Hé goodmorning wijfies!! Ben nu wel blij dat er hier geen sneeuw is gevallen Geen vieze blubber, geen inloop sneeuw in het hele huis, geen gladde wegen. Alles is schoon en droog hier! ( stiekem wel jaloers hoor, sttt!!) Zoveel sneeuw dat het in zulke stukken van het dak af glijdt joh PMK! Je zal je mal schrikken! ( of er net onder lopen!) Hoofdpijn is weg en voel me een stuk beter! Gisteren zelfs hele middag naar een subtropisch zwembad geweest met Merel, een vriendin van mij, de buurmeisjes, de buurman en Mark. Was erg geslaagd! En gek genoeg was mijn hoofdpijn daarna over. Lies, ik snap het wel hoor. Gelukkig heb ik dat zelf niet. Ben momenteel wel echt alleen hier in dit onderwerp actief. Ik lees soms wel wat ( vooral bij de testen soms even sneupen) maar daar blijft het voor nu even bij. Als je eenmaal begint, zit je zo een hele avond te lezen en te schrijven. Hier , bij jullie vind het gewoon gezellig. Echt iedere keer benieuwd hoe het met iedereen gaat. Kan ook echt niet wachten op alle echo's van de zwangeren!! En de positieve testen van de ( nog) niet zwangere! Jammer dat er nog niet echt iemand rond NOD zit....Straks barst het weer los hier van alle test verslaafden! Ben benieuwd wie deze ronde het sterkst in haar schoenen staat Jezus Adriana....Maar je hebt dat toch geslikt voor je eisprong? Dan zal het toch geen kwaad kunnen? Ik slikte voor mijn positieve test 3 maanden geleden steeds APC in verband met erge hoofdpijn. Hoorde later ook dat dat heel slecht is en denk stiekem dat dat de schuld is van mijn miskraam. Heb nu ook alleen maar paracetamol in huis voor de zekerheid. Ik zit nu officieel weer op de wachtbank want mijn eisprong is nu zeker weten voorbij. Geen vruchtbaar slijm meer en aangezien mijn cyclus heel regelmatig is, heb ik hem afgelopen weekend gehad. Nou aan onze inzet zal het zeker weer niet liggen Mooie MvM test man!! Lijkt me ook best even wennen dat je het op moet vangen. Gelukkig is hier vlakbij een plek waar ik het kan dumpen. Zin om te beginnen! Mijn babykamer wordt paddenstoelen thema Dat weet ik al heel lang. Bij Merel was/is het veel roze en de vlinders van Lief lifestyle. Nu wil ik echt rood/wit. Heb al van alles verzameld erg hè! Maar mijn vriendin en ik zijn van het sneupen op rommelmarkten, kringloopwinkels en Marktplaats. Zo kom ik af en toe een juweeltje tegen. Tweede kerstdag bij de Xenos wel 10 vilten paddenstoeltjes gekocht. Was nu met 50% korting omdat ze officieel voor in de kerstboom zijn. Maar ik ga daar wat leuks mee doen! Kan stiekem niet wachten! Wat grappig dat jullie elkaar bleken te kennen BVS en Wies Bijzonder! Geen probleem dat jullie het nu al van elkaar weten? Of was het even schrikken? Oh Jillster jij zit denk ik het dichts bij testen. Spannend!! Wat zou dat een gaaf begin van 2015 zijn man! Ik hoop ook nog dat het raak is en we het ziekenhuis niet nodig zijn. Hier voor Floor even de foto's van zwanger aan het zwembad Alleen zijn het foto's van foto's....Ze staan op mijn harde schijf maar aan gezien ons leuke konijn alle kabels had doorgebeten en ze mij bij mediamarkt niet de juiste hebben verkocht, kan ik er niet bij.... Mijn zusje ( die dus in Spanje woont) was hier maand of 3 zwanger en ik maand of 7. Ik van mijn eerste, zij van haar derde ( inmiddels heeft ze er 4!) Dikke tût, Yvonne
Paracetamol helpt niet bij bijholteontsteking dus het is OF de ibus OF blijven sukkelen met een ontsteking en dat is NIET prettig :x:x Ben er gewoon zo boos om grrrr Want nu stop ik dus acuut weer met de ibus, zul je zien dat de ontsteking weer sterker terugkomt. Wat was jij mooi zwanger trouwens!
