Testdrrrrang!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ennovy, 10 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Wauw mooi pmk, zoiets wil ik ook op mijn muur in de kinderkamer.
    Wow dat is inderdaad schrikken dan als je denkt dat er iemand binnen zit haha, gelukkig was het maaar de sneeuw.

Ow dat is een lekker vooruitzicht nog even op vakantie voor je moet bevallen heerlijk.

De rede dat ik geen zin heb in oud en nieuw, omdat ik voor ik wist dat ik zwanger was enorm opzag tegen de feestdagen, weer een jaar zonder zwangerschap en elke keer met oud en nieuw tegen elkaar zeggen dit wordt ons jaar bla bla bla. Maar ondanks dat ik nu zwanger ben kan ik er nog niet optimaal van genieten omdat ik zo onzeker en bang ben dat het mis gaat. Ik weet dat ik dat niet moet zijn maar je gevoel kan je niet uitschakelen. En ik ben pas gerust als ik een echo heb gehad, en daarom moeten die feestdagen snel voorbij zijn des te eerder is de echo ;)

Ja heel toevallig kennen bvs en ik elkaar hihi, daar kwam ik achter doordat we ineens foto,s hier gingen plaatsen hihi.

2. BVS

BVS Bekend lid

28 nov 2014
    797
    0
    0
    V
    Ik ben het helemaal eens met wiesss! Des te eerder die echo des te beter. Voor mij kan deze week niet snel genoeg gaan. Nog 1 week en 1 dag wachten. En omdat ik zo moe ben en we daarna nog opstap gaan heb ik er ook al geen zin in. Iedereen kan drinken en zal dronken zijn, en ik kan niet drinken en ik raak geirriteerd van dronken mensen vooral als we erna nog naar cafe gaan. Alleen mn schoonzusje/broertje weten het dan maar heb er gewoon geen zin in.

Om 11u komt moeders voor moeders. Toch wel spannend om nog een test te moeten doen. Ga dan denken zou die wel goed zijn?, knalt die wel? Mijn plasje staat al klaar :)

3. Jillster

Jillster Bekend lid

30 nov 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Spannend BVS! Wat is moeders voor moeders? Zie dat hier regelmatig voorbij komen..

Heel mooi PMk! En schrikken zeg.. Er is hier van de week in de buurt ingebroken, dan zit je ook wat meer op je hoede thuis.

Dat is ook helemaal waar Yvonne, een nieuw jaar voelt altijd als een nieuwe start/kans:) en hopelijk voor ons allemaal iig het jaar dat we zwanger worden en voor sommige zelfs bevallen!

Hier begint de testdrang wel een beetje te komen, weet niet precies wanneer NOd is omdat ik mijn lf weet maar ga uit van de 14 dagen dus nog eventjes geduld haha.

4. BVS

BVS Bekend lid

28 nov 2014
    797
    0
    0
    V
    Moeders voor moeders is dat je vanaf ong 6 weken tot de 11 weken je urine opvangt. Hun gebruiken het HCG wat in je urine zit voor moeders die niet zwanger kunnen worden. Even globaal uitgelegd.

5. Lies30

Lies30 Fanatiek lid

1 nov 2014
    1.019
    28
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zuid-Holland
    Lieve meiden, komende weken schrijf ik even wat minder op deze pagina. Alles bijhouden word me een btje veel en on topic heb ik momenteel ook even niets. Ik ervaar veel steun aan het forum, maar ben er tegelijk ook wel wat teveel mee bezig. Volgens mij heb ik dat hier wel vaker horen zeggen ;). Ik kom er voor uit: Ik ben Lies en ik ben een Anonieme Forum Verslaafde!

Gezien alles me veel energie kost momenteel dus eventjes een korte time out van hier, tuurlijk zal ik nog eens meelezen. In het nieuwe jaar praat ik graag weer met jullie mee als hier de testdranggg gaat toeslaan!

Gezellige feestdagen & een gezond en vruchtbaar 2015!
    Tot later meiden, jullie zijn geweldig!

6. BVS

BVS Bekend lid

28 nov 2014
    797
    0
    0
    V
    Bekijk bijlage 435887

Mn mvm testje :)
    Komt die vrouw binnen, stelt zich netjes voor. Ziet ze me werk telefoon liggen zegt ze; HEYYYY werk jij ook bij de thuiszorg? Uhmmm ja haha. Werken we beide voor de zelfde werkgever. Gelukkig heeft ze beroepsgeheim haha

Lekkere warme wikkeldoek voor junior gekregen..ons eerste kadotje :)

Lies ik hoop dat 2015 voor jullie beter uitpakt. xxx

7. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    Lies, heel begrijpelijk hoor. Geniet er lekker van, het moet geen dagtaak worden natuurlijk :) Fijne jaarwisseling toegewenst en een vruchtbaar 2015 ;)

Ja.. de sneeuw bleef in mini lawines naar beneden komen van het dak af, maar dan valt het net half bij ons op het balkon. Het was net of er elke keer iemand naar beneden donderde :D Gelukkig na 1,5 uur was het meeste wel van het dak af :p

Mooie tet hoor BVS! Mag je meteen beginnen?

