Heel begrijpelijk dat je het ongezien wil halen, zeker hier in het dorp! Alles gaat als een lopend vuurtje dus tsjah Het zou zeker een prachtig kadootje zijn!!!!! Ondanks dat het niet onmogelijk is omdat er nooit een oorzaak gevonden is, acht ik de kans erg klein. Maar zeg nooit nooit Ik ga het wel een beetje volgen en misschien soms es reageren. Ik hoop in ieder geval veel mooi nieuws te lezen hier
Nee, we lopen niet in het ziekenhuis. We zijn er wel geweest hoor. Maar toen we een afspraak bij de fertiliteitsarts kregen, toen hebben we samen een goed gesprek gehad en besloten om de natuur z'n gang te laten gaan. We hebben een gezonde dochter en zoon. Alles wat er nog bij mag komen is een cadeautje. Ik ken mezelf te goed. Als blijkt dat het aan mij zou liggen ,dan zou ik me daar altijd schuldig over voelen en mijn man idem. We hebben wel een limiet gesteld. We gaan door met proberen tot mijn 39e verjaardag en is het dan nog niet gelukt dan gaat mijn man zich laten helpen. @Ennovy, van onze dochter zijn we 4 maanden bezig geweest en van onze zoon bijna 3 jaar. Alleen toen niet heel bewust met ovulatietesten etc. Meer zo van "oké we laten de ac staan en we zien wel wanneer er iets gebeurd".
Hebben jullie ook zo'n last alsof er een ballon in je baarmoeder zit? Was net in de sporthal voor de training van zoon en ik zat op de tribune. Er viel me iets weg en ik moest zittend bukken om het op te pakken. Jemig zeg. Dat deed pijn. Alsof er iets in de weg zat. Verder een "nat" gevoel van onderen. Niet dat ik veel afscheiding heb, maar meer het gevoel terwijl er niets is... vreemd. En ik ben zo vreselijk moe. Ben maandagavond om 9 uur in slaap gevallen op de bank (man had vergadering) en gisteravond wilde ik darts kijken en lag ik ook al weer te pitten om half 10... Manlief maakte me om 11 uur wakker en vroeg of ik niet liever in bed lag Nou ik ga even eten maken. Ovenfriet met kipschnitsel. Lekker !!!!
@bibaboe Die ballon in de buik dat had ik ook een paar dagen terug. Van 4 tot 8 dpo 'last' van gehad. En ik voelde ook wat gerommel in de onderbuik, heel apart. Daarom had ik ook zo'n goed gevoel, maar nu na de witte test is dat helemaal weg.
En wanneer word je 39 Bibaboe? Heb je nog even? Ik ben 36 en huisarts heeft gezegd dat als ik over 6 maanden nog niet zwanger ben, ze me gaat doorsturen naar het ziekenhuis. Hoe oud zijn je kindjes? Dat moe zijn herken ik heeeel erg! Gisteren met mijn dochtertje en de buurmeisjes met de lampion gelopen. Toen ik thuis kwam, was ik gewoon misselijk van vermoeidheid. Gevoel dat ik de hele dag wel kan slapen. En vaker plassen. Valt me op dat ik sinds een week iedere nacht moet plassen. Heb ik normaal nooit ( vorige maand ook...En toen was ik zwanger...) Maar goed, negatieve test van vanmiddag geeft me geen goed gevoel...Nog maar weer afwachten! Hmmm klinkt lekker! Geen sateschnitzel ?? Wij gaan naar mijn schoonouders te eten. Daar is mijn dochtertje iedere woensdag en dan eten we daar met z'n allen s avonds. IDEAAL!! Liefs, Yvonne
Hahaha ik vindt Sateschnitzels gewoon super lekker. Kipschnitzels zijn ook oké maar sateschnitzels... Meestal zijn de gebruikersnamen waarvan ik denk. Oh! Das een leuke.. al bezet en blijk ik dus weer niet zo origineel als dat ik zelf dacht.. Vandaar deze.. Ik ben inmiddels nog niet ongesteld. Vreemd want ik heb sinds gister ochtend/ middag bij vlagen gemene buikpijn die verdacht veel lijkt op de menstruatiekrampen die ik altijd vanaf ongeveer de dag van te voren heb. Daarnaast een temperatuur curve waar met de beste wil van de wereld geen touw aan vast te knopen is en dan dus die negatieve test.. Maar aan de andere kant. Heb ik toch het idee dat de buikpijn/ krampen/ steken net ietsje anders zijn en doen mijn borsten ook niet zoals ze normaal doen.. Nouja kijk het nu gewoon maar per dag aan. Volgens FF is morgen mijn NOD dan zou mijn cyclus dit keer 26 dagen zijn. Als ik op mijn ei afga is het a.s zaterdag.. Maar om safe te zijn ( als ik het tot zover red om niet ongesteld te worden) ga ik uit van mijn langste cyclus van 30 dagen en test ik dus pas zondag weer.. Als ik dat red
hoi meiden klets graag met jullie en lees ook graag mee !! Hier ook wel testdrang daarom geen testen in huis !! Kijken hoe lang ik het vol houd !! Maandag mijn nod dus nu nog erg vroeg om te testen voor mij denk ! Hopen op veel positieve testen !! X x
Hihi hormonale dames en lekker eten!! Hier typisch gevalletje van ongestelde vreetzucht Ik ga mn testen maar even bewaren voor 'echte' kansen, hopelijk mogen we snel met een behandeling starten!
