Testdrrrrang!!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Ennovy, Nov 10, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. vlinderen

vlinderen Lid

Dec 11, 2014
    75
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag mijn eerste echte knaller, I love it <3 <3 &#9825;

2014-12-23_15.01.10.jpg

Attached Files:

2. Adriana85

Adriana85 VIP lid

Oct 20, 2010
    6,081
    25
    48
    Jeeej gefeliciteerd! Wanneer is/was je nod nou?

3. vlinderen

vlinderen Lid

Dec 11, 2014
    75
    0
    0
    NULL
    NULL
    dankjewel adriana,,, vandaag is nod... eindelijk geen menstruatie meer

4. pmk

pmk Fanatiek lid

Oct 17, 2014
    1,024
    0
    36
    PFF Zo fout!!! Had spontaan een hele hevige trek in gebakken kip! Het is verdorie al op! :( De koekenpan ging vrijwel direct op het vuur :p

5. wiessss

wiessss Fanatiek lid

May 1, 2014
    1,588
    123
    63
    Jeetje vevelend bvs hoe was het bij de dokter?
    Heel mooi vlinderen.
    Haha pmk gelijk heb je.

6. Jillster

Jillster Bekend lid

Nov 30, 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Oeeeh wat een knaller!!:)

7. BVS

BVS Bekend lid

Nov 28, 2014
    797
    0
    0
    V
    Middag ziekenhuis achter de rug..t was te vroeg voor miskraam zei de dokter of bbz. Ik was al helemaal verdrietig dat er iets mis was. Toen dacht ze aan nierstenen. Onderzoeken gehad niks gevonden. Bleek een fikse buikgriep te zijn. Loop helemaal leeg. Ze wilde toch miskraam en bbz uitsluiten dus hebben een echo gehad. Vruchtje zat helemaal goed en er was een kleine dooier te zien. Met mini is dus alles helemaal in orde en zag er goed uit. Pffff moest bijna huilen van geluk! Nu 2 weekjes wachten nog op de eerste echo met knipperend hartje. Ze doen er geen geluid bij want ze zeggen dat dat schadelijk kan zijn voor t kindje. Mjaa word dus een kerst in bed met beschuit en bouillon want kan niks verdragen en er komt alleen maar water uit zowel van voor als vanachter :(

8. Ennovy

Ennovy Bekend lid

Jan 7, 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Hé poepjes!!
    Mooie en minder mooie dingen hier!
    Bedankt voor je testen Vlinderen! En voor de MvM testen Wies en Floor!! Ze zijn om in de lijsten!

BVS: Bleeeeeeh!! Hoop niet dat het digitaal besmettelijk is, want heb zin aan een f/witte kerst!! Het heerst enorrrm! En als ik jouw verschijnselen hoor, hoop ik dat het ons huisje voorbij gaat. BAH!
    Maar toch even de kleine spruit gezien. Mooi man! ( Nee Wies, Floortje, Vlinderen en PKM, nu niet allemaal een buikgriep faken voor een extra echo!!)
    Wel goed joh dat ze je zo hebben onderzocht! Heeeel veel beterschap meis!

Ja Floortje die 'berichtjes uit je buik' zijn zooooo mooi! Ik zat altijd te zwijmelen bij de pc. Prachtig....Bij Merel kreeg ik ze en heb er erg van genoten! Lijkt me voor een volgende zwangerschap ook mooi om het Merel te kunnen laten zien.

Jammer Montgommery maar als dat voor jou het beste is, moet je gewoon even afstand doen. Voor mij is dit er juist om het luchtig te houden. Beetje stoom afblazen, ouwehoeren met meiden die me snappen en me verlekkeren aan de positieve verhalen. Nou moet ik wel zeggen dat ik momenteel vooral in dit topic actief ben :)
    Wat shit van je werk....Wanneer weet je meer? Leuk de kerstdagen in gaan zo! BAH!

Dat jaloerse heb ik eigenlijk niet....Meer beetje ongeduldig gevoel. En omdat ik er al eentje heb gebaard, weet ik dat het kan. Ik was voor Merel veel ongeruster. Toen dacht ik echt: misschien komt het wel nooit....

