu is het wat donkeder. Ik probeer me hier natuurlijk niet aan te hechten.. beste is zwabgerschaptest.

Bvs: oh ik hoop egt dat het raak is... want zoals bij jou was het zeg maar bijna wit na me.eisprong en nu veel donkerder. Ik heb net even snel zwangerschaptest van action gedaan(kan er niks aan doen ik raakte gewoon zo in paniek) maar die is gewoon zo wit al wit.. maarja het is dan ook niet ochtend. Ik ga morgen snel naar de kruidvat (dankjewel voor je tip).. en wie weet is het egt raak... ik heb nu ook egt mentruatiekrampen had jij dat ook?

4. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    @Vlinderen: Zie hier mijn streepjes. De 30e was zelfs tijdens menstruatie. Bij mij gaan ze dus ook als een roller coaster omhoog en omlaag in intensiteit. Helaas zou een ovulatie test bij mij dus helemaal niets zeggen. Hopelijk is het gewoon raak ;) Toch even een zwangerschapstest doen!

@Loes: Op zich valt het allemaal wel mee hoor... maar als je je naar voelt dan voel je je gewoon niet fijn :( Vanavond ook doperwten en wortelen gegeten, dat gaat normaal vrij gemakkelijk naar binnen. Nu smaakte het me totaal niet en ben ik er gewoon misselijk van geworden. Ach ja, straks lekker in bed liggen ;) Dat helpt vaak wel!

5. Wendy blesing

Wendy blesing Actief lid

8 nov 2014
    305
    0
    0
    NULL
    NULL
    @bibaboe: Ik begrijp je. veel sterkte met je vader. en doe rustig aan. zorg goed voor jezelf.

@mama: Doe rustig aan, en zorg ook goed voor jezelf.

6. Wendy blesing

Wendy blesing Actief lid

8 nov 2014
    305
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mama van hayden: Ah balen van die testen. Misschien een teken dat je nog even moet wachten? Als je dat vol kan houden.

@Loez: balen. Maar zolang er geen bloed is...

7. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

5 feb 2009
    2.226
    0
    0
    overijssel
    bibaboe; wat een ongelooflijk moeilijk maar moedig besluit. Ik wens jullie alle geluk toe! xxx

en geen bloed is moed inderdaad, maar helaas ook al wat bruinverlies dus zal morgen wel doorbreken:x Was vanochtend echt zo teleurgesteld, maar t gaat nu wel weer.. reep chocola op en op naar een zwangerschap en 2015!

8. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

5 feb 2009
    2.226
    0
    0
    overijssel
    wel weer mooi 28 dagen cyclus dus dat is op zich super ;)

9. Ennovy

Ennovy Bekend lid

7 jan 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Jeetje wat een heftige verhalen hier in een goede dag tijd!
    Van jouw verhaal echt overdonderd Bibaboe.....Met tranen in mijn ogen gelezen. Wat moet jij een sterke vrouw zijn zeg. Je eigen bedrijf runnen, samen met een thuissituatie die niet standaard is. En dan nu je vader er nog bij. Meisje, denk om jezelf!
    Heftig besluit, maar wel verstandig waarschijnlijk. Hoofd en hart gaan niet altijd samen en soms moet je luisteren naar het verstand, hoe graag je hart ook wat anders wil. Lijkt me voor een moeder echt heel heftig, een kind met emotieonele problemen van die aard.
    Sterkte lieve Bibaboe, met alles!!

Loezzz en Montgommery, welkom weer op de wachtbank! Net ook als mama007 die helaas even afstand neemt. Ik snap het, maar zal je wel missen :) Hoop echt dat je terug komt! Zal ook wel wat aan jou hebben omdat ik ook hoop dat ik in het nieuwe jaar voor de iui mag!

Loezz dat had ik net zo: Eerste bloed geeft KUT gevoel!! Alsof de grond onder je voeten weg zakt ( vooral als je gevoel duidelijk aanvoelde dat het wèl zo was) Maar dat is zo weer over. Dan krijg ik echt dat gevoel: Volgende keer! En inderdaad 2015 moet het toch gaan lukken meiden!! Ik heb ook exact 28 dagen!

Wiesje Wiesje Wiesje, wat een mooie oplopers!! Wauw wat ziet dit er goed uit!! Nu nog positieve echo en je kan echt gaan genieten meis! Leuk dat jij deze testen weer even met ons kwam delen!

Gaaf Lies! Gefeliciteerd met deze titel! Leuk! Ben je geslaagd voor de kadootjes? Leuk werk hè :) Wat is de bedoeling van dat gesprek? Hoor je dan wat er verder gaat gebeuren?

Pmk: Lastig hè, dat misselijke! Eten is dan inderdaad de beste oplossing. Moet je ook overgeven of kan je alles binnen houden?

Mama van Hayden, HOE IS HET MOGELIJK :) Jij bent een pech-tester! Wanneer ga je weer?? En welke testen doe je?

Healthymama: R E S P E C T!!

Mama aapje: hoe gaat het bij jou?