Hier is het aftellen nu echt gigantisch begonnen! Over een weekje mijn eerste echo :D

8. BVS

BVS Bekend lid

28 nov 2014
    797
    0
    0
    V
    Ja ik mag meteen beginnen :)
    Zal wel even lastig worden om er iedere keer aan te denken haha..

9. Floortje90

Floortje90 Actief lid

25 sep 2014
    312
    0
    0
    Ouderenzorg
    Uithoorn
    Mooie tekening hoor pmk, ben zelf niet zo een poeh fan maar vind het altijd knap als mensen het zo goed kunnen na tekenen:)
    Ja dat aftellen gaat elke dag langer duren.. Pfff, nog even volhouden:)
    Hier geen sneeuw te bekennen dus ook geen gedonder van de daken:p

Begrijpelijk lies! Fijne jaarwisseling en tot volgend jaar(klinkt dat gek he?)

Jaaaa Yvon foto:D

Mooie test bvs, toch altijd fijn als je meteen mag beginnen!

10. BVS

BVS Bekend lid

28 nov 2014
    797
    0
    0
    V
    Bahh hier in het zuiden zijn we goed getroffen. Vanmorgen is er weer wat gevallen:x
    Straks werken, lang leve de thuiszorg:p

11. Wendy blesing

Wendy blesing Actief lid

8 nov 2014
    305
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel begrijpelijk lies! Hopelijk een vruchtbaar jaar voor jou. Ik heb eigenlijk hetzelfde als jou. Ik ervaar het als steun, maar ook tegelijk teveel mee bezig. Dus ik ben hier niet iedere dag meer.

@BVS: Ah bah, sneeuw. Van mij hoeft t ook niet.

@pmk: Wel een foto van de echo plaatsten hoor. (Alleen als je dat wil natuurlijk) Wel spannend!

Hier nu een iets donkerder streepje op mijn ovulatietest. Denk dat hij morgen of overmorgen wel net zo donker is als de controlestreep. Vanavond maar en deze week maar gezellig maken.

12. Jillster

Jillster Bekend lid

30 nov 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Thanks voor de uitleg bvs en mooi testje!:)
    Veel plezier Wendy;)

Snap je Lies, veel geluk voor het komende jaar en wie weet tot snel!

13. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    haha, ik zal een foto plaatsen als we een goede echo hebben gehad :) Gaat helemaal goed komen :)

14. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Bvs super mooie test. Ik ben ook vandaag begonnen met plassen.
    Heel begrijpelijk lies, je moet t op jou manier doen. Veel geluk in 2015.

15. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Ff een vraagje over mvm:
    Waarom vragen jullie aan elkaar wanneer je mag beginnen? Is het soms zo dat je nog niet mag beginnen vanwege te weinig hcg ofzo?
    Mocht ik nog eens zwanger worden dan wil ik ook heel graag meedoen, kan niet wachten! Bij mijn eerste niet gedaan jammergenoeg.

16. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    Ja. Bij mij kwamen ze langs toen ik nog geen 5 weken was. Vaak is het hCG dan nog te laag. Ik mocht (gelukkig) wel meteen beginnen.

17. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Ja normaal gesproken begin je vanaf 6 wkn. Maar bij hun doe je nog een zwangerschapstest die meer hcg nodig heeft. Wanneer deze in hun ogen overtuigend genoeg is mag je beginnen, daarom mocht ik vandaag al beginnen ipv volgende week maandag. Want het is altijd op maandag beginnen zo is het aan mij uitgelegd.

18. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Ow oke. Dank voor de uitleg dames.

Pfff ik verveel me

19. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Zit net ff te zoeken op de site wat er te vinden is over ibuprofengebruik tijdens het zwanger worden. Is niet zo best :(
    Belemmert het innestelingsproces
    Verhoogt de kans op miskraam en aangeboren afwijkingen :(

Weeeee

20. Pkuiper

Pkuiper Actief lid

16 okt 2014
    201
    0
    0
    @ PMK, dat is dan behoorlijk schrikken geblazen zeg. Gelukkig was er niks aan de hand.

@ Lies, begrijpelijk, ik lees zo af en toe mee probeer op iedereen te reageren maar doordat er vaak zoveel gepost is onthoud ik het allemaal niet sorry daarvoor.

@ BVS wat leuk dat je meedoet aan mvm.

Voor degene die ik even vergeten ben sorry ben nogal moe en ga nu heerlijk mijn bed opzoeken

Welterusten allemaal

Deel Deze Pagina