Ja man, maandag de 5e al! Doe ik toch een beetje mee in het "Echodrrrrang" verhaal! Alleen krijg ik waarschijnlijk een inwendige echo met die grote komkommer om te zien of ik een eisprong heb gehad en hoe mijn baarmoeder er bij ligt/hangt/staat.
    Heb ook geen idee of we verder ook weer opnieuw de sperma onderzoeken moeten doen...Lijkt me beetje raar, omdat we dat 4 jaar terug ook allemaal hebben doorlopen en alles perfect was.
    Kon terecht bij mijn vaste gynaecoloog van de vorige keer!! Heb er gewoon zin aan! Die man is al op leeftijd en erg lelijk, maar ben toch stiekem een beetje verliefd op hem :D
    KOM MAAR OP 2015!!!!
    Bedankt voor alle lieve reacties lieverd!

PMK: dusssss een "dikke" tweeling haha!! Geen wonder dat je steeds moet eten van je lichaam! Je moet misschien wel voor 3 eten! Het zou natuurlijk best kunnen...Nou ben ik nòg nieuwsgieriger naar de echo!!

Jillster: Best gedaan met het spelletje "bevrucht het ei"?? Heerlijk als je weer in de periode komt dat je weer zwanger zou kùnnen worden! Ik voel me dan altijd beetje jubbelig haha!
    Bij mij begint dat vanaf vandaag/morgen weer! Ik doe deze maand geen ovulatie testen. Wat een onzin met zo'n regelmatige cyclus. Is altijd precies op de dag dat ik een ei teken in mijn agenda ( geen grapje, dat doe ik!)
    Ik bewaar die centen wel voor de zwangerschapstesten, whoepwhoep!

YEAHHHHH Lieske!!!!!! Wat gaaf meid!! Ik weet nooit zo goed het verschil tussen ivf en ICSI....Lijkt erg op elkaar toch?
    Man, wat gaan we met z'n allen een spannend jaar tegemoet!

Wendy jij gaat ook alweer naar de betere periode van de cyclus! Adriana zie ik ook even niet tussen de reacties....Vroege eisprong vrouw ;)??

Liefs,
    Yvonne

9. Floortje90

Floortje90 Actief lid

Sep 25, 2014
    312
    0
    0
    Ouderenzorg
    Uithoorn
    Poeh, nog 1 nachtje slapen... Wat zal er een last van mij af vallen als pap en mam het kado openmaken!
    Vandaag heel veel moeite gehad omdat ik vanaf 4 uur vandaag al bij m'n ouders en broers ben, vader jarig en gingen uit eten.
    Wat wilde ik het graag zeggen maar ik kon me tegen houden met de gedachte dat het kado veel leuker is:D

Slaap lekker lady's laat het maar snel morgen zijn!

Kussssss

10. Pkuiper

Pkuiper Actief lid

Oct 16, 2014
    201
    0
    0
    Goede orgen lady's,

Ja ik ben er weer vroeg bij vandaag hihi.

Jeetje wat een hoop berichten weer als je even een dag niet kijkt, wat vervelend BVS, maar gelukkig dat ze je goed onderzocht hebben. Heel veel beterschap.

Voor iedereen wil ik hele fijne dagen en een gezond en vruchtbaar jaar toewensen. Dat we binnenkort met zjn. Alle net als Floortje BVS PMK en nog een paar die ik vergeten ben samen zwanger zijn.

11. Jillster

Jillster Bekend lid

Nov 30, 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Hihi vl had wat mij betreft nog wel even mogen dooroefenen met dat spelletje, hij was gisteravond weer ziekjes dus straks nog even klussen en dan eindelijk op het wachtbankje en duimen maar :D jaa word hier wel enthousiast van! Leukste periode vd maand..
    Fijn dat je bij dezelfde gynaecoloog kan, weet je iig wie de komkommer bestuurd :D
    Wij gaan paar daagjes naar Brussel voor de kerst, dus zal even afwezig zijn..
    Wens jullie heeeele fijne kerstdagen! Ben heel benieuwd naar de reactie Floor, knap volgehouden!