Hier even een dikke dag offline geweest. Onze nieuwe aanwinst Suus, had namelijk ALLE kabels van de pc door geknaagd! Toestenbord, muis, harde schijf, kabel van mijn camera enz. Dus vanochtend naar de Media Markt in Zwolle geweest om alles nieuw aan te schaffen. Zucht, duur konijntje! 100 euro verder ;)
    Maar goed, is onze eigen schuld! Hebben nu draadloze toetsenbord en muis, dus daar is niets meer te knagen en de rest omhoog gehaald.
    Tjee wat miste ik die ene lange dag de pc al!

Hoop dat ik niemand vergeten ben....

Oh ja, Floortje: laat je die dikke knaller wel even zien hier???

Liefs,
    Yvonne

10. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Uhm... ik zit in de 14e ronde is dat ook goed? ;)

Een ovulatietest kan de hele cyclus door twee streepjes geven. Hij is pas positief als de teststreep even donker of donkerder is dan de controlestreep. En dan nog zegt het niks over een zwangerschap. Succes met wachten!

@loezz balen meis! Wel netjes op tijd dan, dat is ook iets waard toch? Knuff!

@mamavamhayden. Wat raar zeg! Zijn het steeds testen van hetzelfde merk? Zo ja, dan zou ik eens een belletje doen naar het betreffende bedrijf, of een email sturen. Wellicht krijg je een paar testen gratis :cool::D

Vanmiddag bij de kruidvat 2 potjes tarwekiemolie en 1 potje foliumzuur ingeslagen. Was in de aanbieding, en ik kreeg nog gratis een zak chocoladepepernoten :)
    En de testdrang begint alweer hoor, de ovulatietestdrang dan...

11. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Woehahahha yvonne dat gekke konijn van jullie :p:p:p
    Ik zou het niet overleven denk ik, een hele dag zonder zp

12. MamavanHayden

MamavanHayden Fanatiek lid

11 dec 2014
    2.259
    1.994
    113
    Vrouw
    Vlinderen, een ov test geeft ook 2 streepjes als je zwanger bent. ... of je heb een verlate eisprong?

13. Ennovy

Ennovy Bekend lid

7 jan 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Al mijn vriendinnetjes op dit forum ook alvast hele fijne kerstdagen!
    En voor 2015 allemaal een mooie baby of zwangerschap!!

Dikke kus,
    Yvonne ( & Merel)

Bijgevoegde bestanden:

14. MamavanHayden

11 dec 2014
    2.259
    1.994
    113
    Vrouw
    De kv 2v5 testen... heb er in mijn leven al zo veel versleten (ernstige testdrang:)) maar nu gewoon tot 3 x toe achter elkaar een rot test!
    Morgenvroeg doe ik nog 1 poging....
    wat een spanning hier allemaal zeg:(
    Ik hoop echt dat het een mega vruchtbaar jaar mag worden volgend jaar, en dat we allemaal een mooie zwangerschap mogen krijgen, met gezonde kindjes!

15. Floortje90

Floortje90 Actief lid

25 sep 2014
    312
    0
    0
    Ouderenzorg
    Uithoorn
    Woehahahaha dat konijn😂😂😂 toch maar in de oven deze kerst?
    Wij hebben een kat die dus alle draadjes stuk kauwt, waardoor ik mijn huis niet zo kan versieren als ik zou willen... Rotbeest😏

Wie kijkt er ook de finale van robinson?

16. Floortje90

Floortje90 Actief lid

25 sep 2014
    312
    0
    0
    Ouderenzorg
    Uithoorn
    Oja en natuurlijk een superfijne en voor de niet zwangeren een roodvlezige kerst gewenst!
    Heerlijk poppetje Yvon!

Dikke knuf!

17. MamavanHayden

11 dec 2014
    2.259
    1.994
    113
    Vrouw
    Awww Yvonne wat een knapperd heb je!
    Ik heb nog wel een hele mooi zoon in de aanbieding;) weet ik te minste zeker dat hij een leuke schoonmoeder zal krijgen:))

Bijgevoegde bestanden:

18. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    hahha yvonne dat konijn van jullie, geweldig. Wat een knappe dochter hebben jullie!!!! En mammavanhayden al een net zo knappe zoon, ow wat hoop ik dat alles goed gaat bij ons en dat ik over een paar maanden ook zo kan pronken net als jullie heerlijk.\
    Spannend hoor mamavanhayden, ik wacht je test morgen met spanning af. Ik heb zelf als het goed is nog een cb thuis liggen die doe ik morgen nog en dan stop ik ermee want dan ben ik door mn testen heen hihi.

19. MamavanHayden

11 dec 2014
    2.259
    1.994
    113
    Vrouw
    Jeetje Wies jij heb ook al een hele ik-wil-zwanger-worden geschiedenis:(
    Wat fijn dat het nu dan eindelijk een keertje raak is!
    Hoop dat je een hele fijne zwangerschap mag hebben!

20. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    lief van je mamavanhayden. Maar ik merk dat ik nu heel onzeker ben door mijn vorige miskraam, dus zodra ik de echo heb gehad zal ik me wel iets geruster voelen.

Deel Deze Pagina