Testdrrrrang!!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Ennovy, Nov 10, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ennovy

Ennovy Bekend lid

Jan 7, 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    WAUW Weegbree!! Wat een mooi echo! En wat al echt een baby! Of zie ik nou dingen die er niet zijn? Ook erg leuk om weer wat van jou te horen want miste je al hier! Ik ga je een verzoekje sturen ( al weet ik niet hoe dat precies moet...)

Pkuiper is onze dichts-bij-NODer!! Heb je al een voorgevoel? En jij Jillster?

Die buikpijnen zijn eng hè....Vooral als je al meerdere keren een miskraam gehad hebt. Onmenselijk! Iedere keer plassen met zweet op je rug. Hoe verder je komt, hoe meer vertrouwen!

Wat grappig dat ik op je moeder lijk Jillster!

Ik wens ook iedereen een PRACHTIG jaar toe! Hopelijk voor iedereen die dit leest een gezond kindje in 2015!! Ik heb zin aan dit jaar! Heb goede hoop dat ik weer zwanger zal worden!

Ik wacht nog met spanning op de reactie van de ouders van BVS!! Dus ik kom nog checken hier :)

Liefs,
    Yvonne

2. wiessss

wiessss Fanatiek lid

May 1, 2014
    1,588
    123
    63
    Wauw weegbree super meis. Geniet ervan.

3. Adriana85

Adriana85 VIP lid

Oct 20, 2010
    6,081
    25
    48
    Iedereen hier een fijne jaarwisseling en een knallend 2015!

4. BVS

BVS Bekend lid

Nov 28, 2014
    797
    0
    0
    V
    Het hoge woord is eruit! Ik had het niet verwacht maar ze vonden het echt super leuk. Mn moeder had beetje vochtige oogjes haha. Maar wat zijn ze blij! Mijn moeder is ool nog eens rond de datum dat ik waarschijnlijk moet bevallen jarig dis ze zei al hoe krijg je het voor elkaar haha.
    Eind goed al goed...

5. Floortje90

Floortje90 Actief lid

Sep 25, 2014
    312
    0
    0
    Ouderenzorg
    Uithoorn
    Happy newyear!!!!!!

Wat een prachtige echo al weegbree❤️

Gelukkig bvs, had niet anders verwacht😊

Ik ga nachtdienst 2 uitzitten, doet toch wel pijn om dit jaar niet af te kunnen sluiten met mijn familie om mij heen.
    Het was een heftig jaar waarin mijn moeder de diagnose borstkanker kreeg en gelukkig in hetzelfde jaar weer "schoon" is verklaard. Ging heel snel allemaal..
    Nu ben ik zwanger en wordt 2015 echt het mooiste jaar tot nu toe.
    Dit jaar had ik toch graag willen afsluiten en willen starten met mijn ouders en vriend om mij heen..
    Nu ik dit typ rollen er al weer tranen over mijn wangen:(

Heel veel geluk in het nieuwe jaar lieve meiden🌹

6. Adriana85

Adriana85 VIP lid

Oct 20, 2010
    6,081
    25
    48
    Bvs wat fijn dat ze positief reageerden!

Floortje. Ahh knuffel voor jou meis. Wat een emotioneel jaar heb je achter de rug. 2015 wordt voor jullie een topjaar! Werkze nog, en die tijd met je familie die haal je wel in hoor.

Hier net thuis van feestje. Zoonlief hadden we wakker gemaakt om 23.45, we moesten hem immers toch 'verhuizen'. Hij vond het vuurwerk geweldig (had hij nog nooit eerder gezien) en nu ligt hij braaf verder te slapen. Wat een geweldig kind heb ik toch he haha.😍
    Manlief is verder gaan feesten dus ik ga mijn bedje maar eens opzoeken. Truste!