Wat een mooie foto's Yvonne!! Jaaa zit nu op 7dpo en begin het wel spannend te vinden hoor.. Heb constant het gevoel ongesteld te moeten worden en ben misselijk (ma dat had ik afgelopen maanden ook steeds voor nod dus zegt niks) ma als ik dan toch ongesteld moet worden graag vanaf vrijdag anders is lf zeer kort.. We wachten af hihi.. Wat vervelend Adriana kan zon stempel drukken op je dag(en) he.. Kan ook niet wachten op echo foto's en foto's van positieve zwangerschapstesten! word daar zo blij van, ook al ben ik zelf nog niet zwanger.. Stilt mijn honger op een of andere manier haha. Alhoewel, ga vanavond met vriendin eten die zwanger is. Heel blij voor haar ma we zijn tegelijk begonnen en ze was binnen maand zwanger.. Toch beetje jaloers, al was het alleen maar omdat ze die teststress niet heeft hoeven meemaken en wij allemaal wel.. Slecht he.. Ben nu wel superactief op dit forum, komt door naderende NOD en omdat ik vakantie heb.. Dit is een te goede afleiding van de stapels nakijkwerk die er nog liggen Hoe is het met de rest?
@Yvonne hier is ook een opvang punt, breng het daar wel heen. Wonen in een appartementen complex en ben bang dat het omgeschopt word of meegenomen. En aangezien ik een control freak ben en alles zelf wil regelen lever ik het liever zelf af. Net bij de prenatal geweest, heb van die sokjes gekocht met I love opa en I love oma. Deze ga ik inpakken en aan mn ouders geven morgen of overmorgen, even kijken wanneer paps thuis komt. Ben er nerveus voor hahaha.. In eerste instantie dacht ik HUH WIE KENT MIJ? Maar we delen allemaal hetzelfde geheim dus ik ben er niet bang voor Maar natuurlijk wel grappig dat we elkaar kennen haha. Vandaag lekker beauty dagje aan het houden. Vanmorgen al mn nagels nieuwe gel op gedaan zo nog even lakken. Dan mijn haar in de krul zetten voor morgen. Nog steeds geen zin in, maarja. Heb er trouwens een of andere gekke gewoonte van gekregen. Avondeten vind ik ineens niet meer lekker, had gisteren wat gemaakt en kreeg het amper weg terwijl ik het normaal heel lekker vind. Gisteren avond toen ik klaar was met mijn avonddienst heb ik om kwart voor 11 nog een boterham met salami gegeten. Ik had z'n honger. Ik heb alleen nog maar trek in boterhammen, net lekker hagelvlokken gehaald oeff zo lekker. Als ik denk aan het avondeten heb ik nergens zin in
Hè jasses Adriana! Wat een ellende! Dat is echt afzien. En weet je, je weet het gewoon niet....Voor hetzelfde geld ben je wèl zwanger.... Het ik ook BVS! Ik at ook liever brood dan warm eten. Als ik stond te koken dacht ik al: blèèh geen honger! Maar dacht ik aan vers brood met hagelslag, dan ging mijn maag knorren Weet je wat ik maaaaanden bij 6 bosjes per dag opvrat?? Radijsjes!! VERSLAAFD!!! Ging s nachts uit bed om te eten. In de winkel at ik ze al van de bos voordat ik bij de kassa was. In Spanje ook alle markten af tot ik ze had. Zooo gelukkig was ik, terwijl de rest nieuwe tassen enzo had, liep ik met kilo's radijsjes. 2 weken voor bevalling was het ineens over. Zin er af. En nu al 3 jaar geen radijs gehad. Raar hè!! Leuk leuk BVS die sokjes Laat ons weten hoe ze reageren! Hoop zo dat het mee valt! Ja ik snap dat met die vriendin wel hoor Jillster. Dat is dan even confronterend. Verder heb ik dat hier ook totaal niet. Smul ervan! Ook met in mijn achterhoofd: ooit hoor ik er weer bij!! Hier nog even een foto die ik ook tegenkwam bij het zoeken naar die van het zwembad. Hier was ik denk ik 37 weken. Kussssss
Wederom een prachtige foto Yvonne, wauw! En wat lijk jij op mijn moeder van vroeger wat toevallig haha! Ja ga vanavond wel genieten hoor van haar verhalen.. Hoe ze het ouders heeft verteld en haar kleine buikje
Wauw mooie foto's Yvonne. Wij zijn net terug van een dagje duitsland pak wezen kopen voor mijnman en vader mijn broertje gaat 20 feb namelijk trouwen. Super leuk. Spannen hoor bvs, van zulke sokjes kan elke aanstaande opa toch alleen maar blij worden?!
Wow wat ik vannacht toch had ik werk wakker met verschrikkelijke buikpijn ik dacht nu is het gebeurd weer een miskraam. Maar geen bloedverlies nog steeds niet dus misschien toch mn darmen. Maar toch is elk toilet bezoek weer spannend. Vorige x op deze dag een miskraam dus dat blijft toch in je hoofd.
