ik vind het voor 9 dpo best duidelijk Weegbree! Ik hoop voor je dat de testen de komende dagen alleen maar duidelijker worden! Voor mezelf hoop ik natuurlijk ook op een positieve test, maar weet ook heel goed dat het weer mis kan zijn. En dan gaan we naar ronde 46...
Dag dames: Ik sluit me even bij jullie aan. Ik denk wel dat ik de enige ben hier die hoopt op een omowitte test. Het zit zo: Pas bevallen van een prachtig en gezond jochie. Omdat ik klachten bleef houden werd ik doorgestuurd naar het zh. Bij de echo zag de gyn dat het er allemaal rustig uitzag. Gelukkig! Zegt de gyn: t Is duidelijk te zien dat je bv geeft. De boel ligt helemaal stil. Dus ik vraag: Dan kunnen we het wel een keer onveilig doen zeker, mn man en ik. (soms nog een beetje pijn van de hechtingen, maar zonder regenjasje gaat het prima en heb ik daar geen last van ) Zij lachen: Ja, hoor. Geen probleem. Dus zo gezegd, zo gedaan. Groot feest Nu een paar dagen later heb ik opeens vruchtbaar slijm...
Oké, ik ga nog iets opbiechten... Ik ben zo erg dat ik zelfs niet kan stoppen met ovu testen omdat ik wel eens hoor dat die ook op hcg reageren test ik dus Door tot ik ongesteld ben en stel dat er dan in eens eentje donkerder wordt! Hierbij mijn lijstje tot nu...zucht.. *soms zo moe van mezelf*
Haha ik kan beter mijn werk tijdelijk opzeggen!! Een ochtendje werken en de testen, wasmanden en vruchtbaar slijm vliegt je om te oren! Weegbree: Ik zieeee een streeep, hij is zooo vaaaag...! Maar hij staat er wel!! Man, je zit op 9dpo!! De mijne was gisteren echt mega wit! Ik zou niet te negatief zijn hoor. Man wat spannend! jij bent ( tot nu toe) de enige met streepie! Bibaboe...bah Je zou vanochtend in alle rust testen!! Dit hadden we niet afgesproken! Kan nog alle kanten op gaan! Maar jemig....ronde 46...! En je andere kindjes? hoe lang duurde dat toen? Loes dat is niet dom, maar gewoon menselijk Hoop nog steeds voor je dat het niet door gaat zetten! En Sateschnitzel ( daar moet ik dus iedere keer zo om lachen! voelt zo raar om te typen: ben je al ongesteld Sateschnitzel?! Had je op het moment van aanmelden erge honger of verder geen inspiratie ) Maar hoe staat het er bij jou voor? Bo....KUT!!! Ik ga het echt volgen, de komende ronde! Zijn nu een paar die ik goed in de gaten ga houden! Hier nog steeds braaf! Niet getest vandaag..Wel trillend op de wc gezeten net, de beschrijving van de Action test lezend ( Viel gisteren zo in mijn mandje...) En las dat je die al 4 dagen voor NOD kan doen!!! Wist ik niet!!! Maar goed, plasje lag toen al in de pot.... Iemand ervaring met die testen? Dacht dat die juist minder gevoelig was namelijk.... Nou ik ga wat afleiding zoeken Liefs, Yvonne
haha, dit lijkt de atc wel, anonieme testverslaafden club. heb tussen middag alweer even geshopt bij kv voor nieuwe!
Oeh Joppie....Dat is inderdaad een ander gevalletje testen! Wel gek dat het van stil liggen, ineens naar vruchtbaar slijm gaat! Fijn dat het groot feest was, maar dit is een beetje teveel van het goede natuurlijk....Hoe oud is je zoontje? Bv is inderdaad wat vruchtbaarheidsvertragend maar heb ook wel weer eens gehoord dat je na een bevalling tijdelijk extra vruchtbaar bent.. Hou je ons op de hoogte? Ennuh...Volgende keer party met regenjas hoor! Oh Loezzzz bedankt! Dat betekent dat ik nog niet de ergste ben Ja Erg hè Weegbree! Heerlijk, al die metgezellen! Je hoeft je hier niet te schamen Mijn buurvrouw werkt bij de KV in een andere plaats en vraag haar vaak of ze ze voor mij mee wil nemen. Anders sta ik hier wéér in de rij met nieuwe testen.... Liefs, Yvonne
Ik denk dat ik me ook aansluit bij het anonieme testverslaafden clubje.. ben er deze maand totaal niet (zo erg) mee bezig geweest maar nu m'n nod dichterbij komt wil ik niets liever dan testen haha, heb niks in huis (gelukkig) en verplicht mezelf echt te wachten tot zondag maar ik weet niet of ik dat uberhaupt kan hoor haha
Mijn zoon is nu ruim 3 maanden. Zou dan dus een jaar tussen zitten...is te doen toch Ja, hoe het nu kan dat er bijna 0 slijmvlies was en ik nu opeens zoveel afscheiding kreeg? En van dat extra vruchtbaar zijn heb ik ook gehoord, maar als de gyn zegt dat het kan haha! Zou van harte welkom zijn hoor, maar liever wat later... Yeah, ik mag wel weer lekker over testjes heen plassen...is zo leuk en alweer zolang geleden...