7. Pkuiper

Pkuiper Actief lid

Oct 16, 2014
    201
    0
    0
    @ Yvonne,
    klopt dat ik er het dichts bij zit, helaas Ben ik ongi geworden denk ik, sorry voor dit verhaal. Had gelijk een tampon ingedaan, en die eruit gehaald bij het plassen en toen zat er niks op het papiertje, normaliter wel. En daarna iedere keer ook weer en vanmorgen hetzelfde als gistermiddag en avond. Heb geen idee wat het kan zijn. Ik ga ervan uit dat het helaas ongi is en een paar dagen eerder dan 28 dagen zou zijn.

@ BVS, wat leuk zeg dat ze zo positief reageerden.
    @ Weegbree, wat een mooie echo

@ Floortje ook hier een dikke knuffel wat een jaar, dit wordt jullie jaar en geniet ervan.

En iedereen de allerbeste wensen, een gezond liefdevol en vruchtbaar jaar mag zijn voor iedeereen

8. Jillster

Jillster Bekend lid

Nov 30, 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Aahw Floortje, ook knuffel van mij hoor.. Wat een bewogen jaar ma wat een mooie manier om 2015 in te gaan:) ik had een wensballon voor ons 2015 topic gemaakt, ga ma es kijken, heb jou er ook opgezet!

Bvs wat fijn! Nu kun je er helemaal van genieten!

Pkuiper, wat vervelend zeg..:( Maar even goed in de gaten houden of het doorzet!

Hihi schattig van je zoontje Adriana..
    Hier een lichte vorm van testdrang ma door al die kwaaltjes die ik heb verwacht ik er niet veel van.. Ga proberen tot zondag te wachten met testen. Weet mijn lf niet dus kan best dat ik daarvoor ongi word.. Afwachten!

9. Pkuiper

Pkuiper Actief lid

Oct 16, 2014
    201
    0
    0
    Mag je dan wel gewoon tampons gebruiken, ik weet niet of het dan nu innesteling of ongesteldheid is

Want positieve ovulatietest was 16 december en 17 december

10. Ennovy

Ennovy Bekend lid

Jan 7, 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Och lieve Floor....Ik snap dat dat een moment is waarop je je geliefden om je heen wilt hebben. Je overziet het heftige jaar en kijkt uit naar het prachtige jaar dat gaat komen.
    Van mij ook een dikke kus en een dikke knuffel voor jou!

Och lieverd, wat fijn die reactie!! Wat een opluchting voor jou! Valt een last van je schouders en nu kan je echt genieten! Samen met je ouders. Prachtig!! Ben echt super blij voor je!

Heerlijk die makkelijke kindjes hè! Wij zaten bij de buren en zag dat ze wat wakker werd rond middernacht van het vuurwerk. Ik stiekem blij, dus ik heen. Slaapdronken met haar voor haar slaapkamer raam, maar ik trok iets te enthousiast het gordijn los....Komt de hele boel naar beneden!! Helemaal verbogen en niet meer goed te krijgen. Dus ik met Mark van 0:00 tot 00:30 met dat gordijn aan het prutsen.....Had zoooo de pest in!! Wat een kut begin....Merel zat lodderig naar ons te kijken, zovan: wat gebeurt hier allemaal?? Hebben haar ons op bed gelegd en om 3:00 hebben we met vuilniszakken haar raam afgeplakt ( geen risico dat ze 7:00 wakker zou zijn :D) En haar weer terug gelegd. Ze heeft ook best geslapen! 9:00 wakker. Filmpje gekeken beneden en papa en mama nog even laten slapen. Heerlijk!!

Zo lag ze in ons bed toen we thuis kwamen :) ( Ze heeft alleen s nachts speen, maar goede voornemen is om daar mee te stoppen dit jaar!)

