Gisteren ons bijna versproken. Wilden eerst wachten tot na de eerste echo 6 jan. Maar ik vind het erg vervelend worden dat ik het met niemand kan delen. We willen het morgen waarschijnlijk aan mn schoonouders gaan vertellen en nieuwjaarsdag aan mijn ouders omdat mn vader oudjaarsavond pas thuis komt. pmk geef je helemaal gelijk, meeroken is schadelijk, zoniet voor je zelf als voor jou ongeboren kindje!!! Het staat overal op internet. Ik zoek rokerige ruimtes niet op en verjaardagen waar gerookt word ben ik zo weg.
@BVS: Nog heel even geduld en je kan het delen! Voelde me gister wel een klein beetje een zeurmiep, maar ach... moeten ze maar niet zoveel roken! Elke keer ook die deur weer dicht gooien terwijl ze alle vier net een peuk opgestoken hadden... vond ik wel lichtelijk irritant worden. Zullen de hormonen wel zijn. Had ook ineens gigantische honger om 17:00 en toen wouden ze pas rond 19:00 gaan eten! Uiteindelijk toch voor elkaar gekregen dat we om 18:00 aten
Heb ik ook hoor meiden. Maar je kan er niks van zeggen bij mensen die het nog niet weten dus dat is lastig. Spannend bvs, ben je al wat opgeknapt?
Ja gelukkig ben ik opgeknapt. Vandaag alleen hoofdpijn en moe. Van half 12 tot kwart v 9 geslapen en ben nu kapot. Kan zo weer slapen haha.
BVS: Gewoon lekker je rust nemen! Ik heb ook bijna twee tot drie weken lang gehad dat ik dood en dood moe was. Vaak al om 8-9 uur in bed (filmpje kijken, al viel ik vaak al voor eind in slaap) en pas om 10-11 de volgende ochtend wakker. Indien het mogelijk is, zou ik dat dus ook gewoon pakken als je het nodig hebt. Nu slaap ik minder lang, maar voel ik mij ook minder moe. Wel kak ik ineens enorm in 's avonds. Fijn dat je je beter voelt!
Oooh wat vervelend dat ze dan allemaal zitten te roken, zou ik zelf ook gek van worden! Hoe gaan jullie het vertellen BVS? * Verveeld zich op het wachtbankje*
Nou mn vriend wilde het graag aan zijn broertje en vriendin vertellen en aan zn ouders. Geen idee hoe denk gewoon zeggen. Tegen mijn ouders zeggen we het ook gewoon. Ik ben niet zo creatief en denk dat de reactie van mijn vader in eerste instantie niet zo leuk zal zijn..hij zit er namelijk nog niet op te wachten. Hij wilt liever dat we eerst sparen blablabla..
Vervelend dames dat roken. Maar ja dat is toch een beetje met de feestdagen denk ik. Mensen komen tezamen en vaak wordt er dan toch nog gerookt, 'voor die ene keer per jaar'. @bvs. Dat zal wel loslopen met je vader. Is het het eerste kleinkind voor hem? Enne zwangere dames: gewoon lekker luieren hoor als je daar behoefte aan hebt! Niemand heeft er iets aan dat je nu jezelf overwerkt ofzo. @pmk. Wat een verschrikkelijke 'naam' klinkt niet zo lief. Wat is er mis met 'de baby' of 'de kleine'? @wiesss wat een schattige spulletjes toch. Leuk dat je dat al gekregen hebt. @jillster. Wat doe je om de dagen door te komen? Ik ben aan het puzzelen geslagen voelt zich oud maar dat vind ik heerlijk, met de top2000 aan is voor mij echt genieten, dus wachtbankje, kom maar op! Eerst nog een knaltest, ik heb net getest om 20.00 en die was erg donker, en dat terwijl ik veel gedronken had. Dus ik verwacht straks een knaller. Ik moet nu echt plassen maar wil nog niet. En ik heb ook dorst! Hahaha
Aah denk je niet dat je vader dat idew aan de kant zet zodra hij hoort dat je zwanger bent? Wat een fantastisch idee, puzzelen! Ga morgen meteen eentje halen
Hihi nou die puzzel blijft wel liggen, jij hebt andere inspanningen te verrichten Enjoy! Toch altijd fijn als je hem vind hè..
Ja heel fijn want ik was zo aan het twijfelen! En nog steeds eigenlijk, want de dipstick beschouw ik eerlijk gezegd niet als positief. Ze knallen niet meer zoals ze een paar maanden geleden wel deden. Ik ga nog wel even kijken wat hij morgen aangeeft.
Bij mij knalde de dipstick ook niet heel super hoor. En ik ben er zwanger mee geworden. Heb die man van sensitest zelfs nog opgebeld maar hij zei nee je hebt hem nog niet gehad. Was dus allang geweest!
Heel veel plezier Adriana! Ik had de dipsticks van zwanger & kids en die knalde gelukkig heel erg bij mij (donkerder dan de controle).
Veel plezier adriana hihi. Ow meen je dat nu bvs dat is niet leuk, maar misschien wordt je wel verrast door de reactie van je vader. Wel fijn dat je je beter voelt. Zo nog 2 nachten van 12 uur dus van 20:00 tot 8:00 uur en dan een week vrij. Yeahhh.
Pff nou helaas hoor ik niet tot de 20% die niet misselijk zijn... Vanmorgen op t werk de helft van de tijd op een stoel gezeten om de misselijkheid weg te zitten of op het toilet om te spugen of diarree.. Misschien is het een buikgriepje, heb ik nog hoop haha. Ook zo een last van maagzuur, bah, Vl heeft rennie gehaald, even kijken of dat helpt..
Vervelend floor! Kan idd ook gewoon buikgriepje zijn.. Heb vanochtend eindelijk je video kunnen bekijken, heel mooi die reacties!
Klinkt eerder als buikgriep.. Hier nog geen klachten te bekennen mn zere borsten zijn weg. Wel moe en soms na t eten misselijk. Zijn nu bij mn schoonouders. Schoonvader is nog werken. Had me net slweer haast versproken.
Floortje: Mocht Rennie nou niet helpen, kan je ook bij de apotheek Antagel halen. Kost iets van 6-7 euro. Dit kreeg ik van de huisarts voorgeschreven, maar viel ook zonder recept te halen. Beterschap in ieder geval!! Hier nog steeds sneeuw! Wel jammer dat het redelijk natte sneeuw is. Vriend wou nog met mij naar Kijkduin toe als het lekker gesneeuwd had, maar het bleef daar niet liggen.