Testdrrrrang!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ennovy, 10 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ennovy

Ennovy Bekend lid

7 jan 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Hé lieverds!!
    Hier totaal geen sneeuw gehad...Merel kon de vlokjes wel uit de lucht weg kijken. Maar helaas! Al hebben we dan straks ook geen vieze grijze drab ;) Stiekem hoop ik dat het later deze week nog wat gaat sneeuwen!
    Bij wie ligt wel een dik pak? Natte sneeuw is ook niet leuk hè PMK...Jij woont toch aan de kust?

Hier ook niet optimaal fit.....Vreselijk moe, kan de hele dag wel slapen. Geen zin aan eten en hoofdpijn. Kijk met Mark homeland, maar na half 11 vallen mijn ogen gewoon echt dicht. Vanmiddag ook een dik uur geslapen.
    Denk dat het bij jou ook een buikgriep is hoor Floor! Het heerst zo!! En vooral omdat je het ook over diarree hebt. Zou even kalm aan doen en er maar van uit gaan dat dit niet 3 maanden gaat duren. Het is vaker zo als bij pmk, dat je zo'n honger misselijkheid hebt die over gaat van wat eten. Hoe voel je je nu dan meid?

Adriana, wat leuk om ook een foto van jou te zien! Leuke zoon heb je! En dat geldt ook voor Beautevil! Prachtig!!

Hier zonder ovulatietesten druk om de dag geklust en vanavond ook nog maar even. Geen idee wanneer mijn eisprong is/was maar heb wel vruchtbaar slijm en volgens mijn cyclus is het vandaag. We zien wel. Ben het vertrouwen op spontane zwangerschap toch een beetje kwijt omdat we het iedere maand heel goed doen.

Jillster, logisch hoor! Hoop dat we je snel zullen mogen bewonderen met die dikke buik!

Wauw Wies wat ben jij al verwend! Prachtig! Dat vond ik ook het grote voordeel haha! Net als met 20 weken het geslacht al bekend maken. Krijg je niks meer in crème of wit maar gewoon echte meisjes of jongens kleren!

Ik stop er weer mee...Ben vast iemand vergeten maar krijg weer zo'n hoofdpijn.

Dikke kus,
    Yvonne

2. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    Yvonne: Ja wij wonen vlak aan de kust in Den Haag. Vanavond toch wat droge sneeuw gehad, maar niet genoeg! Denk ook dat het morgen allemaal drap is!

Floortje: Hoe voel je je nu? Lekker uitzieken hoor!!

Lig nu languit op de bank, poes op schoot, vriend is even een rook pauze aan het inlasten. Zijn 'The Equalizer' aan het kijken. Ga hierna ook lekker naar bed! Moe! Ook al de hele dag een vaag gevoel in mijn maag, niet misselijk, kan het niet echt omschrijven. Ook nu last van bandenpijn en pijntjes dat de baarmoeder groeit. Trekkende/stekende pijn (als ik te snel omdraai/opsta of moet niezen) in combinatie met lichte krampen die komen en gaan. Een heel eng gevoel!!

3. dalk

dalk Actief lid

10 okt 2014
    425
    0
    16
    Hier in Brabant echt veel sneeuw gevallen! Maar het wordt zo snel een zooi he! Mijn lijf is ook niet echt top, vanmiddag naar een verjaardag geweest en was net optijd thuis daarstraks. Vreselijke buikkrampen en ook last van diarree. Gelukkig is nu alles al weer een beetje gezakt. Zometeen maar gewoon lekker naar bed denk ik.

4. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Jeej pmk je bent ook al 9 weken:) wat een mijlpaal vind ik dat. Niet zo gek dus dat je al wat pijntjes krijgt, dat hoort er helaas ook bij.

Hier ook geen sneeuw gehad, alleen van die vieze natte drab.

Voor degenen die ziekjes zijn: beterschap en een dikke knuffel!
    Ik neem plaats op het wachtbankje, we hebben goed ons best gedaan.

5. vlinderen

vlinderen Lid

11 dec 2014
    75
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hwy allemaal,
    Ben al heer even niet geweest, maar jammer genoeg niet omdat ik zo blij was over mijn zwangerschap. Ik heb verschrikkelijke dagen achter de rug.
    We hebben onze guppy verloren :(
    Wat begon als blijdschap eindigde uiteindelijk niet goed.