12. wiessss

wiessss Fanatiek lid

May 1, 2014
    1,588
    123
    63
    Hihi yvonne wat een verhal weer heerlijk.
    Goed van jou floortje ik heb het helaas niet volgehouden, maar daar staat wel tegenover dat de luiertas die mn moeder al een tijdje heefy omdat ze hem zo gaaf vond ingepakt onder de boom ligt hihi.
    Veel plezier jillster.
    Voor iedereen die moet klussen of op het wachtbankje zit succes.
    Ik wens jullie allemaal hele fijne kerstdagen.

13. Floortje90

Floortje90 Actief lid

Sep 25, 2014
    312
    0
    0
    Ouderenzorg
    Uithoorn
    Haha ook leuk Wiesss! Ben blij dat het trouwens "maar" een buikgriepje was, al is dat niet fijn tijdens deze dagen.
    Maar je pinda zit er nog:D

Nog 3 uur te gaan haha, ik laat jullie de reactie weten en misschien zelfs zien want wil het op de film zetten:)

Fijne feestdagen lieverds!

14. pmk

pmk Fanatiek lid

Oct 17, 2014
    1,024
    0
    36
    BVS: "Fijn" dat het een buikgriepje was. Lekker uitzieken! Beterschap!

Yvonne: De kans is zeer zeer klein, dus ik ga er eigenlijk niet vanuit dat het een tweeling is. Alleen als ik mijn testen ga vergelijken met andere dan liep mijn hCG enorm snel op. Nog voor NOD had ik al een hele dikke knaller en op 9DPO testte ik al positief. Erg vroeg dus!
    Nee.. ik zal niet faken :p Netjes afwachten ;)

Floortje: Nog heel even geduld :D

Jillster: Dus weer op het welbekende wachtbankje.. SPANNEND :D

WOW! Heerlijk! 2e dag niet misselijk wakker geworden! :D Alleen voelen mijn boobies wel aan alsof ze op ontploffen staan als ik wakker wordt... pfff! Lang leve de BH voor ondersteuning ;)

15. BVS

BVS Bekend lid

Nov 28, 2014
    797
    0
    0
    V
    Ik teste op 9dpo ook al positief PMK. Misschien maak jij snel HCG aan, sommige vrouwen maken juist heel langzaam aan en testen 2 weken na NOD pas postief ( wat me echt kut lijkt )

16. pmk

pmk Fanatiek lid

Oct 17, 2014
    1,024
    0
    36
    Ja denk zelf ook dat ik gewoon snel hCG aanmaak :) Ach, ben nu net een klein kind.,. nog 12 nachtjes slapen dan weten we meer :p

17. BVS

BVS Bekend lid

Nov 28, 2014
    797
    0
    0
    V
    Ik ook hahaha. Tegen mij zeiden ze gisteren trouwens dat ik over 2 weken wel een knipperend hartje kon zien maar geen geluid. Dat zou schadelijk zijn voor het kindje. Pas met 12 weken doen ze geluid erbij. Van de ene kant natuurlijk goed, alles voor de kleine. Van de andere kant wel jammer. Maar als ik een knipperend hartje zie ben ik ook al heel blij!

18. wiessss

wiessss Fanatiek lid

May 1, 2014
    1,588
    123
    63
    Bvs had nog niet gereageerd op jou stukje dat was wel ff schrikken zeker. Maar gelukkig "valt"het mee en heb je toch mooi je kleine prulleke al gezien heerlijk.
    Ik ben benieuwd floortje veel plezier.

19. wiessss

wiessss Fanatiek lid

May 1, 2014
    1,588
    123
    63
    Dat is fijn pmk hopelijk met de feestdagen ook niet misselijk ken je je lekker vol proppen, nu mag het hihi ;)

20. pmk

pmk Fanatiek lid

Oct 17, 2014
    1,024
    0
    36
    BVS: Oh ben benieuwd dan hoe het bij mij zal gaan. Had eigenlijk verwacht met 10 weken wel een hartje te horen, maar dat doen ze dus niet? Goed om te weten, dan ben ik minder teleur gesteld tegen die tijd :) Inderdaad! Als je maar een knipperend hartje ziet, dan is het goed :D

Wiessss: Pff volproppen doe ik nu al genoeg (vind ik persoonlijk vergeleken met wat ik normaal eet). Probeer het nu een beetje te verspreiden over de dag nu dat ik mij niet zo misselijk voel.

Iedereen trouwens alvast hele fijne kerstdagen toegewenst! Geniet er allemaal maar van :)

Share This Page