Haay meiden hier ook zo iemand haha! Mijn afgelopen 3 maanden waren mijn cyclussen rond de 20 dagen en zit nu al op dag 27.... Vanmorgen getest en negatief Begin echt te twijfelen wat dit nu kan zijn? Is het me cyclus die weer normaal word? ik heb alleen lichte tot geen krampjes en gevoelige tepels terwijl ik normaal last van me darmen enz krijg... of is me hcg zo laag omdat me cyclus dus in de war is/was dat ik te vroeg getest heb? Word er een beetje moedeloos van
Hé Yvonne, ik word in april 39. Mijn kinderen zijn 12 en 8, dus het zal sowieso een flink leeftijdsverschil worden. Een soort van 2de leg mocht het ons nog gegund zijn. De schnitzel is er absoluut niet lekker in gevallen. Blegh voel me zo misselijk! En m'n ogen vallen bijna dicht. Nou, ik ga niet al te laat naar bed vanavond. Hopen dat ik wat kan slapen. Morgenvroeg krijgen we de uitslag van de scans van m'n vader en horen we of ze hem nog willen/kunnen opereren of dat het palliatief wordt. Fingers crossed! Fijne avond dames!
Sateschnitzels ZIJN ook erg lekker Moet gewoon even wennen met het typen naar jou toe. Denk niet dat ik mijn tweede zo zal noemen Wat is FF? Dacht dat ik alle afkortingen nu wel kende maar deze is nieuw...Mijn eisprong was op zondag denk ik ( zaterdagochtend knaller) dus zit ook nog vroeg ( banner klopt niet helemaal) Hoop zo dat jij ook een streepje krijgt! Hopelijk kan je zondag lekker testen en is er nog geen bloed dan! Pfff heftig Bibaboe...Sterkte morgen! Hoop dat je wel kan slapen. Je hebt dus nog even de tijd gelukkig! En leeftijdsverschil is wel leuk! Maken alles bewust mee en kunnen echt al helpen. Merel wordt volgende maand 3. Zij zal ook alles echt mee maken. Kijk daar zo naar uit! Wanneer ga jij weer testen? Bedankt Wies! Ik had de hoop al bijna opgegeven omdat ik zag dat je met deze vroeg kon testen....Vrijdag ( of morgen!) nog maar eens een kv vol piesen! Trutje ( sorry, maar tikt nog raarder dan sateschnitzel....) welkom!! Nog even geduld dus...Maar zijn meer van ons die rond zondag NOD hebben, dus je staat niet alleen Ben je al ongesteld dan Lies? Of moet je dat worden denk je? Sadieraven...pfff wat onzeker!! Liefs, Yvonne
Uhhhh heb deze keer 9 ( gisteren) en 10 ( vandaag) getest...De meesten hier met mij zijn van die idioten die tegen beter weten in ver voor nod testen. Bij mij dan ook beiden negatief. En ook al weet je dat het nog te vroeg is, toch krijg je een beetje een negatief gevoel van een witte test.... Vorige maand had ik op 12 DPO een tuur streepje, die dagen daarna opliep ( uiteindelijk een miskraam...)
Oh wat een leuk topic, ik lees mee want oh wat heb ik mezelf toch slecht onder controle... Wil eigenlijk nu al, 7dpo ,aar weet dat t echt veel te vroeg is.... Zaterdag ga ik uit eten, en probeer dan voor t eerst....
Haha al die rare nicknames hier FF betekent fertility friend, dat is een website waar je je temperatuurkaartje kan bijhouden (klik maar eens op iemands link in handtekening). Heel handig als je temperatuurt. Morgenochtend ga ik weer testen(11dpo), hoop op een tweede streepje. Als hij wit is wordt het wachten op ongi.... Begint de cyclus weer opnieuw. Wachten op ongi, wachten tot ongi voorbij is, wachten op ei, en dan die vreselijke week na ei, (en dan veeeeel te vroeg testen hihihi) Wie test er nog morgenochtend?
Gnagna, als ik je bericht zo lees, ga je dat never nooit niet redden Mas Maar wij snappen je!! Join de club!! Liefs, Yvonne
jeetje heftig bibaboo, sterkte. Alles testers ook weer succes morgen voor mij morgenochtend geen test maar een tandvleestransplantatie oei daar zie ik tegen op zeg haha.
Ben ik de eerste van vandaag? bibaboe heftig... Sterkte. Hopelijk "goed" nieuws. wiess brrr Hoe dat zo? sterkte ermee! mijn test Bekijk bijlage 428617