@PMK ja dat is wat de gyn gisteren tegen mij zei. Mijn vriendin zei ook al dat ze pas met 12 weken voor het eerst het hartje hoorde omdat er dan minder risico's zijn. Ik vind het alleen maar goed dat ze dat doen. Jullie allemaal hele fijne feest/vreet/klusdagen! Lekker genieten allemaal. Voor diegene die nu nog met z'n 2e zijn extra genieten want volgend jaar is de rust voorbij hahaha. En diegene die met z'n 3e zijn en volgend jaar met z'n 4e ( hopelijk ) geniet er ook maar extra van want zal druk zijn met 2 koters hahaha
Bedankt! Dan hoef ik dus niet te hopen erop hahaha Als ik maar hoor dat het hartje goed zit en goed klopt Dan ben ik al blij!!
Nou ik zit ook op het wachtbankje zoals de meeste misschien weten. Tot op heden voel of merk ik nog totaal niks anders dan anders. Degene die op dit moment zwanger zijn of wel eens zwanger zijn geweest, merk je van te voren iets of niet? Spannend......
Ff snel Bijholteontsteking auwwww auw auwww. Heb er al veel ervaring mee helaas maar nu staat mn hoofd even nergens naar sorry. Nog geen ei gespot. @bvs jeetje dat is schrikken.
Hehe!!! Het is eruit hahaha, zeer emotioneel moment.... Deel het graag met jullie: http://youtu.be/bL-4JG8Iwds Veel kijkplezier en hou de zakdoekjes gereed
WAUW! Dat lijkt me wel de reactie waar je op gehoopt had Tissues staan hier gelukkig standaard op tafel Leuk leuk leuk
@bvs. Hoe gaat het nu met je? Mag je wel iets innemen tegen de misselijkheid ofzo? We gaan voor een knipperlichtje over twee weken! @dalk. Succes op het wachtbankje. Helaas zijn zwangerschapssymptomen vaak dezelfde als menstruatiesymptomen... Het blijft afwachten (rotwoord!) @yvonne. Nee helaas geen vroeg ei. Had er wel een klein beetje op gehoopt doordat ik geen tarwekiemolie heb geslikt, ga ik pas na mijn ei doen. Vandaag (dag 13) getest en hij was precies even donker als vorige ronde op dag 13 Blegh ik haat het dat ik vaak bijholteontstekingen heb. Ik denk steeds het gaat wel weg met pcm en neusspray, want ik slik niet graag AB omdat ik zwanger wil worden. maar uiteindelijk zit ik er na een paar dagen helemaal doorheen, dus nu toch aan de ibuprofen 600 Het helpt gelukkig wel tegen de pijn. En dan dat onzekere gevoel van zou het mijn eitje beschadigd hebben? Grrrrr zo niet leuk!
Even snel : AHHHHHHHH FLOOOOOOOOR wat GAAAAAAAF dat je dit met ons wilde delen!!!!!!! Kippenvel, een brok en tranen hier! Wat reageert je moeder geweldig emotioneel! Prachtig, prachtig, prachtig!! Dit was het wachten wel waard pop!! En nu hoef je niet meer geheimzinnig te doen! Leuk ook om een glimp van jou op te vangen ! Je hebt het idee dat je iedereen "kent" hebt alleen geen idee hoe iedereen er uit ziet! Bedankt, bedankt voor het delen <3! Liefs, Yvonne
Even een fotootje van mij, zodat jullie ook weten wie ik ben We delen nu al zoveel intieme info, heb geen grenzen meer
Kom maar op met de gezichten achter de namen😄 Heel grappig, had mij een ander gezicht voorgesteld van je profielfoto gezien, erg leuke foto! Adriana: niet leuk een bijholteontsteking tijdens de feestdagen! Beterschap 💋
Floortje wat een hele leuke reactie van je moeder! Hartstikke leuk dat ze zo reageerde! Leuke foto Yvonne! haha.. geen grenzen meer Oh-oh, moeten we nu uitkijken?! Hier een foto van mij van ergens begin april of mei dit jaar. Ben niet zo van de foto's Bekijk bijlage 435285
Wat een geweldige reactie!! Gewoon helemaal geweldig! Yvonne je bent one hot mommy! Hihi Men eigen harses dan ook maar erop, was afgelopen september in Turkije met men ex schoonzusje op vakantie met zen 2tjes
Bekijk bijlage 435287 Paar weekjes terug Gaan zo eten bij mn ouders, mn darmen rommelen lijkt wel of er een gevecht gaande is haha. Hoop dat ik wat binnenhoud en niet na 5 min op de w.c zit
Leuk al die gezichten! Haha Yvon maak je niet druk 😁 ik kan dat toch niet uitleggen, valt absoluut niet tegen maar gewoon anders😊 je bent een knappe mama hoor!
Wat onwijs leuk floortje hihi. Bvs hoe toevallig ik ken je heb je een berichtje gestuurd haha kleine wereld.
Mooie foto's meiden ik ben nu aan het werk dus kan er geen foto opzetten zal die er later opzetten. Adriana beterschap meis niet leuk.
Oh wat leuk leuk leuk!!! De gezichten achter de namen Ik hou daarvan! Mooie mama's allemaal!! ( moet jij zeggen mama van Hayden!! wauw!!) Denk dat ik ouder ben dan je dacht Floortje. Word maart 2015 al 37.... Ik hoop nog meer gezichten te zien! Voor mij nog geen bekenden. Weet wel dat er sowieso 1 goede bekende van mij op het forum zit, maar die weet toch al dat ik het ben En voor al die anderen uit de buurt: Hallooooo!! Nu nog even een foto van ons drietjes van een poosje terug. Ik sta bijna nooit op de foto. Ik sta liever achter de camera ! Soms baal ik wel eens dat ik van allerlei gezinnen mooie foto's maak, maar dat ik er met mijn meissie en kerel haast nooit op sta! Dus toen een vriendin gevraagd of ze ons eens met z'n drietjes wilde vast leggen. Merel en Mark houden ook niet van op de foto gaan.... Shit Adriana....Wel even gaan klussen hoor!! Wij zijn ook alweer los ( niet dat we alleen deze week actief zijn hoor haha, maar wel met ander idee) Ik ga Merel naar bed brengen. Mijn vriendin/buurvrouw komt zo hier. We gaan samen in onze huispakken naar All you need kijken. Heb allerlei lekkers in huis ( chocolalalala) En onze mannen gaan samen gamen! Wat goed geregeld al zag ik het zelf Liefs, Yvonne
Wow Yvonne wat een knap gezin zijn jullie 😍 En 37 jaar ow my god dat zou je echt niet zeggen. Fijne avond meid.
Veel knappe dames hier!! Yvonne ik snap wat je bedoeld. Ik sta ook liever achter de camera dan ervoor. Er zijn ook in de foto albums hele grote gaten als het om foto's van mij gaat