Eergisteren begon ik heel veel pijn te krijgen en bloedverlies,gelukkig kon ik gisteren avond eindelijk terecht bij de gynecoloog terecht,en die vertelde het slechte nieuws: we waren onze guppy al verloren..

Hoewel ik al wist dat ik een miskraam kreeg, kwam het allemaal heel hard aan en heb een paar traantjes laten vallen

Gek he, dat je van zo iets kleins je zelf zo erg aan kan hechten.

Maarja het zij zo, ik kan er verder niks aan doen. Ik hoop dit nooit meer mee te maken want het is letterlijk slopend.
    Buiten alles probeer ik toch positief te blijven.

Liefss xx

6. Wendy blesing

Wendy blesing Actief lid

8 nov 2014
    305
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi lieve meiden,

@Vlinderen: Oh wat erg! Snap dat je daarom een traantje laat, ook al is het nog zo klein. Je gaat je toch onbewust misschien al hechten. Positief blijven is altijd goed. Maar je mag best verdrietig erom zijn.

@Adriana: Hoop dat het deze ronde gelukt is.

@PMK; Ja dat trekkende gevoel hoort er wel bij denk ik. Maar blijft eng. Hier gister ook sneeuw gevallen. Natte sneeuw gelukkig. Ik hou niet zo van sneeuw. Vooral niet als ik naar mijn werk moet. Want ik moet namelijk met de trein.

@Yvonne: Hoop ook voor jou dat het toch raak is deze maand. En beterschap!

Verder beterschap aan de meiden die ik vergeten ben. En niet ziek zijn met oudjaar!

Hier nog geen eisprong te bekennen. Gebruik ovulatietesten. Zit nu op dag 10. Had gister wel een beetje rekbaar slijm. Dus misschien heb ik over een paar dagen mijn eisprong. We zijn wel al aan het klussen voor de zekerheid. En omdat het leuk is natuurlijk. Iemand ervaring met de ovulatietesten extra gevoelig van testjezelf.nl?

7. BVS

BVS Bekend lid

28 nov 2014
    797
    0
    0
    V
    @Vlinderen heel veel sterkte, dit wens je niemand toe. Vind het heel erg voor jullie. Dikke knuffel.

Gisterenavond mijn schoonouders, schoonbroertje en zn vriendin het blijde nieuws vertelt. Hahaha ik was ZO zenuwachtig!
    Mijn vriend zei; pap, mam moet jullie wat vertellen...Mijn schoonmoeder; wat dan krijg je een kind? Wij in koor; Uhhh ja! Schoonmoeders; NEE GA WEG! Dat meen je niet. Dat is een grapje toch ( zei ze met lachend gezicht ) Ik nee echt niet hier kijk mn testen maar. Nou toen geloofde ze het ze was door het dolle heen. Ohhh ik word oma zegt ze. Schoonvaders was ook super blij. Mijn schoonbroertje zei alleen IK WORD OOM! En mijn schoonzusje moest huilen hahaha. Ze vonden het zo leuk! Ik was helemaal opgelucht dat nu eindelijk iemnd het wist.

Donderdag gaan we het mijn ouders vertellen. Helaas is mijn vader voor werk in Frankrijk en komt hij oudjaarsdag pas terug. Nog even geduld hebben dus. Ik hoop dat hij net zo positief reageerd.

Gisterenavond wezen eten met 12 man bij tapas. Zo lekker, als ik potverdorrie niet heel veel moest laten staan. Geen chorizo, geen krab en garnalen in witte wijn saus, geen carpacio, geen biefstuk WEEHHHH. Jammer jammer, mjaa dan nog maar een keer terug als ik niet meer zwanger ben. Ik zei tegen vl ik wil na me bevalling na de sushi haha.

Hoe was jullie kerst? De dagen een beetje doorgekomen? Op naar oud en nieuw ( heb er niet zn zin in eigenlijk )

8. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    @Vlinderen: Heel veel sterkte en wat een ontzettend jammer nieuws. Je gaat je inderdaad toch hechten ook al is het nog zo kort.