Ik zal douchen, zo naar de schoonfamilie....olé

Nieuwjaarskus,
    Yvonne

11. Sterre01

Sterre01 Fanatiek lid

May 29, 2013
    1,563
    46
    48
    Ik ben een stiekeme mee leester, maar wil jullie allemaal een heel fijn jaar jaar wensen, waarin ik hoop dat jullie dromen uit mogen komen!
    Liefsx

12. Ennovy

Ennovy Bekend lid

Jan 7, 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Oh wat LIEF Sterre!!! Voor jou ook! En vooral een vruchtbaar jaar!
    Waarom klets je hier niet gezellig mee? Jij en ik zitten in hetzelfde schuitje. Wij gaan ook in januari naar de gynaecoloog en bij ons is alles verder ook oké, en ook al 1 kindje.

Liefs,
    Yvonne

13. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

Dec 5, 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ook een stiekeme meelezer. Op het moment geen testdrang, maar "geduldig " op mijn ei aan het wachten. Cd 10 ;)

Uiteraard iedereen de beste wensen!!

14. wiessss

wiessss Fanatiek lid

May 1, 2014
    1,588
    123
    63
    Jeehhh wat fijn bvs zozie je maar alles komt op zn pootjes terecht.
    Ik snap het floortje nachtdienst met oud en nieuw is waardeloos.
    Wat een lieve foto yvonne.
    Pkuiper nog geen helderrood is goed he hoop houden.

15. wiessss

wiessss Fanatiek lid

May 1, 2014
    1,588
    123
    63
    Wat lief van de stiekeme meelezers. Jullie ook het beste voor 2015 meiden

16. BVS

BVS Bekend lid

Nov 28, 2014
    797
    0
    0
    V
    Nou gisteren toch best een gezellige avond gehad op het drama van mn schoonbroertje en ze vriendin na..Hun met hun ruzies altijd..stel sfeer verpesters.

Helaas werd er gisteren best wel wat gerookt daar..was ik niet blij mee.
    Rond half 3 kon ik aan mijn lichaam merken dat ik rust moest nemen. Krijg last van mijn buik ( krampen/steken ) dus dat was het teken dat we naar huis moesten gaan.

Nu al heel de dag hoofdpijn bahh

17. pmk

pmk Fanatiek lid

Oct 17, 2014
    1,024
    0
    36
    Pfff eerlijk... ik heb niet alles gelezen! Ben echt te moe :( Gister avond heel gezellig gehad en toen er eenmaal een lading rokers waren gingen ze allemaal netjes buiten roken! Wow!! Dat vond ik zo geweldig! 's avonds een enorme inkakker, 12 uur lekker naar buiten dus koude lucht gelijk weer wakker. Daarna terug naar binnen en gelijk weer MOE MOE MOE ... Uiteindelijk toch volgehouden tot 4 uur. Naar bed (we bleven slapen) was mijn vriend stront misselijk (te diep in het glaasje gekeken haha). Dus voor we uiteindelijk sliepen waren we ook alweer een uur verder... Vandaag voor 12-en alweer wakker en heb de hele dag het gevoel alsof ik zo weer verder kan slapen :p

Morgen dus maar even bijlezen... Fijne avond dames!

P.S. WOEHHH BIJNA 5 JANUARI! ;)

18. Floortje90

Floortje90 Actief lid

Sep 25, 2014
    312
    0
    0
    Ouderenzorg
    Uithoorn
    Dank voor alle liefdevolle digitale knuffels, doet goed:)

Lief die foto van sleepy merel!

Verder even geen inspiratie voor verdere reactie:)
    Fijne avond, nog 2 nachtjes en dan zit het er weer op!

19. Jillster

Jillster Bekend lid

Nov 30, 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Dames, ik vind het te spannend en ga morgen testen:D
    Heb nog steeds het idee dat ik ongi ga worden ma toch..

20. Lies30

Lies30 Fanatiek lid

Nov 1, 2014
    1,019
    28
    48
    Female
    Verpleegkundige
    Zuid-Holland
    Lieve meiden een gelukkig en gezond 2015 voor jullie allen!
    Dat al jullie wensen in vervulling mogen gaan!

Even terug gelezen.. balen van alle (buikgriep)klachtjes en van de mk van Vlinderen :(. Hele dikke hugggggg

Share This Page