Wel leuk Joppie! Ik was precies even oud als jouw zoontje toen mijn moeder ( op exact dezelfde manier...) zwanger werd van mijn zusje. Was ook niet gepland maar zo welkom! Mijn zusje en ik scheelden maar een jaar en 14 dagen en zijn vanaf dag 1 onafscheidelijk geweest! Net een tweeling door het korte leeftijdsverschil. Maar kan me wel voorstellen dat je daar nu nog niet echt mee bezig was/bent. Wie weet valt het allemaal reuze mee. Hoop wel dat je het laat weten als je getest hebt! Ja weegbree wij wonen in een klein dorpje waar iedereen elkaar kent...Sta dan bij de kassa alsof ik drugs aan het smokkelen ben. Grote reep Milka er op bijvoorbeeld ( gelijk mooi excuus ) Dit is ideaal zo!
Spannend joppie. Wanneer mag je precies testen dan? ALS (waarschijnlijk wel kan me nooit inhouden) ik eerder ga testen zou het op zn vroegst volgende week woensdag kunnen (nog 8 dgn afkruisen op de kalender) mijn nod is vrijdag of zaterdag. Maar heb echt nog nergens last van maar is ook nog erg vroeg natuurlijk. Iedereen succes met testen of wachten
@joppie wat spannend! zou leuk zijn he twee kindjes zo kort op elkaar. Maar ik vind het wel vreemd dat je gyn zei dat de boel stil lag en je nu vruchtbaar slijm hebt gehad. ach het is zo verslavend dat testen.... Ik twijfel nu om er vanavond nog eentje te doen of toch wachten tot morgenochtend. Ik ben eigenlijk geen avondtester. Maar ik wil gewoon zó graag een tweede streepje zien!!! @Ennovy Lang leve internet! Ik bestel ze altijd via internet, ook op marktplaats, scheelt je nog een hoop centen ook
Oh ik moet ff reageren hahahaha wat een heerlijk en tegelijkertijd ook zeeeeer herkenbaar topic. Ik heb er ontelbaar veel versleten Yvo dan kom je ze toch bij mij afrekenen Ik duim in ieder geval voor je dat je gauw weer een mooie positieve test in je handen heb!!
wat een gezelligheid hier. joppie ik kan me voorstellen dat het schrikken zou zijn, en aanpoten ook als het straks echt zo blijkt, maar dat zal zich ook wel weer oplossen... ik wil ook alleen maar testen en testen en testen, maar ja, morgenvroeg pas weer.
Justme: Hahaha maar jij zit er niet altijd! Bij jou durf ik dat nu wel, jij weet toch dat we bezig zijn Had laatst die jonge jongen, Mark. Heb de bruiloft van zijn zusje laatst gefotografeerd. Hij keek en lachte: zeker een zakje er om?! Dan voel ik me gewoon betrapt haha! Maar Marsha neemt ze met liefde mee hoor Mayo! ( aan de Yvo wist ik meteen wie je was ) Leuk dat je ook mee doet. Is zo gezellig in dit topic haha! Adriana, hoe bestel je ze dan via mp? Mensen die ze over hebben? Testverslaafden als ons, die zwanger blijken en nog een voorrraadje hebben liggen??
Hahaha daarom zei ik ook Yvo Maar kan me voorstellen dat je je betrapt voelde, hoe vaak ik wel niet bij de trekpleister 10x om me heen keek in de hoop niemand tegen te komen. Ze zullen daar ook wel gedacht hebben: daar kommmmmmt ze weer haha. Maar euhhhhhh wij zijn niet bezig hoor LOL niet bewust althans
Bijvoorbeeld ja Of sommigen hebben (al dan niet legaal) een voorraad ingeslagen vanuit China en verkopen ze op mp voor 25ct per stuk! Er staan ook vaak ovulatietesten op. De cb digi's met smiley kosten in de winkel 30 euro voor 10 stuks. Op mp soms 10 euro voor 7 stuks. Niks mis mee hoor
Nee maar ik bedoelde, actief op het forum Niet met testen haha. Maar wie weet...Zou leuk ( spontaan!) kadootje zijn. Is wel mogelijk toch? Ja stom hè, maar je wilt het het liefst ongezien halen Je volgt het hier maar een beetje. Wie weet beter nieuws dan vorige maand, dat je per ongeluk las.... Liefs, Yvonne
Net weer ondeugend geweest....Zo'n Action test gedaan ( want kost maar 75 cent ) Maar was hartstikke wit. Dus ga er vanuit dat het deze maand niet raak is, aangezien er staat dat je 4 dagen voor NOD al positief kan testen... Ga het in de gaten houden Adriana! Bedankt voor de tip!