Krampen horen er inderdaad bij, maar een fijn gevoel is anders haha ;) Voor mij is de mijlpaal de 12 weken! :)

BVS: Ontzettend leuke reacties! Durf te wedden dat jouw ouders ook helemaal door het dolle heen zullen zijn!

9. Pkuiper

Pkuiper Actief lid

16 okt 2014
    201
    0
    0
    @ Vlinderen, heel veel sterkte en een digitale knuffel,

@ BVS wat leuk dat ze zo enthousiast reageren.

Voor degene die nu babydansjes moeten doen heel veel succes, voor degene die grieperig zijn beterschap.

10. Jillster

Jillster Bekend lid

30 nov 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Ohnee Vlinderen, wat erg voor jullie! :( veel sterkte, goed dat je positief blijft maar er mag ook zeker ruimte zijn voor verdriet! Liefs!

Beterschap Yvonne!!

Wat een lieve reacties BVS:)
    Even geduld, straks mag je alles lekker weer eten!

Ik ga oud en nieuw bij familie vieren maar heb er ook niet echt zin in.. Vind het altijd zo'n verplicht feestje! Als ik er eenmaal ben is het vast wel weer gezellig..

11. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Vlinderen wat erg! Veel sterkte...

@bvs. Leuk die reacties :)
    Wist je dat wij het pas verteld hebben met 13 weken toen ik zwanger was van ons zoontje? Ik vond het heerlijk om een geheimpje te hebben samen met mijn man.

@pmk 12 weken is ook een hele belangrijke mijlpaal. Nog 3 weekjes :)

@yvonne hoe is het?

12. BVS

BVS Bekend lid

28 nov 2014
    797
    0
    0
    V
    Ik ben ook heel blij als ik 12 weken ben. Nog 6 weekjes te gaan hahaha.
    Nou wij zeggen het ook pas met 10 weken tegen de rest van de familie en vrienden, want mijn oma die zal het nog net niet in de krant laten zetten hahaha. En met ong 12 weken de dag dat we 1 jaar samen zijn ( 3febr ) gaan we het op Facebook zetten. Dan mag iedereen het weten.

13. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Ownee vlinderen wat een verdrietig nieuws, ik kan er helaas over meepraten ik kan alleen maar zeggen geef toe aan he verdriet en verwerk het op je eigen manier sterkte meis.

Nou hopelijk is het raak adriana.

Wat een leuke reacties bvs,3 feb dus he ik hou facebook in de gaten hihi ;)

Ik heb ook echt GEEN zin in oud en nieuw dat het maar snel voorbij is.

Voor de meiden die nog ziek zijn beterschap..
    Ik ben net mn bed uitna een nachtdienst straks nog een x werken van 20:00 tot 8:00 uur en dan lekker een week vrij.

14. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Dikke knuffel meid, geef het tijd! Hoe klein het was jullie guppy! Sterkte

15. Floortje90

Floortje90 Actief lid

25 sep 2014
    312
    0
    0
    Ouderenzorg
    Uithoorn
    Vlinderen wat een naar nieuws :( hoop dat je het een plekje kan geven, veel sterkte meis!

Heerlijk he die blije reacties BVS:)

Yvonne, hoofdpijn weer weg?

Hier weer beter! Was inderdaad een buikgriepje, 1 dag ziek en vandaag alweer hele dag gewerkt:)
    Ben allang blij, haat ziek zijn.. Vind het toch altijd bijzonder hoe beroerd je, je kan voelen en de volgende dag nergens meer last van hebt.. Raar lijf!
    Gister al meteen een 9 maanden dagboek ontvangen van mams, zo leuk!

Ik heb ook geen zinnnnnn in oud en nieuw maar dat komt omdat ik de nacht in moed, bleh!
    Dus Wiesss ik ben jaloers dat het voor jou alweer bijna klaar is terwijl ik nog moet beginnen;) fijne week gewenst!

Gisteren hebben we de vakantie omgeboekt, stond op 3 september gepland met mijn ouders naar Samos maar dat ging niet lukken haha, dus met 1 telefoontje was het zo geregeld (en nog goedkoper ook)! Nu kunnen we alsnog met zijn 4tjes, zie mezelf al heerlijk aaiend over mijn buikje in de zon😇
    Vliegen 4 juni, dan ben ik net de 6 maanden gepasseerd..
    Kan mij er nu al op verheugen!!

16. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    Ik heb wel maar tegelijkertijd ook geen zin in oud en nieuw :p Lekker vaag!

Heb lekker tijd voor mezelf genomen vandaag. Alvast een voor tekening gemaakt voor de muur schildering die ik wil maken zodat ik een voorbeeld bij de hand heb. Knorretje wordt wel nog iets kleiner en komt meer tegen pooh aan te zitten, maar verder gaat het wel zo worden :) Kan niet wachten!!

Bekijk bijlage 435772

17. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Mooi! Ga je dat echt zelf doen? Ik ben ook wel fan van winnie the pooh, had er ook gordijntjes, badje, schilderijtjes en beddengoed etc van aangeschaft toendertijd.

18. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    Yup... Tenminste, tenzij ik allerlei rare klachten heb, dan niet. Zoals het er nu uit ziet wil ik dit wel gaan doen. Misschien tegen die tijd nog iets anders tegen gekomen, maar vond deze wel lief!

19. Ennovy

Ennovy Bekend lid

7 jan 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Vlinderen......&^$%#*&#$&^%.........
    Hier zijn gewoon geen woorden voor!! Ik weet wat het is pop, heb het zelf 3 maanden terug gehad. Je gaat dan van heel blij naar heel verdrietig. Het is zo oneerlijk! Sterkte lieverd! Ik denk aan je!

Hoofdpijn zakt af! Voel me ietsje beter gelukkig! Zijn vast heel vroege zwangerschapskwaaltjes, had waarschijnlijk gisteren mijn ei :p Zou ik al gaan testen :D????? Heerlijk dat wachtbankje en hoop ook zó dat ziekenhuis misschien niet nodig zal zijn....WIE WEET!!!

Mooi pmk! Mijn zusje heeft ook ooit zoiets gemaakt op haar werk ( consultatie bureau) Was ook zo mooi!

Oehhh wat heerlijk, op vakantie met je bolle buikje! Bij merel heb ik dat ook nog gedaan. Met de hele familie naar mijn zusje in Spanje. In een all inclusive hotel! Heeeerlijk!! Was in oktober en begin december was ik uitgerekend. Was op het randje dat ik nog mocht vliegen. Moest ook verklaring van de gynaecoloog mee dat het mocht. Ik vond het echt zalig! Je voelt je dan top en hebt al een mooie buik. Heerlijk pronken bij het zwembad haha. Zal eens kijken of ik een foto kan vinden :) Mijn zusje was toen ook net zwanger.

Waarom hebben jullie toch geen zin aan oud en nieuw? ik kan me daar echt op verheugen! Nieuwe start, jaar overzien. En vooral voor de zwangeren onder ons: Man, het jaar dat jullie kleine kindje geboren wordt gaat dan beginnen YEAHHHH!!!
    Wat gaan jullie doen op oudejaarsavond?

Yes Floortje, het was dus gelukkig echt een buikgriepje!!

Wiesss en BVS kennen jullie elkaar? Of was dat een grapje van facebook?

BVS, volgens mij heb ik nog niks gezegd over je vader. Hij zal misschien best even moeten wennen, maar hij heeft gelukkig bijna 8 maanden de tijd om er naar toe te leven. En het zal echt goed komen! En wie weet is de reacties wel heel positief!

Pmk, ik zit lekker vruchtjes te eten: appel en 2 mandarijnen :)
    Wij noemden Merel altijd Pukkie ( hebben het er toen serieus wel eens over gehad om haar Puck te noemen. Waren we al zo aan gewend :))

Zal zo even verder terug lezen maar mijn internet is ineens zoooo traag.

Liefs,
    Yvonne

20. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    Verdomme.. Schrik me eigen wezenloos hier. Lag lekker te slapen en word ruig verstoord door schuiven, kraken en gedonder! Dacht echt even dat er een inbreker bezig was!! Blijkt het sneeuw op het dak te zijn die met pakken naar beneden komt! Elke keer weer een nieuw stuk.... Pffff...! Wou al bijna gillend naar m'n vent rennen (is toevallig nog wakker). Hahaha...!!

Deel Deze Pagina