Ik werd ook wakker met buikpijn. Mijn darmen blijven rommelen..ik HAAT deze onzekerheid! Ik heb er geen controle over en dat vind ik vreselijk. Ohh leuk wiesss Gefeliciteerd. Ik ben benieuwd wat aanstaande opa en oma morgen zeggen. Ik kan het niet over mn lippen verkrijgen zonder dat ik hakkel of moet lachen vandaar de kadotjes.
Oeh wat vervelend Wies! Lijkt me ook zo lastig, die eerste weken tot echo.. Je bent superblij maar voelt je ook zo kwetsbaar.. Veel succes morgen BVS! Let us know
Yvonne: Moooooooi, i love bolle buikjes Adriana: Sterkte met die vervelende bijholteontsteking! Jillster: 7 dpo...spannend! Hoe lang denk je het uit te houden zonder te testen? Wiesss: ben blij dat het de darmen zijn, ik snap je onzekerheid, maar dit gaat gewoon goedkomen! BVS: heel nieuwsgierig hoor, ik wacht in spanning af Hier nachtdienst 1 van 4, bleh... Ja ook met oud en nieuw de nacht in helaas... Wel genoeg tijd voor zp haha.
Zo laatste ochtend route van 2014. Dan snel nog even naar bed en bijtanken anders red ik het niet vanavond. Bij deze wil ik jullie alvast een heel mooi, gezond, gelukkig, vruchtbaar, liefdevol en hopelijk met heel veel baby's 2015 wensen. Ik zal morgen laten weten wat mijn ouders zeiden
Hier druk met oliebollen bakken zo de laatste 2 a 3 erin en dan zometen wegbrengen. Bij deze wil ik iedereen albasten een goed gezond liefdevol maar vooral vruchtbaar jaar toewensen
Spannend bvs ben benieuwd. Ja ik ben benieuwd wanneer de eerste testen ons weer rond de oren gaan vliegen hihi. Wat voor werk doe je floortje? Ik wil jullie ook alvast een geweldig en vooral vruchtbaar 2015 wensen dat er maar veel nieuwe baby's worden geboren .Fijne avond meiden.
Hoi meiden, @BVS: Laat je het ons weten? ben benieuwd. @ Wiess: Die onzekerheid is inderdaad niet leuk. En als je dan ook nog eens buikpijn krijgt. maar komt vast goed. @Pkuiper: succes met de oliebollen. @Floortje: Bah nachtdienst met oudjaar. Hoort er wel bij natuurlijk. @Jillster: Spannend 7 dpo! Ik ben ook benieuwd wie er straks een positieve test hebben! @Yvonne: Je was echt heel mooi zwanger! @Adriana: beterschap. hopelijk kun je wel genieten van oudjaar. Hier nog geen eisprong gehad. Wel duidelijk al 2 dagen vruchtbaar slijm. Dus we hebben het weer gezellig gemaakt. van de week maar weer ons best doen haha. Ik ga na me eisprong ook tarwekiemolie proberen. Baat het niet dan schaadt het niet. Iedereen vast een gelukkig nieuwjaar! Met veel baby's
Even snel een berichtje van mijn kant. Ik wil iedereen een fijne jaarwisseling toewensen en dat het natuurlijk een vruchtbaar jaar mag worden!
Hoi lieve dames, heb even een tijdje niet actief meegedaan. We hebben vakantie en druk in huis om nog allerlei klussen te doen, beide en dochter flinke buikgriep gehad waarna de rest van de Fam en schoonfamilie Er lekker achteraan ging. We hebben gisteren termijnecho gehad, heel mooi, het was goed gegroeid en bewoog. Ze nam ook goed de tijd om te kijken, erg lief! We hebben het al aan wat vrienden verteld en vanavond het huis ook vol met mensen dus dan weer vertellen. Leuke reacties! Ik blijf ook liever even anoniem, heb op mijn profiel wel wat foto's van mezelf en onze dochter staan dus als je heel nieuwsgierig bent zie ik wel een vriendschapsverxoek verschijnen. Lieve dames die wachten op een echo, zoo spannend, er zit vast een mooi boontje met knipperend hartje! Alle dames die wachten op een ei, succes en zet m op Dames op de wachtbank, op naar twee strepen en veel baby's in 2015 voor allen! Dikke kus!
Moooi weegbree! Ik wens jullie ook een mooi 2015 met nog meer positieve testen, pijnloze bevallingen, lieve baby's, veel geklus, gezondheid, geluk en liefde!!